Ga naar inhoud

Boob buddy : 9 februari 2017 : Dr. ? : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hi!

Ik kijk al een tijdje mee en hoop binnenkort ook weer met een goedgevulde borstpartij te lopen.

Iets over mijzelf: 180m, 68kg, huidig: 75B, ga betalen voor goedgevulde C kleine D :lol:, geïnteresseerd in de anatomisch gevormde Natrelle 410 FF375cc geplaatst voor de spier (ivm sport)                                               Wie nog meer?!!!

Verder 2 kinderen (de veroorzakers van mijn leeggelopen meisjes ;)) een fulltime baan en een ongelooflijke sucker voor koffie (wat overigens van geen enkele toegevoegde waarde is in dit stukje proza).

9 februari is mijn operatie!!!!!

Ik lees nog even gezellig met jullie mee....lekker informatie opnemen.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden,

9 februari is het in ieder geval mijn dag. whoop whoop!

Ik ben de laatste weken alleen maar met boobies bezig.... voor en na foto's bekeken, filmpjes van you tube, alle info die er te vinden is over de natrelle 410 protheses, wijdtes, hoogtes, projectie, rond, anatomisch, cc's, klinieken, artsen, meer of minder boobies, en de crisalix 3d staat bij mij de hele dag aan. Kan ik alvast en beetje spieken hoe het ongeveer zal worden.:wub:

 

Het voedingskussen is al van zolder, de hoes gewassen, brandnetelthee, kamille thee en nachtrust thee in huis, paracetamol, melatonine tabletjes voor de eerste dagen, ik ben zelfs aan het kijken welke voeding vochtafdrijvend is, of ik ook niet netflix moet aanschaffen, en welk eten ik moet preppen voor de eerste dagen :blink:. Het is dus officieel... ik begin door te slaan.

Ik zoek medestanders... (mijn mannetje is namelijk al gek aan het worden van mij:76:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boob buddy

 

Hoi hoi en welkom,

 

Nou ik zie dat je al goed bezig bent met de voorbereidingen, :35:

 

Ik heb je topics samengevoegd en de titel al enigszins aangepast, als je nog even kunt vertellen door wie en waar je wordt geholpen kan ik dat ook nog vermelden in de titel.

In dit topic kun je nu verder alle vragen, updates en na je operatie ook je verslag neerzetten, zodat je alles bij elkaar hebt staan, en het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk blijft.

 

Nu lekker af gaan tellen.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt ... ben er ook steeds meer mee bezig , dus wel herkenbaar wat je schreef 

twee vesten gekocht met rits, om straks iets makkelijks te kunnen dragen 

Extra oppas voor mijn jongste de eerste week bijna rond 

volgende week ff goed plannen om bedden dag ervoor te verschonen , zwaardere boodschappen zoals pakken crystal clear enz. vast in huis halen...

heb d'r zin in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@B's Boobs Waanzin eigenlijk... alles zo voorbereiden. Alsof manlief niks kan.... 

Ik heb last minute toch nog een consult bij de arts. Ik twijfelde toch nog wat tussen twee prothesen (een FF of een FX). Dus dan gaan we alles nog eens een keertje doornemen.

Wel heel fijn dat dit voorgesteld werd door de consulente. 

Ik kan maar weinig info vinden van meiden op dit forum met een FX (extra full projection) van Natrelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boob buddy dat ligt bij mij iets anders , ben gescheiden en woon pas sinds een paar maanden samen. Dus hij gaat me zeker helpen maar is niet de vader van mijn kindjes dus wat ik kan doen van te voren probeer ik wel te doen.

gelukkig heeft hij geregelde dat hij thuis kan werken een paar dagen dus dat ik zeker niet alleen ben. En zal mijn jongste ook naar de opvang moeten brengen en halen voor mij...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boob buddy dat ligt bij mij iets anders , ben gescheiden en woon pas sinds een paar maanden samen. Dus hij gaat me zeker helpen maar is niet de vader van mijn kindjes dus wat ik kan doen van te voren probeer ik wel te doen.

gelukkig heeft hij geregelde dat hij thuis kan werken een paar dagen dus dat ik zeker niet alleen ben. En zal mijn jongste ook naar de opvang moeten brengen en halen voor mij...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie ook op tegen het rug slapen en ik weet nu al dat ik de pijn onderschat. Dat had ik ook met de bevalling. Ik kan mij gewoon geen voorstelling van pijn maken.

Verder relaxed eigenlijk. 

Maar ik lees ook bij sommige meiden over een borstband. Wanneer is dat eigenlijk nodig?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het begint mij nu pas te dagen dat het van mij al volgende week (vrijdag) is! Ik krijg wel stresskriebels. :unsure: 

Ik heb de indruk dat de borstband afhangt van bij welke PC je behandeld wordt, ik zal er 8 weken een ommoeten. Langs de ene kant vervelend waarschijnlijk maar langs de andere kant heb ik toch liever dat dan een half herstel.. 't is winter dus een sjaal zal het wel kunnen verbergen denk ik? Moeten jullie geen dragen dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boob buddy volgens mij als je voor de spier krijgt, is een band niet nodig om alles mooi te laten zakken.

Dus ik ga er eigenlijk vanuit dat ik er geen nodig heb.

met bh slapen lijkt me al erg genoeg, vond ik met borstvoeding al toen ik in het begin te veel melkproductie had en niet zonder kon slapen.

sexy is anders haha ... maar ja is gelukkig tijdelijk voor daarna een paar mooiere Boobs toch :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

He!

Ik laat waarschijnlijk (ja ik twijfel nog een beetje..) een bv uitvoeren, anatomisch 300cc Mentor implantaten voor de spier. Ik heb nu 75b, ik ben 172cm en 66 kilo. Volgens de pc zal ik op een c cup uitkomen.

Leuk om de reacties te lezen! Ik ben heel erg benieuwd naar je ervaringen straks, als ik een bv uit laat voeren dan duurt het nog even, waarschijnlijk in april pas.

De borstband heb ik ook niks over gehoord, misschien is dat alleen onder de spier.. Het wordt op mijn vragenlijstje gezet voor het volgende consult!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Borstband is vaker bij een dual plane heb ik gelezen. 

Aangezien ik voor de spier doe zal ik daar geen last van hebben ;-) 

Net zoals @B's Boobs vond ook ik slapen met een bh aan vervelend.... en een beetje vies ook.

@Yvon24 als je een poosje meeleest zal je vanzelf enthousiast worden! haha veel meiden hier gaan met een ruime hoeveelheid van de OKtafel af. 

Kijk naar wat jij mooi vind bij jou lichaam. Jij bent uiteindelijk degene die ermee loopt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boob buddy ik las dat je fulltime werkt...neem je lang vrij voor herstel?

 

Ik krijg week voor operatie tijdstip door hoe laat ik wordt geholpen .

Heb oppas voor overdag geregeld , maar las gisteren in een verslag van iemand dat iemand einde van de dag werd geholpen dus pas om 22 uur naar huis kon. Hmmm daar heb ik niet op gerekend.

Wonen pas net op een nieuw adres dus babyfoon bij de buren gaat ook niet meer. Zal wel worden opgelost maar hoop toch dat ik beetje op tijd wordt geholpen.

 

Vannacht mijn jongste dochtertje buikgriep , hoop dat die bacterie hier vlug het huis uit zijn... want zo'n hoogslaper bed verschonen toch een lastige klus bedacht ik me .

Denk dat stilzitten me behoorlijk tegen gaat vallen straks ...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mamalief ik heb mij de 375 aan laten meten voor een volle c, kleine d.

Maar ik zag dat er ook een 410cc in de fx/xf dus as woensdag nog even voor consult langs....

Ik heb namelijk een bh bij mijn zusje gehaald. ( die wel met een natuurlijke d cup gezegend is) en een volle d vind ik eigenlijk ook wel heel mooi.  Dus... met nog 2 weken voor de boeg slaan de twijfels hier toe om een maatje groter te nemen ipv kleiner zoals bij jou. 

 

@Babylief ! Volgende week deze tijd heb jij 'ze' gewoon!  Aftellen!  Spannend! 

 

@B's Boobsik heb twee weken ervoor genomen.  Ik neem ze voor de spier en het herstel schijnt dan best snel te kunnen gaan.  Ik ga er dan ook een beetje vanuit dat ik na 2 weken weer aan mijn kantoor baan kan beginnen. 

Balen dat je dochter ziek is! Hoop dat de griep jou over zal slaan.  Anders kan je straks niet eens geopereerd worden.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mamalief ja lastig he om zo te beslissen , ik vertrouw ook wel beetje op de pc wat het beste kan worden. Maar herken het wel, heb ook twee verschillende maten klaar laten leggen voor de operatie . Dus kies op de dag zelf pas definitief 

@Boob buddy ja lees dat het dan heel eind moet lukken. Ik krijg een lift erbij dus is iets ingrijpender voor herstel. En werk als verpleegkundige dus heb 6 weken vrij ... yes :D( heb gespaard zodat ik 3 welen onbetaald verlof heb) 

heb een pittige tijd achter de rug dus echt een mini time out voor mezelf .

dankzij aanmoediging van mijn vriendje eindelijk eens aan mezelf denken ipv altijd anderen ..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-1-2017 om 23:45 zei Boob buddy:

Hi meiden,

9 februari is het in ieder geval mijn dag. whoop whoop!

Ik ben de laatste weken alleen maar met boobies bezig.... voor en na foto's bekeken, filmpjes van you tube, alle info die er te vinden is over de natrelle 410 protheses, wijdtes, hoogtes, projectie, rond, anatomisch, cc's, klinieken, artsen, meer of minder boobies, en de crisalix 3d staat bij mij de hele dag aan. Kan ik alvast en beetje spieken hoe het ongeveer zal worden.:wub:

 

Het voedingskussen is al van zolder, de hoes gewassen, brandnetelthee, kamille thee en nachtrust thee in huis, paracetamol, melatonine tabletjes voor de eerste dagen, ik ben zelfs aan het kijken welke voeding vochtafdrijvend is, of ik ook niet netflix moet aanschaffen, en welk eten ik moet preppen voor de eerste dagen :blink:. Het is dus officieel... ik begin door te slaan.

Ik zoek medestanders... (mijn mannetje is namelijk al gek aan het worden van mij:76:)

Whaha ik herken gewoon alles wat je schrijft:45: heb ook alle filmpjes op YouTube gezien, zoveel filmpjes gekeken dat ik er regelmatig 1 opende en dacht hee die heb ik al gezien. Volgende,

oow die ook al haha! Ik heb alle foto's bekeken (deze ook tot vervelens toe onder mijn man z'n neus geschoven) en ik heb in m'n hele leven niet zoveel borsten gezien als de afgelopen weken haha. Ik ben gisteren geopereerd, dus ik mag afkicken van dat alles haha! Nog even en dan mag jij! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Marliies jaaaa dat klopt! Lief!  

De fx heeft een behoorlijke projectie.  Ik heb er een goed gevoel bij anders zou ik het niet doen natuurlijk.  Maar was in het begin een beetje twijfelachtig.

De fx is cohesive.  De stevigheid verschilde niet veel met de mildere vorm. Hoe kijk jij hierop terug? 

Ik laat het bij de Bergman clinic doen.  

Daar heb ik een goed gevoel bij.  

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.