Ga naar inhoud

xxboobsxx : 28 januari 2017 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

Hey iedereen,

 

Na een tijdje meegelezen te hebben met jullie toch maar aangemeld op het forum. Ik ben 22 jaar en ga nog naar school, ook werk ik 's weekends in de horeca.  Ik heb vorige week een consult gehad bij Diana Gabriels en heb volgende week een consult bij dr. Hupkens. Ik heb toen 375 en 400 cc gepast (anatomisch) maar ben bang dat ik 400 toch te groot vind en het te veel opvalt bij iedereen. Ik ben 1.72, 63 kilo en heb een A cup. Ik twijfel sowieso nog heel erg door mijn drukke leven en ik bang ben dat ik niet genoeg kan herstellen.. 
Mijn operatiedatum staat nu op 28 januari. Ik heb al heel veel ervaringen gelezen maar hoop toch nog tips en reacties van jullie te krijgen. ^_^
 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorige week mijn consult gehad bij Dr. Hupkens. Kreeg een goed gevoel bij hem en de datum staat nu vast op 28 januari! Over 10 dagen dus al:lol: Ik twijfel alleen nog erg over de maat.. 330 cc anatomisch of 375 cc anatomisch. Hupkens zegt dat ik dan op een volle C of D cup uit kom. Ben bang dat een D cup voor mijn gevoel echt te groot is.. Iemand suggesties? :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk!! En spannend! Ik ben bijna 5 weken geleden geopereerd door Hupkens. Foto's kan je zien in mijn album. Ik heb 325cc dual plane gekregen. 

Zelf ben ik van boven erg smal waardoor het volume meer oogt bij mij dan bijv 325cc bij iemand die wat breder van boven is. 

 

Succes met je keuze maken maar volg je gevoel.

evt kan je ook een 3D projectie laten maken bij hun he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@xxboobsxx ik verwacht zo op een D uit te komen maar kan hier echt nog niks over zeggen. Ze veranderen op het moment nog zoveel.

 

in kleding ogen ze heel natuurlijk en niet groot ofzo. In kleding ben ik er ook echt al aan gewend. Alleen nu als de bh uitgaat zit er nog steeds wat en niet enkel vulling van de maximizers die ik droeg :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word morgen geholpen door Hupkens. Ik vind het zo spannend! Ik krijg 450cc en kom van een B cupje af.  

 

Ze zijn al mooi Sonja!!

 

Wat je zegt xxboobsxx dat ze snel wennen heb ik ook veel over gelezen. 

En ook ik ben blij dat ik vanaf morgen me maximizers kan wegdoen haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@xxboobsxx

 

He meis,

 

Ik heb even je titel aangepast en topic verhuisd, hier in dit topic kun je nu al je verdere updates, vragen en na je operatie ook je verslag neerzetten, zodat je alles bij elkaar hebt staan,

 

Is de operatie in Vlaardingen of in Amstelveen ? dan kan ik dat nog even in de titel vermelden.

 

Nu lekker aftellen 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Mboob:

Ik word morgen geholpen door Hupkens. Ik vind het zo spannend! Ik krijg 450cc en kom van een B cupje af.  

 

Ze zijn al mooi Sonja!!

 

Wat je zegt xxboobsxx dat ze snel wennen heb ik ook veel over gelezen. 

En ook ik ben blij dat ik vanaf morgen me maximizers kan wegdoen haha. 

 

@Mboob Oh wat spannend!  Ik ben heel benieuwd naar je resultaat! Op welke cup zei Hupkens dat je uit ging komen? 

 

Heel veel succes en hoop snel je operatieverslagje te kunnen lezen! :D

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @best_boobie, ik lees op meerdere plekken hier dat je veel verstand hebt van adh cc cupmaten berekenen. Nou snap ik dat het geen exacte wetenschap is.. Maar heb jij een idee waar ik op uitkom met 330 cc of 375 cc? Ik draag 75B BH's maar eigenlijk heb ik vrijwel niks :P Ik zou het een mooi resultaat vinden als het eruit ziet als een mooie volle C en ik D BH's kan dragen. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei xxboobsxx:

Hey @best_boobie, ik lees op meerdere plekken hier dat je veel verstand hebt van adh cc cupmaten berekenen. Nou snap ik dat het geen exacte wetenschap is.. Maar heb jij een idee waar ik op uitkom met 330 cc of 375 cc? Ik draag 75B BH's maar eigenlijk heb ik vrijwel niks :P Ik zou het een mooi resultaat vinden als het eruit ziet als een mooie volle C en ik D BH's kan dragen. 

xx

Zou je mij een foto van je voorsituatie kunnen sturen eventueel.. Er zit nogal veel verschil tussen een 75B en praktisch niks ;) 
Dan kan ik iets specifieker zijn.
Misschien ook even bovenstaande info erbij, dan hoef ik het dan niet terug te zoeken. Is voor mij makkelijker :)

 

Dan zal ik zeker even met je mee kijken!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal, 

 

xxboobsxx ik begrijp je twijfels helemaal. Zit (bijna) precies met hetzelfde. Ik word 28 feb geopereerd door Hupkens, maar twijfels blijven maar door mijn hoofd spoken. 

 

Mag ik vragen hoe je op anatomische bent gekomen? Ik had begrepen dat bijna altijd ronde protheses worden geadviseerd. Daarnaast heeft Hupkens mij wel duidelijk uitgelegd dat uit onderzoek is gebleken dat er maar een heel klein aantal vrouwen de borsten te groot vinden, een aantal vrouwen de borsten precies goed vinden en dat een aanzienlijk aantal aangeven dat het best iets groter had gemogen. Daarnaast heb ik iemand gesproken die nu een paar jaar geleden is geopereerd door Hupkens. Zij heeft ook zo zitten twijfelen tussen 25cc. Nu, paar jaar later denkt ze daar heel anders over, ze had makkelijk wel 50 cc meer kunnen nemen. Je raakt er aan gewend, waardoor het niet meer zo groot oogt als in het begin. 

Misschien dat dit je helpt met je keuze maken. Het blijft lastig. 

 

Mij is geadviseerd om 400cc of 375cc te nemen, ronde protheses ivm volume aan de bovenkant. (ik heb al kinderen gekregen, dus zijn ze wat leeg aan de bovenkant.) Ik ben 1.72 lang en weeg 66kg. 

 

Groetjes M

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyhey @Mia '82

Spannend! Nog iets meer dan een maand en dan ben je al aan de beurt:D

Tijdens mijn eerste consult met de consulent werd mij ook ronde proteses geadviseerd, omdat ik anders 'oude wijven borsten' zou krijgen. Ik was het daar eigenlijk helemaal niet mee eens, ik vind bij heel veel mensen ronde protheses prachtig hoor maar ik vind persoonlijk de vorm van anatomisch natuurlijker ogen. En dit vind ik heel belangrijk. Tijdens mijn 2e consult met Hupkens raadde hij mij meteen anatomisch aan (Dit had te maken met de vorm van mijn borst en hoogte van de tepel) Ik heb daar dus eigenlijk niet lang over getwijfeld! Alleen de maat nog.. Ik denk dat ik de definitieve keuze echt pas de dag zelf kan maken. Wat jij zegt lees ik eigenlijk ook overal, had ik maar een maatje groter gedaan. Ik zelf ben eigenlijk bang dat ik dan ineens met een grote D/ E cup rondloop en het mijn hele omgeving meteen opvalt. Het resultaat is bij iedereen natuurlijk ook weer anders. Ik ga zaterdag nog een keer duidelijk mijn wensen aan Hupkens uitleggen en neem een voorbeeld mee van dit forum en hoop dat ik dan tot de juiste beslissing kom!

Wat ik veel gedaan heb is gewoon bijvoorbeeld 375cc ingetypt in de zoekbalk bij afbeeldingen en heel veel voorbeelden gekeken. Misschien heb jij daar ook wat aan.

Groetjes xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat spannend allemaal en ben ontzettend benieuwd naar wat je uiteindelijk gaat kiezen en hoe jij de operatie ervaart! Door alle verhalen hier wordt ik steeds zekerder van mijn keuze voor dokter hupkens ik mag hopelijk op de 24e volgende maand geopereerd worden ben wel benieuwd naar jou ervaring over een paar dagen al! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei xxboobsxx:

Hi @Ice93, ik ben zelf ook zo benieuwd en de kriebels beginnen nu echt wel een beetje te komen! Heb je al een consult gehad bij Hupkens? En heb je al een idee hoeveel cc jij wilt enzo? :) Spannend! Precies over een maand.. het aftellen kan gaan beginnen :D

Nee heb aanstaande vrijdag mijn eerste consult maar omdat ik erachter kwam dat ik 9 vrije dagen heb eind augustus heb ik al even gebeld en kon ik eventueel de 24e bij hupkens terecht vandaar dat ik het al weet! Maar vrijdag officeel de eerste afspraak pas dus ben ontzettend benieuwd ben zelf niet zo groot maar 156cm en weeg 55 maar zit toch wel te denken aan een D/E aangezien je achteraf vaak spijt krijgt haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben trouwens wel ontzettend benieuwd naar jou voortgang en weet niet of je de voor en na foto's gaat delen hier? Ben zelf ook pas 23 jaar en het lijkt me dat we een beetje de zelfde bouw heb ondanks dat jij natuurlijk wel een stuk langer bent haha maar heb nu ook een A. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morning @Mboob! Ja ik begin wel steeds nerveuzer te worden, vooral voor het herstel eigenlijk. Droomde laatst dat ik geopereerd werd en toen ik wakker werd was ik zo blij dat het geen pijn deed, maar toen dacht ik hey wacht.. het is nog helemaal geen zaterdag:145: Ik ben er nog steeds niet 100% over uit, zie op het forum zoveel mooie resultaten met zowel 330 als 375cc.. Ik neem zaterdag een voorbeeld mee en dan ga ik denk ik op Hupkens zijn keuze/advies af. Hij weet vast wel wat mij het mooiste staat! Als t maar geen cup F wordt hihi.
Hoe gaat het met jou met herstellen? En ben je happy met het resultaat zover? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei xxboobsxx:

Morning @Mboob! Ja ik begin wel steeds nerveuzer te worden, vooral voor het herstel eigenlijk. Droomde laatst dat ik geopereerd werd en toen ik wakker werd was ik zo blij dat het geen pijn deed, maar toen dacht ik hey wacht.. het is nog helemaal geen zaterdag:145: Ik ben er nog steeds niet 100% over uit, zie op het forum zoveel mooie resultaten met zowel 330 als 375cc.. Ik neem zaterdag een voorbeeld mee en dan ga ik denk ik op Hupkens zijn keuze/advies af. Hij weet vast wel wat mij het mooiste staat! Als t maar geen cup F wordt hihi.
Hoe gaat het met jou met herstellen? En ben je happy met het resultaat zover? :D

Ik had precies het zelfde niet nerveus voor de behandeling maar juist het herstel erna. Is me tot nu toe erg mee gevallen moet ik zeggen. Gewoon alles over je heen laten komen. 

 

Hupkens kan jou daar het beste in adviseren maar de keuze blijft bij jou. Neem idd voorbeelden mee. 

 

Mijn herstel gaat goed, zwelling neemt steeds meer af en blauweplekken/bloeduitstortingen trekken ook langzaam weg. Mag niet klagen dus. En ze worden met de dag mooier en ik steeds blijer ;)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zooo vandaag was t dan zo ver:D Ben net thuis en de pijn is gelukkig nog niet toegeslagen. Hierbij mijn verslagje: 

 

Vanochtend om 10 uur moest ik mij melden in Vlaardingen, en om 11 uur was ik aan de beurt. Hupkens kwam nog even aftekenen en toen hebben we besloten om toch voor de 375cc te gaan! Toen ik op de operatietafel lag begon ik natuuurlijk weer onwijs te twijfelen of ik wel de juiste keuze maakte maarja gewoon gaan met die banaan :lol: Het was eigenlijk alweer voorbij voordat ik t doorhad, even gluren onder de deken en yess niet te groot gelukkig! Mooie maat, nog wel erg strak dus zal nog wel wat groter worden maar das helemaal prima! :wub: Ik voelde me meteen bij het wakker worden helemaal oke, kreeg ook opmerkingen dat het niet leek alsof ik net uit de narcose kwam! Waren allemaal gezellige meiden op de uitslaapkamer dus dat was wel fijn! Even wat gegeten en gedronken en toen onderweg naar huis. Nu zit ik thuis op de bank, pijn begint langzaam  beetje te komen maar is zeker nog prima te doen. Ben heel benieuwd naar de aankomende dagen en wat de boobs gaan doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.