Ga naar inhoud

Lesley113 : 21 januari 2017 : Dr. Schellekens : Bosch en Duin


Aanbevolen berichten

Hoi 

 

Ik ben nieuw hier en ik heb vandaag afspraak gehad bij praktijk diana Gabriels voor borstvergroting. Ik wilde zelf 450 cc maar omdat ik lang ben adviseerde ze mij 500 cc en dat zo mooier staan. Nou kon ik me wel in vinden. Datum gepland voor 21 januarie met dokter schellenkes bij duin en bosch maar ik kan niet veel over hem vinden. Ik hoor dus graag ervaringen van hem en hoe zit het met de napijn als je net geopereerd ben? Ik vind best wel erg eng en spannend allemaal dus graag hoor ik jullie ervaringen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben Lesley (shuilnaam) 30 jaar en heb 3 kids. Momenteel ben ik werkeloos (ik heb ww).

Ik wil al heel lang een borstvergroting en nu eindelijk gaat het gebeuren!!!!

Ik ben op gesprek geweest bij praktijk Diana Gabriels en het voelde meteen erg goed. Ik wist zelf al, na het nodige speurwerk, wat ik graag wilde.

450cc hp ronde prothesen. We gingen die passen. Gaf mooi gezicht maar omdat ik 1.80 ben rade ze mij 500 cc aan omdat dat beter bij me figuur zou passen. Ik die aangepast en wow wat een verschil met 450 cc , zou je niet denken maar me vriend keek echt zo van :blink: haha maar goed ze had gelijk, in verhouding was het het beste. Dus dat gaat het worden en wordt ik op 21 januari geopereerd in bosch en duin door dokter Schellenkes. Alleen krijg ik dual plane en kwa napijn is dat wel erger als voor de spier heb ik gelezen waardoor ik nu best beetje angst heb voor de napijn en ook is het zo hoe meer cc ook hoe meer pijn. Dus ik hoor graag allemaal ervaringen want vind het ineens erg spannend allemaal..

Alvast bedankt voor jullie reacties:D:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, hoe is het gegaan? Ik heb volgende week het eerste consult bij Bosch en duin. Heb je een goede ervaring? Ik heb alleen een afspraak bij dr a. Michels.... deze afspraak heb ik rechtstreeks bij de kliniek. Die week erna een afspraak bij Diana ook in Bosch en duin.  Hoop dat alles goed met je gaat en ben benieuwd naar jouw ervaring. Groetjes wianna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi..ik moet nog eerst op consult bij chirurg. Ben al wel bij diana geweest en daarna volgt nog een consult met chirurg. De grote dag is 21 januarie in bosch en duin. Zo spannend. Dus heb nog geen ervaring maar zal het zeker delen als het achter de rug is. Vind jij het ook spannend en weet je al beetje wat je wilt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, vind het vreselijk spannend! Ben er de hele tijd mee bezig. Weet nog helemaal niet echt wat ik wil. Denk wel dat mijn voorkeur gaat naar op de spier... ben er helemaal niet in thuis met al die siliconen enz. Ik heb volgende week ook een consult bij Accz kliniek in huis ter heide. Weet jij al helemaal wat je wilt? Groetjes Wianna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja mijn voorkeur gaat ook uit naar boven de spier. Kwa herstel is dat beter en minder pijnlijk maar diana zei dat beter was onder de spier. Geef toch mooier resultaat en verkleint de kans op overmatig kapsel. Maar goed dit ga ik nog met chirurg bespreken. Ik wil zelf 500cc ronde prothesen maar of t nou dual plane wordt of op de spier bespreek ik dus met chirurg. Ik was er in het begin ook hele dag mee bezig maar hoe meer ik dat deed hoe langer alles lijkt te duren dus heb het even los gelaten hihi..maar je wilt het dan zo graag he en het betekend veel voor je dat je er alles over wilt weten en hoe of wat natuurlijk. Ik droom er al 14 jaar van en kan niet geloven dat ik deze zomer eindelijk is een keer een leuke bikini aan kan doen zonder dat ik me schaam voor mijn kleine borsten. Heb een theezak b nu op het moment..heb 3 Kids gekregen dus ja dan weet je het wel he ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 2 kinderen en ben er nu echt klaar voor. Altijd bezig geweest met m'n borsten maar nooit de stap durven te zetten tot een bv. Dacht nu ga ik ervoor. Geen zin meer om me rot te voelen in de zomer enz. En gewoon lekker naar het zwembad te gaan met m'n 2 kinderen. Heb jij al enig idee hoe jij het eea gaat regelen na je operatie met 3 kinderen? Je hebt gelijk hoor, ik moet het ook even wat laten rusten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja daar ben ik ook helemaal klaar mee. Vaak zag ik gewoon op tegen de zomer en laatste keer stond ik gewoon te huilen in pashokje voor een bikini en toen was ik er zo klaar mee. Mijn vriend neemt vrij zodat hij mij en de kids kan verzorgen. Eerste week schijn je echt niks te kunnen dus ben blij dat hij er dan is. Mijn moeder vraag ik ook nog om mij te helpen. En weet jij al hoe je het gaat doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn moeder heeft hier een heel erg uitgesproken mening over en eigenlijk heb ik niet de band dat ik dit met haar kan/wil delen. Mijn vriend neemt ook een week vrij en draagt dan de zorg voor de kinderen. Ze zijn 7&10 dus al redelijk zelfstandig. Hoef iig geen veters te strikken enz. Ik hoop echt dat ik daarna weer rustig aan het werk kan. Ik werk op kantoor, maar eerlijk gezegd denk ik niet dat dat gaat, maar dat zie ik dan wel. Heb namelijk niet heel veel vrije dagen en moet de zomervakantie ook nog zien te overbruggen. Verder weet niemand het in mijn omgeving en eigenlijk wil ik dat ook zo houden. 

Ik vind het altijd zo erg dat de kinderen graag willen zwemmen en dat vrienden me meevragen voor dagje strand enz. Altijd verzin ik iets. Ben nooit in bikini geweest met bekenden. Op vakantie in bv Spanje durfde ik het wel, maar oh wat voelde ik me rot en verdrietig. Ik draag altijd wijde kleding zodat m'n kleine uitgezakte borsten niet opvallen. Wil gewoon kleding kopen zonder rekening te moeten houden met m'n borsten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke ja dat scheelt dat je Kids al groter zijn. De mijne zijn 4 ,10 ,12 dus de oudste 2 zoiesow al zelfstandig en de kleine heeft klittenband schoenen gelukkig hihi maar dat gaat ook wel goed komen. Hij kan zelf klimmen in ze kinderzitje in de auto en voor de rest gaat het me wel lukken. Me oudste zoon is heel zorgzaam en als ik hem vraag te helpen doet hij dat ook altijd wel..vanochtend had hij nog de jongste geholpen met aankleden dus komt wel goed. Ik heb het verder ook nog tegen niemand gezegd en dat wil ik ook zo houden.  Ja 2 goede vriendinnen weten het maar kwa familie wil ik dat niet. Het is toch best heel persoonlijk vind ik. Wel moeilijk denk ik voor je dat je niet zo goede band met je moeder heb dat je dit niet wilt delen. Ik vind het toch wel fijn en ze staat gelukkig altijd achter mij. Maar het word zwembad is hier net ook gevallen omdat het kerstvakantie nog is en gelijk kom bij mij ook de stress weer omhoog van o jee moet ik weer  in me bikini. Kan me voorstellen dat je in Spanje het wel aandurfde omdat je dan toch ver weg bent en ieder geval niemand kent daar. Ik draag altijd van die maxi mizer er bh en bikini maar ben die ook echt zat gewoon. Maar nog  eventjes en dan hebben wij allebei het probleem niet meer ...echt he hoe zal het zijn hé en ik kijk eerlijk er wel tegen op zeker tegen de narcose en de pijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi allemaal,

 

Ik heb aanstaande zaterdag mijn borstvergroting! Eindelijk! Heb er lang op moeten wachten maar nu is het eindelijk zo ver!

 

Ik krijg 450 of 500 cc high profile ( ligt er aan of t past en mooi gaat worden zei de chirurg maar ging ze best doen) dual plane en dan cohesieve (of hoe je het ook schrijft) 2.

Dit zou het mooiste resultaat geven en bij dat type 2 heb je ook minder kansop rimpeling. Koste dan wel 300 euro meer maar me vriend zei ook al je moet nu niet naar die 300 gaan kijken om goedkoper uit te zijn dus deze zijn het geworden. Ik kon dokter schellenkes niet maar wat een fijne man is dat! Heel rustig en neemt de tijd voor je! Heb er een goed gevoel bij. ik had heb behoorlijk aan de tand gevoeld maar hij werkt dus ook in het ziekenhuis en op internet zie je meer terug van hem met ooglidcorrecties maar hij doet al vanaf 1999 ook borstvergrotingen dus ervaring zat!

 

Alleen ben ik bang , ik heb een a kleine b, of dat niet te groot gaat worden. Mag van mij wel groot maar niet zo van he je borsten vallen eerst op.

 

De wijdte van mijn borst is 14,1 als ik me niet vergis en de afstand van tepel naar me kin (dacht ik dat hij mete 20 cm) maar ze zeiden daar ook al ja je bent lang ( ik ben 1,81cm) dus vandaar bij jou dat ze groter adviseerde. Ik ben echt super zenuwachtig ook voor de operatie en er was mij geadviseerd te stoppen met roken. Nou des te harder ik dat probeer des te meer ga ik roken dus gaat hem niet worden. Ik probeer een dag van te voren wel al bijna niet te roken maar zal vast niks uit maken. Ik zal het leuk vinden als hier ook dames zijn die ook als snel aan de beurt zijn en als je je herkent in mijn verhaal des te beter hihi maar goed al met al erg spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

 

Ik heb even al je topics samengevoegd,en je titel aangepast, in dit topic kun je nu verder al je updates, eventuele vragen en na je operatie je verslag neerzetten, zo heb je alles bij elkaar staan, en blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk.

 

Nu lekker aftellen.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de gene die het willen weten.

 

Ik kom net thuis van de operatie. De pijn valt me tot nu toe mee maar moet wel rustig aan doen. Ik was erg nerveus voor narcose ze kregen mee ook niet goed plat maar voor ik het wist was ik weer wakker.. wow wat zijn ze mooi geworden. Ik was al snel weer erg fit en mog na even wachten weer naar huis. Thuis ff voor de spiegel gespiekt en o jo wat een bloemkolen haha.. maar echt dokter schellenkes is niet erg bekend maar wat een lieve schat is dat zeg..je ben bij hem geen nummer en denkt echt aan je. Erg tevreden over hem en ik raad hem zeker aan. Ik heb dual plane 450 cc hp .. kom wel uit op de of zelfs e denk ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update

 

Ik ben nu 8 dagen po en de ergste pijn is wel weg. Vandaag eerste dag zonder medicatie maar voor de nacht vind ik dat nog wel prettig. Als ik sochtends wakker wordt heb ik een branderig gevoel aan de linkerkant van me linkerborst.  Het wordt al iets minder maar is nog niet weg. Voor de rest moest ik echt mijn plek gaan vinden in bed en heb ik ook paar nachten op de bank geslapen. Ik heb weinig kracht om overeind te komen vanuit lig houding maar voor de rest kan ik goed me armen bewegen. Als ik bijvoorbeeld de koelkast open trek en dus beetje kracht moet zetten voel ik wel mijn borstspieren.  Een fles drinken opdraaien gaat ook niet en tillen doe ik zoieso niet. Ik ben tot nu toe uitgekomen op een 80D na plaatsing van 450cc hp dual plane. Ik kwam van een ik denk 75B af maar die bh zat altijd erg strak. Ik weet het nu dus niet meer zo goed. Maar groot waren ze in ieder geval niet hihi. Voor de rest ben ik erg benieuwd hoe ze nog gaan veranderen. Tot nu toe vind ik ze nog uit elkaar staan en hoop ik dat ze nog wat ronder gaan worden en mooie vorm gaan krijgen. Een borst is al gezakt een beetje maar de andere borst nog niet en is nog beetje gezwollen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lesley!

Echt zo fijn om je verhaal te lezen! Ik ben een week terug op consult geweest bij Diana Gabriels en mij werd dr schellekens aangeraden omdat ik suikerziekte heb, en in het ziekenhuis waar hij opereert staan ze operaties met suikerpatiënten toe. Alleen ik had ook het probleem dat ik niet veel over hem kon vinden... dat vond ik best eng. 5feb heb ik een afspraak weer bij diana gabriels en dan met dr schellekens erbij, ik ben benieuwd! Alles wat ik over hem heb gelezen is gelukkig goed! Nu nog een mooie datum plannen :)

 

Gefeliciteerd en een goed herstel gewenst! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.