Ga naar inhoud

Luchtbelletjes of duwen op verse sneeuw...


Aanbevolen berichten

Hey hey,

Ondertussen al 2 maanden po maar nog steeds heb ik in m'n linker borst het gevoel van luchtbelletjes of het fijn gekraak van verse sneeuw. Ik ondervind het vooral 's ochtens en enkel als ik me moet bukken (heel vaak dus met twee kindjes). Pijn doet het helemaal niet, maar het is soms zo vreemd, kriebelig, vervelend zelfs. Soms zit het bovenaan m'n borst, maar daarnet was ik aan het poetsen en voelde ik het ook onderaan t.h.v. m'n ribben.

Is het normaal dat ik het nog steeds voel na 2 maanden? Heeft dat iets met kapselvorming te maken, moet ik me zorgen beginnen maken om een eventuele complicatie???

Voor de rest is alles PRIMA en verliep mijn herstel vlekkeloos en zo goed als pijnloos.

Hoop dat er iemand me kan geruststellen want ik vind dit toch een beetje eng...

Groetjes

Buffeltje

Link naar reactie
Delen op andere sites

B-cupje, ik heb echt het gevoel dat brubbeld in mijn eigen borst, dus niet echt in de prothese, maar kan het niet met zekerheid zeggen, het voelt alleen zo. Mijn theorie is: vocht op, onder, tussen spier en prothese??? Maar ik ben helemaal geen dokter dus is maar een idee. Vraag me nu gewoon af of er nog meerderen zijn die dit zolang voelen, maar blijkbaar heb jij het dan ook lang gevoeld. Het is toch al een geruststelling dat er nog iemand is :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken het!

Ik had het ook, zelfs nog in mijn linkerschouder kon ik die belletjes indrukken, tot op mijn ribben onder mijn borsten.

Het verdween vanzelf weer. Het duurde geen 2 maanden, maar weet wel dat meerdere vrouwen het hebben, want ik heb er een keer naar gevraagd in mijn eigen topic en kreeg wel wat reacties erop.

Het is idd een heel vies gevoel... je drukt in je huid en prrrrrrtttt. :rolleyes: Denk dat het bij jou ook wel vanzelf wegtrekt. Geen idee wat het is eigenlijk! Vocht? Lucht?

Liefs

Excella :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Excella, ik heb je topic eens doorgenomen en ben er weer wat wijzer uit geworden hoor, dank je, een hele geruststelling ! Mijn borsten zijn als een barometer, doe ik heel zwaar werk dan voel ik de volgende dag gebrubbel, doe ik het rustig dan voel ik niets... Gelukkig doet het allemaal geen pijn.

Groetjes en thanks voor de reacties

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.