Ga naar inhoud

zwarte borstband


flupke

Aanbevolen berichten

  • 1 month later...
On 1/29/2017 at 4:48 PM, lien. said:

Ik zoek er eig wel eentje, maar woon in belgie dus weet niet wat dat voor verzendkosten gaat zijn? En hoeveel vraag je? :)

@lien. Ben je nog op zoek naar een borstband? Ik verkoop eentje voor 30 euro incl verzendkosten. Het is splinter nieuw en zit nog in het doosje, van het merk Anita (gekocht bij Dr. Verdonck). xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-3-2017 om 10:45 zei Silvana:

@lien. Ben je nog op zoek naar een borstband? Ik verkoop eentje voor 30 euro incl verzendkosten. Het is splinter nieuw en zit nog in het doosje, van het merk Anita (gekocht bij Dr. Verdonck). xxx

Ik ga morgen even kijken in de thuiszorgwinkel, als ik ze daar niet goedkoper vind, laat ik je graag iets weten! Want ik hoorde dat die van Verdonck redelijk dik zijn, dus wou toch even proberen een dunnere te zoeken :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei xstephx:

@lien. heb je borstband gevonden? Ik ben ook op zoek naar iets dunner, maar niet gemakkelijk om te vinden!! Ik vroeg aan Stephanie of je dat echt moet dragen en ze zei "ja! Verplicht"... :(

Vervelend he! Ik ben nog steeds niet gaan kijken. Iets dat je zolang moet verstoppen,

dat mag wel wat dunner :) als ik er eentje vind laat ik je wat weten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb bij Verwenjezelfshop.nl gekocht is dunner dan van dr. Verdonck. Ik heb witte, omdat ik meer lichte kleding draag. Ieder zijn eigen keuze. Het droogt snel als ik hem was. Om de dag met bh's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Losje:

Ik heb hem nu nodig. Heb reeds een witte, maar die valt teveel op onder mijn (meestal donkere) kleding

  Misschien een sjaaltje van lichte stof eroverheen gebruiken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
  • 2 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.