Ga naar inhoud

Boob buddy : 9 februari 2017 : Dr. ? : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

22 uur geleden zei Boob buddy:

@Marliies jaaaa dat klopt! Lief!  

De fx heeft een behoorlijke projectie.  Ik heb er een goed gevoel bij anders zou ik het niet doen natuurlijk.  Maar was in het begin een beetje twijfelachtig.

De fx is cohesive.  De stevigheid verschilde niet veel met de mildere vorm. Hoe kijk jij hierop terug? 

Ik laat het bij de Bergman clinic doen.  

Daar heb ik een goed gevoel bij.  

 

Mooi zo :) ook niet twijfelen en gewoon er voor gaan! Ik vind mijne best nog wel hard en het duurt lang voordat ze zachter worden (nu 6 weken PO), maar dat wist ik van te voren: t kan echt wel tot een jaar duren. En ik vind het niet zo erg dat ze stevig blijven, vind ik prima aanvoelen! X 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei mamalief:

Dag dames.. Het is bijna zo ver!! Overmorgen is het aan mij!! Joepie! Dit weekend huisje helemaal aan kant gezet.. Spannend!! Zenuwachtig maar gezonde zenuwen.. Nog eens gaan passen maar blijf bij de 450 toch.. Heb er alle vertrouwen in @Marliies heb je toevallig een fotoalbum? Benieuwd naar het resultaat. 

Heel veel succes alvast! Super spannend joh!! Mooie maat, 450 :) zou ik ook wel willen, hihi. Ik heb 350 maar mocht echt nog wel wat groter achteraf. Ik heb je toegevoegd aan mn privé album! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik ook spieken in je album? @Marliies (moet nog kijken hoe dat werkt hoor)

De arts zei dat ik evt ook voor de 425 kon gaan maar dat vond ik echt te groot worden, daarnaast zouden ze dan te ver langs mijn oksels komen waardoor ik er met het sporten alleen maar last van zou krijgen. Niet handig dus.

Ben blij dat mijn arts op die manier ook uitleg kon geven waarom ik iets beter wel of niet kon doen. Daardoor ook een goed gevoel.

En er is niks mis met een paar stevige borsten ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Boob buddy:

Mag ik ook spieken in je album? @Marliies (moet nog kijken hoe dat werkt hoor)

De arts zei dat ik evt ook voor de 425 kon gaan maar dat vond ik echt te groot worden, daarnaast zouden ze dan te ver langs mijn oksels komen waardoor ik er met het sporten alleen maar last van zou krijgen. Niet handig dus.

Ben blij dat mijn arts op die manier ook uitleg kon geven waarom ik iets beter wel of niet kon doen. Daardoor ook een goed gevoel.

En er is niks mis met een paar stevige borsten ;-)

Heb je toegevoegd! Ja super maat toch dan :) spannend hoor! Leuk! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boob buddy Succes vandaag... het is me gisteren 100 procent meegevallen... super lief in de kliniek!

Ik kreeg bij diclofinac en paracetamol nog extra recept mee voor oxycodon en die zorgt ervoor dat ik het goed kan hebben.

vanacht om 2 en 5 uur wakker en wat moeten eten van de maagpijn...

vandaag terug want ik heb drains maar zit nauwelijks iets in dus mogen er vast uit...

een goed herstel gewenst !

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei B's Boobs:

@Boob buddy Succes vandaag... het is me gisteren 100 procent meegevallen... super lief in de kliniek!

Ik kreeg bij diclofinac en paracetamol nog extra recept mee voor oxycodon en die zorgt ervoor dat ik het goed kan hebben.

vanacht om 2 en 5 uur wakker en wat moeten eten van de maagpijn...

vandaag terug want ik heb drains maar zit nauwelijks iets in dus mogen er vast uit...

een goed herstel gewenst !

Ah wat goed!  Goed herstel gewenst voor jou!  Jij had natuurlijk meteen een lift erbij.  Hoe gaat het vandaag?  The day after....

Zal lekker zijn als de drains eruit mogen. 

Wij zijn nu onderweg.  Spannend maar weinig zenuwen.  Kan er toch geen invloed op uitoefenen.  Dus ontspan en laat maar komen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames hoe gaat het daar? Hier nu 2 dagen po. Gisteren was het wel wat moeilijk. Vannacht lekker geslapen. Doet wel goed! In en uit de zetel komen is het moeilijkste. Neem 4x dafalgan forte per dag. Voorlopig sport bh nog aan. Volgende week mag ik op controle.. Benieuwd... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei mamalief:

Dag dames hoe gaat het daar? Hier nu 2 dagen po. Gisteren was het wel wat moeilijk. Vannacht lekker geslapen. Doet wel goed! In en uit de zetel komen is het moeilijkste. Neem 4x dafalgan forte per dag. Voorlopig sport bh nog aan. Volgende week mag ik op controle.. Benieuwd... 

Hier gaat het goed.  Op dit moment misschien wel te goed. Hihi ben trouw aan de medicatie en alles voelt nog verdoofd.  Nu nog te vergelijken met een stevige spierpijn. 

Hoe zien ze eruit bij jou? Hier is de ene wat  meer gezwollen dan de ander en nog wat rond van vorm. Maar wel rustig.

Ik ben tot nu echt heel tevreden met het resultaat. 

Die sport Bh vind ik wel heel fijn en vertrouwd hoor.  Die durf ik nog niet uit te doen! 

Ben ook benieuwd hoe we er na 6 weken uitzien!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.