Ga naar inhoud

1988 : 28 februari 2017 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

39 minuten geleden zei Mutsje1982:

Afgelopen dagen wel...ben het vanmiddag een beetje vergeten.. zo lang het goed gaat met minder....vind de het wel prettig om voor de nacht wat te pakken. Wel fijn dat de pijn mee valt nu. Nu nog wat mobieler worden.  Laat jij de hechtingen in de kliniek verwijderen? Of doe je dat bij de huisarts? Verdonck  is er zelf over 2 weken niet heb ik begrepen 

Ik denk dat ik dat maar gewoon bij de huisarts ga laten doen. En dus die ibuprofen moet je niet helemaal uitnemen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste Reactie
10 uur geleden zei 1988:

Ik denk dat ik dat maar gewoon bij de huisarts ga laten doen. En dus die ibuprofen moet je niet helemaal uitnemen? 

Mij is niet verteld dat alles op moet....lijkt mij dat als je geen pijnstilling  nodig hebt, je het ook niet hoeft te pakken..   moet dan alleen even kijken waar ik ga kijken voor een bh..was makkelijk om het bij de kliniek te doen en hem naar  meteen  passend te kopen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Mutsje1982:

Mij is niet verteld dat alles op moet....lijkt mij dat als je geen pijnstilling  nodig hebt, je het ook niet hoeft te pakken..   moet dan alleen even kijken waar ik ga kijken voor een bh..was makkelijk om het bij de kliniek te doen en hem naar  meteen  passend te kopen 

 

De pijnstillend kun je gewoon afbouwen, je voelt zelf hoeveel pijn je hebt en of je de pijnstillers nodig hebt. 

 

Ik heb inmiddels 3 sportbh's. Eentje van de kliniek zelf, deze had ik daar op de dag van de controle ook aangeschaft. Helaas bleek ik allergisch voor t materiaal van deze sportbh. Vervolgens een sportbh aangeschaft die Stephanie ook adviseerde van de hunckemoller met voorsluiting, deze zit wel redelijk fijn. En daarna nog een gekocht van de Hema. De non padded van 18euro! En deze zit onwijs fijn en draag alleen deze nog maar. Ik was m snel en dan drogen op de verwarming! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Eef.n:

 

De pijnstillend kun je gewoon afbouwen, je voelt zelf hoeveel pijn je hebt en of je de pijnstillers nodig hebt. 

 

Ik heb inmiddels 3 sportbh's. Eentje van de kliniek zelf, deze had ik daar op de dag van de controle ook aangeschaft. Helaas bleek ik allergisch voor t materiaal van deze sportbh. Vervolgens een sportbh aangeschaft die Stephanie ook adviseerde van de hunckemoller met voorsluiting, deze zit wel redelijk fijn. En daarna nog een gekocht van de Hema. De non padded van 18euro! En deze zit onwijs fijn en draag alleen deze nog maar. Ik was m snel en dan drogen op de verwarming! 

 

 

Dan moeten we volgende week eens langs de Hema. Met die pijnstillers dacht ik dat ook maar op die papieren dat we hebben meegekregen staat dat je die ibuprofen helemaal moet uitnemen dusja...

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het midden van de nacht nog even een wandelingetje maken om mijn rug wat te ontlasten maar voor de rest gaat het heel goed. Het is zwaar geweest maar al bij al niet door de pijn maar door mijn rug dat ik geen houding vond. Op die manier kon ik niet goed slapen waardoor slaaptekort begon door te wegen. Nu ben ik echt goed. Ik kan zelf recht geraken en heb gisteren thuis al heel wat rondgelopen. De operatie zelf was ook niet zo angstaanjagend zoals ik had gedacht. Het enige dat me echt is bijgebleven is de koude als je uit narcose komt. Maar komaan als dat al is even kou lijden om dan mooie boobs te hebben :) 

Het eerste dat ik zei toen ik wakker was: yes eindelijk heb ik borsten! Ik probeerde toen mijn hoofd wat op te tillen maar dat ging natuurlijk niet zo goed. Dan maar even voelen met mijn handen en dat ging ook niet echt vlotjes maar ik voelde ze wel. Dat was zo een leuk gevoel dat ik dit direct opnieuw zou doen! Ze stellen je daar zo gerust. Ook de moment als je eerst in een apart kamertje moet gaan liggen waar de dokter op je begint te tekenen. Hij doet rustig een babbeltje met je om je gerust te stellen. Daarna ga je naar de operatiekamer zelf, waar ik eigenlijk echt schrik voor had maar toch zo kalm was. Het volgende dat ik me herinner was de moment dat ik wakker werd met nieuwe boobs! Ik kan nu niet wachten om dat verband eraf te laten halen om het resultaat te zien! Ook omdat het ongelooflijk veel jeukt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-3-2017 om 21:19 zei xstephx:

@Mutsje1982 ik lees even mee, en verdonck is idd niet beschikbaar van 14/3 tot zeker 26/3 ivm bevalling van zn vrouw... in geval zijn vrouw eerder bevalt dan zal hij ook eerder niet beschikbaar zijn... 

Oei, ik vroeg me t ook al af...ze had laatst al n hele dikke buik. Ik zou op 17 maart geholpen worden. Wordt het verzet als ze mocht  gaan bevallen? Want ik wil door dr Verdonck geopereerd worden. Anders maandag effe bellen. 

(we zijn net terug aus tirol vandaar de vroege tijdstip, hihi. Kan niet slapen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei 1988:

In het midden van de nacht nog even een wandelingetje maken om mijn rug wat te ontlasten maar voor de rest gaat het heel goed. Het is zwaar geweest maar al bij al niet door de pijn maar door mijn rug dat ik geen houding vond. Op die manier kon ik niet goed slapen waardoor slaaptekort begon door te wegen. Nu ben ik echt goed. Ik kan zelf recht geraken en heb gisteren thuis al heel wat rondgelopen. De operatie zelf was ook niet zo angstaanjagend zoals ik had gedacht. Het enige dat me echt is bijgebleven is de koude als je uit narcose komt. Maar komaan als dat al is even kou lijden om dan mooie boobs te hebben :) 

Het eerste dat ik zei toen ik wakker was: yes eindelijk heb ik borsten! Ik probeerde toen mijn hoofd wat op te tillen maar dat ging natuurlijk niet zo goed. Dan maar even voelen met mijn handen en dat ging ook niet echt vlotjes maar ik voelde ze wel. Dat was zo een leuk gevoel dat ik dit direct opnieuw zou doen! Ze stellen je daar zo gerust. Ook de moment als je eerst in een apart kamertje moet gaan liggen waar de dokter op je begint te tekenen. Hij doet rustig een babbeltje met je om je gerust te stellen. Daarna ga je naar de operatiekamer zelf, waar ik eigenlijk echt schrik voor had maar toch zo kalm was. Het volgende dat ik me herinner was de moment dat ik wakker werd met nieuwe boobs! Ik kan nu niet wachten om dat verband eraf te laten halen om het resultaat te zien! Ook omdat het ongelooflijk veel jeukt! 

Jaaaaa die jeuk...word er zelf ook helemaal gek van.  Gelukkig voel je je langzaam weer wat beter.   Moet zeggen dat ik me ook redelijk kan behelpen.

Alleen als ik echt plat lig in bed kom ik nog niet omhoog. Verder probeer ik langzaam steeds meer dingen zelf te doen. Alleen de wc doorspoelen lukt nog echt niet.  Hi hi.   Zal wel blij zijn als ik weer kan douchen..begin het toch wel te missen nu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden!

 

Ik heb even lekker mee zitten lezen hoor! Bedankt dat jullie het allemaal zo duidelijk omschrijven. Het is niet onbelangrijk om te weten wat je te wachten staat. Ik moet nog op consult, dus ik zit nog in t begintraject, maar weet wel zeker dat ik t wil. Ben me daarom nu al zoveel mogelijk aan 't inlezen.

 

Ik wens jullie veel sterkte met het herstel en veel plezier met het "uitpakken". :D

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei Noesoe:

Hallo meiden!

 

Ik heb even lekker mee zitten lezen hoor! Bedankt dat jullie het allemaal zo duidelijk omschrijven. Het is niet onbelangrijk om te weten wat je te wachten staat. Ik moet nog op consult, dus ik zit nog in t begintraject, maar weet wel zeker dat ik t wil. Ben me daarom nu al zoveel mogelijk aan 't inlezen.

 

Ik wens jullie veel sterkte met het herstel en veel plezier met het "uitpakken". :D

 

Xxx

Ik had er echt schrik van en het ging ook niet allemaal vanzelf maar we zijn nu een paar dagen verder en het is niet meer echt afzien dus een paar dagen op de tanden bijten en dan is het ergste voorbij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast KaylaDelihla
Op 25-1-2017 om 14:08 zei Sandra87:

Hee wat spannend!! Ik ben zelf 3 weken geleden geopereerd door Dr.Verdonck en kan alleen maat vol lof spreken over hemzelf en de kliniek. Vriendin van mij heeft 6 maanden geleden 265cc laten plaatsen anatomisch high profile. En dat ziet er heel natuurlijk uit! Alsof het haar natuurlijke borsten zijn. Zij had van zichzelf ook een kleine a. Ikzelf heb 330cc laten plaatsen anatomisch. Dus je ziet wel dat ik protheses heb, maar mijzelf maakte dat niet zoveel uit. Je kan foto's evt in mij  album terug vinden. Alvast succes met de operatie!

 

Groetjes Sandra 

Mag ik vragen welke cupmaat je vriendin had & nu heeft? Ik heb zelf over vier weken mijn consult, en ik lees zoveel verschillende adviezen/verhalen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Sandra87

@KaylaDelihla mijn vriendin had een hele kleine A cup. En ze heeft nu 265cc laten plaatsen. Je ziet er echt niet aan af dat het protheses zijn! Ze vindt het nu jammer dat ze maar 265cc heeft laten plaatsen want ze vindt ze eigenlijk vrij klein. Maar op het moment dat ze het aantal cc moest kiezen leek 265cc heel groot ten opzichte van haar borsten die ze op dat moment had. Maja, dat hoor ik wel vaker van bekende uit de omgeving  dat ze ze eigenlijk bij naderinzien groter hadden willen hebben. Is ook gewenning natuurlijk!

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast KaylaDelihla
3 minuten geleden zei Sandra87:

@KaylaDelihla mijn vriendin had een hele kleine A cup. En ze heeft nu 265cc laten plaatsen. Je ziet er echt niet aan af dat het prothese zijn! Ze vindt het nu jammer dat ze maar 265cc heeft laten plaatsen want ze vindt ze eigenlijk vrij klein. Maar op het moment dat ze het aantal cc moest kiezen leek 265cc heel groot ten opzichte van haar borsten die ze op dat moment had. Maja, dat hoor ik wel vaker van bekende uit de omgeving  dat ze ze eigenlijk bij naderinzien groter hadden willen hebben. Is ook gewenning natuurlijk!

 

X

 

Ik heb eind deze maand een Next Day Surgery gepland staan in de Wellness Kliniek Genk, bij dr. van Zele, en ben me ter voorbereiding al zovast aan het orienteren op een cc. Vandaar de vraag (: Ik ben zelf namelijk 171, weeg 53 kg en heb momenteel een 70A cup. Dus ik was erg benieuwd naar de resultaten van je vriendin, aangezien onze maten zo'n beetje hetzelfde zijn. Ik ben een tijdje terug ook al op consult geweest in het Amphia Ziekenhuis in Breda, daar werd ook tussen de 295 en 315 cc aangeraden. Ik ben alleen bang dat ze aan de zijkant teveel uit gaan steken, want ik ben vrij smal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Sandra87

@KaylaDelihla heb je al in mijn album gekeken? Ik ben ook vrij smal, heb maat 34 en ben 1.77 lang. Ik heb mijn borsten sowieso wat verder uit elkaar staan. Dan heb je ook een beetje een idee hoe het uitziet bij 330cc. Het is wel zo dat de cc van anderen geen garantie is bij jezelf. Ik wel eens vaker foto's bij andere gezien die dan meer cc hebben maar toch kleiner lijkt dan bij die van mij, of andersom. 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei KaylaDelihla:

Mag ik vragen welke cupmaat je vriendin had & nu heeft? Ik heb zelf over vier weken mijn consult, en ik lees zoveel verschillende adviezen/verhalen

Als ik je een goede raad mag geven blijf bij je eerste gedacht. Tijdens het passen was mijn man en ik het direct eens over de 230cc de dokter zei ook dat 260 ook zou gaan maar dat dat minder natuurlijk zou zijn. Uiteindelijk heb ik tot de dag zelf liggen twijfelen. Ik kan het resultaat nog niet helemaal bewonderen maar ben blij met mijn eerste keuze. Dus vooral luisteren naar de dokter want iedereen is ook anders van postuur. Succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meisjes, ik lees ook even het verloop even mee :blush: ik heb mijn operatie gepland staan op 6 april normaal gezien maar dat moet morgen nog eens telefonisch bevestigen. 29 maart heb ik nog een consult. Dus nu probeer ik hier zoveel mogelijk informatie te vergaren als voorbereiding! Heb toch al vele goede reacties gelezen over Dr Verdonck. 

Nog een goed herstel alvast dames!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen 11 dagen na de operatie en alles verloopt heel goed. Het verband was echt heel irritant en jeukte en hing helemaal los. Ik ben dan vandaag ook maar een stevige sportbh gaan kopen. Daarjuist het verband eraf gedaan en deze bh aangedaan. Ik merk dat dit meer steun geeft dan het verband. Hopelijk kan het geen kwaad dat ik dit een paar dagen vroeger heb gedaan. Maandag langs de dokter om de draadjes eruit te laten halen. Ik heb nu toch al een beetje het resultaat kunnen zien en ik ben er zo blij mee! Morgen zal ik een foto posten. Weet er iemand hoe lang je die zwarte band moet aanhouden? Deze draag ik nu nog steeds over de sportbh. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei 1988:

Ondertussen 11 dagen na de operatie en alles verloopt heel goed. Het verband was echt heel irritant en jeukte en hing helemaal los. Ik ben dan vandaag ook maar een stevige sportbh gaan kopen. Daarjuist het verband eraf gedaan en deze bh aangedaan. Ik merk dat dit meer steun geeft dan het verband. Hopelijk kan het geen kwaad dat ik dit een paar dagen vroeger heb gedaan. Maandag langs de dokter om de draadjes eruit te laten halen. Ik heb nu toch al een beetje het resultaat kunnen zien en ik ben er zo blij mee! Morgen zal ik een foto posten. Weet er iemand hoe lang je die zwarte band moet aanhouden? Deze draag ik nu nog steeds over de sportbh. 

Wat fijn dat je blij bent met het resultaat! Vond je t niet spannend om t verband er af te halen?! 

 

De zwarte band moet je 8 weken dragen. Tenminste dit wordt door dr. Verdonck geadviseerd. Ik ben nu 6 weken po en heb m wel af en toe een paar uurtjes af maar ik vind t dan heel 'los' en onvertrouwd voelen! Haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei 1988:

Ondertussen 11 dagen na de operatie en alles verloopt heel goed. Het verband was echt heel irritant en jeukte en hing helemaal los. Ik ben dan vandaag ook maar een stevige sportbh gaan kopen. Daarjuist het verband eraf gedaan en deze bh aangedaan. Ik merk dat dit meer steun geeft dan het verband. Hopelijk kan het geen kwaad dat ik dit een paar dagen vroeger heb gedaan. Maandag langs de dokter om de draadjes eruit te laten halen. Ik heb nu toch al een beetje het resultaat kunnen zien en ik ben er zo blij mee! Morgen zal ik een foto posten. Weet er iemand hoe lang je die zwarte band moet aanhouden? Deze draag ik nu nog steeds over de sportbh. 

@1988 oh fijn dat de verband eraf is! Hele opluchting zeker..

Misschien lees ik er overheen, maar hoeveel cc is het geworden? Je twijfelde nog op de laatste dag.

Bij mij heeft verdonck gezegd dat ik zeker 6 weken lang de borstband moest dragen. Maar dat kun je aan hem vragen voor de zekerheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Cicike:

@1988 oh fijn dat de verband eraf is! Hele opluchting zeker..

Misschien lees ik er overheen, maar hoeveel cc is het geworden? Je twijfelde nog op de laatste dag.

Bij mij heeft verdonck gezegd dat ik zeker 6 weken lang de borstband moest dragen. Maar dat kun je aan hem vragen voor de zekerheid.

 

7 uur geleden zei 1988:

Ondertussen 11 dagen na de operatie en alles verloopt heel goed. Het verband was echt heel irritant en jeukte en hing helemaal los. Ik ben dan vandaag ook maar een stevige sportbh gaan kopen. Daarjuist het verband eraf gedaan en deze bh aangedaan. Ik merk dat dit meer steun geeft dan het verband. Hopelijk kan het geen kwaad dat ik dit een paar dagen vroeger heb gedaan. Maandag langs de dokter om de draadjes eruit te laten halen. Ik heb nu toch al een beetje het resultaat kunnen zien en ik ben er zo blij mee! Morgen zal ik een foto posten. Weet er iemand hoe lang je die zwarte band moet aanhouden? Deze draag ik nu nog steeds over de sportbh. 

Ik heb geen band gekregen...raar...zit zelf nog steeds in de tape...heb dinsdag de afspraak en kan ze dan pas voor de eerste keer zien.

Ben benieuwd  of meerdere bij verdonck  zij geweest die geen band hebben gekregen...

Ben erg benieuwd naar hoe ze eruit zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mutsje1982:

 

Ik heb geen band gekregen...raar...zit zelf nog steeds in de tape...heb dinsdag de afspraak en kan ze dan pas voor de eerste keer zien.

Ben benieuwd  of meerdere bij verdonck  zij geweest die geen band hebben gekregen...

Ben erg benieuwd naar hoe ze eruit zien

Heb je ze voor de spier misschien? Bij dual plane wordt wel een borstband gebruikt zover ik het weet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Cicike:

Heb je ze voor de spier misschien? Bij dual plane wordt wel een borstband gebruikt zover ik het weet.

Nee dual plane..  vind het een beetje raar dat ik geen band heb gekregen terwijl de meesten dit wel krijgen...maar weet ook niet de criteria hiervoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Mutsje1982:

Nee dual plane..  vind het een beetje raar dat ik geen band heb gekregen terwijl de meesten dit wel krijgen...maar weet ook niet de criteria hiervoor...

Oh, idd raar. Ik zou morgen bellen even. Bij hun kost 40 euro elders wel stukken goedkoper. Ik heb ze ook al besteld en neem vrijdag mee naar de operatie. Misschien kun je alvast 1 bestellen en heb je hem dinsdag in huis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.