Ga naar inhoud

Autorijjden


Gast

Aanbevolen berichten

Heey meid.

Zelf heb ik een BV gehad en autorijden ben ik na 3 weken weer gaan doen (rijlessen)

Het ging redelijk goed en heb geen last gehad wel vind ik het schakelen best moeilijk. Nu na zelfs bijna 4,5 weken merk ik dat het overschakelen naar versnelling 1 even niet zo lekker gaat. Mn arm lijkt niet genoef kracht te kunnen geven en ik moet er meer tijd voor nemen ^_^

Kortom wanneer het goed voelt voor jou moet je het doen, anders toch eventjes wachten ;)

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn werd geadviseerd om de eerste 6 weken niet te rijden, maar als het niet anders kon, dan mocht ik wel rijden, mits ik onderhands zou sturen.

Gelukkig hoefde ik zelf pas na 4 weken te rijden en in een automaat met stuurbekrachtiging had ik af en toe wel een naar gevoel, maar niet pijnlijk. Sinds vandaag rij ik in een schakelauto en ik moet zeggen dat het op zich redelijk gaat, maar in zijn achteruit zetten of terug naar zijn 1 vind ik niet fijn aanvoelen :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn arts raadde af 14 dagen niet te rijden,

Na die 14 dagen reed ik als een oma`tje vooral bij de rotondes kon ik heel moeilijk draaien

ik heb stuurbekrachtiging maar toch ging t moeilijk vooral wat Arna zegt in zijn 1 en achteruit file parkeren :ph34r::blush:

:154::152::154: Als ik terug denk :154::152: mensen die toeterden :155:

ma ja was zo bang en voorzichtig stel dat de siliconen eruit kwamen of littekens open gingen met die gedachtens :152::154::145:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben na 5 weken weer gaan proberen te rijden. Enkel een blokje door de wijk. Daar zitten de nodige rotondes en dat voelde niet prettig aan, en indd wat eerder genoemd is, ik had er de kracht niet voor vanuit mijn armen. Een heel appart gevoel.

Nu 6.5 week PO vind ik het nog steeds lastig om te rijden...

Goed naar je eigen lichaam luisteren en neem geen risico's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ja ben ook na 3 weken weer gaan rijden, in z'n 1 voel je een beetje maar voor de rest gaat het wel!

Gewoon eerst voor de deur proberen en daarna steeds verder en rustig aan! Je kan het best een beetje schuin naar je deur toe zitten en laag sturen.... Gewoon uitproberen wat het beste en het lekkerste rijdt

Liefs xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan mij echt niet voorstellen dat je na 5 weken nog niet fatsoenlijk kan rijden hoor. Ik reed al na 2 weken. En uiteraard de eerste week voorzichtig aan gedaan. Nu na 31 dgn post op. Merk ik er echt helemaal niets van. Ik kan in de auto echt alles doen en heb nergens last van. Ik denk ook dat bij het herstellen van een operatie hoort dat je steeds meer en meer gaat doen en langzaamaan je spieren steeds vaker en meer gaat gebruiken. Als je 6 weken amper wat doet en dan in een keer alle remmen losgooit, lijkt mij dat veel slechter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan mij echt niet voorstellen dat je na 5 weken nog niet fatsoenlijk kan rijden hoor.

Ik denk ook niet dat het om het fatsoenlijk rijden gaat, maar meer om het gevoel wat je erbij hebt.

Zowiezo kreeg ik het advies het niet te doen, vanwege de kapselvorming. Terwijl andere klinieken daar makkelijker in zijn.

Maar ik kan niet zeggen dat ik het een prettig gevoel vind als ik spanning zet op mijn spier om hem in zijn achteruit te krijgen bijvoorbeeld. Pijn doet het zowiezo niet :).

Waar ik nog wel aan zat te denken na mijn vorige antwoord, het ligt er natuurlijk aan in wat voor auto je rijd en hoe soepel alles is :D

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.