Ga naar inhoud

iemand ervaring met BWC incl MAT plaatsen EN protheses vervangen?


Naomi22

Aanbevolen berichten

Goedemiddag dames,

 

Ik heb een vraag aan jullie.

 

Na mijn zwangerschappen wil ik een BWC ondergaan. Ik ben hiervoor in het ziekenhuis geweest.

Daar werd aangegeven dat ik een gecombineerde operatie kon ondergaan. IVM de diastase zou de algemene chirurg mij opereren en matjes achter de buikspieren plaatsen (als ik het goed begrijp) en de plastische chirurg die gaat mijn overtollige huid weghalen, nieuwe navel plaatsen.

Hiervoor zal ik ongeveer 5 dagen in het ziekenhuis moeten blijven werd mij gezegd. Een volgende gesprek zal nog volgen zodra ik helemaal ontzwangerd ben. 


Ruim 10 jaar terug heb ik mijn borsten laten vergroten. Door de borstvoeding ziet het er niet meer uit. Aan de linkerkant zijn allemaal deukjes enz. Het ziet er gewoon vreselijk uit. Dus ik wil sowieso deze huidige protheses laten vervangen.

 

Nu dacht ik eraan, als ik toch al 5 dagen in het ziekenhuis lig. Is het dan niet mogelijk om beide operaties te combineren? Ik besef dat dit heel zwaar kan zijn.

Maar ik moet toch rusten. Thuis heb ik hulp van mijn moeder en schoonmoeder. Het zal ontzetttend schelen qua geld, qua zorg en qua herstel. Ik hoef niet 2x 6 weken ongeveer uit de running te zijn..

 

Ik hoor heel graag als hier dames zijn die hier ervaring mee hebben. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die matjes plaatsen achter de buikspieren heb ik nog nooit van gehoord.

 

ik kan je nog niet vertellen hoe het gaat zijn, maar 23 feb krijg ik een bv met een bwc incl het reven van de spieren. Dan kan dus in elk geval wel tegelijkertijd. Moet 1 nachtje blijven en dan mag ik weer lekker naar huis. 

Ik laat het inderdaad ook allebei tegelijk doen ivm het vrij vragen en de hulp die ik moet regelen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi,

 

ik heb een zeer grote diastase ( 12cm ) en wil een borstvergroting ik ben laatst bij Bergman geweest maar daar kunnen ze mijn buik niet opereren omdat het samen met een andere chirurg moet en idd een mat achter de spieren komt. Ik moet helaas de operatie in 2 keer doen omdat mijn buikoperatie te groot is. Dus vandaag over 2 week naar Bergman voor de borstvergroting en de bwc zal waarschijnlijk in juni/juli plaatsvinden in het umcg. Als bij jou de buikoperatie ook te groot is aangezien je ook een mat krijgt reken er dan maar op dat het niet tegelijk kan. Ik mag ( als de pijn onder controle is ) na de bwc de volgende dag alweer naar huis terwijl ik ook dacht dat ik 4 of 5 dagen zou moeten blijven,

maar gelukkig is dat niet zo. Zou je goed laten informeren wie weet heb je geluk en kan het toch samen. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.