Ga naar inhoud

xxboobsxx : 28 januari 2017 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

Hey iedereen,

 

Na een tijdje meegelezen te hebben met jullie toch maar aangemeld op het forum. Ik ben 22 jaar en ga nog naar school, ook werk ik 's weekends in de horeca.  Ik heb vorige week een consult gehad bij Diana Gabriels en heb volgende week een consult bij dr. Hupkens. Ik heb toen 375 en 400 cc gepast (anatomisch) maar ben bang dat ik 400 toch te groot vind en het te veel opvalt bij iedereen. Ik ben 1.72, 63 kilo en heb een A cup. Ik twijfel sowieso nog heel erg door mijn drukke leven en ik bang ben dat ik niet genoeg kan herstellen.. 
Mijn operatiedatum staat nu op 28 januari. Ik heb al heel veel ervaringen gelezen maar hoop toch nog tips en reacties van jullie te krijgen. ^_^
 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorige week mijn consult gehad bij Dr. Hupkens. Kreeg een goed gevoel bij hem en de datum staat nu vast op 28 januari! Over 10 dagen dus al:lol: Ik twijfel alleen nog erg over de maat.. 330 cc anatomisch of 375 cc anatomisch. Hupkens zegt dat ik dan op een volle C of D cup uit kom. Ben bang dat een D cup voor mijn gevoel echt te groot is.. Iemand suggesties? :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk!! En spannend! Ik ben bijna 5 weken geleden geopereerd door Hupkens. Foto's kan je zien in mijn album. Ik heb 325cc dual plane gekregen. 

Zelf ben ik van boven erg smal waardoor het volume meer oogt bij mij dan bijv 325cc bij iemand die wat breder van boven is. 

 

Succes met je keuze maken maar volg je gevoel.

evt kan je ook een 3D projectie laten maken bij hun he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@xxboobsxx ik verwacht zo op een D uit te komen maar kan hier echt nog niks over zeggen. Ze veranderen op het moment nog zoveel.