Ga naar inhoud

Even voorstellen.


Gast Lieszie89

Aanbevolen berichten

Over mij: ik ben 27 jaar en werk in de zorg. Ik wil graag grotere borsten en ben mij aan het oriënteren wat de beste 'oplossing' is voor mij en heb mij daarom aangemeld op dit forum. Zo kan ik jullie verhalen/ervaringen en resultaten lezen/bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

he, hoe ben jij inmiddels gevorderd op deze pagina? ik vind het lastig de dingen op te zoeken.

ben jij al over uit wat je wil en of je het gaat doen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lieszie89 ik heb a.s. Zaterdag consult bij dr. A. A. Van Engelen bij bergman clinics in bilthoven.

 

Ik heb hier al wat meegelezen en gevraagd tussendoor en zie veel over hoe het gaat met herstel qua foto's, pijn, wat men wel en niet kan. 

 

Naast de informatie lezen en vragen wacht ik het consult af. Ik heb idd nog nagedacht of ik dit echt wil. Intussen verwijzingen geregeld en werk ingelicht dat ik binnenkort dus een aantal weken uitval (3 weken vakantie en 3 of meer therapeutisch werken)

 

Ik hoop na zaterdag meer te weten en ook een datum van ingreep te kunnen plannen. Qua techniek denk ik dat het dual plane gaat worden omdat ik weinig eigen borstweefsel heb. Hoeveel CC; geen idee..denk rond de 300; wil wel op een C uitkomen maar het moet wel natuurlijk blijven op mijn lijf. Uiteindelijk met plastische chirurg overleggen en passen; dat zijn uiteindelijk de deskundigen 

 

Ben jij er al uit of je het zou willen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

he wat spannend zeg dat je een afspraak hebt! hopelijk kom je er samen uit wat je wilt en ben je tevreden met het resultaat.

ik zou het wel willen maar blijf nog met wat twijfels over hoe ik dat moet doen met werk.

ik werk in de zorg,lichamelijk zwaar werk en dagelijks agressie dus is wel een dingetje over vrij vragen en voor hoelang...

verder ben ik ook wel bang dat er veel littekens blijven..

dus ik moet er zoieso nog maar even goed over nadenken.

ik ben benieuwd hoe het consult gaat..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werk op een pg afdeling met psychiatrische problematiek voor hem. 28u. Per week dus zo nu en dan ook agressie.

 

Heb een klein team van 8 mensen en eigenlijk zou ik als het op medische indicatie gaat de ziektewet inkunnen geven collega's aan. Echter afgesproken 3 weken vakantie te pakken en dan 3 of meer als nodig op therapeutische basis; koffie en helpen met brood smeren, medicatie(wissel) en kantoorwerk zoals zorgplannen bijwerken en projecten in gang zetten (hbo-v) we beginnen dan bijv met 2u per dag en dan met bedrijfsarts kijken om uit te breiden. Manager wil dat ik de tijd neem die nodig is en niet overhaast ga beginnen en dan dadelijk geen mooi resultaat of complicaties 

 

Littekens vervagen goed zover ik hier op forum zie

 

Ik laat weten hoe het is gegaan, wel spannend nu ja!

Link naar reactie
Delen op andere sites

he! wat fijn dat er zoveel begrip is op je werk, 

ik ga in februari beginnen bij mijn nieuwe baan dus ga er niet direct aan. lijkt me niet echt een goede binnenkomer!

laat even weten hoe het gegaan is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap ik ja. Nouja de coördinator heeft er minder begrip voor want die moet dan voor 6 weken opnieuw gaan roosteren maarja kijk samen wel met het team wie welke diensten al over kan nemen. Positief denkend; in ieder geval niemand die dan te weinig werkt die weken, extra geld haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is goed gegaan, duidelijke uitleg en zoals ik verwachtte kreeg ik het advies dual plane en druppelvormige protheses. 250CC komt dan op een C uit en blijft er natuurlijk uitzien wat ik graag wil

 

Medische vergoeding gaat erom spannen maar ik ga het gewoon proberen en anders is het 4760 incl. Postoperatieve bh.

 

Denk er ff over na en tot eind maart zitten ze vol dus dan voor april plannen (zoals afgesproken met werk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

he, sorry beetje late reactie. de prijs valt me heel erg mee. 

wat is het advies voor na de operatie, hoeveel weken rust enz?

wel goed van je om er even de tijd te nemen om er over na te denken, houd je nog iets tegen?

zei de arts ook iets over de risicos of nadelen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6-4 is de dag. 7-3 gesprek met anesthesie, betalen en nog keer passen omdat ik toch twijfel. Heb gezegd een C te willen en kreeg 215 en 245cc om te passen. Daarna komt 280CC. Wil die nog passen om te kijken of dat echt te groot gaat worden of ook kan. 

 

3 weken vakantie en 3 therapeutisch had ik vantevoren al met werk besproken en ze gaf aan dat dat goed was. In mijn fotoalbum staat de 3d scan van hoe het is en hoe het ongeveer wordt met 245CC (anatomisch en dual plane) alle nadelen zijn benoemd maar had mijn besluit al snel genomen alleen bewust thuis nog paar dagen alles laten bezinken en toen gebeld voor een datum te prikken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werk ook in de zorg.

Op verschillende afdelingen: dementeren personen, zwaar hulp behoevenden, licht hulpbehoevenden..

Mij hier ook op bevraagd hoelang ik dan niet zou kunnen werken, wil namelijk zo snel mogelijk terug beginnen door personeelstekort (dit komt jullie wel bekend voor neem ik aan :) )

Mijn PC schrijft 2 weken thuis, de rest moet ik regelen met het werk of laten verlengen door huisdokter.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Zuster89:

Mynthe; ik pak 3 weken vakantie en 3 therapeutisch werken. Blijf met manager in contact en die is ook voor een goede genezing (ikzelf wil al snel te veel) dus als meer nodig dan kan dat. Tillen leg ik ff bij collega's neer en die hebben alle begrip ervoor.

Misschien een domme vraag: maar wat bedoel je met therapeutisch werken? Nog niet van gehoord.

Denk ook wel dat ze er hier begrip gaan voor hebben.

Heb hier momenteel nog niets gezegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om te lezen hoe jullie dit met werk doen. k ga er nu nog niet aan beginnen, ben net vorige week van plek verandert met werk.

Jullie twijfelen niet aan littekens, borsten die scheef gaan zitten, pijnlijk etc?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De pijn heb ik er voor over. Gevoel kan anders worden maar heb sowieso niet veel met mijn borsten aanraken en intimiteit. Littekens zijn klein en vallen als het goed word gedaan in je borstplooi. Prothese die verschuift of kapselvorming zie ik als enige minpunten wat kan gebeuren erna en je buiten rustig aan doen fysiek gezien geen invloed op hebt.

 

Operatie heeft standaard risico's zoals nabloeding etc maar daar ga ik maar niet van uit. Laatste operatie die ik had (keelamandelen eruit laten halen) had ik wel een nabloeding en dat was vervelend maar zou het zo weer overdoen daar ik er last van had. Bij dit is het jaren psychisch een last.  Is ook niet wat je spontaan in een dag beslist dus heb al die jaren al beetje voor en tegen afgewogen. Ben Verpleegkundige dus qua medisch wat mis kan gaan wist ik meeste al

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.