Ga naar inhoud

Nep?


Hope

Aanbevolen berichten

Heey allemaal,

Ik zou heel graag een borstvergroting willen, maar ik vraag me wel eens af hoe ik me daarna voel met mijn "nep" borsten?

Want dat zijn het in principe wel...

Ik heb nu een AA/A... tenminste, zoiets (volgens de borstenmeter (of hoe heet dat ding) op internet, bestaat mijn maat niet eens! En bedankt! <_<)

En ik wil graag uitkomen op een B. Dus dat is niet zo heel mega.

Nu vraag ik me af hoe jullie het ervaren om met siliconen borsten rond te lopen.

Sta je er bij stil dat er wat in zit? Voel je de siliconen zitten? Heb je wel het gevoel dat het echt jou borsten zijn? Voel je je er niet nep bij? Enz. Enz...

Ik zou heel graag jullie ervaring willen lezen!

Alvast bedankt.

Liefs "Hope"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

Ik ging van een A/B naar een D en ik moet eerlijk zeggen dat ik de eerste 2/3 weken echt 'iets' voelde zitten. (buiten de steken en andere pijntjes om). Ik voelde dus echt 2 siliconen implantaten zitten.

Als ik liep met de strakke sportbh aan, voelde ik een druk op mijn borsten en alsof er iets tussen geperst zat. Kan het niet omschrijven en gelukkig duurde het ook helemaal niet zo lang. Maar ik voelde toen duidelijk iets neps.

Ik mocht vrij snel beginnen met masseren en zachtjes erin drukken en daarna is het weg gegaan, dat gevoel. Na een aantal weken voelden ze al echt als mijn eigen borsten en bewogen ze goed mee enzo. Ze voelen zacht maar zijn gewoon mooi stevig. Het voelt absoluut niet aan als een stel ballen, en bij mij zitten ze achter de spier. Het voelt wel goed moet ik zeggen haha.

Nja, ik heb nog nooit andere boobs gevoeld, die van mij waren altijd klein maar vrij stevig en dat zijn ze nu nog, alleen groter :7:

Ik kon pas na 1 jaar op mijn buik liggen omdat het voelde alsof ik op 2 zakken zand lag (ze konden alle kanten op bewegen maar bij druk van voren kan het natuurlijk niet 'weg', dus dat voelde ik wel) maar dat gevoel is nu na 1 jaar weg. Heb dus al een paar nachtjes op mijn buik gelegen. Misschien heb ik het onbewust ook niet eerder geprobeerd omdat het een aantal keren niet lekker lag, en ik het daarna niet meer wou proberen.

Van dat laatste zou ik me niet teveel aantrekken, want volgens mij ben ik 1 van de laatste die pas kan buikslapen hahaha. De meeste vrouwen slapen zo te lezen al eerder op de buik.

Maar ze voelen goed en totaal niet nep, ze bewegen mee met hardlopen en kan ze heen en weer schudden haha.

Ik voel me er ook niet nep bij. Ik weet dat het neppers zijn maar ik heb niet 2 van die dikke ronde ballen. Ik vind ze er best natuurlijk uit zien.

Zijn je vragen een beetje beantwoord? ^_^

Liefs

Excella

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

in het begin voel je zeker wel dat ze nep zijn,tijdens lopen zwaar gevoel en weinig beweging mee en zulk soort dingen,maar na ene maand of 2 heb je toch echt al wel meer gevoel dat ze er altijd al waren,maar echt pas na een lange tijd pas zal je idee hebben dat je er niet meer mee bezig bent,ik vind van mezelf al knap dat ik ze niet voel en of er bij stil sta,heb redelijk zware prothesen,en ik dacht net po dat ik wel moeite zou hebben dit als van mezelf te voelen,maar na een maand of 2,geen idee meer van ik loop met nepborsten rond,het zware gevoel is weg en ze horen nu gewoon bij mij,heb totaal gene last van ze en alles(totaalplaatje) voelt als van mezelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai

Ik ben nu bijna 5 weken po en het voelt nu wel of het mijn eigen borsten zijn.In het begin niet echt omdat alles nog opgezet is en hard aan voelt.Ze worden nu steeds zachter(vind ze nog wel een beetje stug)

Ze bewegen nu ook nog niet echt.

Het slapen op mijn zij vind ik soms raar omdat er voor mijn gevoel iets in de weg zit haha.Met mijn aa cupje had ik dat niet.Ook ben ik wel eens bang dat doordat ik op mijn zij lig de proteses verschuiven ofzo.Maar dit kan volgens mij niet.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste weken zitten die harde onbeweeglijke dingen serieus in de weg (de pijn dan niet meegerekend , ik had een zwaar herstel) bij alles wat je doet . Er hangt ook extra gewicht aan en dat voel je .

Ik voelde tot bijna 3 maanden 'iets zitten'.

Het eerste jaar ben je'r heel erg van bewust dat je nepborsten hebt (zeker je eerste zomer - met topjes - het leek echt onwerkelijk) maar daarna niet meer .

Uiteraard voel je aan je borsten dat ze niet echt zijn maar eerlijk gezegt had ik dat gevoel erger verwacht . Ze zijn best zacht , soepel en beweeglijk , wel wat strakker . Als ik andere vrouwen van mijn leeftijd (40) bekijk zie ik toch dat hun borsten veel 'leger' en rimpeliger zijn dan de mijne . Zelf vind ik dat geen nadeel :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste 2-3 dagen vond ik het verschrikkelijk en voelde het het nepst (is dat een woord?haha)

De 6 weken erna vond ik het ook nog niet heel echt aanvoelen. Ik was er natuurlijk superblij mee, maar dat moeilijk doen en niet teveel bewegen en niet op je zij slapen bevordert het echte gevoel niet zo :P

Ik ben nu 13 weken p.o. en ze voelen helemaal van mij. Ik ben superblij met ze, ze zitten niet meer in de weg en ik maak ook niet mer de fout ertegenaan te stoten omdat ze er eerst niet zaten :blush: dus dat echte gevoel komt vanzelf denk ik. Bij mij in ieder geval weg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 6,5 week PO en ik moet zeggen ik vergeet soms dat ze nep zijn :blush:

Echt heel zacht zijn ze nog niet, meer mm heeeel erg stevig.

Maar ze staan ook nog steeds best strak dus het kan alleen maar beter worden ^_^

Het zijn echt mijn boobies :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor al jullie reacties!

Ben blij om te lezen dat het na verloop van tijd toch echt gaat aanvoelen.

Was er een beetje bang voor dat dat niet zo zou zijn...

Ben benieuwd hoe ik dit zelf ga ervaren. (Als alles doorgaat natuurlijk! ;))

Liefs "Hope"

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

ik maakte me daar ook druk om moet ik heel eerlijk zeggen

vanaf dat de tape eraf was had ik wel momenten dat ik dacht bah ik heb gewoon nep tieten dat is net als je van de manderijn de schil eet ipv de manderijn maar als ik dan naar beneden keek was ik vol trots

nu bijna 4 maanden verder ben ik super blij en ik voel me ook niet nep hoor sta der niet eens bij stil moet ik zeggen en loop echt vol trots over straat

ben zelfs in de vakantie voor het eerst in jaren weer gaan zwemmen met d ekinderen en ondanks dat je wel kan zien dat ze niet echt zijn voelde ik me heerlijk in mijn bikini

ik zou je niet zo druk maken meid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf maakte ik me ook ontzettend ongerust over mijn borsten. Op het moment dat ze uit de tape kwamen vond ik ze niet eens mooi. Wat bleek was dat ik geduld moest hebben omdat het vocht nog weg moest en ze moeten nog indalen. En ja ze voelen nep aan. Ondanks dat ze nep aanvoelen vind ik dat nog niet eens erg ben er gek genoeg trots op. Hahahah ja echt. Doordat ze nu goed aan het indalen zijn ben ik erachter gekomen dat ik een grotere maat nodig heb. Ook helemaal te gek vind ik dat omdat ik spijt had dat ik niet wat meer cc's gevraagt had. Ben nu precies 4,5 weken po en het slapen gaat nu een stuk beter maar op de zij liggen is het net alsof je het gevoel hebt dat er iets in je borst aan het verschuiven is. Ook met het uit bed komen heb ik dat nog. Volgens mij duurt het nog een poos voor dat dat gevoel idd normaal is zo ik het bij de meeste lees. En ja vervelend is het om steeds dat geduld te moeten hebben. Ben er ondertussen wel achter gekomen dat dat ook idd waar is van dat geduld. Ben blij dat ik me steeds en steeds meer vrouw voel eindelijk. Ben zelfs ongeduldig om onder de douche te springen om te kijken hoe dat ze met de dag veranderen hahahaha. Dat veranderen kan ook nog heel lang duren heb ik begrepen. Ook dat ze er natuurlijker eruit gaan zien en voelen. Zelf vind ik dat helemaal niet erg. Ben superblij dat ik ze eindelijk hebben mag. En spijt NEE ECHT NIET.

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind ze al best van mezelf aanvoelen!

Ze zijn lekker zacht, ze doen geen zeer meer!

Het enige waardoor ik herinnerd word dat ze nep zijn, is dat ik nog geen gevoel heb onderaan mijn borsten!

als dat eenmaal terug is komt het wel goed... :D

Ik vind het heerlijk om borsten te hebben..

Had niet verwacht dat ze zo goed zouden gaan voelen,

de eerste dagen po dacht ik: hier wen ik nooit aan..

Nu een aantal weken verder gaat het super goed :D

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.