Ga naar inhoud

Nenanena : 13 juni 2017 : Dr. Cromheecke : Zipper Clinics


Aanbevolen berichten

Hallo dames, 

 

ik ben nieuw en heb mij aangemeld omdat ik me wil oriënteren op een borstvergroting. Ik heb nog geen afspraak ergens staan maar wil eens rondkijken hoe anderen dit gedaan hebben. Welke opties zijn er, wat is het resultaat, waar zijn anderen geweest, welke do's en dont's zijn er. En mijn grote angst, complicaties. Wie had dit, wat gebeurde er toen, wat moest er gebeuren om het op te lossen.

 

ik ben 32 jaar, heb 2 prachtige kinderen en de jongste is nu 6 maanden van de borstvoeding af. Na de eerste zwangerschap en borstvoeding werden mijn ooit zo prachtige borsten gereduceerd naar 'slappe hap'. Na de 2e is het alleen maar erger geworden en heb ik niks meer over, behalve vel. Mijn hoop om met een goede pushup bh weer wat uiterlijk geluk te krijgen, vervloog na het bezoeken van de winkels.... ik heb te weinig volume om iets te pushen, ik kon wel janken. 

Het slappe vel met iets van weefsel stoort me enorm en ik heb dus ook de droom om weer mooie volle borsten te krijgen. 

Mijn echtgenoot vind het prima, ik ga me dus oriënteren en ondertussen sparen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Ik heb een consult gepland, en kreeg vandaag een mail dat het ook wel 1 mei al kon (ipv 12 juni)! En vind het best spannend.

dus ik kan me nu in gaan lezen op tips voor vragen die ik wil gaan stellen. 

Misschien dan toch al voor de zomer mooie boobies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi waar heb je een consult gepland ? Hier op het forum kun je veel vinden over verschillende plastisch chirurgen wellicht komt er een naam voorbij die je erg aanspreek bij de kliniek waar je een afspraak bij hebt staan. Succes ! Ik ben hier erg veel wijzer van geworden

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Welkom. Hier op forum kun je inderdaad lekker veel neuzen en inlezen en waar het kan foto's bekijken. Wanneer heb je je consult ?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag al een prachtige lijst met ideeën voor vragen die ik kan stellen, hartstikke fijn! Stonden weer dingen tussen die ik niet bedacht had! 

Heb inderdaad al wat foto's bekeken, maar ook op YouTube filmpjes gekeken zodat ik al wat weet over verschillende proteses en manieren van plaatsen. 

 

Ik heb morgen al een consult. Eigenlijk eerst pas 12 juni, maar ik kreeg een mail dat er een gaatje vrij was en ik eerder mocht. Ja graaaaag, hahaha. Ik had mezelf al voorbereid op: na de zomer komt het plaatsen wel. Maar nu opeens lijkt het misschien nog wel voor de zomer te kunnen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was een heel fijn gesprek. Ik voelde me erg op mijn gemak, al mijn vragen zijn beantwoord.

Het enigste waar ik later nog niet helemaal duidelijkheid over heb gehad was het lekken van de proteses. Hij zij namelijk dat het vaak voorkomt en je het niet merkt maar ook niet schadelijk is. Ik heb dus nog niet duidelijk wanneer dit kan gebeuren en wat ik dan moet doen? 

Ook heb ik niet goed gehoord (of onthouden) hoelang een protese mee gaat. Ik heb al een 2e afspraak gemaakt, dus kan het dan ook vragen. 

Ik ga er even 2 nachten over slapen en dan beslissen of ik de optie op operatiedatum neem (12 juni) Eigenlijk heb ik al besloten dat ik het ga doen, ik wil het zo graag, maar moet ook even de info laten bezinken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Wuppie:

Morgen al. Spannend. Neem je lijstje. Maar mee ja. Lekker makkelijk. Weet je al wat je wilt , rond of anatomisch etc 

 

Ik wil erg graag dat borsten mooi meebewegen, dus als je op je zij ligt, het ook wat die kant op gaat. 

 

Zijn advies is een rond implantaat die zich 'gedraagt' (euh weet even niet hoe ik het moet zeggen maar waarschijnlijk begrijpen jullie het wel hahaha ) als een druppelvorm. Hij wil plaatsen achter de spier omdat het bovenin veel te dun is. Verder zegt hij dat mijn tepels zo laag hangen (dat zie ik ook, net een uitgemolken koe) dat ik zonder borstlift echt ontevreden zou zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh Oké. Was het de motiva die hij bedoelde. Die is rond en word vaak Dual plane geplaatst en word druppelvorm inderdaad. Tenminste van deze:116: weet ik dat toevallig 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Nenanena:

Whahaha ik had hm nog snel veranderd, maar je had het dus al gezien :152: damn autocorrect 

:45::45: Ha Ha Yep ik had het gezien :45:

 

klinkt wel leuk. Wat voor tieten heb je ... Euh motivatie tieten :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super, dat je zo'n fijn consult hebt gehad. Bedoelde hij echt lekken of zweten van de prothese. Dat doen ze idd allemaal wel en ze zeggen dat dat ongevaarlijk is (ik hoop het maar ;)).

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Theezakje34:

Wat spannend allemaal zeg!! En zo snel al, ik ben Jaloersss!!

en weet je al wat meer qua maat ook?

 Qua maat hebben we nog niet definief besproken. Wel wat ik in mijn hoofd heb. Hij gaat nu een 3D beeld maken adhv foto's die hij gemaakt heeft, zodat ik een indruk krijg hoe mijn borsten er ongeveer uit zouden kunnen zien. 

En snel allemaal he?! Ik had het ook niet verwacht maar stiekem ben ik wel blij 

 

11 minuten geleden zei Liefbeestje:

Super, dat je zo'n fijn consult hebt gehad. Bedoelde hij echt lekken of zweten van de prothese. Dat doen ze idd allemaal wel en ze zeggen dat dat ongevaarlijk is (ik hoop het maar ;)).

 

Ik had de indruk dat hij het over lekken in de zin van: kapot gaan, had. Maar dat heb ik dus nog niet helder. 

 

Wat hebben anderen hierover qua uitleg gehad? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Nenanena:

 Qua maat hebben we nog niet definief besproken. Wel wat ik in mijn hoofd heb. Hij gaat nu een 3D beeld maken adhv foto's die hij gemaakt heeft, zodat ik een indruk krijg hoe mijn borsten er ongeveer uit zouden kunnen zien. 

En snel allemaal he?! Ik had het ook niet verwacht maar stiekem ben ik wel blij 

 

 

Ik had de indruk dat hij het over lekken in de zin van: kapot gaan, had. Maar dat heb ik dus nog niet helder. 

 

Wat hebben anderen hierover qua uitleg gehad? 

Ik heb de 'gummy bear" prothese van Mentor, die wel kunnen scheuren maar niet lekken, ze blijven intact. Maar zweten doen ze wel, en dan komen er kleine hoeveelheden siliconen in je lichaam maar die blijken geen kwaad te kunnen.....:wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb toch even een berichtje gestuurd om mijn vraag te stellen. 

Als antwoord kreeg ik dat ze wel kapot kunnen gaan maar niet gaan lekken. Dat ze daarom ook niet perse na een bepaalde tijd vervangen hoeven te worden. 

 

Ik ben dus gerustgesteld en heb de optie voor operatiedatum definief gemaak. 13 juni it is :D

op naar 15 mei voor de details bespreken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Whoa ! Overmorgen laatste consult, pre-operatieve screening en bepalen welke grootte ik wil. Mijn man gaat mee, zodat hij ook wat vragen kan stellen en hij wil expliciet benoemen dat ik niet mee naar huis mag als ik weer zo ziek ben van de narcose. 

Ben er best wat nerveus voor. Het komt nu echt dichtbij. Nog 2 weken en 2 dagen tot mooiere borsten! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal goedgekeurd voor de operatie! 

We hebben besloten dat ik motiva implantaten krijg van 300cc. Wauw wat voelde het al gaaf om opeens een gevulde boezem te zien en voelen. 

 

Over een week krijg ik de tijd van operatie door, zoals het nu lijkt wordt het gelijk om 9uur. Nog 13 dagen! Begin het spannend te vinden. 

 

nog even alle oppas en ondersteuning voor een kinderen goed kortsluiten en toch op aanraden van de pc ook voor de 4e dag PO backup regelen mocht het niet gaan. Zit natuurlijk nog met een kleintje van 9,5 kilo en mogelijk kan ik haar nog niet goed tillen en aankleden. 

 

Waanneer lukte het jullie weer om jezelf/de kinderen aan te kleden enzo? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Operatieverslag!

 

vanmorgen om 5.15 ging de wekker, om 5.45 zaten we in de auto om precies om de afgesproken tijd (6.45 uiterlijk 7.00) aan te komen.

ik moest even een paar minuten wachten en werd al opgehaald. 

Vanaf dat moment ging het heel snel, gesprek en check met de verpleging, Blaas leeg maken, kleding uit - schort aan. Ondertussen kwam Floortje nog langs een praatje maken, nog wat vragen beantwoorden, tasje met spullen afgeven.

Nog voor ik een appje naar mijn man kon sturen werd ik al meegenomen naar de holding. Laatste check, de PC kwam langs om af te tekenen en de laatste puntjes besproken. Hij wil proberen om toch geen lift te doen maar het opvullen met het implantaat, hij denkt dat het wel gaat lukken. Lukt het niet dan alsnog een lift. Mocht er na 8 wk po toch nog een lift nodig zijn kan het alsnog! Ik stem er mee in en wordt naar de OK gebracht.

 

stipt 2 uur later wordt ik wakker. Ik praat nog wat onzin dus ze laten me lekker verder slapen. Om 10.30 lig ik weer op mijn privé kamer. 

Gelukkig was ik niet zo misselijk als ik dacht dat ik zou zijn! De pijn was er wel maar wel dragelijk met de pijnstillers. 

Ik mag naar mijn mooie borsten kijken en geniet van het uitzicht! Geen lift en mooi vol !!

Tussen 10.30 en 14.00 heb ik steeds kleine beetjes Creaker gegeten, water gedronken en sap. Ik heb van de rust gebruik gemaakt en nog lekker wat geslapen. Floortje kwam nog langs om te horen hoe het gegaan was en te spieken hoe mooi het is geworden. Om 1400 kwam de Michel langs voor controle en hij is positief over het resultaat. Als het wat zakt zou dit wel eens voldoende geweest kunnen zijn, over 8wk mogen we het pas beoordelen, tot nu toe geen onnodig gesnij of littekens, love it!

Tevens krijg ik toestemming om naar huis te gaan dus even wachten tot mijn man mij ophaalt.

Ondertussen krijg ik nog wat PCM en ibu, doen ze mijn bh aan en helpen ze me in de kleren. De bh hoef ik niet 24/7 te dragen, alleen voor mijn eigen comfort, als ik het prettiger vind om hem uit te doen: geen probleem, het zou geen nadelig effect hebben op het eindresultaat. Hij adviseert wel om hem de terugweg sowieso te dragen ivm hobbels, bochten en bewegen. 

 

Om 14.45 loop ik met mij man naar de auto, het gaat goed als ik maar rustig loop en beweeg. Voel me nog wat dizzy.

 

Toen ik thuis kwam lekker op de bank gezeten, filmpje kijken en een dutje doen. 

Om 17 uur ging het even niet zo goed. Ik was staand aan het bellen met mijn kinderen (accu was leeg dus moest aan de lader hangen) en kreeg een flauwte. Snel kunnen gaan zitten voorkwam dat ik viel. Ik bleef zeker een half uur slecht zien en was helemaal bezweet. Ik had natuurlijk weinig, te weinig, gegeten en de combinatie met de ingreep was waarschijnlijk even te veel. Ik moet dus echt echt echt rustig aan doen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.