Ga naar inhoud

Dr. Plovier


A70

Aanbevolen berichten

Heey I-26..

Ook voor dr.Plovier gekozen! Dan kan ik je gerust stellen, hij maakt prachtige borsten :D ben ook door hem geholpen! Maar hij werkt nog wel partime in beaucare op ma-di-woe geloof ik! maar voor de zekerheid zou ik maar even bellen naar beaucare.. xx liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste Reactie

Hai mii18

Wat een opluchting, ik sta ingepland voor maandag.

Heb gisteren een behoorlijke tegenslag gehad...Na maanden plannen en mentaal voorbereiden zou het gisteren EINDELIJK zover zijn en ik was zooo zenuwachtig. Werd ik een paar uur van te voren opgebeld dat het niet doorging vanwege en onverwachte inspectie :102:

Nu wil ik alles dus dubbel dubbel checken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat raar, een overwachte inspectie! Dat alles dan niet doorgaat joh!! Maar ik zou toch even voor de zekerheid bellen naar Beaucare ook al ben je maandag aan de beurt! Je weet het maar nooit he ! Je wilt toch wel maandag door dr.plovier worden geholpen en niet door iemand anders... maar spannend joh! Weet je al hoeveel cc je krijgt enz? xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa het blijkt dus normaal in Belgie, maar ik was zelf zo overstuur dat ik maar de helft van het verhaal heb onthouden.

Wil echt alleen door hem geholpen worden, vanwege de goede verhalen over dr.plovier heb ik voor deze kliniek gekozen. Ga morgenochtend gelijk bellen...heb zijn tel en e-mail van zijn nieuwe website dus mocht ik daar geen duidelijk antw krijgen probeer ik plovier zelf te contacten.

Ik heb nu een lege 75A en wil graag een grote c/d

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja snap ik ! Ik wilde ook alleen maar hem.. Ik heb echt alleen maar mooie resultaten gezien van hem.. Ik ben zelf ook helemaal happy met mijn boobs :D Ik ben van een kleine B naar een 75E gegaan.. Hoeveel cc denk je dat je krijgt? en word waarschijnlijk ook achter de spier dan met ronde prothesen? xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet nog bespreken hoeveel cc, maar zat zelf te denken aan 350 a 375 cc.

Wel achter de borstspier maar over de ronde prothesen ben ik nog niet helemaal uit. Bij de intake was dat wel de voorkeur van dr. Vrambout omdat bij grote borsten je vanzelf dan de druppelvorm krijgt :unsure: maar wat is groot?dat verschilt toch per persoon

Ik wil het in iedergeval zo natuurlijk mogelijk houden maar niet al te groot. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof zelfs dat beaucare alleen met ronde prothesen werkt.. Maar dat zou je even na moeten vragen! Ja wat is groot? Ik vind een prothese borst toch altijd kleiner lijken als een echte.. Je mag gerust mijn foto's bekijken hoor in de gallerij! Bij mij is er 450 cc ingegaan.. Ik vroeg ook aan dr.plovier om het zo natuurlijk mogelijk te houden maar dat ik wel graag een D wilde hebben als het kon.. Waarom maak je ook niet een voorsteltopic aan? :D Lijkt me gezellig xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

En al iets meer gehoord over die inspectie?

Dus je bent nu maandag dan aan de beurt??

Wel echt balen als ze je opbellen om te zeggen dat het uitgesteld word.

Groetjes,

en veel succes maandag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb gister dan eindelijk mn boobs gekregen!

Dr Plovier nam uitgebreid de tijd me te vertellen wat ik wel en vooral niet mocht.

Heb 2 kaartjes met telnr's gekregen: van hem en vd verpleegkundige. Me op het hart gedrukt te bellen als er iets was of als ik iets wou weten! Pijnstillers meegekregen en Tevens willen ze me graag terug zien voor na-controle.

Best netjes gegaan, vond ik zelf.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

dual plane is wel de pijnlijkste methode..

ze snijden eigenlijk je borstspier doormidden, heb ik gelezen dan...

en geloof dat je borsten dan iets verder uit elkaar staan..

Ik zou persoonlijk nooit voor dual plane gaan!

Lijkt me echt zo pijnlijk..

Mijn ervaring is dat het echt niet pijnlijk is...maar misschien komt dat ook wel door de voormedicatie en tijdens de operatie is er lokaal ook nog pijnmedicatie ingebracht en na de operatie slik je ook weer pijnmedicatie.

Echt pijn heb ik niet gehad. Je voelt het natuurlijk wel (beetje trekkend gevoel), maar is heel goed te doen.

Verder vind ik dat mijn borsten net zo ver uitelkaar staan als voor de operatie. Dus de ruimte tussen mijn borsten is niet groter geworden! maar dat is mijn ervaring :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Recent werd een nieuwe plaatsingsmethode ontwikkeld welke de voordelen van de twee bovenstaande methodes tracht te combineren. Hierbij worden de vezeltjes van de borstspier in twee delen verdeeld. De prothese wordt dan in de alzo ontstane spleet in de borstspier ingebracht. De prothese wordt dus tussen de borstspier ingeschoven. Op deze manier is de bovenrand van de prothese bedekt maar blijft de prothese soepel en vrij beweeglijk. Bij aanspannen van de spier vervormt de borst hier ook minimaal. Doordat de borstspier bij deze methode minimaal moet losgemaakt worden, is de last na de ingreep geringer dan bij een plaatsing onder de spier. Doordat de spier enkel bovenaan de prothese drukt, wordt een ronde prothese druppelvormig of anatomisch gemaakt. Een borstvergroting tussen de spier met ronde protheses is dan ook meestal niet te onderscheiden van een anatomisch implantaat. Bij ronde protheses bestaat echter geen kans dat de protheses ronddraaien en is het complicatierisico dus lager.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mii18 -> bij mij is alles op een laag pitje...Mijn werk is nu echt vette zeik aan het maken dat ik een cosmetische ingreep doe en dan minstens 6 weken niet mensen kan verzorgen ivm reiken en alles... Doe ik het wel de BV dan wordt mijn contract niet verlengt...

Mare ben aan het wachten tot de site duidelijker is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast verpleegster_v

BELANGRIJK BERICHT:

Hallo, ik wou jullie allemaal laten weten dat Dr PLOVIER nu volledig weg is bij kliniek beaucare. Hij kan jullie dus nu steeds zelf een consultatie aanbieden in zijn nieuwe Beclinic te Overijse (Brusselse rand).

Binnenkort houden we ook consultaties in Nederland. Kijk gerust eens op onze website, binnenkort staan de foto's erop.

Als jullie nog vragen hebben, info@beclinic.com

groetjes

Valérie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil jullie allemaal laten weten dat ik vandaag gebeld ben geworden door Valerie (sorry ik krijg dat teken op de e niet haha)

Met de mededeling dat Dr.Plovier helemaal weg is bij BeauCare.

Ik heb mijn verhaal gedaan over hoe ze mij voor de gek hielden met mijn consultafspraak.

Ik vind het heel erg netjes dat ik gebeld ben geworden en heb duidelijk gezegd dat ik echt door Dr.Plovier geholpen wil worden.

Ik ga nu van baan verwisselen aangezien mijn oude werk zo een zeik maakt over mijn ingreep (mijn leven) en zodra ik iets weet maak ik terug een afspraak maar dan bij BeClinic.

IK VOND DAT IK DIT WEL MET JULLIE MOEST DELEN :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mandy,

Ik ben zoals je hebt kunnen lezen, ook erg geschrokken over de manier waarop beau care met mensen omgaat. Dat was dus ook precies de reden waarom ik niet met hun in zee ben gegaan. En 2 weken geleden de ingreep door dr plover zelf heb uit laten voeren in het Louise medical Center.

Ik ben zeer tevreden en Valerie is ook de verpleegkundige die mij daar 'verzorgd' heeft.

Ik kan niet anders zeggen dan: je bent bij haar in goede handen en Dr Plovier is een helde goede PC!!

In Be-clinic is het vast alleen nog maar beter, Dr Plovier vertelde er vol trots over!!!

Ik ga er graag een kijkje nemen voor de na-controle!

Wat knap van je dat je ander werk gaat zoeken! Goed dat je zo voor jezelf op komt meid!!! Super!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.