Ga naar inhoud

xxboobsxx : 28 januari 2017 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei xxboobsxx:

Zooo vandaag was t dan zo ver:D Ben net thuis en de pijn is gelukkig nog niet toegeslagen. Hierbij mijn verslagje: 

 

Vanochtend om 10 uur moest ik mij melden in Vlaardingen, en om 11 uur was ik aan de beurt. Hupkens kwam nog even aftekenen en toen hebben we besloten om toch voor de 375cc te gaan! Toen ik op de operatietafel lag begon ik natuuurlijk weer onwijs te twijfelen of ik wel de juiste keuze maakte maarja gewoon gaan met die banaan :lol: Het was eigenlijk alweer voorbij voordat ik t doorhad, even gluren onder de deken en yess niet te groot gelukkig! Mooie maat, nog wel erg strak dus zal nog wel wat groter worden maar das helemaal prima! :wub: Ik voelde me meteen bij het wakker worden helemaal oke, kreeg ook opmerkingen dat het niet leek alsof ik net uit de narcose kwam! Waren allemaal gezellige meiden op de uitslaapkamer dus dat was wel fijn! Even wat gegeten en gedronken en toen onderweg naar huis. Nu zit ik thuis op de bank, pijn begint langzaam  beetje te komen maar is zeker nog prima te doen. Ben heel benieuwd naar de aankomende dagen en wat de boobs gaan doen. 

Ohh wat leuk!! Ben benieuwd hoe jij de komende week gaat ervaren het verschilt zo erg hier op het forum. Toch maar 375 gedaan, ben super benieuwd hoe het eruit ziet bij jou! Ik heb gisteren me consult gehad en ga denk ik toch voor 400cc heb zelf ook nu een A dus ben benieuwd. 

 

Nu lekker veel rusten en je laten verzorgen thuis! Veel plezier met je nieuwe boobies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Ice93:

Ohh wat leuk!! Ben benieuwd hoe jij de komende week gaat ervaren het verschilt zo erg hier op het forum. Toch maar 375 gedaan, ben super benieuwd hoe het eruit ziet bij jou! Ik heb gisteren me consult gehad en ga denk ik toch voor 400cc heb zelf ook nu een A dus ben benieuwd. 

 

Nu lekker veel rusten en je laten verzorgen thuis! Veel plezier met je nieuwe boobies!

 

Ik ben ook heel benieuwd. Pijn valt door de pijnstillers wel mee maar t staat zo strak! Daardoor is bewegen niet echt een pretje. Slapen ging best redelijk maar mijn bed kan gelukkig een beetje omhoog geklapt. Af en toe even gluren in mn sportbh maar kan t resultaat nog niet heel goed zien. Denk dat ik morgen eens voor de spiegel ga kijken:P

400 cc is ook zeker een mooie maat! Gaat je vast super staan! Ga je voor rond of anatomisch?

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei xxboobsxx:

 

Ik ben ook heel benieuwd. Pijn valt door de pijnstillers wel mee maar t staat zo strak! Daardoor is bewegen niet echt een pretje. Slapen ging best redelijk maar mijn bed kan gelukkig een beetje omhoog geklapt. Af en toe even gluren in mn sportbh maar kan t resultaat nog niet heel goed zien. Denk dat ik morgen eens voor de spiegel ga kijken:P

400 cc is ook zeker een mooie maat! Gaat je vast super staan! Ga je voor rond of anatomisch?

 

xx

Ze hebben me rond aangeraden ik ging naar het consult toe met in mijn achterhoofd dat anatomisch natuurlijker is en ik daarom die soort zou willen. Ze hebben me uitgelegd dat zodra de prothese half achter je spIer geplaatst word het niet uitmaakt. Omdat de ronde protheses ook "platter" gedrukt worden aan de bovenkant en als het ware een beetje die druppelvorm aanemen.Tenminste zo is het mij uitgelegd! Ik heb gisteren ook nog gemaild naar diana ook een beetje mijn teleurstelling geuit (dat mij eerst 24 februari was toegezegd en tijdens het consult bleek deze toch al vol) in de mail en nog een aantal vragen en kreeg meteen een mail terug dat ze dokter hupkens ging mailen en nog geen 5 minuten later kreeg ik nog een mail dat ik alsnog op de planning van de 24e ben geplaatst! Ik ben dus helemaal happy haha kan niet meer wachten nu:) lijkt me wel spannend en vooral gek om straks ineens tieten te hebben! Hoop dat jij een rustig herstel heb en mooie resultaten straks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ice93:

Ze hebben me rond aangeraden ik ging naar het consult toe met in mijn achterhoofd dat anatomisch natuurlijker is en ik daarom die soort zou willen. Ze hebben me uitgelegd dat zodra de prothese half achter je spIer geplaatst word het niet uitmaakt. Omdat de ronde protheses ook "platter" gedrukt worden aan de bovenkant en als het ware een beetje die druppelvorm aanemen.Tenminste zo is het mij uitgelegd! Ik heb gisteren ook nog gemaild naar diana ook een beetje mijn teleurstelling geuit (dat mij eerst 24 februari was toegezegd en tijdens het consult bleek deze toch al vol) in de mail en nog een aantal vragen en kreeg meteen een mail terug dat ze dokter hupkens ging mailen en nog geen 5 minuten later kreeg ik nog een mail dat ik alsnog op de planning van de 24e ben geplaatst! Ik ben dus helemaal happy haha kan niet meer wachten nu:) lijkt me wel spannend en vooral gek om straks ineens tieten te hebben! Hoop dat jij een rustig herstel heb en mooie resultaten straks!

 

Was dit je consult bij een consulent of bij Hupkens zelf? Want mij raadde ze de eerste keer ook rond aan Hupkens zelf anatomisch! Zou je wensen gewoon goed met hem overleggen. Wel super dat de 24e gewoon door gaat! Daar kijk je dan ook zo naar uit! Echt een teleurstelling als het dan niet door zou gaan!

Haha het is echt wennen om ineens tieten te hebben, ookal voelen ze nog totaal niet eigen. Maar dat komt vanzelf wel. Veel plezier met het aftellen en de voorpret^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei xxboobsxx:

 

Was dit je consult bij een consulent of bij Hupkens zelf? Want mij raadde ze de eerste keer ook rond aan Hupkens zelf anatomisch! Zou je wensen gewoon goed met hem overleggen. Wel super dat de 24e gewoon door gaat! Daar kijk je dan ook zo naar uit! Echt een teleurstelling als het dan niet door zou gaan!

Haha het is echt wennen om ineens tieten te hebben, ookal voelen ze nog totaal niet eigen. Maar dat komt vanzelf wel. Veel plezier met het aftellen en de voorpret^_^

Het was bij de consulent en hupkens zie ik zelf de 17e pas dus dan weet ik vast dat het alsnog kan veranderen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Lieve iedereen,

 

Ik ben ondertussen precies 1 maand PO. Ik ben onwijs blij met het resultaat:wub: Helaas werd ik vanochtend wakker en zag ik dat aan 1 kant mijn wondje open is, precies waar de hechting zat. Nou had ik een paar dagen terug al met GB gebeld of het kwaad kon dat er nog een hechting uitstak, zij zeiden van niet. Alleen nu is het echt open en kwam er zelfs een beetje bloed uit. Dat vond ik natuurlijk wel even schrikken en weet niet zo goed wat ik moet doen.. Hopelijk kunnen jullie mij helpen

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé meid

Dat is schrikken als zoiets gebeurt...

Kun je het draadje zien en er dan evt eens aan trekken met een goed ontsmette pincet.

Vaak komt het draadje dan naar buiten. 

 

Is de roodheid van bloed  of is het daar geïrriteerd? 

 

Ontsmet het wondje en doe er een gaasje op.

Houd wel even goed in de gaten of je geen koorts krijgt en dat de roodheid zich niet uitbreid.

 

De hoeveelheid vocht mag ook niet te veel toenemen. 

 

Als de hechtdraad niet meer irriteert  zou het wondje snel dicht moeten gaan, maar bij twijfel: altijd je pc (in ieder geval een medisch onderlegd persoon! ) raadplegen. 

 

Xxx BB 

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei best_boobie:

Hé meid

Dat is schrikken als zoiets gebeurt...

Kun je het draadje zien en er dan evt eens aan trekken met een goed ontsmette pincet.

Vaak komt het draadje dan naar buiten. 

 

Is de roodheid van bloed  of is het daar geïrriteerd? 

 

Ontsmet het wondje en doe er een gaasje op.

Houd wel even goed in de gaten of je geen koorts krijgt en dat de roodheid zich niet uitbreid.

 

De hoeveelheid vocht mag ook niet te veel toenemen. 

 

Als de hechtdraad niet meer irriteert  zou het wondje snel dicht moeten gaan, maar bij twijfel: altijd je pc (in ieder geval een medisch onderlegd persoon! ) raadplegen. 

 

Xxx BB 

@best_boobie Bedankt voor je reactie^_^ Ik heb eens goed gekeken maar ik kan het hechtdraadje niet meer zien! Ik denk dat hij er dus uit is gegaan, en dat het daarom open is. De roodheid is echt van die irritatie, het bloed had ik al weg gehaald. Ik keek net weer even met een spiegel, en toen zag ik dat het al weer dicht begint te gaan met een korstje gelukkig!  Ik ga er alsnog wel even een gaasje op doen enzo. Bedankt voor je advies xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.