Ga naar inhoud

Mboob : 20 januari 2017 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Op 20 januari staat mijn borstvergroting gepland!

Hupkens in mijn chirurg en hij gaat een 450cc plaatsen rond hp onder de spier. 

Heb alleen twijfels of ik niet voor de 500cc moet gaan aangezien hij zei dat dit makkelijk zou passen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste Reactie
Op Thursday, December 15, 2016 om 12:59 zei Mboob:

Hallo allemaal!

Op 20 januari staat mijn borstvergroting gepland!

Hupkens in mijn chirurg en hij gaat een 450cc plaatsen rond hp onder de spier. 

Heb alleen twijfels of ik niet voor de 500cc moet gaan aangezien hij zei dat dit makkelijk zou passen. 

Hoihoi spannend ! Morgen al 

Hoop dat je eruiy bent gekomen qua aantal cc 's? Je kunt zelfs morgen nog beslissen er liggen als het goed is 3 maten voor je klaar 

Ikzelf ben 19 november geopereerd door hupkens en heb 500cc laten plaatsen 

 

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Operatie verslag:

 

hier is hij dan mijn verslagje!

 

12 uur zou ik geholpen worden in Vlaardingen maar dat is uiteindelijk kwart over 2 geworden erg vervelend dat wachten. 

 

Hupkens kwam me aftekenen en ik maakte een grapje dat hij er een Picasso van maakte hahah blijkt dat hij wel van Picasso houd haha kort daarna kwam de anesthesist en mocht ik mee naar de ok heerlijk onder dat warme blaas dekentje. Na een paar controle vragen was ik zo in dromenland!  

 

Was voor mijn idee ook zo weer wakker. En ja hoor gelijk onder me kleedje kijken, ik heb ze eindelijk heel erg blij!!

Wel beetje extra morfine gekregen had best wat pijn.

bh xl moest omgeruild worden voor een xxl en heb een band gekregen.  

Omdat ik me heel snel weer goed voelde mocht ik ook eerder naar huis en daar was ik ook echt aan toe me eigen bedje. 

 

Tot nu toe valt de pijn echt reuze mee. Ben benieuwd hoe ik me morgen voel. 

 

Probeer zo snel mogelijk een foto te plaatsen van mijn 450cc boobs. :wub:Ben nu al verliefd hahah

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Kersje85:

Hey meis, 

 

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies :116:

Fijn om te lezen dat alles zo vlot is verlopen. 

Ik wens je alvast een goed herstel.

Laat je maar lekker vertroetelen. 

Liefs

 Dank je wel! Gaat helemaal goed komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rare nacht veel wakker geweest pijn valt mee en is te doen met de medicatie. Linker borst is wat meer gezwollen als rechts voelt als stuwing. 

 

spieren tot aan mijn hals zijn gevoelig. Is dit normaal? Geloof daar ook vocht te voelen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, 

 

Ja hoor een bloeduitstorting kan gebeuren, en kan ook verder helemaal geen kwaad, zolang je borst niet ineens helemaal op zou zwellen trekt dit vanzelf weg.

 

Tijdens de operatie worden er bloedvaatjes doorgenomen en dicht gebrand maar het wil wel eens een enkele keer gebeuren dat een beetje bloed in je weefsel loopt en dan krijg je dus een bloeduitstorting.

 

Geen zorgen maken hoor, komt helemaal goed.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Desert-Rose:

He meis, 

 

Ja hoor een bloeduitstorting kan gebeuren, en kan ook verder helemaal geen kwaad, zolang je borst niet ineens helemaal op zou zwellen trekt dit vanzelf weg.

 

Tijdens de operatie worden er bloedvaatjes doorgenomen en dicht gebrand maar het wil wel eens een enkele keer gebeuren dat een beetje bloed in je weefsel loopt en dan krijg je dus een bloeduitstorting.

 

Geen zorgen maken hoor, komt helemaal goed.

 

xx

@Desert-Rose

 

bedankt voor je reactie.

 

die borst is wel wat opgezetter dan de ander maar doet niet meer pijn dan de ander. 

 

Zit nog maar op dag 1 dus is best spannend zo'n herstel. Je wilt natuurlijk niet dat het fout gaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Mboob:

@Desert-Rose

 

bedankt voor je reactie.

 

die borst is wel wat opgezetter dan de ander maar doet niet meer pijn dan de ander. 

 

Zit nog maar op dag 1 dus is best spannend zo'n herstel. Je wilt natuurlijk niet dat het fout gaat

Shame on me, vergeet je helemaal te feliciteren met je nw boobs, dus bij deze meis.

 

De zwelling die er nu ook zit is vocht, dat hoort er ook bij.

 

En het is allemaal heel spannend en je schrikt inderdaad als je ineens een bloeduitstorting hebt,je gaat dadelijk zien dat die naar beneden gaat zakken, en dan ook gaat verkleuren.

 

Belangrijkste is nu goed je rust te nemen,pijnstilling op tijd, en goed drinken.

 

ik wens je een goed herstel.

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose

 

dank je wel ;) ben erg blij met me nieuwe aanwinsten. 

 

Neem netjes me paracetamol en Naproxen en zorg er voor dat ze elkaar opvolgen. Dus niet tegelijkertijd. De zwaardere medicatie heb ik gelukkig nog niet hoeven nemen. 

 

En als me ene theetje leeg is word de volgende al gezet!

 

vind het alleen moeilijk om me rust te nemen ben altijd zo' n bezig bijtje met 2 kids. Maar merk dat je al snel word terug geroepen door je lichaam. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartstikke fijn dat je zo blij bent met je nw boobs , kan me voorstellen hoor meis.

 

Netjes dat je de zwaardere pijnstilling nog niet nodig hebt gehad.

 

Ik  hoor al dat er goed voor je word gezorgd, en hoe moeilijk je het ook vind om die rust te pakken, je hebt het echt nodig, je herstelt maar 1 keer, dus dan kun je het beter gelijk goed doen.

 

Ook al zit je maar lekker in een hoekje van de bank met een hoop kussens, tv te kijken, dan rust je toch.

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Mboob:

Rare nacht veel wakker geweest pijn valt mee en is te doen met de medicatie. Linker borst is wat meer gezwollen als rechts voelt als stuwing. 

 

spieren tot aan mijn hals zijn gevoelig. Is dit normaal? Geloof daar ook vocht te voelen. 

Gefeliciteerd met je boobs! Ik ben ook door Hupkens geholpen op 12 november 2016 en ben er zooo blij mee :wub: Ik zat de eerste week ook vol vocht overal, dat is normaal. Ook had ik zo'n erge rugpijn dat ik dacht: waar ben ik aan begonnen? 

Sterkte met je herstel de komende dagen, alles wordt met de week beter! Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Boobs16:

Gefeliciteerd met je boobs! Ik ben ook door Hupkens geholpen op 12 november 2016 en ben er zooo blij mee :wub: Ik zat de eerste week ook vol vocht overal, dat is normaal. Ook had ik zo'n erge rugpijn dat ik dacht: waar ben ik aan begonnen? 

Sterkte met je herstel de komende dagen, alles wordt met de week beter! Liefs 

@Boobs16

 

dank je wel! Heb net bij je foto's gekeken ze zijn heel mooi!!!

 

wel fijn zo'n forum neemt veel onzekerheden weg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei daroe:

Wat goed zeg dat je de zwaardere medicijnen nog niet heb ingenomen. Ik helaas wel. Gaat wel beter nu. Ben ook 20-1 geopereerd.  Veel beterschap. 

 

X Daroe

@daroe 

ook zo blij met je nieuwe boobs? 

Gelukkig gaat het beter nu. Moet je zelf het zo aangenaam mogelijk maken. 

Jij ook veel beterschap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-1-2017 om 16:14 zei Mboob:

@Boobs16

 

dank je wel! Heb net bij je foto's gekeken ze zijn heel mooi!!!

 

wel fijn zo'n forum neemt veel onzekerheden weg. 

Ja dit forum heeft mij ook echt geholpen en helpt mij nog steeds! Zo fijn om andere ervaringen te lezen, ik maak me ook niet meer zo snel ongerust om elk pijntje. Ben ook benieuwd naar jouw resultaat hoor! Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto van gister 2 dagen PO

 

niet heel duidelijk maar je ziet het wel. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.