Ga naar inhoud

Dr. Plovier


A70

Aanbevolen berichten

Na de goede ervaringen die ik las over Dr Plovier heb ook ik besloten met beau Care 'ín zee te gaan'

IK DENK DAT MIJN VERHAAL ERG VAN BELANG KAN ZIJN VOOR DEGENEN DIE HUN OPERATIE DAAR NU GEPLAND HEBBEN STAAN BIJ DR PLOVIER:

Eind maart '10 ben ik op consult geweest bij dr vrambout, mijn operatie heb ik daarna vast laten leggen op 17 september 2010. Ik moest dus nog een tijdje wachten.

Via het forum ving ik vorige week op dat Dokter Plovier weg zou gaan bij Beau Care. Ik schrok me naar, want het waren juist de positieve reacties die ik van over deze arts gelezen heb, wat me heeft doen besluiten mn borstvergroting bij beau Care te laten doen.

Afgelopen vrijdag heb ik Beau Care gebeld met de Vraag of dokter Plovier inderdaad weg gaat bij Beau Care.

Ze vertelden me dat zijn agenda op t moment gewoon nog helemaal volgeboekt stond en ze niet zouden weten waarom hij mij niet zou opereren .

Ik vroeg of ze me kon garranderen dat ik dus gewoon dokter Plovier kreeg en zo niet, ik dat wou weten...

Verder gingen ze er niet op in

Nog geen half uur later gaat mn telefoon: Beau care aan de lijn. Mijn operatie stond, nadat ze het even had nagevraag, toch geboekt bij een andere arts: ene Sara Ullens. Dr Plovier was 'toevallig'toch niet aanwezig deze dag.

Nu ben ik al vanaf maart aan het wachten, is het bijna zover, krijg ik dit!!! Ik weet nix van deze arts. Heb bij beaucare afgesproken vanwege de goede berichten die ik over dokter Plovier heb gehoord.

Ze hebben me toen een alternatief aangeboden dat ik maandag 20 september geopereed kon worden en dan met de zekerheid dat dokter Plovier deze operatie doet.

Want ik laat me echt niet opereren door een arts waar ik niets van weet

Mijn vertrouwen is weg, stel dat ik nu niet zelf had gebeld en niet zo sterk had aangedrongen. Dan had ik daar op 17 sept gestaan. Stond er ineens een andere arts voor mn neus, ik denk niet dat ik dan nog weg zou zijn gelopen. Maar we hebben het hier wel over een operatie.

je liegt niet tegen mensen over zoiets en als een goede arts weggaat, dan licht je daar je 'patieten'toch over in. Ook hef feit dat ze nu al maanden in containers opereren vanwege een verbouwing en de mensen daar NIET over in lichten, vind ik niet kunnen!!!!

HIER HOOR JE MENSEN VAN OP DE HOOGTE TE STELLEN!!!

Ik hen nu zelf kontakt gezocht met Dr Plovier himself.

Hij gaat dus inderdaad weg bij beau Care, hij werkt de komende maannden er nog vanwege zijn contract. De arts vertelde mij dat hij jiet achter de manier van werken staat van baue Care. Hij wil zijn naam hier niet langer aan verbinden.

Beau Care liegt en bedriegt!!!

1 oktober opent hij de deur van zijn nieuwe kliniek: BE-kliniek. de website gaat 15 september online.

Nu opereert hij naast beau Care op een alternatie locatie omdat hij nog in een overgagnsfase zit en zijn eigen kliniek nog niet geopend is. Hij kan mij daar helpen op 21 september.

Deze dag staat dus nu mijn operatie gepland.

Wel bij Dr Plovier, maar niet bij Beau Care, want daar heb ik geen vertrouwen meer in!

groetjes A70

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste Reactie

Goed verhaal..

Ik heb mezelf wel bij beaucare laten opereren..

Maar nu ik dit alles weet zou ik het nooit meer doen..

Vooral het container verhaal.. Ze lichten hier hun klanten niet eens overin..

Het is dat ik hier op het forum zit anders had ik het niet geweten..

Maar.. Dr.Plovier is een top dokter! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi A70

Daar heb jij een goed en duidelijk verhaal van gemaakt, ook ik zit in het zelfde schuitje

De planning is dat 22 september bij Beaucare door dr Plovier geholpen word, inmiddels heb ook ik contact gehad met Beaucare en met dr Plovier zelf, hij kon mij gelukkig wel bevestigen dat hij mij opereert die dag, maar inderdaad het vertrouwen in de kliniek is ver te zoeken, dus ik ga er nog even goed over na denken

Een voordeel, ik heb wel gehoord(op het forum) dat het personeel wel vriendelijk en zorgzaam is

Jullie horen zeker nog meer van mijn definitieve besluit

Groetjes Maresje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel goed gezegd A70.

Ben blij dat ik dit weet nu, want ik ging mij in december laten opereren bij beaucare maar ga dan zeker proberen contact opnemen met dr plovier om dit dan in zijn kliniek te plannen.

Weet je ook waar deze kliniek zou gelegen zijn?

Zou dan eigenlijk ook liever eerst eens op consult gaan bij hem. Hopelijk doet hij nu ook wel consultaties zodanig dat je de chirurg himself toch al eens kan zien en spreken over de mogelijke opties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed verwoord je verhaal A70, heel duidelijk en nu weten alle dames die bij dr. Plovier wensen te gaan waar ze aan toe zijn. :35:

@Mel83, ik las in Overijse (das in de provincie Vlaams-Brabant).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast verpleegster_v

Hallo, ik ben Valérie, de verpleegster van Dr Frank Plovier.

Het is inderdaag zo dat hij kliniek beaucare zal verlaten.

Zijn nieuwe, zeer luxueus ingerichte privé kliniek met 2 geavanceerde operatiezalen (met laminaire flow) zal opengaan vanaf 1 oktober.

Be-Clinic is de naam en het zal gelegen zijn te Overijse (Brussel), Brusselsesteenweg 466.

Nieuwe afspraken kunnen nu reeds gemaakt worden via het nummer 0032 475 409 503 of dr.plovier@gmail.com

De website zal online zijn vanaf 15 september.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Valerie,

Wat leuk!

Dit had ik ook allemaal van Dr Plovier begrepen.

Ik wordt nu dus al eerder door hem geholpen op een ander locatie in Brussel op 21 september. Werk jij daar momenteel ook?

Ik betaal nu dezelfde prijs als bij Beau Care 2450 euro.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whaha ik moet hier wel erg om lachen haha..

Iedereen gaat meteen na Dr.Plovier en laat de kliniek stikken :141:

Zo zie je maar hoe goed een kliniek zelf is het toch echt aan de PC ligt...

Ik heb net gebeld voor een consult daar...

Ik denk dat als dit forum niet bestond, dat er een heleboel vrouwen voor een blok stonden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hii Verpleegster v

wat leuk,dit brengt al een duidelijkheid in het adres van Dk Plovier.

en ik denk dat menig dames daar blij mee zijn,duidelijkheid.

en voor de rest zullen we even moeten wachten tot 15sep om met eigen ogen te zien naar de site

Dk Plovier heeft nu al wel een berg fans,dat is ookal duidelijk :1bouncingboobs:

bedankt voor u reaktie en erg leuk dat u op het forum bent ook :136:

Elcke,ik ga ervanuit dat jij gewoon Dk Plovier zal hebben,want dit heb je toch aangegeven?komt vast goed :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dr Plovier heeft hier duidelijk veel fans...

Ik heb net mijn afspraak bij beaucare geannuleerd en ga nieuwe maken met dr Plovier.

Ze zullen bij beaucare niet kunnen lachen, maar dat komt ervan als mensen niet eerlijk zijn hé!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werd net persoonlijk gebeld door Helga van beau care.

Ze had op het forum hier gelezen dat ik van mijn afspraak afzag op 20 september.

Nu heb ik dat van het weekend pas besloten, en omdat ze dan niet bereikbaar zijn, had ik Beau Care nog niet in kunnen lichten. Maar was dit wel vandaag van plan.

Ik heb haar duidelijk uitgelegd waarom, zoals dat hier ook te lezen valt. Wat voor mij vooral de doorslag gaf, is dat als ik niet zelf gebeld had: Ik vrijdag 17 september geconfronteerd was met een andere arts!

En ik vind dat ze hun klanten moeten informeren over het feit dat ze momenteel in containers opereren.

Daarom heb ik zelf contact gezocht mer Dr Plvovier. Ik ben enthousiast over zijn werk, de foto's die ik zie liegen er niet om!

Ze begreep goed dat ik om deze redenen van de operatie afzag, maar wou het graag netjes afronden.

Dit waardeer ik en ook het feit dat ze zo vriendelijk bleef!!!

Dus beau Care als jullie dit ook lezen:

Wees open tegen jullie klanten, jullie hebben een goede naam. Behoud deze!

Wees eerlijk en informeer jullie klanten over zaken zoals hier boven beschreven!

Ik heb wel respect voor het feit dat jullie mij zelf gebeld hebben en de vriendelijkheid waar ik mee te woord ben gestaan!

Maar vind het wel een beejte 'éng'dat ik via het forum zo makkelijk te achterhalen ben, al heb ik niets te verbergen hoor :blush: ..

liefs A70

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste A70

Ik schrik van je verhaal. wilde namelijk ook een afspraak bij beau care maken om dr. Plovier. Heb je een emailadres of telefoonnummer van hem zodat ik hem kan benaderen aangezien jij rechtstreeks contact met hem hebt gehad.

Gr superchar

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Superchar,

Hij blijft tot december geloof ik partime werken op ma-di-woe bij Beaucare.

Dus je kunt wel een afspraak maken bij beaucare maar ik zou er duidelijk bij vermelden

dat je bij dr.plovier een afspraak wilt en niet bij iemand anders.

Ik zelf ben bijna een week geleden geholpen bij Beaucare door dr.plovier.

Niks te klagen hoor..

Ze opereren inderdaad in de containers, maar het is er erg schoon en steriel..

Het enige is gewoon dat ze niet eerlijk zijn geweest, verder niks te klagen..

Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om bij de nieuwe kliniek te worden geopereerd, Be clinic,

deze is nog niet open, en ik weet ook niet wat de prijzen daar zijn..

Succes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.