Ga naar inhoud

Rolinda : 19 juli 2010 : Dr Van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

:1bouncingboobs: Hallo dames,

Ik wil graag mijn ervaring over mijn borstvergroting met jullie delen!

Even voorstellen: Ben 36 jaar en getrouwd, wij hebben 3 kinderen (14, 15 en 16 jaar). Na vele jaren tobben over mijn kleine tietjes, heb mijn lieve man de knoop doorgehakt en gezegd, nu is het jouw beurt!

Zodoende heb ik eindelijk mijn trots :1big_boobs: ! En daarvoor wil ik mijn man hiervoor danken :52:

Op dinsdag 14 juni had ik mijn consult en dat verliep goed, goede uitleg en er werd naar je geluisterd en dat vonden mijn man en ik belangrijk! Daarom werd er ook een afspraak gemaakt op 19 juli 2010 om geopereerd te worden!

Maandag 19 juli, Moesten wij om 11.30 in Bocholt zijn voor de operatie, maar wij waren er al om 10.00 uur! Ik werd rond 13.00 uur geholpen de operatie is goed verlopen,sliep en werd wakker en keek rond en vroeg naar mijn man. En samen met hem even gespiekt! Kon gelijk plassen en eten en daarna naar huis, voelde me lekker en geen pijn! Onderweg naar huis zelfs nog effe gestopt bij de Mac en langs mijn schoonouders geweest om mijn nieuwe trots te laten zien. 'S nachts heel veel pijn gekregen, maar dat hoort erbij!!! We hebben lekker beneden op de bank geslapen met veel kussens, alles bij de hand, tv, wc, keuken en laptop en het was lekker koel beneden, dus wat wil je nog meer!

Dinsdag 20 juli, Heel veel pijn gehad, maar heb lekker gerelaxed op de bank en laten verwennen :62: . Ondanks de pijn natuurlijk toch de BH effe uitgehad om ze te bewonderen :123: , ze zijn mooi en echt mijn trots ( en die van mijn man natuurlijk).

Ik kan er niet van af blijven!!!!

Woensdag 21 juli, Vandaag minder pijn, ga al zelf naar de wc en mijn man heeft mij lekker gewassen onder de douche, wat knap je daar van op zeg.. En ik vind ze nu al mooi, blijf er naar kijken!!!!!!! Ga nu lekker soep eten die mijn schoonmoeder voor mij heeft gemaakt. Gelukkig ook minderen pijnstillers ingenomen....

Woensdag 28 juli, de hechtingen eruit, mijn tweelingen zagen er mooi uit en de hechtingen ook! Zijn die dag ook gelijk naar mijn nicht geweest die op de camping zat, die was ook benieuwd ernaar en ze vond het schitterend en mooi gedaan! We zijn met z'n allen naar Bataviastad geweest en mijn man heeft een nieuwe bh voor mij gekocht en het was geen 75D (zoals afgesproken was) en ook geen 75E, maar een 75F! Maar mijn eerste bh heb ik alvast binnen!

Donderdag 5 augustus, we zijn weer naar de lingeriewinkel geweest en weer een nieuwe bh gekregen en weer 75F! Wat ben ik blij....... :1big_boobs: Gelukkig steeds minder pijn en af en toe lekker even de bh uit en ze lekker laten luchten!!!!1

Maandag 9 juli, ben na 3 weken lekker weer gaan werken, werk op kantoor, dus lekker relax! Einde van de dag wel moe, maar het was ook wel lekker om weer te beginnen! Werk de hele week 40 uur.... Maar het gaat goed en heb ook auto gereden en dat ging redelijk alleen in zijn 1, wat trekjes maar het ging wel!

Zaterdag 14 augustus, geen pijn meer, ze zijn lekker zacht geworden en de littekens is ook al bijna weg..... We zijn vandaag na bijna 4 weken opnieuw gaan meten bij de lingeriewinkel omtrek beneden 75 en boven 100, dat betekende dat ik 75FF/G heb!!!!! Das super van AA naar FF/G.......

Dat was even kort mijn verhaal..........

Voor de alle dames het komt goed en wees er trots op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaaaaa daar is het zonnestraaltje van .nl weer!

ben blij dat je hier bent gekomen, veeeeeeeeeeeel gezelliger en veeeeeeeeeel meer info en veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer aanspraak

welkom hier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

meid...potverdrie, ziet er helemaal goed uit joh!!!

En die maat....nonderjuutes

ik zit nu op 97 cm boven en 78 onder, ben zeer benieuwed wat het uiteindelijk over een maand of 2 gaat worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

oehh spannend mamavandene...beste hoeveelheid ook. Dat gaat wel wat worden.

kin, jij ook nog braaf je compressiebh en band om?

Ik heb na de eerste controle wel een andere sportbh aangeschaft omdat die van accz te klein was. Nu een 75e om en hij zou denk ik nog wel iets groter kunnen. Ik ga alleen niet voor die 2 wkn er nog 1 aanschaffen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt weiffie,

Dan kan je toch zien, dat je niet moet afgaan van de cc bij een ander of jezelf, er zijn andere dames met dezelfde cc, maar toch krijg je niet het zelfde effect als diegenne! Het is echt afhankelijk, hoeveel borstvet jezelf al hebt! Want ik zou op een D uitkomen en dit had ik niet verwacht, want als je de foto's ziet van net een dag na de bv, zijn ze veel kleiner en toen dach ik okay, het is wel veel groter dan wat ik had en had ze iets groter gewilt, maar ze hebben vorm gekregen en ze zijn groter geworden! Dus voor mij is dit formaat goed en zou niet groter willen!

Dus let daar wel op, dat je niet gek laat maken door cc en grote, het is bij iedereen anders! En de genezing is ook bij iedereen anders en van je beide borsten ook!

Dus wens ik je heel veel succes...... En echt als je ze eenmaal hebt, dan blijf je van ze genieten en kan je niet van ze afblijven!

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jen,

Ja, ik heb mijn band nu onder mijn sportbh gedaan, zodat ik de band losser kan dragen, maar doordat de druk van de sportbh drukt die bh&band toch tegen mijn borstspier aan! En hij blijft nu laag, daardoor kan ik toch leuke lage dingen aan en leuke shirts aantrekken!

Liefs xxxx :155:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rolinda,

Welkom hier! :D

Ben ook wel benieuwd na je verslagje, zou ik ook je ww mogen? Fijn te lezen dat je zo trots op ze bent, en mooie cadeau van je man, zul je beiden nog veel geniet van hebben, hihi (mijn huisdokter noemde het 'een geschenk aan jezelf en aan je relatie', en daar zit wel wat in vind ik!) :7:

Veel liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Rolinda,

Wat SUPERLIEF van je man!!136.gif

En wat een verslag .. ben beniewd naar je foto's..

Zou ik je ww mogen?

Liefs Rochella!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi rolinda, welkom hier!

wow leuk he dat ze steeds groter worden hihi, ik heb zelf ook het idee bij mezelf, maar misschien zie ik spoken...

heb net voor de gein eens gemeten en kom nu op onder 72 en boven op 88 uit, een 70D volgens de berekeningen!! jippie!!!

zou ik je ww mogen, ben nu wel heel erg benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja he!

Heb je ook dat nu je je eigen borsten hebt, je echte borsten ineens helemaal niet meer zo mooi vindt?

Ik zag natuurlijk nooit borsten bij andere vrouwen, en op tv waren ze allemaal nep maar zo goed als perfect, en nu heb ik zelf ook zulke.. en als ik dan op de sportschool rondkijk, dan denk ik 'ik bof maar met die nepperds van me... zijn veel mooier als de normale boobs' :blush::blush::blush::blush::blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet leuk, maar je hebt gelijk! ik vind nu vrouwen met borstvergroting mooier dan gewone.....

Maar ja, het is voor ons natuurlijk gewoon een wonder, dat wij ze nu ook hebben en zo mooi en dat het bijna bij iedereen goed is gegaan! Ondanks de pijnen en twijfels, hebben we het toch voor elkaar, dat we gelukkig zijn en trots erop zijn!!!! :1big_boobs:

:136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog een schuldige :blush:

Kwam laatst een hele site vol boobies tegen nou alleen de vrouwen met best volle boezem vond ik mooi maar de rest vond ik ineens tegenvallen terwijl ik er juist tegenop keek :blush:

Erg he! Gelukkig kunnen wij nu gelukkig zijn :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat grappig dat de meningen daar zo over kunnen verschillen. Wat ik zelf niet mooi vind bij echt borsten zijn theezakjes. In welke cupmaat dan ook, theezakjes vind ik nooit mooi. Hele grote borsten die erg hangen ook niet. Verder vind ik echte borsten wel altijd mooier dan gekochte. Van geboobjobte borsten vind ik eigenlijk alleen borsten mooi die in verhouding staan tot hun eigenaar. Twee meloenen op een borstkas vind ik nooit mooi. Zoveel mensen, zoveel meningen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.