Ga naar inhoud

1988 : 28 februari 2017 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei Mutsje1982:

 

Ik heb geen band gekregen...raar...zit zelf nog steeds in de tape...heb dinsdag de afspraak en kan ze dan pas voor de eerste keer zien.

Ben benieuwd  of meerdere bij verdonck  zij geweest die geen band hebben gekregen...

Ben erg benieuwd naar hoe ze eruit zien

Hmm vreemd! Tijdens t consult vertelde hij me toen dat je of de band bij hem aan kon schaffen, dit kon je dan overmaken samen met het bedrag van de ingreep. En anders kon je er zelf een meenemen! 

 

Maar t kan natuurlijk zijn dat t bij jou niet nodig is. Ik zie sommige ook die m na n week al af mogen houden! 

 

spannend dat dinsdag het verband er af mag!! Ik heb ook gewacht tot de nacontrole!  Vond t maar niks om t zelf te doen! Haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste Reactie
5 minuten geleden zei Eef.n:

Hmm vreemd! Tijdens t consult vertelde hij me toen dat je of de band bij hem aan kon schaffen, dit kon je dan overmaken samen met het bedrag van de ingreep. En anders kon je er zelf een meenemen! 

 

Maar t kan natuurlijk zijn dat t bij jou niet nodig is. Ik zie sommige ook die m na n week al af mogen houden! 

 

spannend dat dinsdag het verband er af mag!! Ik heb ook gewacht tot de nacontrole!  Vond t maar niks om t zelf te doen! Haha 

Bij mij is niks gezegd toen over de band. Heb hem een apje gestuurd..hij zei dat ik morgen even contact kon opnemen met de WK.   Maar dat het nu nog niet echt nodig was.  Dus dat doe ik morgen dan maar

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Cicike:

Oh, idd raar. Ik zou morgen bellen even. Bij hun kost 40 euro elders wel stukken goedkoper. Ik heb ze ook al besteld en neem vrijdag mee naar de operatie. Misschien kun je alvast 1 bestellen en heb je hem dinsdag in huis.

Waar heb jij hem besteld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei Mutsje1982:

Waar heb jij hem besteld?

Ik had hem bij Verwenjezelf shop.nl besteld. 25 euro. Deze is stevigste van zijn soort. Ergens anders heb ik ook gezien voor 20,-. 

Ik ben wel benieuwd waarom je tot nu toe geen nodig had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Cicike:

@1988 oh fijn dat de verband eraf is! Hele opluchting zeker..

Misschien lees ik er overheen, maar hoeveel cc is het geworden? Je twijfelde nog op de laatste dag.

Bij mij heeft verdonck gezegd dat ik zeker 6 weken lang de borstband moest dragen. Maar dat kun je aan hem vragen voor de zekerheid.

Het is uiteindelijk 230cc geworden en het oogt heel natuurlijk. Op dit moment zijn ze nog wel wat gezwollen en zie je dat het zich allemaal nog moet zetten. Straks post ik wel een fotootje! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei 1988:

Het is uiteindelijk 230cc geworden en het oogt heel natuurlijk. Op dit moment zijn ze nog wel wat gezwollen en zie je dat het zich allemaal nog moet zetten. Straks post ik wel een fotootje! 

Vindt je ze hoog zitten? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is het resultaat! Vandaag de draadjes laten afknippen dus dat kan nu ook weeral genezen. Weer een stapje dichter bij een gewone bh! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei 1988:

Hier is het resultaat! Vandaag de draadjes laten afknippen dus dat kan nu ook weeral genezen. Weer een stapje dichter bij een gewone bh! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ziet er mooi uit! Ook het litteken ziet er goed uit! En wat een verschil met vantevoren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei 1988:

Ik denk het niet. Wat denk jij ervan? 

@1988 wauw mooi! Ziet er al goed uit! Ben je er gelukkig mee? 

 

Heb je dr. Verdonck nog gesproken over de borstband?  Ik durf niet te zeggen of ze hoog zitten, kan dit niet beoordelen want ben niet zo kundig op dit gebied. Kan alleen mijn eigen ervaring delen. :rolleyes:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mutsje1982 @1988 Wat vreemd dat jullie geen borstband kregen...Maar dat zal de PC wel beter weten. Ik heb een tweede borstband gekocht bij Dr. Verdonck maar heb het nooit gebruikt. Ik verkoop het nu voor 30 euro incl. verzendkosten. Het is van het merk Anita, zwart, maat 80 B/C splinter nieuw en zit nog in het doosje. Laat maar weten als jullie het nodig hebben. xxx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Eef.n:

@1988 wauw mooi! Ziet er al goed uit! Ben je er gelukkig mee? 

 

Heb je dr. Verdonck nog gesproken over de borstband?  Ik durf niet te zeggen of ze hoog zitten, kan dit niet beoordelen want ben niet zo kundig op dit gebied. Kan alleen mijn eigen ervaring delen. :rolleyes:

 

 

Ik ben er dolgelukkig mee! Mijn lichaam wilt nog niet mee als voor de operatie maar toch loop ik al veel trotser en zelfzekerder rond. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei 1988:

Ik ben er dolgelukkig mee! Mijn lichaam wilt nog niet mee als voor de operatie maar toch loop ik al veel trotser en zelfzekerder rond. 

@1988 Mooi is dat he, hoe je je meteen minder onzeker kan voelen en dat je truitjes gewoon mooi zitten!! 

 

Je hele lichaam heeft n klap gehad door de narcose, dat heeft tijd nodig! Ik kan nu pas zeggen dat ik niet meer s avonds instort nadat de kids op bed liggen, dat ik weer heel de dag actief ben zonder rustmomentje! Vanavond ga ik weer sporten voor t eerst, kijken hoe dat gaat! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.