Ga naar inhoud

Help! Ontsteking


Anna1982Marie

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Mavo216:

Heeee, zat ik toenstraks niet met jou in de wachtkamer? Ik dacht dat het verhaal me bekend voor kwam haha. 2 uur zitten wachten? 

Heey! Ja klopt! Haha.. en zoon blij! Hupkens vond z'n eigen werk heel mooi geworden had grijns van oor tot oor en beste nieuws dat ik kon krijgen hij zei dat het er idd wat onrustig uitzag maar mocht zeker blijven zitten , waarom dokter karim gezegd had eruit vond hij ook beetje apart . Nu ga ik proberen de stress los te laten en te genieten van m'n boobs! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Anna1982Marie:

Heey! Ja klopt! Haha.. en zoon blij! Hupkens vond z'n eigen werk heel mooi geworden had grijns van oor tot oor en beste nieuws dat ik kon krijgen hij zei dat het er idd wat onrustig uitzag maar mocht zeker blijven zitten , waarom dokter karim gezegd had eruit vond hij ook beetje apart . Nu ga ik proberen de stress los te laten en te genieten van m'n boobs! 

He meis, dat is goed nieuws,kon hij zien waardoor het "onrustig"eruit ziet, en heb je nog wel instructies voor wondverzorging etc en een follow up controle ? Of vind hij dat het snel zou moeten genezen?

Nou idd nu maar even rustig aan doen, en ik hoop echt dat het nu met een sisser afloopt.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Anna1982Marie:

Heey! Ja klopt! Haha.. en zoon blij! Hupkens vond z'n eigen werk heel mooi geworden had grijns van oor tot oor en beste nieuws dat ik kon krijgen hij zei dat het er idd wat onrustig uitzag maar mocht zeker blijven zitten , waarom dokter karim gezegd had eruit vond hij ook beetje apart . Nu ga ik proberen de stress los te laten en te genieten van m'n boobs! 

Toevallig!! Dat is fijn om te horen zeg!! Een hele opluchting. Ben benieuwd hoe het er over een tijdje uit ziet. Geniet ervan! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Desert-Rose:

He meis, dat is goed nieuws,kon hij zien waardoor het "onrustig"eruit ziet, en heb je nog wel instructies voor wondverzorging etc en een follow up controle ? Of vind hij dat het snel zou moeten genezen?

Nou idd nu maar even rustig aan doen, en ik hoop echt dat het nu met een sisser afloopt.

xx

Ik hoef pas met 3 maand weer te komen.  Qua verzorging hij zei dat ik gewoon mocht douchen het mocht nat worden en mag ook die zalf smeren 

Ben daar zelf best bang voor en neig ernaar het nog ff droog te houden 

Verder niet gehoord waar het nou door kwam ofzo 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Anna1982Marie:

Ik hoef pas met 3 maand weer te komen.  Qua verzorging hij zei dat ik gewoon mocht douchen het mocht nat worden en mag ook die zalf smeren 

Ben daar zelf best bang voor en neig ernaar het nog ff droog te houden 

Verder niet gehoord waar het nou door kwam ofzo 

Xx

Normaal zeggen we hier altijd, volg het advies op van je pc, maar een paar dagen langer droog houden lijkt mij ook beter, maar ja ik ben geen pc. is het nu nog steeds open dan? 

Hou het wel goed in de gaten, en mocht het nu niet snel over gaan,en echt rood blijven of erger worden, gelijk weer aan de bel hangen bij Hupkens.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Desert-Rose:

Normaal zeggen we hier altijd, volg het advies op van je pc, maar een paar dagen langer droog houden lijkt mij ook beter, maar ja ik ben geen pc. is het nu nog steeds open dan? 

Hou het wel goed in de gaten, en mocht het nu niet snel over gaan,en echt rood blijven of erger worden, gelijk weer aan de bel hangen bij Hupkens.

xx

 

Het is dicht maar ziet er geel uit de korst 

Hoop dat het snel beter word

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.