Ga naar inhoud

Mia '82 : 24 februari 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, 

 

Ook ik lees al enige tijd mee op de forums, maar nu de datum steeds dichterbij komt, krijg ik toch ook de behoefte om mee te doen aan gesprekken. 

Ik ben 33 jaar en loop denk ik al 10 rond met het idee van borstvergroting. Nu ik 2 kinderen heb is het er allemaal niet mooier op geworden en heb ik dus eindelijk de knoop doorgehakt en ga ik er echt voor. 

24 februari word ik geopereerd door Dr. Hupkens in Vlaardingen. Het gaat dan om de ronde protheses cohesive II gel van 375cc of 400cc. 

Altijd dacht ik dat ik anatomische protheses zou nemen als het zo ver was, dus die schakeling moet ik nog even maken in mijn hoofd. Daarnaast ben ik enorm aan het twijfelen tussen 375 of 400. Terwijl ik weet dat het verschil bijzonder klein is en de meeste mensen vaak zeggen dat het echt wel iets groter had gekund. Toch spookt het door mijn hooft. Lastig! Mijn lengte is 1.72m en gewicht rond de 66 kg. 

Er is hier vast wel iemand met ongeveer dezelfde afmetingen en dezelfde aantal cc's die mij kan vertellen hoe het bevalt. :-) 

Het hoeven van mij geen tieten te worden, maar gewoon mooie borsten. 

 

Groetjes M

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste Reactie
13 minuten geleden zei Mia '82:

Hallo allemaal, 

 

Ook ik lees al enige tijd mee op de forums, maar nu de datum steeds dichterbij komt, krijg ik toch ook de behoefte om mee te doen aan gesprekken. 

Ik ben 33 jaar en loop denk ik al 10 rond met het idee van borstvergroting. Nu ik 2 kinderen heb is het er allemaal niet mooier op geworden en heb ik dus eindelijk de knoop doorgehakt en ga ik er echt voor. 

24 februari word ik geopereerd door Dr. Hupkens in Vlaardingen. Het gaat dan om de ronde protheses cohesive II gel van 375cc of 400cc. 

Altijd dacht ik dat ik anatomische protheses zou nemen als het zo ver was, dus die schakeling moet ik nog even maken in mijn hoofd. Daarnaast ben ik enorm aan het twijfelen tussen 375 of 400. Terwijl ik weet dat het verschil bijzonder klein is en de meeste mensen vaak zeggen dat het echt wel iets groter had gekund. Toch spookt het door mijn hooft. Lastig! Mijn lengte is 1.72m en gewicht rond de 66 kg. 

Er is hier vast wel iemand met ongeveer dezelfde afmetingen en dezelfde aantal cc's die mij kan vertellen hoe het bevalt. :-) 

Het hoeven van mij geen tieten te worden, maar gewoon mooie borsten. 

 

Groetjes M

Hoi mia!

 

ik heb afgelopen vrijdag door Hupkens geholpen en ben er nu al zo blij mee!!

 

Ik ben zelf 1.60 en weeg 58 ben wel vrij breed van boven. En heb ook 2 kids Kom van een lege c/B af en heb gekozen voor 450 cc. 

 

Zal je even toegang geven tot mijn album dan kan je kijken. Misschien helpt het bij het maken van je keuze.

 

spannend hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei Mboob:

Hoi mia!

 

ik heb afgelopen vrijdag door Hupkens geholpen en ben er nu al zo blij mee!!

 

Ik ben zelf 1.60 en weeg 58 ben wel vrij breed van boven. En heb ook 2 kids Kom van een lege c/B af en heb gekozen voor 450 cc. 

 

Zal je even toegang geven tot mijn album dan kan je kijken. Misschien helpt het bij het maken van je keuze.

 

spannend hoor!

Bedankt dat ik je foto's mocht bekijken. Wat fijn dat je er nu al zo blij mee bent, hoe voel je je? 
Voor mij ziet het er goed groot uit, maar ik ben dan ook niet veel gewend, dus alles is al snel groot. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Mia '82:

Bedankt dat ik je foto's mocht bekijken. Wat fijn dat je er nu al zo blij mee bent, hoe voel je je? 
Voor mij ziet het er goed groot uit, maar ik ben dan ook niet veel gewend, dus alles is al snel groot. 

Graag gedaan ;) 

Ze zijn ook best groot ja maar daar hou ik wel van hahah

 

gelukkig zijn er hier veel meiden die ervaringen willen delen. Zal je best helpen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mia '82

 

He meis en welkom,

 

Als je kunt kiezen tussen de 375 of de 400 dan zou ik voor de 400 gaan, er zit weinig verschil tussen beide

 

375 cc -  12 breed  -  5 projectie

400 cc - 12.3 breed - 5.1 projectie

 

Ook moet je in gedachten houden dat prothese borsten kleiner ogen dan echte borsten.

 

Ik heb gelijk even de titel aangepast en je topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je nu verder al je updates eventuele vragen en ook na je operatie je verslag neerzetten, zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Desert-Rose:

@Mia '82

 

He meis en welkom,

 

Als je kunt kiezen tussen de 375 of de 400 dan zou ik voor de 400 gaan, er zit weinig verschil tussen beide

 

375 cc -  12 breed  -  5 projectie

400 cc - 12.3 breed - 5.1 projectie

 

Ook moet je in gedachten houden dat prothese borsten kleiner ogen dan echte borsten.

 

Ik heb gelijk even de titel aangepast en je topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je nu verder al je updates eventuele vragen en ook na je operatie je verslag neerzetten, zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan.

 

xx

Hoi, dank je. Moet nog even goed de weg vinden op het forum en waar de berichten te plaatsen. 
 

Inderdaad, het verschil is erg klein. Zit ook meer tussen mijn oren en het is het gevoel wat nog niet helmaal klopt. Zoals zovelen hebben als ik dat zo lees. 
Ook blijft het anatomische door mijn hoofd spoken ivm een natuurlijke uitstraling. Al heeft dr. Hupkens aangegeven dat dit niet heel veel verschilt. Hij adviseerde ook rond. 

Misschien ga ik toch nog langs de Belgian Breast Clinic. Daar lees ik ook goede verhalen over. 

Waar en wat heb jij gedaan? Of ga je doen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat spannend en ik volg je verhalen even mee! Ik mag misschien ook op dezelfde dag geopereerd worden door doet hupkens dus dat is wel toevallig! Voor mij is het nog niet 100% zeker moet vrijdag op eerste consult dan weet ik meer maar telefonisch isgoed me verteld dat vrijdag 24 februari nog plek vrij wasmachine bij hem aangezien ik dan 9 dagen vrij ben kwam die dag het beste uit! Mag ik vragen waarom je toch uiteindelijk voor ronde protheses kiest? Ik heb namelijk ook altijd anatomische in mijn hoofd gehad en dan dual plane geplaats en ben ook bang dat ik er vanaf wordt gepraat tijdens het consult ofzo haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan het wel in je hoofd hebben, maar vaak kijken ze ook naar wat er wel/niet kan. Hoe is je eigen borst weefsel, hoe is de dikte van je huid. Zijn al twee factoren die van invloed zijn op de keuze voor een prothese. Het zou zonde zijn als je de randen van je protheses zou gaan zien toch?! 

 

Als je duidelijk je voorkeur aan geeft  houden ze daar echt wel rekening mee als dat kan. Maar een pc weet toch echt wel waar het over gaat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Ice93:

Wat spannend en ik volg je verhalen even mee! Ik mag misschien ook op dezelfde dag geopereerd worden door doet hupkens dus dat is wel toevallig! Voor mij is het nog niet 100% zeker moet vrijdag op eerste consult dan weet ik meer maar telefonisch isgoed me verteld dat vrijdag 24 februari nog plek vrij wasmachine bij hem aangezien ik dan 9 dagen vrij ben kwam die dag het beste uit! Mag ik vragen waarom je toch uiteindelijk voor ronde protheses kiest? Ik heb namelijk ook altijd anatomische in mijn hoofd gehad en dan dual plane geplaats en ben ook bang dat ik er vanaf wordt gepraat tijdens het consult ofzo haha 

Hoi Ice93, 

 

Wie weet komen we elkaar tegen inderdaad. 

Ik heb vandaag toch nog eens gebeld met Belgian Breast Clinic, gewoon voor de zekerheid. En ik ben eerder al bij Bergmankliniek geweest. Alle drie, waaronder dus Hupkens raden ronde protheses aan. 
Anatomische is mooier als je dat boven de borstspier plaatst, nadeel van anatomisch is dat het mogelijk kan draaien en boven de borstspier is er kans op meer kapselvorming. Aangezien tegenwoordig de ronde protheses onder de borstspier (dual plane) worden geplaatst is het verschil met anatomisch niet groot. 'Alleen een geoefend oog kan dit zien' volgens hen. 

Met rode protheses krijg je het volume aan de bovenkant weer meer terug. Bij mij is dat dus nodig, omdat ze 'leeg' zijn. Doordat mijn tepel nog wel op de goede hoogte zit, zijn rode protheses de beste optie. Dit ligt dus inderdaad, zoals Sonja1985 zegt, helemaal aan de vorm van je borsten, hoeveelheid huid, tepels etc. Hupkens heeft bij iemand anders hier op het forum wel anatomisch geadviseerd. Het is dus niet zo dat hij alleen maar voor ronde protheses gaat. Hij kijkt echt naar wat goed voor jouw borsten is. 

 

Dinsdag heb ik toch alsnog een consult bij Belgian Breast Clinic. En zij hebben een plekje voor mij vrij gehouden op 24 feb. Mocht ik dus alsnog willen switchen dan kan dat. En dan zou ik dat alleen maar doen vanwege een onderbuik gevoel. Kan het niet goed uitleggen. 

 

Weet je met wie je het consult hebt? Succes in elk geval. Gewoon rustig alles passen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Mia '82:

Hoi Ice93, 

 

Wie weet komen we elkaar tegen inderdaad. 

Ik heb vandaag toch nog eens gebeld met Belgian Breast Clinic, gewoon voor de zekerheid. En ik ben eerder al bij Bergmankliniek geweest. Alle drie, waaronder dus Hupkens raden ronde protheses aan. 
Anatomische is mooier als je dat boven de borstspier plaatst, nadeel van anatomisch is dat het mogelijk kan draaien en boven de borstspier is er kans op meer kapselvorming. Aangezien tegenwoordig de ronde protheses onder de borstspier (dual plane) worden geplaatst is het verschil met anatomisch niet groot. 'Alleen een geoefend oog kan dit zien' volgens hen. 

Met rode protheses krijg je het volume aan de bovenkant weer meer terug. Bij mij is dat dus nodig, omdat ze 'leeg' zijn. Doordat mijn tepel nog wel op de goede hoogte zit, zijn rode protheses de beste optie. Dit ligt dus inderdaad, zoals Sonja1985 zegt, helemaal aan de vorm van je borsten, hoeveelheid huid, tepels etc. Hupkens heeft bij iemand anders hier op het forum wel anatomisch geadviseerd. Het is dus niet zo dat hij alleen maar voor ronde protheses gaat. Hij kijkt echt naar wat goed voor jouw borsten is. 

 

Dinsdag heb ik toch alsnog een consult bij Belgian Breast Clinic. En zij hebben een plekje voor mij vrij gehouden op 24 feb. Mocht ik dus alsnog willen switchen dan kan dat. En dan zou ik dat alleen maar doen vanwege een onderbuik gevoel. Kan het niet goed uitleggen. 

 

Weet je met wie je het consult hebt? Succes in elk geval. Gewoon rustig alles passen. 

Nee weet zo even niet meer bij wie ik een consult heb was me wel verteld maar ben de naam kwijt haha maar je hebt groot gelijk gewoon je gevoel volgen inderdaad! Ben benieuwd wat je uiteindelijk kiest en wie weet kom ik je wel tegen voor of na je operatie haha dat zou wel heel toevallig zijn! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey mia! Ik heb vandaag mijn consult gehad en wat ben ik blij! Ik ga voor de 400cc duale plane ronde protheses ben toch van het anatomische afgestapt! Helaas kreeg ik te horen dat de datum (24e) die mij was toegezegd toch vol zat en een week later pas plek is. Ontzetten  balen want heb vanaf de 24e 9 vrije dagen en nu moet ik iets gaan regelen op mijn stage om een week erna weer thuis te zitten niet leuk! Toen dacht ik ineens aan jou! Jij twijfelde heel erg en ik hoopte dat mocht jij toch na dinsdag willen afzeggen je mij even een berichtje wilt sturen dat ik meteen kan bellen of ik in jou plaats zou mogen! Ik mocht namelijk wel als er een uitvaller was haha hou me op de hoogte:) (even voor de duidelijkheid no hard feelings als je natuurlijk toch gewoon door laat gaan hoor!!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Ice93:

Hey mia! Ik heb vandaag mijn consult gehad en wat ben ik blij! Ik ga voor de 400cc duale plane ronde protheses ben toch van het anatomische afgestapt! Helaas kreeg ik te horen dat de datum (24e) die mij was toegezegd toch vol zat en een week later pas plek is. Ontzetten  balen want heb vanaf de 24e 9 vrije dagen en nu moet ik iets gaan regelen op mijn stage om een week erna weer thuis te zitten niet leuk! Toen dacht ik ineens aan jou! Jij twijfelde heel erg en ik hoopte dat mocht jij toch na dinsdag willen afzeggen je mij even een berichtje wilt sturen dat ik meteen kan bellen of ik in jou plaats zou mogen! Ik mocht namelijk wel als er een uitvaller was haha hou me op de hoogte:) (even voor de duidelijkheid no hard feelings als je natuurlijk toch gewoon door laat gaan hoor!!)

Hoi! 

 

Wat fijn dat je zo'n goed gevoel hebt en gelijk zo overtuigd bent. Heerlijk lijkt me dat!! 

 

Het eerste wat ze mij adviseerde wat hetzelfde als jou. Vond je het niet groot aanvoelen? Mijn hemel, wat een grote joekels!! Haha, alles is groot vergeleken bij wat ik nu heb denk ik. 

 

Wat is jou lengte en gewicht ongeveer? 

 

En tuurlijk, als ik van gedachte verander en het toch bij Dr. Verdonk in België laat doen, laat ik het je gelijk weten. Mag mijn bestelling van 375cc en 400cc door naar jou. Hij zou nl twee maten klaarleggen, dan kon ik op de dag zelf nog kiezen. 

 

Heb je ook de 3D scan gehad? Anders kun je die ook zelf op internet doen he. Kun je alvast een beetje Genieten van hoe het wordt straks. 

 

Groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over precies 4 weken zit ik er heel anders bij dan nu. Super spannend, helemaal omdat ik er nog steeds niet uit ben wat en waar ik het laat doen. 

Dinsdagavond een consult bij Dr. Verdonck. Heel benieuwd naar zijn bevindingen. 

 

Dr Hupkens adviseert 375c of 400cc dual plane rond HP. Heb alles wel goed wel hem kunnen bespreken. Dus wel echt vertrouwen in hem, toch is er iets waardoor ik verder blijf zoeken.

Hopelijk is dat gevoel na dinsdag weg of heb ik gevonden wat ik zocht. 

 

Ben blij om op dit forum te lezen dat ik niet de enige twijfelaar ben. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa ik heb zelf uitbundig onderzoek gedaan hier op het forum vooraf haha! dus ik had zelf al aangegeven mijzelf vergeleken te hebben met voor en na foto's hier en ik twijfelde tussen 375cc en 400cc. Ze gaf me eerst eigenlijk protheses aan zonder te zeggen hoeveel CC het was en ik zei dat ik het misschien toch nog net wat groter wilde hebben. Toen keek ze me aan en zei dit is eigenlijk al 375! haha ik had het niet verwacht dus stopte ze er wat bij om het 400cc te maken en dat vond ik perfect! 

Ik ben zelf maar heel klein eigenlijk hoor 156cm lang en weeg 55 kg ben wel slank maar heb wel een kont erop zitten haha (half antiliaans) Nu heb ik een 70A en het klopt gewoon niet in verhouding met de rest (vind ik zelf natuurlijk). 

 

Eerst wilde ik eigenlijk niet te groot gaan, maar als ik sommige foto's hier bekijk op het forum als ik 400cc bij zoeken intyp dan valt het reuzen mee! Sommige eindigen gewoon op een mooie D en dat wil ik ook graag. Zelf ben ik ook wel een beetje bang dat als je eenmaal zoveel geld uitgeeft hiervoor dat je niet achteraf spijt moet krijgen dat je toch te klein hebt gepakt. Zoals ik veel lees heb je dat al heel snel nadat je er aan gewend bent! 

 

De 3D scan heb ik ook gedaan ja echt leuk om te zien hoe het word, schrok wel even want dacht wow wat groot! Wel gaf ze aan dat het er op de scan best wel groot uitziet terwijl het er in de realiteit wat minder eruit kan komen zien. Tot nu toe ben ik blij met mijn keuze en ben benieuwd wat dokter hupkens de 17e gaat vertellen.

 

Het enige stomme is dan de datum :139: Stiekem hoop ik een klein beetje dat je voor jou kliniek van dinsdag kiest haha!:P Nee grapje hoor je moet natuurlijk lekker doen waar jou gevoel het fijnste ligt! Het is namelijk niet niks zo een operatie en dan moet je je er natuurlijk wel fijn bij voelen. Waarom heb je eigenlijk zo veel twijfels, was het consult niet helemaal goed verlopen bij jou? 

 

Ik heb trouwens een foto mapje aangemaakt met voor situatie en fotos van het passen als je wilt voeg ik je daar aan toe! 

 

groetjes:) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snel even een berichtje voordat ik naar het sporten race. 
Ik ben gisteren op consult geweest bij The Belgian Breast Clinic en heb gekozen om daar de operatie te doen. Vanaf gisteravond laat voelt het echt pas 1000% goed, wat een heerlijk gevoel! 

Motiva Ergonomix Full, 400cc, dualplane. Zal zodra ik kan even een uitgebreid verslag schrijven. 

Wordt ook de 24e geopereerd, dus het wachten duurt niet lang meer!!! YES YES, ineens zo ontzettend veel zin in. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben er meer dan 2 uur voor moeten rijden (inclusief file), maar het was het waard! 

The Belgian Breast Clinic van dr. Verdonck. Wat een ontzettend fijn consult heb ik daar gehad. 

Hij liep wat uit, maar ondertussen kon Stephanie (zijn vrouw en assistent) al heel wat vragen beantwoorden en we hebben lekker zitten kletsen. 

 

Eerder al was ik bij Diana Gabriels en bij Bergmankliniek geweest. Toen was mijn keuze gevallen op de Diana Gabriels kliniek. Daar stond ik dan ook ingepland om 24 feb. geopereerd te worden door dr. Hupkens. Ik ben een aantal keer bij Diana Gabriels geweest om te passen, nog eens passen, dr hupkens te spreken, vragen te stellen etc. Ondanks dat ik geen reden kon vinden waarom, had ik een onderbuik gevoel. Ergens wilde ik daar niet aan toegeven, omdat ik de borstvergroting zo ontzettend graag wil. Toch zat het me in de weg en ik ben verder gaan zoeken. Via dit forum kwam ik bij dr Verdonck terecht en wat ben ik blij!!! Mijn onderbuikgevoel is helemaal weg en ik kan er nu alleen maar ontzettend naar uitkijken. 

 

Bij dr. Hupkens kwam ik uit op 375cc of 400cc Mentor rond, cohesieve gel II 

Bij dr Verdonck kwam ik op exact hetzelfde uit, alleen heb ik daar gekozen voor Motiva Ergonomix Full. 

De maten zijn nagenoeg hetzelfde, alleen doordat de Motiva zachter is, zal deze natuurlijker vallen. Ook zal daardoor de Motiva implantaat bovenaan de borst natuurlijker ogen, doordat het net wat meer ingedrukt wordt door de borstspier. 

Hier werd ik allemaal erg blij van, voelde voor mij goed en mijn keuze was toen snel gemaakt. 

 

Nu heb ik snel een afspraak gemaakt om een mammografie te laten maken. Dr. Verdonck wilt van te voren weten of de borsten gezond zijn, iets wat ik zelf ook wel prettig vind. Het is even een handeling extra, maar dan weet je ook wel zeker dat het kan en gezond is. 

Het genieten is dus echt begonnen! Weg onderbuikgevoel, weg twijfels, mooi vooruitzicht. 

 

Ik denk dat ik dan ga voor de 400cc Motiva Ergonomix Full. Dit heeft dezelfde afmetingen als de Mentor 375cc.

Mijn lengte is 1.72m lang en ik weeg ongeveer 67kg. Als het goed is kom ik ik dan ongeveer op een grote D wellicht E uit. Ik verwacht dat dit zal wisselen. Een E klinkt wel echt belachelijk groot, maar ik heb begrepen dat het niet zo oogt. 

 

Spannend!! Nu alles regelen rondom de operatie, want er lopen hier ook nog twee kleine kinderen rond. Alle tips zijn meer dan welkom. 

 

XX Mia

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Borstband vraag. 

 

Nog 2 weken!! Dit weekend ga ik de sportbh's aanschaffen. En ook een borstband. Die borstband moet ik direct om en daar dus ook mee werken. Heeft iemand een tip van een goede borstband die je niet te veel gaat zien? Ik heb wel eens op het forum foto's van iemand gezien met de borstband, maar kan deze niet meer vinden. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haay, ik ga ook binnenkort naar verdonck, misschien een stomme vraag, maar Is het wel makkelijk te bereiken? Ik maak mij dus daar veel zorgen om, want op google maps zie ik echt een heel smal padje in het middel of nowhere! ! Ik heb een groot auto en moet mijn 2 kindjes mee doen, dus die maken mij gek genoeg om dan ook nog verdwaald te raken!! 

Weet je waar je geopereerd wordt? Ik begreep dat hij niet te Tessenderlo opereert?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei xstephx:

Haay, ik ga ook binnenkort naar verdonck, misschien een stomme vraag, maar Is het wel makkelijk te bereiken? Ik maak mij dus daar veel zorgen om, want op google maps zie ik echt een heel smal padje in het middel of nowhere! ! Ik heb een groot auto en moet mijn 2 kindjes mee doen, dus die maken mij gek genoeg om dan ook nog verdwaald te raken!! 

Weet je waar je geopereerd wordt? Ik begreep dat hij niet te Tessenderlo opereert?? 

 

Het is inderdaad een klein wegje, maar via gps (google maps) zonder probleem te vinden. Het is een villa qua uitzicht, beetje hoevestijl.....

Zijn operaties worden ergens anders uitgevoerd. Dacht dat het in lichtaaart was, maar ben niet meer zeker. Ik denk dat hij daar de operatiezaal huurt voor een dag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-2-2017 om 09:36 zei Mia '82:

Borstband vraag. 

 

Nog 2 weken!! Dit weekend ga ik de sportbh's aanschaffen. En ook een borstband. Die borstband moet ik direct om en daar dus ook mee werken. Heeft iemand een tip van een goede borstband die je niet te veel gaat zien? Ik heb wel eens op het forum foto's van iemand gezien met de borstband, maar kan deze niet meer vinden. 

 

Hee Mia, 

 

spannend nu t steeds dichterbij komt! Ik ben eind januari geopereerd door dr.Verdonck en meer dan tevreden en verliefd op mijn nieuwe boobs! 

 

Ik heb de borstband bij hem zelf aangeschaft. Dit kun je gewoon per mail aangeven. Ik vind hem prima en komt over t algemeen niet echt boven je kleding uit. Bij sommige truitjes wel maar ik vind het niet super storend! 

 

Hoe oud zijn je kids? Die van mij zijn 1,5 en 3! Ik kon de eerste week helemaal niks voor ze betekenen. De tweede week ging t al beter en sinds de derde week doe ik alles weer. Al zorg ik dat ik ze niet te lang en te vaak til. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 13 februari 2017 om 18:15 zei xstephx:

Haay, ik ga ook binnenkort naar verdonck, misschien een stomme vraag, maar Is het wel makkelijk te bereiken? Ik maak mij dus daar veel zorgen om, want op google maps zie ik echt een heel smal padje in het middel of nowhere! ! Ik heb een groot auto en moet mijn 2 kindjes mee doen, dus die maken mij gek genoeg om dan ook nog verdwaald te raken!! 

Weet je waar je geopereerd wordt? Ik begreep dat hij niet te Tessenderlo opereert?? 

 Hoi @xstephx

 

sorry dat ik zo laat reageer, ergens heb ik iets niet goed gedaan, want had jouw berichtje niet gelezen of geen melding van gekregen. 

 

Ik neem aan dat je ondertussen al bent geweest? Hoe was het? En ben je al verder in je onderzoek naar bv? 

Afgelopen vrijdag ben ik geopereerd in Lichtaard, de weg er naar toe of terug was een stuk bobbelig, dat was niet prettig.

Ik zal zo even mijn operatieverslag schrijven, kun je meelezen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14 februari 2017 om 14:45 zei Eef.n:

Hee Mia, 

 

spannend nu t steeds dichterbij komt! Ik ben eind januari geopereerd door dr.Verdonck en meer dan tevreden en verliefd op mijn nieuwe boobs! 

 

Ik heb de borstband bij hem zelf aangeschaft. Dit kun je gewoon per mail aangeven. Ik vind hem prima en komt over t algemeen niet echt boven je kleding uit. Bij sommige truitjes wel maar ik vind het niet super storend! 

 

Hoe oud zijn je kids? Die van mij zijn 1,5 en 3! Ik kon de eerste week helemaal niks voor ze betekenen. De tweede week ging t al beter en sinds de derde week doe ik alles weer. Al zorg ik dat ik ze niet te lang en te vaak til. 

 

 

Hoi @Eef.n

 

sorry voor mijn late reactie, ik had je bericht niet gezien of geen melding gekregen, dus had iets fout gedaan. 

 

Ondertussen ben ik dus geopereerd. Afgelopen vrijdag, ga er zo even een verslag van schrijven. 

Mijn kinderen zijn 3 en bijna 2, twee kleine donderstenen waarvan die van 3 snapt dat hij nu eventjes voorzichtig met mij moet doen. Heel schattig. Lastig he als je niks voor ze kunt betekenen. 

 

Wat fijn dat jij zo blij bent! Ik ga even een kijkje nemen of je foto's hebt. Lijkt me heerlijk om er zo blij mee te zijn. Zal je zelfvertrouwen ook goed doen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.