Ga naar inhoud

Lenny : 16 februari 2017 : Dr. Eltahir : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben Lenny en onderzoekend naar een BV. heb altijd gevonden dat ik kleine borsten had, toen ik steviger was, werden ze groter, maar nu ben ik een jaar weer afgevallen en vind ik ze weer net zo klein als in mijn puberteit. Ik heb in de maand november enkele afspraken staan ter oriëntatie. Weet wel een en ander van de procedure, maar ben nu ook benieuwd naar ervaringen van anderen. Hoe is het om ineens grotere borsten te hebben? Vind je ze als je er aan gewend ben te groot of toch nog te klein? Ik heb zelf 75 b.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 3,5 maand po. M'n borsten zijn nog niet helemaal eigen maar zeker niet meer helemaal lichaamsvreemd voor me. Elke dat toch weer een blijde verrassing om te zien dat ik borsten heb. Ik denk dat dit wennen best een tijd kan duren. Het hangt ook af van jouw leeftijd denk ik. Ik ben 38. Dus heb zo'n lange tijd rondgelopen met een bepaald lichaamsbeeld. Als je jonger bent zul je denk ik sneller gewend zijn. Ik heb een heel verslag geschreven met foto's. Misschien heb je er wat aan om het door te lezen?  

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Hoe groot ga je? Wat JIJ mooi vindt staan bij je lichaam en wat je PC kan plaatsen. In het begin voelen ze ook nog niet eigen en vindt je ze alleen mooi ( mijn ervaring) en pas maanden later dacht ik...verhip..ik voel ze niet zitten :) Nu zitten ze er bij mij al 16 maanden en moet zeggen dat ik er nu niets eens bij stil sta. Ze staan prima bij mijn lichaam maar een maat je groter had best nog gepast ;) 

Zorg wel dat je jouw gewicht in balans hebt want is zonde als je ze straks hebt en weer afvalt. Zou zo maar effect kunnen hebben op je borsten anders. 

Succes met orienteren xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo Dames,

Dank jullie voor de reacties. ik ben nu 40. Ben op de online 3d app van crisalix al wat aan het kijken wat ik mooi vind en wat bij mijn postuur past, dat maakt me wel enthousiast. Nu probeer ik je verslag te vinden susannah, echter het lukt me niet... waar kan ik dat vinden...?  (forum nerd alhier)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Lenny:

hallo Dames,

Dank jullie voor de reacties. ik ben nu 40. Ben op de online 3d app van crisalix al wat aan het kijken wat ik mooi vind en wat bij mijn postuur past, dat maakt me wel enthousiast. Nu probeer ik je verslag te vinden susannah, echter het lukt me niet... waar kan ik dat vinden...?  (forum nerd alhier)

 

Hoi Lenny.

Door op de rode tekst te klikken van Susannah:141: je kan ook de zoekbalk rechtsboven gebruiken voor informatie.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Lenny:

hallo Dames,

Dank jullie voor de reacties. ik ben nu 40. Ben op de online 3d app van crisalix al wat aan het kijken wat ik mooi vind en wat bij mijn postuur past, dat maakt me wel enthousiast. Nu probeer ik je verslag te vinden susannah, echter het lukt me niet... waar kan ik dat vinden...?  (forum nerd alhier)

haha, lekker bezig dus :) En op hoeveel cc kwam je uit? Ik weet niet of het echt een reëel beeld geeft maar lijkt mij wel grappig om te doen. Ik heb het echt met mn voorbeeldfotos en passessie moeten doen om te kijken wat in verhouding stond. Ik had echt een bodypic nodig om mezelf vanaf afstand met billen en al te zien :P 

Succes bij je consulten xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hey,

 

Ik heb twee keer een consult gehad bij dr Eltahir en we zijn na het passen de 2de keer op een, denk ik, mooi formaat uitgekomen. De eerste dagen na het passen was ik wel onrustig: zijn ze toch niet te groot? Ik heb ook wat dames van deze site benaderd, thanks! en nu ben ik er rustig onder en heb ik er zin in. 

Ik heb nu van 80 A  en krijg ronde protheses 375 cc met breedte van 11.5 cm

Hieronder foto's van voor. Later volgen de na foto's. 

 

Groetjes 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lenny

 

He meis,

 

Wat fijn dat je een datum hebt, iets om naar uit te kijken, ik heb je titel een beetje aangepast, zo lijkt die meer op de andere in deze categorie.

 

Wellicht is het handig als je een prive foto album maakt, want hier in je topic staan de foto's openbaar, en in een prive album kun je er zelf voor kiezen wie je toestemming geeft om de foto's te bekijken.

 

nu lekker aftellen meis.

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Zuster89,

 

Dank je wel. Voor mij nu aftellen en beetje meer zenuwen voelen.  Ga je ook naar dr Altahir?

Het mag van mij wel iets groter dan een C, dus ik ga voor meer cc. Het hielp mij erg voor het beeld om de pas bh aan te doen en dan te kijken en mn eigen shirtje er over te doen. Het pas shirtje was erg kort, wat mij weer wat afleidde ;-) .Ik merkte het wel toen er nog 50 cc (naar 425) bij kwam en ik echt dacht: nee, dit is te groot. Heb nu een volume (375), dat ik wel een beetje groot vond, maar wel in verhouding etc en mooi. 325 was meteen gewoon en prima. Heb dus toch gekozen voor 375  omdat ik hier ook lees, en denk dat het ook wel klopt, dat je toch ook wel snel went aan de vergroting. 

succes!

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi desert rose en andere dames ☺

 

Thanx voor je berichtje.  

T ging allemaal zeer voorspoedig mag ik wel zeggen.  Ik mocht snel weer naar huis omdat ik niet misselijk was en al zelf genoeg had gedronken.  Ik vond ze er meteen al super mooi uit zien!! Uiteraard was ik wel blij met de pijnstillers en daar maak ik ook wel goed gebruik van, maar op zich valt de pijn je mee. Tuurlijk zijn ze nog behoorlijk gezwollen , stijf en t blauwe wordt nu weer wat groen/geel. Ik ben blij dat ik gevoel heb in de borst en tegels, want daar was ik wel een beetje bang voor. 

Slapen gaat best goed, mede ook omdat ik  vanwege de techniek die gebruikt is ook op m'n zij mag liggen.  Wist niet dat dat al mocht. En ik mag de bh ook wel even een half uurtje per dag uit als ik op de bank zit. Wist ook niet dat dat mocht. Ik doe t wel, maar dat voelt wel raar en daarna is t ook weer strakker. 

Zal bij controle vrijdag nog eens vragen waar t goed voor is. Heb t idee dat t zo vocht wat sneller wegzakt.??

Maar goed, so far so very good :)

Heb  ff  nieuwe foto in t album geupload van dag na po.  

 

Greetz 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat klinkt allemaal hartstikke goed, en ja pijnstilling moet je echt blijven nemen tot je zelf het gevoel hebt, nu kan ik af gaan bouwen.

 

En al lekker op je zij,fijn hoor meid.

 

Bh uit zal zijn om toch de protheses te helpen om te zakken, men de ene arts zegt uit , en de andere zegt, doe je schouderbandjes maar lekker los.

 

Lekker rustig aan blijven doen,en succes bij je controle vrijdag

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

O gaat al goed zo te horen en ziet er ook netjes uit op de foto's, super!

 

Idd, advies zal ook nog eens per pc verschillen. Mij hebben ze al andere richtlijnen gegeven met consult over po-bh dragen en borstband dan de algemene papieren info van bergman. Advies op maat laten we zeggen :P

 

Succes met je verdere herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lenny wat doe je met je armen als je op je zij slaapt? Ik ben vorige week ook bij Bergman geopereerd en tegen mij hebben ze het ook gezegd, maar ik weet niet wat ik met mijn arm moet die eronder ligt! Wil eigenlijk niet dat mijn borst er dan op leunt, omdat ik dan bang ben dat die prothese gaat bewegen ofzo (misschien heel dom). 

 

wat een adem geeft het om dat ding uit te mogen he?!

 

@Zuster89 ik vind het zo gek dat die adviezen zo uiteen lopen. Geeft me haast het idee dat geen enkele methode wetenschappelijk bewezen is en dat je dus afhankelijk bent van de persoonlijke opvatting/overtuiging van jouw PC. Ik denk dat het voornamelijk te maken heeft met het creëren van ideale omstandigheden waarbinnen die kapselvorming kan plaatsvinden en dat er dus geen unaniem besluit is over wat die ideale omstandigheden zijn.. Maar,,  ook ik doe braaf wat me is opgedragen (heel weinig, alleen die bh de eerste drie weken dag en nacht en daarna drie weken overdag, niet sporten tot week zes maar wandelen en fietsen mag voor die tijd)!

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jen2017 ja m'n armen is inderdaad wel een ding. Ik heb een kussen voor me liggen waar ik mn bovenste arm op heb rusten, zodat t niet zo drukt en m'n onderste arm ter ondersteuning en ik probeer wat naar achteren te blijven leunen. Dus daar ook een kussen.  Lig dus wel in allerlei kussens. Als ik net in de goede houding lig is het even een heel vreemd gevoel en dat zakt dan weer. Mijn richtlijn is maar dat vreemd wel mag, maar pijnlijk niet.

Wat ook lastig is is dat m'n vriend en ik gewend zijn tegen elkaar aan te slapen met zijn arm om me heen. We zijn wel wat bang dat hij z'n arm 's nachts ergens op me laat landen wat pijnlijk zal zijn. Dus daarom ook kussens om me heen :D

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lenny hahaha ik probeer me voor te stellen hoe dat eruit ziet met al die kussens, ziet er gezellig uit. Hoop dat jullie een groot bed hebben! Maar klinkt wel als veel gedoe, ik denk dat ik lekker op mijn rug blijf zo lang dat nog te doen is. Goed om te weten dat vreemd mag, maar pijnlijk niet! 

 

Doen ze een borstband vaak bij voor de spier of dual plane? Mijn PC zei dat het ook wel wordt aangeraden als de pockets iets groter zijn dan de prothesen. als de pockets precies groot genoeg zijn dan is er sowieso weinig kans op draaien, als je om wat voor reden dan ook iets grotere pockets hebt dan kan een borstband helpen het draaien te voorkomen. maar dit zeggende, dan zou het alleen opgaan bij anatomische prothesen, of niet? en volgens mij heb ik ook wel gelezen dat dames met ronde prothesen een borstband droegen. haha weet je, ik ga deze vragen vanmiddag gewoon stellen bij de PC!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.