Ga naar inhoud

Liek : 21 oktober 2016 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

Hey allemaal,

Ik ben Liek.Ik ben al vanaf dat ik 17was zeker van het feit dat ik een borstvergroting wilde intussen ben ik net 39 en heb eindelijk m'n borstvergroting laten doen afgelopen vrijdag 21-10-2016 via de kliniek van Diana Gabriels 

Ik ben geholpen door pc dr Pieter Hupkens echt een hele aardige man die adviseerde om de dualplain operatie uit te laten voeren met de cohesie 2 prothese voor t meest natuurlijk resultaat.

Ik en benieuwd naar jullie ervaringen en zal de mijne hier ook verder neer gaan zetten.

Goede site 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis, en welkom,

Nog gefeliciteerd met je nw boobs.

Ik heb even je titel aangepast en je topic verhuisd naar de categorie operatie verslagen borstvergrotingen, hier kun je verder al je verdere updates maar ook je verslag neerzetten als je het leuk vind,

Ben je in Vlaardingen of Amstelveen geopereerd , dan zet ik dat er nog even bij in de titel.

Doe nog maar lekker rustig aan, en ik wens je een goed herstel.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Dankjewel

Ik ben in Vlaardingen geholpen en ga zo even kijken hoe ik het operatie verslag neer kan zetten 

Ben tot nu toe ook heel tevreden ondanks de ongemakken 

Mij is echter altijd geleerd wie mooi wil zijn.....juist die moet pijn lijden 

Dus gewoon ff doorbijten en ik kan het al 2 dagen zonder pijnstillers dus het is te doen! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Liek:

Hoi hoi

Dankjewel

Ik ben in Vlaardingen geholpen en ga zo even kijken hoe ik het operatie verslag neer kan zetten 

Ben tot nu toe ook heel tevreden ondanks de ongemakken 

Mij is echter altijd geleerd wie mooi wil zijn.....juist die moet pijn lijden 

Dus gewoon ff doorbijten en ik kan het al 2 dagen zonder pijnstillers dus het is te doen! :-)

ok dan ga ik dat even in je titel vermelden.

En ja dat is waar, wie mooi wilt zijn, maar het moet wel dragelijk zijn toch?

Doe maar rustig aan hoor met het verslag,als je er aan toe bent, mag je het hier neerzetten, maar alles op zijn tijd.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja das waar t is dragelijk het is alleen zo dat ik nu niks mag en ik normaal een bezige bij ben dus ik ga nu maar gaan haken dan ben ik toch bezig en heb ik niet t idee dat ik"gevangen" zit 

Heb jij daar nooit last van gehad net na de operatie?

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Mavo216

Jij ook gefeliciteerd mrt je nieuwe boobs

Bij mij viel de narcose erg zwaar ik ben niet iemand die snel medicatie pakt dus dat kwam hard binnen voor de rest is het vooral wennen en aanpassen nu je niks mag

Wat doe jij tegen de verveling? en hoe verloopt jou herstel heb je last van heel erg pijnlijk of juist gevoelloos in je boobs?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Liek:

Hey @Mavo216

Jij ook gefeliciteerd mrt je nieuwe boobs

Bij mij viel de narcose erg zwaar ik ben niet iemand die snel medicatie pakt dus dat kwam hard binnen voor de rest is het vooral wennen en aanpassen nu je niks mag

Wat doe jij tegen de verveling? en hoe verloopt jou herstel heb je last van heel erg pijnlijk of juist gevoelloos in je boobs?

Ooh hmm dat is vervelend! Ja het is inderdaad heel erg wennen dat je niks mag.. maar mijn vriend tikt me gelukkig op mijn vingers als ik van alles zelf ga doen haha. 

Ik mag echt niet klagen want ik had na de operatie nergens last van en ik ben nu eigenlijk pijnvrij.. maar 1 borst is nog wel heel gevoelloos inderdaad!! Heb jij dat ook? 

Ik kijk de hele dag series en ik ga elke dag even met de hond wandelen en naar de winkel. Ben ook al even naar de stad geweest om er even uit te zijn! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe tieties :D

ik ben de 15e door hupkens geopereerd. Morgen mag ik voor controle en tot zo ver ben ik heel erg tevreden over de kliniek en m'n borsten.

hoeveel cc heb je laten plaatsen? 

Dat stilzitten herken ik wel en heb ik mij van te voren echt mentaal op voor moeten bereiden haha nu 2 weken later doe ik bijna alles alweer zelf.. woon alleen dus niemand die me helpt of tegenhoud.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Mavo216:

Ooh hmm dat is vervelend! Ja het is inderdaad heel erg wennen dat je niks mag.. maar mijn vriend tikt me gelukkig op mijn vingers als ik van alles zelf ga doen haha. 

Ik mag echt niet klagen want ik had na de operatie nergens last van en ik ben nu eigenlijk pijnvrij.. maar 1 borst is nog wel heel gevoelloos inderdaad!! Heb jij dat ook? 

Ik kijk de hele dag series en ik ga elke dag even met de hond wandelen en naar de winkel. Ben ook al even naar de stad geweest om er even uit te zijn! 

Hey hier aan de onderkant gevoelloos das bij allebei en ik ben maar gaan haken klinkt heel truttig maar t is goede afleiding 

Ik heb ook zo'n lieve vent die me steunt en terug fluit als ik te veel wil doen maar ook m'n lichaam geeft t wel aan 

Wat fijn dat het zo goed al gaat met je hoop dat het zo door blijft gaan! 

Groetjes Liek 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Liek:

Hey hier aan de onderkant gevoelloos das bij allebei en ik ben maar gaan haken klinkt heel truttig maar t is goede afleiding 

Ik heb ook zo'n lieve vent die me steunt en terug fluit als ik te veel wil doen maar ook m'n lichaam geeft t wel aan 

Wat fijn dat het zo goed al gaat met je hoop dat het zo door blijft gaan! 

Groetjes Liek 

Ooh oké dat zal wel normaal zijn denk ik dan! Ooja dat is ook slim!! En je houd er nog een sjaal aan over hahaha. 

We boffen maar met van die lieve mannen.

Veel beterschap en succes met je herstel nog! 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Swiper:

Gefeliciteerd met je nieuwe tieties :D

ik ben de 15e door hupkens geopereerd. Morgen mag ik voor controle en tot zo ver ben ik heel erg tevreden over de kliniek en m'n borsten.

hoeveel cc heb je laten plaatsen? 

Dat stilzitten herken ik wel en heb ik mij van te voren echt mentaal op voor moeten bereiden haha nu 2 weken later doe ik bijna alles alweer zelf.. woon alleen dus niemand die me helpt of tegenhoud.. 

Hey swiper

Dankjewel jij ook gefeliciteerd 

Hoeveel heb je laten plaatsen en waar kwam je vandaan?

Ik heb 375cc laten plaatsen en ben maar een fijn gebouwd vrouwtje (1.66m/55k) dus ben benieuwd hoe het straks wordt ik kwam van 75 volle a dus das echt niet veel en heb nu het idee toch wel flink gegroeid te zijn :-) 

Ben benieuwd hoe het bevalt als de hechtingen eruit zijn

Groetjes Liek 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Mavo216:

Ooh oké dat zal wel normaal zijn denk ik dan! Ooja dat is ook slim!! En je houd er nog een sjaal aan over hahaha. 

We boffen maar met van die lieve mannen.

Veel beterschap en succes met je herstel nog! 

Groetjes

Haha geen sjaal ben sneeuwpoppetjes aan het haken is toch net wat leuker dan rechtaan 

Ja indd we hebben echt geluk wat de mannen betreft 

Heb jij er ook last van? omdat je zegt het zal wel normaal zijn?

Jij ook een goed herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een kleine B en heb 425cc gekregen dus mag me nu gelukkig prijzen met een E cup aan sportbh :D

Volgens de mensen om me heen past het helemaal bij m'n lichaam dus ben er heel erg blij mee.

ik ben 1.73 en 60 kilo

De hechtingen zouden vanzelf oplossen op een enkel knoopje na dus ik verwacht niet veel verschil hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Liek:

Haha geen sjaal ben sneeuwpoppetjes aan het haken is toch net wat leuker dan rechtaan 

Ja indd we hebben echt geluk wat de mannen betreft 

Heb jij er ook last van? omdat je zegt het zal wel normaal zijn?

Jij ook een goed herstel!

Hahah wat een leuk idee. 

Ja mijn ene borst is helemaal gevoelloos en die andere is ook nog niet geweldig.. 

dankjewel! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Liek:

Haha geen sjaal ben sneeuwpoppetjes aan het haken is toch net wat leuker dan rechtaan 

Ja indd we hebben echt geluk wat de mannen betreft 

Heb jij er ook last van? omdat je zegt het zal wel normaal zijn?

Jij ook een goed herstel!

Hahah wat een leuk idee. 

Ja mijn ene borst is helemaal gevoelloos en die andere is ook nog niet geweldig.. 

dankjewel! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-10-2016 om 18:53 zei Swiper:

Ik had een kleine B en heb 425cc gekregen dus mag me nu gelukkig prijzen met een E cup aan sportbh :D

Volgens de mensen om me heen past het helemaal bij m'n lichaam dus ben er heel erg blij mee.

ik ben 1.73 en 60 kilo

De hechtingen zouden vanzelf oplossen op een enkel knoopje na dus ik verwacht niet veel verschil hihi

O wat fijn!!en wat zijn ze dan indd gegroeid ben benieuwd ik heb 375 cc laten plaatsen ben benieuwd of het gevoel weer terug komt aan de onderkant zijn ze gevoelloos heb jij dat ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.