Ga naar inhoud

Lesley113 : 21 januari 2017 : Dr. Schellekens : Bosch en Duin


Aanbevolen berichten

Hey 

 

Ja raad hem echt aan! Hij luister naar je ook en ja ik had er gelijk een goed gevoel bij. Heb me laten vertellen dat schellenkes niet zo van zulke aandacht hou dat je hem overal tegen komt op internet. Het is en vind ik ook beetje bescheiden man en die hebben veel meer oog voor hun werk en dat heb ik ook echt zo ervaren! 

 

En ik had precies zelfde als jou want ik dacht ook..ok hij is niet zo bekend is ie dan wel goed weet je wel..maar dat zegt dus echt helemaal niets over hem. 

 

Maar spannend hoor ik heb t gelukkig achter de rug ..de operatie dan..man wat is zenuwachtig maar goed dat stelt nog niet zo heel veel voor vergeleken met het herstel..das best pittig maar elke dag stukje beter..we moeten er wat voor over hebben he.

 

Wie mooi wil zijn he...heb t al vaak gehoord hier hihi..

 

Heb je al beetje in gedachten wat je wilt enzo?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik had met Soma Ahmed besproken dat het tussen 450 en 500 cc ging en ik vond dat net als jou erg groot klinken haha! Ik ben 1.67 en heb nu cupmqat 75B ook. Maar omdat ik ronde (aardig grote) billen heb zei zij dat die maar wel kon bij mijn lichaam. Ik had namelijk gevraagd om wel een volle D. Maar ik hoop echt niet uit te komen op een E, dat vind ik echt niet mooi bij mijn lichaam. Ik ben vooral benieuwd naar de 3d simulatie want die werkte niet vorige keer :(

heb jij toevallig ergens nog foto's van resultaten van dr schellekens gevonden? Ik vind het echt heel belangrijk dat ze niet uit elkaar staan..

 

goed dat je je door de eerste week hebt kunnen slaan :) nu wordt de pijn alleen maar minder en je borsten steeds mooier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey 

 

Wat leuk dat je binnenkort de operatie heb! Spannend he?

 

Het gaat goed met mij hoor ik ben nu 3 weken verder en voel mij steeds beterder. Ik kan al op mij zij slapen en de pijn is nagenoeg al weg. Mijn borsten veranderen nog elke dag en ja ik kan niets anders zeggen dat ik er geen spijt van heb. Heb nog wel een goede tip voor je. Ik heb pas na 3 weken weer volledig gedouched vanwege infectie gevaar en heb totaal geen problemen met me littekens gehad. Hiervoor waste ik alleen me haar en me onderkant maar me Britten hield ik echt droog. De bh die je geadviseerd wordt om aan te schaffen zit ook erg lekker en moet je zeker 2 van aanschaffen. Ben je erg zenuwachtig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey! Zie helaas nu pas je reactie...

 

Dankje voor de tips! Ik heb overlegd en we gaan voor 375 en anders 350 cc want meer past er gewoon niet in. Goede tip over het douchen! De bh's twijfel ik wel.... want het is 40 euro per bh en ik heb nog maar een bijbaantje waar ik max 300 in de maand mee verdien :( dus ik ben bang dat ik het niet kan betalen.. moet ook nog normale bh's aanschaffen en de operatie betalen. Maar het is wel een goede tip, omdat het erg hygiënisch is!

Nog een vraagje: vind je dat je borsten lijken op hetgeen watje van tevoren is beloofd? En zijn ze mooi naar elkaar?

 

Ik ben best zenuwachtig (ik ben ook bang dat ik het gevoel in mijn tepels verlies..)! Maar heb vooral echt heeeel veel zin er in haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

@Soon-larger

 

die bhs moet je echt nemen hoor ze geven zulke goede ondersteuning. ik ben nu 7 weken veder en nog draag ik ze vaak. Je zult echt gaan merken dat ze je veel comfort geven en ook gevoel van zekerheid. anders neem je er maar 1 als je het niet kan betalen want je heb ze echt nodig.

 

Ik vind dat ze zijn gelukt tot nu toe. een is er nog wel hoger als de andere maar dat moet nog zakken. Het enige minpuntje is de plaats van mijn litteken. ik vind ze voor het mooie iets te ver op de borst zitten in plaats van in de plooi maar voor de rest ben ik erg tevreden. ze zitten redelijk dicht bij elkaar. maar staar je nooit blind op borsten van een ander want dat heb ik wel geleerd. iedere vrouw is anders en ook de bouw van iedere vrouw is anders. het heeft met zoveel factoren te maken over hoe het er uit komt te zien. over die litteken bijvoorbeeld, is bij een ander meisje waar ik contact mee heb die daar ook is geweest wel mooi in de plooi en haar borsten zitten nog dichter bij elkaar als de mijne en we hadden de zelfde grootte ook nog kwa prothese dus het zegt echt niets.

 

Het gevoel in mijn tepels is niet weg wel het gebied er onder. en daar heb ik meerdere meiden over gehoord maar ook dat het gevoel na half jaar weer terug komt maar de kans bestaat ook dat het niet terug komt. Ook dat is niet te voorspellen bij wie dat wel of niet gebeurd. 

 

Maar laat het nou maar gewoon over je heen komen. 

ik was ook stresskip van te voren haha maar dat heeft helemaal geen nut haha

Succes met je operatie het komt goed!!

 

@Gizmootje

 

als je een foto wilt wil ik die wel in een prive bericht naar je sturen!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lesley113 bedankt voor je berichtje! Ik heb nu 1 tweedehands bh en ga nog een nieuwe ook bestellen. alleen geeft de arts ineens een kleinere maat aan dan dat ik al heb.. dus moet daar even over afwachten

Fijn dat je zo eerlijk bent! Ik zie allemaal hoe het gaat worden, ben erg benieuwd.

 

Ik zou ook nog wel een nieuwe foto willen zien als dat mag privé ? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.