Ga naar inhoud

Madam.K : 20 april 2017 : Dr. Luijendijk : Diakonessehuis : Utrecht


Aanbevolen berichten

Dag dames!

 

Ik ben 28 jaar, mama van 2 kids en student verpleegkunde. Net als een hoop van jullie, deel ik de wens om grotere borsten te hebben. Ik ben al ruim 10 jaar hiermee bezig, tot het de laatste 2 jaar weer heel erg opspeelt.

 

Ik heb een zogeheten aanlegstoornis, dus zo goed als geen cupmaat. In het verleden 2 maal via verzekeraar geprobeerd en 2 maal afgewezen. Man, wat sprong ik een gat in de lucht toen ik okt.2016 las dat PC terug in de basisverzekering komt! Inmiddels mijn eerste consult bij PC Luijendijk gehad en na een echo is gebleken dat ik 7 mm borstweefsel heb. Vrouwen onder de 10 mm komen in aanmerking voor vergoeding. De aanvraag is de deur uit en nu is het slopende wachten begonnen... bij het passen overeengekomen om anatomische protheses te kiezen met een inhoud van 350-375 cc. Een mooie C denk ik zo?

 

zijn er meer dames die proberen om voor vergoeding in aanmerking te komen?

 

liefs

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx voor je reactie!

ik hoop met deze cc op een mooie C cup uit te komen.

 

ik 'ken' de arts vanwegen een bekende die ook bij hem geopereerd is. En mijn gevoel was direct super bij de ontmoeting, dus ik hou het bij deze PC. Dankje!!

 

heb jij zelf ook al de operatie ondergaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Madam.K Ik ben 3 weken geleden geopereerd. Ik heb een borstlift laten doen. Heb nu een 75D cup overgehouden. Liep hiervoor met een lege 75E.

 

Een vertrouwd gevoel is zeker erg belangrijk en als je iemand kent die goed geholpen is dan is dat helemaal mooi. Iedereen heeft tenslotte andere eisen bij een arts. Hopelijk snel goedkeuring en een datum prikken. Wil je zo snel mogelijk geholpen worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ben je blij met het resultaat? En geen implantaten dus?

 

Ja zou mooi zijn als ik zsm geholpen wordt.... al zit ik wel met stage in de zorg. Ik wil twee weken thuis blijven en daarna weer aan de slag, dan uiteraard nog niet tillen etc. Die twee weken kan ik dan in vakanties wel weer inhalen.

Ik zie het niet zitten om te wachten tot erna, dat is in de zomer en dan hoop ik te mogen pronken B).

 

maar goed, eerst vergoeding afwachten! Al heb ik goede hoop met de veranderingen sinds dit jaar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Zo dames, daar ben ik weer, terug op aarde !!

 

boobday!!

 

vanmorgen om 07.00 opgestaan voor een beschuitje. Bah... ik ontbijt nooit! Tot 10.00 mocht ii water drinken en om 11.30 zouden mijn mams en ik wegrijden naar Utrecht.

 

's morgens nog ff de laatste dingen gedaan, bed verschoond, kussenfort gebouwd (thnx @Rocker voor dit fantastische woord Haha).

Weinig zenuwen, gelukkig!!

Ineens stonden mijn 2 beste vriendinnen op de stoep toen ik nog even lag te netflixen ter afleiding. Een lief kaartje en 3 flesjes Kriek bier, wat ik heerlijk vind! Maar in combi met oxycotin biet zo'n goed idee vrees ik :118:.

 

eindelijk 11.30 en hoppa, in de auto! Ik was wel wat stilletjes maar nog steeds geen paniek of zenuwen, joepie! Half uur te vroeg in het ziekenhuis, maar mocht al snel het blauwe jasje aan en in bed kruipen. Daar kreeg ik een pilletje, midazolam, werd er lekker slaperig van dus ben nog even gaan pitten! Dat hielp ook voor de hoofdpijn die ik had door het overslaan van mijn heerlijke bakkie koffie :rolleyes:.

 

helaas liep de boel wat uit, waardoor ik pas tegen 14.30 naar de andere ruimte werd gebracht. Infuus geprikt ( mijn eerste ooit !!) en ging prima. Dr. Luijendijk kwam aftekenen en heb hem nog een x mijn wensen verteld. Hou het natuurlijk, en hij mocht kiezen wat mij het mooist zou staan. 

 

Yes, naar OK! Grappen en grollen uiteraard, en mocht onder een heerlijke warme deken. De anesthesist zei dat ik een koud gevoel in m'n armen en benen zou krijgen en dat ik iets kreeg tegen de misselijkheid. En ja hoor, before i knew it.. gone! On 15.15 was ik onder zeil.

 

om 16.30 werd ik wakker. Zuster, zuster!!! Mag ik kijken? Ja maar meid, je hebt al gekeken! Huh?! Hoe dan?! Weet ik niks meer van... nog een x gespiekt en WoW WoW WoW HELLOOOOO boobies! 

 

Ik mocht terug naar de zaal en nog stoned en alles van de narcose kon ik bijkomen. Ook kwam mijn lieve mams eraan. Gelijk laten zien! De verpleegsters hadden een bed voor de nacht voor ne gereserveerd omdat ik zo laat geholpen was. Hell no ladies! Ik ga deze meisjes thuisbrengen vandaag!!

 

na te hebben geplast en gegeten etc mocht ik heerlijk gaan. In de auto kreeg ik het op de snelweg warm en werd plots misselijk. Snel de plastic zak tevoorschijn gehaald en daar kwam m'n broodje en thee er weer uit. Dot luchtte wel op eigenlijk.... 

 

thuis aangekomen was vriendlief er ( die arme man was nerveuzer dan ik ) en heb gelijk de piepshow gegeven Haha. Werd nog 1 x misselijk maar t is er in gebleven. Daarna lekker geslapen van 21.00 tot 00.00 en nu dus fit genoeg voor m'n verslag. 

 

Ik ben ontzettend blij met deze stap en ben heel benieuwd naar het proces. Het is mij 100% meegevallen tot nu toe ( de operatie dan ) en ik bereid me voor dat er morgen ochtend een vrachtwagen met aanhanger over me heen gereden is, dan kan het alleen maar meevallen toch....

 

liefs !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Madam.K

Leuk verslag en  heb ook eens naar je foto's gekeken voor en na. Amai wat ben ik. (Gezond) jarloers. Zo mooi. Een decolleté. Een droom. Prachtig. Goed herstel. Ik moet ook nog een echo laten doen. Zal eens vragen hoeveel borstweefsel ik heb ? Ben jij in België of Nederland verzekerd ? Ik ben van België. Veel beterschap en geniet van je nieuwe boobies☺

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Natje3:

@Madam.K

Leuk verslag en  heb ook eens naar je foto's gekeken voor en na. Amai wat ben ik. (Gezond) jarloers. Zo mooi. Een decolleté. Een droom. Prachtig. Goed herstel. Ik moet ook nog een echo laten doen. Zal eens vragen hoeveel borstweefsel ik heb ? Ben jij in België of Nederland verzekerd ? Ik ben van België. Veel beterschap en geniet van je nieuwe boobies☺

 

Dank je @Natje3 ! Ben tot nu toe zelf ook erg blij met het resultaat. Ik ben in NL verzekerd dus kan je niet helpen met hoe het werkt in België. Wanneer ga je voor je echo? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahaha @Madam.K wat kun jij leuk schrijven :118:"hell no ladies, ik ga deze meisjes thuis brengen!!" :152:

 

Gefeliciteerd met je dametjes! Hoe is het nu? Vind je dat je door een vrachtwagen overreden bent of kan het ook wel door voor een bromfiets? :131:

 

Lekker rustig aan doen vandaag, die kriekjes nog een tijdje in je koelkast laten staan (oeff, bij mij staan ze er ook nog en als ik de koelkast open trek beginnen ze heel hard met schreeuwen :() en genieten van je nieuwe boobs! Oja, en veel drinken! Coldpacks willen ook nog wel helpen tegen de zwelling :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Visje7 Haha ja ik zag het echt niet zitten om daar een nachtje te blijven!! 

 

Ik ben door een personen auto overreden, geen vrachtwagen met aanhanger nog :118:. Ik vind het serieus goed te doen hoor...

 

die kriekjes blijven wel even wachten idd :) moet er nu ook niet aan denken hoor!

 

ik zal eens kijken of vriendlief een coldpack kan meenemen van de winkel. Thnx voor de tip!

 

heb net foto's gemaakt dus zal zo weer plaatsen:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Madam.K:

@Visje7 Haha ja ik zag het echt niet zitten om daar een nachtje te blijven!! 

 

Ik ben door een personen auto overreden, geen vrachtwagen met aanhanger nog :118:. Ik vind het serieus goed te doen hoor...

 

die kriekjes blijven wel even wachten idd :) moet er nu ook niet aan denken hoor!

 

ik zal eens kijken of vriendlief een coldpack kan meenemen van de winkel. Thnx voor de tip!

 

heb net foto's gemaakt dus zal zo weer plaatsen:wub:

 

Ik vind de pijn ook wel te doen, het was de eerste dag vooral de stijfheid en het zware, zeker als ik van zit/lig overeind kwam. Ook als ik mijn buikspieren aanspande trok de pijn aan mijn borstbeen en borstspieren. Dat is nu al stuk minder. 

 

ik heb nu veel last van steken in mijn linker borstspier. Die zijn wel venijnig. De borstband duwt ook precies op de plek die pijn doet, dan verkramp ik en dat lokt een fikse steek uit. 

 

Benieuwd naar je foto's! :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Visje7:

 

Ik heb ze gezien. Mooi formaatje hoor. En ze lijken helemaal niet zo gezwollen of hoog. Heeft je pc goed gedaan! B)

 

Hopelijk blijft het ook zo! 

Ze zijn wel heel hard maar ik heb ook nog niet veel vocht ofzo... tot nu toe erg tevreden!

 

gaat t bij jou ook allemaal goed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Natje3:

@Madam.K

Op 6mei moet ik voor eerste keer naar Dr.  Verdonck op9mei heb ik echo gepland en 2 juni operatie gepland. Heb alles in één keer gepland of zou het weer uitstellen zoals ik al jaren doe. ☺ 

 

Goed zo!! Ga je de operatie ook doen als je het niet vergoed krijgt en je het zelf moet bekostigen?

 

ben benieuwd! Succes met de voorpret. Je kunt aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Madam.K

Ik had eindelijk niet aan vergoeding gedacht omdat ik nog nooit gehoord had over vergoeding bij bv.

maar nu ik dat gelezen had kon ik dat maar eens nakijken.

Ik heb al eens gekeken en vind niet terug. Zal in België niet zijn.

Maar zal het zeker doen. Ben die vullingen in mijn bh's meer dan beu en ook voor het sporten wil ik eens een leuk T-shirtje aan zonder dat alles plat is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd! Wat fijn dat het allemaal goed is gegaan en dat je er nu al zo blij mee bent! Nou lekker uitrusten en goed voor jezelf laten zorgen :) 

 

Je hebt dus nog geen bericht terug van de zorgverzekering? Ik heb het helaas niet gekregen, klierweefsel van 8mm en 9mm.. deden bij mij heel erg moeilijk over mijn amper aanwezige borstplooi. Nu helaas toch de volle mep moeten betalen, jammer dat ze dan niet gewoon 50% vergoeden haha! Hopelijk doen ze er bij jou iets minder moeilijk over! Ik wens je heel veel succes met het herstel. Wel fijn zo voor de zomer, straks met een fijn gevoel de zomerkleding aan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Zebrasok:

Gefeliciteerd! Wat fijn dat het allemaal goed is gegaan en dat je er nu al zo blij mee bent! Nou lekker uitrusten en goed voor jezelf laten zorgen :) 

 

Je hebt dus nog geen bericht terug van de zorgverzekering? Ik heb het helaas niet gekregen, klierweefsel van 8mm en 9mm.. deden bij mij heel erg moeilijk over mijn amper aanwezige borstplooi. Nu helaas toch de volle mep moeten betalen, jammer dat ze dan niet gewoon 50% vergoeden haha! Hopelijk doen ze er bij jou iets minder moeilijk over! Ik wens je heel veel succes met het herstel. Wel fijn zo voor de zomer, straks met een fijn gevoel de zomerkleding aan!

 

Thnx! Ik heb wel al bericht hoor, ik heb vergoeding gekregen. Ben je niet in bezwaar gegaan dan? 

 

Heerlijj, kan niet wachten tot ik nieuwe zomerkleding kan kopen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.