Ga naar inhoud

Mboob : 20 januari 2017 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste Reactie

Kleine update!

 

4 dagen PO nu. Heb vandaag voor t eerst weer "normale" kleding aan voel me helemaal het vrouwtje met me mooie rondingen hihi. Heb nog geen pijnstilling hoeven te gebruiken en me bloeduitstorting is ook mooi aan het genezen. Ben toch weer overdag mijn borstband gaan dragen omdat het voelde alsof ze omhoog kruipen. 

 

Tilde wel tot mijn schrik als reflex mijn zoontje op! Gelukkig geen extra pijn, zwelling of iets gekregen. Hopen dat dit zo blijft. 

 

Probeer er morgen een nieuwe foto bij te zetten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Ice93:

Het ziet er super uit zeg ik mag waarschijnlijk volgende maand bij hupkens en vind het maar spannend hoe voel jij je nu? 

Dank je wel!

wat spannend! Hupkens is een vriendelijke pc die weet wat hij doet. Zo heb ik hem ervaren dan. 

Heb je al consult bij hem gehad?

 

ik voel me goed vandaag! nog maar 1x 2 paracetamol hoeven slikken voor de pijn. Die is bijna weg soms wat gevoelig bij de hechtingen en wat gespannen gevoel in me borsten. Heb een flinke bloeduitstorting maar die trekt nu ook mooi weg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Mboob:

Dank je wel!

wat spannend! Hupkens is een vriendelijke pc die weet wat hij doet. Zo heb ik hem ervaren dan. 

Heb je al consult bij hem gehad?

 

ik voel me goed vandaag! nog maar 1x 2 paracetamol hoeven slikken voor de pijn. Die is bijna weg soms wat gevoelig bij de hechtingen en wat gespannen gevoel in me borsten. Heb een flinke bloeduitstorting maar die trekt nu ook mooi weg. 

Wauw ik hoop dat het bij mij ook zo spoedig verloopt het herstel! Nee nog geen consult gehad ik heb vrijdag pas mijn eerste consult maar had gebeld omdat ik onverwachts een week vrij ben van werk eind februari. Il wilde weten of er dan plek was en eigenlijk wilde ik d'r Kevin peters maar helaas is die pas in mei beschikbaar. Toen kreeg ik te horen dat 24 februari mogelijk was bij dokter peter hupkens dus vandaar dat ik nu ervaringen aan het zoeken ben van andere! Maar moet vrijdag pas op het eerste consult komen wel spannend allemaal en fijn dat het met jou ook goed gaat! Denk jij dat je genoeg zou hebben aan 9 vrije dagen na je operatie voor je weer gaat werken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Ice93:

Wauw ik hoop dat het bij mij ook zo spoedig verloopt het herstel! Nee nog geen consult gehad ik heb vrijdag pas mijn eerste consult maar had gebeld omdat ik onverwachts een week vrij ben van werk eind februari. Il wilde weten of er dan plek was en eigenlijk wilde ik d'r Kevin peters maar helaas is die pas in mei beschikbaar. Toen kreeg ik te horen dat 24 februari mogelijk was bij dokter peter hupkens dus vandaar dat ik nu ervaringen aan het zoeken ben van andere! Maar moet vrijdag pas op het eerste consult komen wel spannend allemaal en fijn dat het met jou ook goed gaat! Denk jij dat je genoeg zou hebben aan 9 vrije dagen na je operatie voor je weer gaat werken?

Ik denk echt dat dat per persoon verschilt en wat voor werk je doet. 

Gewoon vragen als je je consult heb.  De eerste week mag je sowieso bijna niets. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Monday, January 23, 2017 om 16:30 zei Mboob:

Voor de gene die nieuwsgierig zijn. Ik heb een privé album gemaakt, als je ze wilt zien laat maar weten ;)

Jaa ik ben ook niewschierig 

Zou ik je foto's mogen zien ?

Ben zelf heel blij met het resultaat maar mochten  uiteindelijk wel iets groter zijn haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Anna1982Marie:

Jaa ik ben ook niewschierig 

Zou ik je foto's mogen zien ?

Ben zelf heel blij met het resultaat maar mochten  uiteindelijk wel iets groter zijn haha 

Heb je toegevoegd! Benieuwd wat je er van vind. Uiteindelijk mochten ze ook best groter van me maar dit is beter is verhouding. Ben erg blij met ze

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei xxboobsxx:

Hey @Mboob, hoe gaat herstellen? Mag ik misschien in je album meespieken? Ben benieuwd naar t verloop:)

Heb je toegevoegd meis. 

 

Herstel gaat goed nu 10dagen po en slik geen pijnstillers meer. Vandaag iets te veel gedaan ben op. Ook in me linkerborst een gespannen gevoel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei Els1980:

Hoi

ik wordt als alles goed gaat 11 maart geopereerd Door hupkens!  Zou ik je foto's mogen zien ik ben zo benieuwd!! Gr elise

Hoi els heb je toegevoegd.

 

wat spannend weer je al hoeveel cc je neemt? Morgen zet ik er weer een nieuwe foto op ze zijn alweer veranderd ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Monday, January 30, 2017 om 07:17 zei Mboob:

Heb je toegevoegd! Benieuwd wat je er van vind. Uiteindelijk mochten ze ook best groter van me maar dit is beter is verhouding. Ben erg blij met ze

Heb ff gespiekt bij je mooi zeg ! Groot ook idd komt goed uit qua verhouding met je lichaam 

Wens je goed herstel! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ice93:

Jaa na alle foto's hier heb ik daar alle vertrouwen in! Jou borsten zijn wel echt prachtig geworden en dat nu al na zo korte tijd!! Wat was jou voor situatie? 

Fijn he zo'n forum!

 

Na twee kids waren me borsten aardig leeg, zat tussen een B en C in. Ben nu al erg tevreden ook. :) dank je wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Friday, January 20, 2017 om 20:54 zei Mboob:

Operatie verslag:

 

hier is hij dan mijn verslagje!

 

12 uur zou ik geholpen worden in Vlaardingen maar dat is uiteindelijk kwart over 2 geworden erg vervelend dat wachten. 

 

Hupkens kwam me aftekenen en ik maakte een grapje dat hij er een Picasso van maakte hahah blijkt dat hij wel van Picasso houd haha kort daarna kwam de anesthesist en mocht ik mee naar de ok heerlijk onder dat warme blaas dekentje. Na een paar controle vragen was ik zo in dromenland!  

 

Was voor mijn idee ook zo weer wakker. En ja hoor gelijk onder me kleedje kijken, ik heb ze eindelijk heel erg blij!!

Wel beetje extra morfine gekregen had best wat pijn.

bh xl moest omgeruild worden voor een xxl en heb een band gekregen.  

Omdat ik me heel snel weer goed voelde mocht ik ook eerder naar huis en daar was ik ook echt aan toe me eigen bedje. 

 

Tot nu toe valt de pijn echt reuze mee. Ben benieuwd hoe ik me morgen voel. 

 

Probeer zo snel mogelijk een foto te plaatsen van mijn 450cc boobs. :wub:Ben nu al verliefd hahah

 

 

Hoihoi! 

 

Ik ga in vlaardingen a.s zaterdag ook bij hupkens.  Ik ben nog nooit onder narcose geweest hier ben ik het meest bang voor, 

 

Ook heb ik een vraagje, was de beademing eruit toen je wakker werd???

 

Groetjes en ik ga voor 325 cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei ainovab:

Hoihoi! 

 

Ik ga in vlaardingen a.s zaterdag ook bij hupkens.  Ik ben nog nooit onder narcose geweest hier ben ik het meest bang voor, 

 

Ook heb ik een vraagje, was de beademing eruit toen je wakker werd???

 

Groetjes en ik ga voor 325 cc

Wat spannend! Daar hoef je je niet druk om te maken hoor. Ze helpen je er wel door heen. Was voor mij de tweede keer dat ik onder narcose ging. Voor je het weet slaap je. Het is zo voorbij en als je wakker word ben je zo blij!!!! De beademing is er uit als je wakker word hoor. 

 

Heel veel Suc 6 hoe laat moet je er zijn? Bij mij liep hij uit moest

nog 2 uur wachten maar was het allemaal waard. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

A.s vrijdag alweer 4 weken po! Lidtekens genezen ook mooi. Bij de een steekt alleen een draadje uit wat behoorlijk irriteert. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.