Ga naar inhoud

Silleh : 17 november 2016 : Dr. Verduijn : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hoi!

ook even voorstellen; 39 jaar moeder van 2 kids. Veel afgevallen en weeg nu 64kg bij 173. Tijd voor boobies!

 

17 november bij Bergman. Laat 385 TRF van natrelle zetten. Dat zijn Full projection.

 

wij, ook mijn man, zijn heel erg benieuwd straks hoe het allemaal gaat en hoe t resultaat is.

 

wellicht heb ik nog weg vragen, die zal ik dan stellen!

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

@Silleh

He meis, 

Gefeliciteerd met je nw boobs, hou je de eerste weken lekker rustig, goed op tijd je pijnstilling, en goed drinken.

Ik heb je titel aangepast en je topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je verder al je updates, vragen en uiteraard als je het leuk vind je verslag neerzetten.

Welke pc heeft je geholpen, dan kan ik dat nog even in de titel erbij zetten.

Ik wens je een goed herstel.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier mn verslag van de dag.

0800 in Rijswijk zijn - we zijn er al om 7.30 vanwege de drukte en het ver rijden voor ons. Daar aangekomen mochten we in de wachtkamer even zitten - na 15 min kwam iemand ons halen en bracht ons naar de kamer.
De kamer was super mooi, leek wel een hotel ! Daar alle controles direct gehad - omkleden en dan maar wachten. Om 0900 was mijn tijd voor OK.
Mn man was de hele dag mee en het wachten duurde best lang.
Om 0845 kwamen ze mij halen, spannend ! Laatste controles gehad en met Dhr Verduijn nog alles nagelopen.. Toen was het tijd om te tekenen op mn lichaam en aan de slag maar ! Na de narcose weet ik niets meer anders dat ik wakker
werdt in de kamer. WAt ging dat snel zeg - mn man werdt erbij geroepen en samen gingen we kijken naar het resultaat - WOW ! Boobies ! Alles natuurlijk goed ingepakt maar het resultaat was goed zichtbaar.
Ik kreeg wat eten en drinken en moest blijven ter controle - het ging allemaal zo goed, dat we uiteindelijk om 1400 naar huis mochten.
Eenmaal thuis aangekomen kon ik lekker relaxen - pijn medicatie had ik via de apotheek, maar uiteindelijk niet verder gekomen dan paracetamol en aleve. Ik had nog iets zwaarders, maar was totaal niet nodig.
Ik heb totaal geen last van pijn gehad, geen bloedingen niets.. enige wat erg in de weg zit is die borst band.... pff, kan niet wachten tot die af mag !
Nu alles zo verpakt is in de sportbh, is het niet mega zichtbaar, maar dat zal wel komen omdat de bh alles plat drukt.

Aanstaande donderdag ter controle en mogen de hechtingen eruit - en kijken hoe goed ik hersteld ben.

Foto's gaan we maken en zal ik in het album delen - wellicht hebben meiden met dezelfde bouw hier wat aan.. Dit forum heeft mij, ons, heel veel geholpen in alle keuzes die we gemaakt hebben.

We willen graag wat terug doen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 10 dagen na operatie. Alles voelt super goed en de zwelling is goed afgenomen. Afgelopen donderdag de hechtingen eruit, zie foto's in album.

 

Stiekem oude bh gepast  van na geboorte van de jongste en die pas ik gewoon ! Maatje is dan 85D, super blij. Januari gaan we echt goed laten opmeten en shoppen, maar voor nu ziet het er goed uit in bh en bikini top !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.