Ga naar inhoud

Lenny : 16 februari 2017 : Dr. Eltahir : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Ben benieuwd naar het antwoord. Zie idd veel hier met ronde die borstband hebben dat ze naar beneden zakken.

 

Kom net van de fysio. Alles weer los (was ook stijf) en hebben mij oefeningen gegeven om soepel te zijn/blijven voor de operatie. ook voor borstspier op te rekken zodat het herstel mogelijk beter gaat. Alleen niet krachttraining want dan worden je spieren sterker en krijgen ze lastiger de operatie gedaan. Hoop dat herstel dan vlotter verloopt, als ik al stijf de operatie in ga kan het nooit beter worden de weken erna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Krijg je speciale oefeningen van de fysio voor de borstvergroting @Zuster89 ? Dat klinkt goed! Ik heb de avond voor de operatie een lesje body balance gedaan waarbij ik me super druk maakte dat ik niets zou overstretchen, daardoor verkeerde bewegingen vermaakt en alsnog een spier verrekt in mijn borst hahaha. voelde me zo'n sukkel, ik heb bijna nooit spierpijn na die lesjes. maar het heeft me gelukkig niet belemmerd na de operatie. 

 

Maar! Reactie van PC vanmiddag was echt nuchter (die man is sowieso de belichaming van nuchter!). Hij zegt dat er wetenschappelijk helemaal niets is aangetoond beter of slechter te zijn na een borstvergroting. Die pockets die ze maken zijn (als je PC ze goed maakt) gewoon precies groot genoeg en niet te ruim zodat ze geen ruimte hebben om te draaien. Hij zei: er is niet eens bewijs dat een BH voor vrouwen überhaupt van toegevoegde waarde is behalve esthetische (muv vrouwen met echt hele grote borsten natuurlijk, om rugklachten te voorkomen en heel erge hangborsten). Hij zegt dat de sportbh's gewoon prettig en veilig zitten en dat het er echt aan ligt hoe een PC erover denkt wat hij patiënten aanraadt. 

 

Vond ik op zich wel een verademing, ik maakte me super zorgen om wat voor eigenschappen mijn tweede sportbh moet hebben maar dat maakt dus geen ene fluit uit. als hij maar lekker zit! 

 

Fijne avond dames!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha top, mooi antwoord. Ik heb Drs. A.a. Van Engeland en die is ook nuchter. Ze zegt ook 'men zegt dat protheses niet meer kunnen lekken maar als er een scheur zit aan de buitenkant, ook al lekt de vaste gel niet eruit omdat het dus een vaste vorm is, is het naar mijn inziens evengoed een lekkage, of het er nu uit loopt of niet' en gelijk heeft ze

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-2-2017 om 20:17 zei Jen2017:

Krijg je speciale oefeningen van de fysio voor de borstvergroting @Zuster89 ? Dat klinkt goed! Ik heb de avond voor de operatie een lesje body balance gedaan waarbij ik me super druk maakte dat ik niets zou overstretchen, daardoor verkeerde bewegingen vermaakt en alsnog een spier verrekt in mijn borst hahaha. voelde me zo'n sukkel, ik heb bijna nooit spierpijn na die lesjes. maar het heeft me gelukkig niet belemmerd na de operatie. 

 

Maar! Reactie van PC vanmiddag was echt nuchter (die man is sowieso de belichaming van nuchter!). Hij zegt dat er wetenschappelijk helemaal niets is aangetoond beter of slechter te zijn na een borstvergroting. Die pockets die ze maken zijn (als je PC ze goed maakt) gewoon precies groot genoeg en niet te ruim zodat ze geen ruimte hebben om te draaien. Hij zei: er is niet eens bewijs dat een BH voor vrouwen überhaupt van toegevoegde waarde is behalve esthetische (muv vrouwen met echt hele grote borsten natuurlijk, om rugklachten te voorkomen en heel erge hangborsten). Hij zegt dat de sportbh's gewoon prettig en veilig zitten en dat het er echt aan ligt hoe een PC erover denkt wat hij patiënten aanraadt. 

 

Vond ik op zich wel een verademing, ik maakte me super zorgen om wat voor eigenschappen mijn tweede sportbh moet hebben maar dat maakt dus geen ene fluit uit. als hij maar lekker zit! 

 

Fijne avond dames!

Nou das goed om te horen, niet te druk maken dus...  Benieuwd wat ik morgen hoor. Bij jou alles goed en tevreden? 

 

Greetz 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hoi Jen2017,

 

Ik kon even een tijdje niet inloggen. Nu op mijn werkpc weer wel...

Nou, gaat goed. De pleisters zijn er eraf gehaald vrijdag en het zag er goed uit. Nu wel last van de littekens en de bh band die er op drukt. Steekt ook een klein stukje hechting uit en dat doet met name wat zeer. Slaap daarom nu ook weer het beste op mn rug...:wacko:

Ben vandaag weer met de auto naar mn werk gegaan en dat ging best goed. Vanavond dan wel weer niks doen op de bank om wel rust te blijven houden :rolleyes:. Ik heb denk ik eerder de neiging te veel te doen, dan te voorzichtig... alhoewel ze aangaven dat ik alles kon doen, behalve neem ik aan sporten en veel zware dingen en dat ik vanzelf zou voelen of het te veel was en dan weer moet bijkomen. Hoe meer je teveel doet, hoe langzamer het genezingsproces, maar kapot zou er niet iets kunnen gaan. Heb jij dat verhaal ook gehoord? Klinkt wel wat anders dan wat sommige anderen horen volgens mij. 

Mn borsten worden al weer zachter met de dag lijkt het.

heb vergeten te vragen waarom we al snel even met de bh uit konden na de operatie. 

 

veel plezier en groetjes!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ongeveer hetzelfde gehoord inderdaad, je kan in principe alles doen en kan niks kapot maken. Ik heb sinds ik weer aan het werk ben wel echt last van meer pijn en harde, pijnlijke borsten. Gek, hoe je dat gelijk merkt. Mag jij je armen ook gewoon boven je hoofd houden?

Ik heb één borst die al aardig zachter wordt en op zichzelf beweegt, de ander is nog wat nukkig lijkt het, haha!

 

Hoe kan een stukje hechting uitsteken? doet dat zeer? Dag rugslapen, begint inderdaad te vervelen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

 

ik ben 25 januari ook geholpen bij bergman. door dokter Engeland. Ben ook super tevreden soms nog wel last vooral van me rechterborst. bij het litteken en rib.. ik ga vanaf volgende week weer werken dan ben ik 6 weken p.o  doe zwaar lichamelijk werk dus wilde geen risico.s lopen.... 

als ik hier alle regeltjes lees die iedereen op krijgt gelegt word ik elke x onzeker omdat mijn regels die ik krijg veel minder zijn.  wanneer je andere bh aan mag en welke activiteiten je mag doen enzo.  maar lees dat jullie dezelfde regels hebben gehad... bijzonder he dat overal zo verschillend is.  ik wens jullie ook nog een goed herstel en dat we maar mogen genieten van onze nieuwe 'vriendinnen ' ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rechtshandig?

 

Ik 6 april dan bij van Engeland; as Di. Nog keer passen

1 uur geleden zei 2girls:

hoi

 

ik ben 25 januari ook geholpen bij bergman. door dokter Engeland. Ben ook super tevreden soms nog wel last vooral van me rechterborst. bij het litteken en rib.. ik ga vanaf volgende week weer werken dan ben ik 6 weken p.o  doe zwaar lichamelijk werk dus wilde geen risico.s lopen.... 

als ik hier alle regeltjes lees die iedereen op krijgt gelegt word ik elke x onzeker omdat mijn regels die ik krijg veel minder zijn.  wanneer je andere bh aan mag en welke activiteiten je mag doen enzo.  maar lees dat jullie dezelfde regels hebben gehad... bijzonder he dat overal zo verschillend is.  ik wens jullie ook nog een goed herstel en dat we maar mogen genieten van onze nieuwe 'vriendinnen ' ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En hoe staat het ermee dames?

 

Ik had vorige week nog last van een hechtingsdraadje dat uit het litteken stak. Deze mochten we er zelf afknippen, anders zou het niet goed genezen en oplossen. Was een beetje gepruts, maar ben blij dat het eraf is, want het gaf toch wel veel pijn en irritatie. Nu het weg is, voel ik pas hoeveel het was... De littekens doen nog wel pijn, de bh band drukt er natuurlijk op, maar ik vermoed dat het ook gewoon wel normaal is.  

Ben deze week weer helemaal aan het werk en merk aan het eind van de werkdag wel meer zwelling in mn borsten en een soort spierpijn aan de binnenkant van de borsten. Verder ook wel wat last in mn schouders en in een oksel. Vrees even iets te enthousiast naar m'n auto gordel gegrepen. 

Heb er wel zin in dat ik morgenavond zonder bh zou mogen slapen, wel eng, maar ook lekker voor de littekens denk ik. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
2 uur geleden zei Lenny:

@Zuster89 Hoe was de laatste pas sessie?

Goed! Heb aangegeven dat ik twijfelde over 245 omdat ik op de borst (boven de tepel) wat volume miste in de 3d. Heb nu meer projectie en kom dan uit op 290. In de 3d dacht ik omdat naast bovenop, alles groter wordt misschien net iets te is. Met passen hadden ze geen 290 maar wel 300cc. In bh tevreden over dus ipv blind staren op de 3d ga ik toch voor de 290.

 

Ze zou beide bestellen zodat ik op dag van de operatie nog kan beslissen.

Beide staat netjes gaf ze aan. 245 echt natuurlijk en 290 ook maar meer decolleté en Dat wil ik uiteindelijk wel een beetje hebben ipv een vergroting en dadelijk nog vulling of push up willen dragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-2-2017 om 17:19 zei Welkomborsten:

Hoi Lenny, ik zie dat je geopereerd bent en je uiteindelijk voor 375cc gegaan bent. Ik wil natuurlijk heel graag spieken, mag dat? Ben je vooralsnog tevreden? 

 

Liefs M

Hoi 

Volgens mij heb ik je toegevoegd aan m'n album. En ja, ik ben nog steeds heel tevreden, gaat allemaal heel goed. Morgen controle.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je ook de 3 d bril opgehad? Dat zag er bij mij wel groter uit dan nu in t echt. Denk nu wel eens dat ze echt wel groot zijn ( niet te ;-) ), maar t valt de omgeving eigenlijk niet op. In ieder geval niet de mensen die t niet weten. Heb een paar mensen nadien verteld en die zeiden niet: ja ik zag t al oid. 

Succes met je keuze. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Lenny:

Heb je ook de 3 d bril opgehad? Dat zag er bij mij wel groter uit dan nu in t echt. Denk nu wel eens dat ze echt wel groot zijn ( niet te ;-) ), maar t valt de omgeving eigenlijk niet op. In ieder geval niet de mensen die t niet weten. Heb een paar mensen nadien verteld en die zeiden niet: ja ik zag t al oid. 

Succes met je keuze. 

Nee die heb ik niet opgehad. Heb besloten niet meer te twijfelen en voor de 290 te gaan 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.