Ga naar inhoud

SanneB32 : 3 januari 2017 : Dr. Roosenburg : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

nou dames, ik heb 3 x gebeld.

ik heb namelijk nog geen rekening gehad of verdere mails met informatie.

elke x werd me verteld dat het in orde gemaakt zou worden, maar nog steeds geen mail, over 2 weken al aan de beurt. 

Vind het maar slecht, morgen nog maar een x bellen.

 

oja zou iemand m'n datum kunnen aanpassen naar 3 januari :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste Reactie
31 minuten geleden zei SanneB32:

nou dames, ik heb 3 x gebeld.

ik heb namelijk nog geen rekening gehad of verdere mails met informatie.

elke x werd me verteld dat het in orde gemaakt zou worden, maar nog steeds geen mail, over 2 weken al aan de beurt. 

Vind het maar slecht, morgen nog maar een x bellen.

 

oja zou iemand m'n datum kunnen aanpassen naar 3 januari :)

Veranderd naar 3 januari. 

Ja helaas dat je overal zelf achteraan moet meid, dan morgen maar weer bellen, bah .

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei SanneB32:

@Best_boobie ik heb hier veel gelezen dat jij een btje kan inschatten hoe de bh maat kan worden. Ik zit nu op een 70a push Up. Dan zelfs nog niet mooi gevuld. Ik krijg 325 als het past 350cc wat ik het liefst heb.

 

Stuur me ff pb als je wilt, en laat me dan ook even weten welk merk je krijgt en welk profile van prothesen :) Dat bepaald wat makkelijker de maat. Oh en zet je huidige cupmaat er dan ook bij, anders moet ik dat hier weer opzoeken hihi.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaaaaah nog 1 week!! Word nu wel spannend hoor!

ik heb een vraagje, ik wil heel graag 350cc, dr. Roosenburg adviseerde 325cc ik heb al aangegeven dat ik 350 wil.

tijdens de operatie zal hij kijken zei z'n assistente.

maar ik wil heel graag 350 en ik weet dat deze dokter niet vaak groot zet. 

Kan ik evengoed aangeven dat ik 350 perse wil??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid spannend morgen, ik ga woensdag de 11de ook in kliniek Amstelveen bij dr schiettecatte.  Maar jij kreeg paar dagen geleden een tijd via de mail? of wordt je gebelt...anders bel ik ze zelf morgen nog even wanneer ik precies de tijd weet.

 

Succes morgen ben benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Boebjes:

Hee meid spannend morgen, ik ga woensdag de 11de ook in kliniek Amstelveen bij dr schiettecatte.  Maar jij kreeg paar dagen geleden een tijd via de mail? of wordt je gebelt...anders bel ik ze zelf morgen nog even wanneer ik precies de tijd weet.

 

Succes morgen ben benieuwd.

Je word gebeld meid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27 december 2016 om 18:29 zei SanneB32:

Aaaaaah nog 1 week!! Word nu wel spannend hoor!

ik heb een vraagje, ik wil heel graag 350cc, dr. Roosenburg adviseerde 325cc ik heb al aangegeven dat ik 350 wil.

tijdens de operatie zal hij kijken zei z'n assistente.

maar ik wil heel graag 350 en ik weet dat deze dokter niet vaak groot zet. 

Kan ik evengoed aangeven dat ik 350 perse wil??

Hey!

zie dat je operatie vandaag is! Veel succes alvast! Bij mij konden ze ook niet groter, ik heb op zijn advies ingegaan. Iemand op dit forum schreef iets over de omranding van je eigen borst en dat het implantaat te groot zou zijn en dat je last zou kunnen krijgen. Kben niet zeker! Laat eens weten wat het geworden is! Zal sowieso fantastisch zijn hoor ! 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Halleluja!!! Ik heb tieten!!! :D

vandaag op tijd de wekker... Lekker even gedoucht en was zo klaar zonder te make-uppen natuurlijk :lol:

we vertrokken veel te vroeg haha maar maakt niet uit, uiteindelijk even in de auto gezeten nog, en daarna nog half uur in de kliniek.

was toch wel zenuwachtig, maar paar praatjes met de meid achter de Bali dat deed wel ff goed. 

Toen was het zover. Naar boven... Omkleden, onwennig in bed liggen... Infuus erin, fuck het komt nu wel heel dichtbij allemaal :lol: waarom wou ik dit ook alweer?? De 1e van de dag kwam terug van de operatie, ze was lekker high van de narcose haha wartaal en praatjes. Maaaaaar toen was ik aan de beurt.

dokter kwam eerst even aftekenen, en hij zei; ik zie dat je een maatje groter had besteld.. Ik zeg Jaaa, en ik wil heel graag dat maatje, dus ik hoop dat het past.

pffff daar ga ik.. Naar de ok, plakkertje hier plakkertje daar. Armen vastgebonden... 

Wel lekker een warmte deken op me. 

Nou met een minuutje zal je al wat voelen.. 3 minuten later... Niks!! Ik dacht shitt het werkt niet bij mij :D

En toen begon het te komen, voelt lekker en geef me er lekker aan toe! 

Voor ik het wist, werd ik al wakker. Heb ook niet meer geslapen daarna. 

Meisje tegenover mij zei dat ze om me had moeten lachen,ik zei dingen verkeerd om en nog wat grappige dingen waar ik niks meer vanaf weet haha.

weet wel dat ik als eerste vroeg hoeveel erin zat! Yessss 350cc ik blij!!

gelijk spieken, en nog een keer en nog een keer!! Was zijn ze groot :wub:

eten en drinken ging goed.

hoefde nog geen bh aan, die mag morgen aan. Na het douchen! 

Ben al helemaal verliefd!

af en toe voelt het wel alsof er een trein over me borst is gereden haha.

sorry voor het lange slappe verhaal, maar ben nog niet helemaal mezelf.

liefs Sanne 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@SanneB32 hoi Sanne, leuk om te lezen!! fijn dat alles goed is gegaan!
Ik ben 2 weken geopereerd in kliniek Amstelveen wel door een andere pc maar de tape zat ook helemaal over de pleisters heb uren gedaan om die er af te krijgen zonder dat ik de pleisters los trok.. Wat fijn dat de tape bij jou alleen boven op zit! Ze zien er nu al goed uit!

En fijn dat 350 cc paste!! goed uitrusten ik hoop dat je de nacht goed door komt! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Brendax:

@SanneB32 hoi Sanne, leuk om te lezen!! fijn dat alles goed is gegaan!
Ik ben 2 weken geopereerd in kliniek Amstelveen wel door een andere pc maar de tape zat ook helemaal over de pleisters heb uren gedaan om die er af te krijgen zonder dat ik de pleisters los trok.. Wat fijn dat de tape bij jou alleen boven op zit! Ze zien er nu al goed uit!

En fijn dat 350 cc paste!! goed uitrusten ik hoop dat je de nacht goed door komt! :53:

Wat lief! Dankje wel! Hoop dat ik de nacht ook goed door kom :rolleyes: 

oooooh wat een ellende die tape! Zaten je hele borsten ingetapet dan? 

Ben wel heel benieuwd hoe het er zonder tape uitziet! Ben er nu al heel blij mee! 

Ben wel blij als ik over een paar dagen weer normaal kan opstaan enzo haha, vind het nu al vreselijk irritant! En morgen pas bh om, ben benieuwd hoe dat gaat zitten.

hoe voel je je nu na 2 weken?

liefs Sanne 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Boobielicious~:

Gefeliciteerd met je boobies! :53:

Je hebt het achter de rug en wat een leuk verhaaltje haha. Moest even bijlezen, maar wat fijn dat 350 lukte!

Goed herstel toegewenst meis :116: Op de foto zien ze er al goed uit! 

Jaa verhaal wou ik graag vertellen, maar om het zo te typen ging nog ff minder haha.

ja ben heel blij met 350! Paste dus toch gelukkig! Vind ze nu al super mooi! En als ik voor de spiegel sta voelt het gewoon alsof dit echt gewoon bij mij hoort! Zo grappig.

morgen douchen en bh om, ben benieuwd 

bedankt voor je berichtje :rolleyes:

 

liefs Sanne 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei SanneB32:

Jaa verhaal wou ik graag vertellen, maar om het zo te typen ging nog ff minder haha.

ja ben heel blij met 350! Paste dus toch gelukkig! Vind ze nu al super mooi! En als ik voor de spiegel sta voelt het gewoon alsof dit echt gewoon bij mij hoort! Zo grappig.

morgen douchen en bh om, ben benieuwd 

bedankt voor je berichtje :rolleyes:

 

liefs Sanne 

Hihi goed om te horen! :) En de eerste dag kun je dus uitgebreid van de dames genieten zonder bh aan, leuk:01: Hopelijk kun je lekker slapen! Vooral je medicatie spiegel goed op pijl houden komende dagen ;) Dat scheelt heel veel

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei SanneB32:

Wat lief! Dankje wel! Hoop dat ik de nacht ook goed door kom :rolleyes: 

oooooh wat een ellende die tape! Zaten je hele borsten ingetapet dan? 

Ben wel heel benieuwd hoe het er zonder tape uitziet! Ben er nu al heel blij mee! 

Ben wel blij als ik over een paar dagen weer normaal kan opstaan enzo haha, vind het nu al vreselijk irritant! En morgen pas bh om, ben benieuwd hoe dat gaat zitten.

hoe voel je je nu na 2 weken?

liefs Sanne 

Hey meis!

ik ben ook heel benieuwd ik ga je volgen! Ja boven tape en onder ook nog helemaal was inderdaad heel iritant ik zei tegen me moeder kijk hoe fijn de tape bij dit meisje zit! Ze zei meteen nou zo hadden ze het bij jou ook wel mogen doen Haha! 

Ik snap dat je nu al blij bent het is ook geweldig gevoel om ineens boobies te hebben! Ik hoop dat je snel herstelt ik kan pas sinds vandaag zelfstandig uit bed en aankleden.. Maar iedereen ervaart dit anders! En jaaaa het is echt mega iritant maar we hebben het er voor over!:wub:

ik voel me nu prima ik zal je toevoegen aan me album vind je misschien leuk om te kijken hoe erg het veranderd is in die dagen!

nou meis leg eventueel 2 kussens onder je hoofd het slaapt minder fijn maar scheelt veel pijn bij opstaan! Ik ben benieuwd liefs! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update, nu 2 dagen po toch? Haha of 3? 

 

Met medicatie gaat het redelijk, pijn is er sowieso, maar dat is logisch. 

Sinds gister ook rugpijn erbij.

en ze voelen enorm opgezwollen.

het voelt alsof ze vastgemetselt zitten op m'n borstkas, haha het trekt en voelt hard.

gister avond in bed had ik toch wel even best wat pijn, maar viel gelijk in slaap en word pas elke x wakker van de wekker voor m'n medicatie.

dus slapen gaat goed! 

Het eruit komen is wel het lastigste.

net zoals het opkomen van de bank.

 

Voor de rest heb ik ook een rommelende buik van de medicatie denk ik.

je slikt toch een hoop troep!

 

hoe lang moet je eigelijk medicatie blijven nemen? 

Heb niet zo heel veel diclo gehad namelijk.

 

oja na de operatie had ik drains gekregen, die er gelukkig net aan uit mochten voor ik naar huis ging,

alleen blijft 1 gaatje ervan open en daar blijft vocht en bloed uitkomen. Ik hoop dat deze vandaag toch dicht gaat.

 

liefs sanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

@SanneB32

 

He meis,

 

De eerste 3 tot 5 dagen is echt afzien, maar over het algemeen rol je er redelijk goed doorheen met de juiste pijnstilling.

DE zwelling is bijna altijd vocht en je zou kunnen proberen om te gaan koelen, een aantal keer per dag, maar niet langer dan 15 a 20 minuten per keer.

 

Het draingaatje zou echt toch wel dicht moeten zijn, wel kan het doordat er natuurlijk heel veel spanning op staat iets langer door bloeden, maar het moet wel echt een stuk minder gaan worden. Oh hun houden 40 ml aan, meestal wat ik gewend ben is dat 30 ml per 24 uur. 

Is het nu morgen niet minder,of merk je dat die borst nog meer gaat zwellen, dan pc bellen en niet zo het weekend in gaan.

 

Pijnstilling slik je eigenlijk zolang jij denkt dat je het nodig hebt, dus dat moet je even zelf aankijken.en als de diclo op is en je red het niet ,kun je vragen naar meer, of je gaat alleen door met de paracetamol 4 keer per 24 uur.

 

Blijf ook goed drinken, zout inname en koffie even flink beperken, en in de gaten houden, desnoods kijk je ook even naar je temp,want dat is meestal een goede graadmeter.

xx

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok de zwelling bij m'n borsten snap ik nog wel, maar de zwelling aan de zijkant naar m'n rug toe vind ik raar. Het drain gaatje is sinds vandaag dicht :rolleyes: dus daar ben ik blij om. 

 

En slaap al 2 nachten goed, word wakker van de wekker, ik was van plan vannacht geen wekker meer te zetten en kijken of ik wakker word van pijn.

zo niet dan kan ik gewoon pijnstillers nemen als ik wakker word, heb namelijk erg last van mijn darmen haha.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Door de drain werd natuurlijk al het overtollige vocht weggehaald, nu is er dus een soort kleine verbinding tussen borst en zijkant waar de drain zat en het kan best zijn dat er een kleine lekkage is ontstaan, en dat vocht heeft zich nu een beetje verzameld onder de huid, dat kan op zich geen kwaad, maar moet wel de komende dagen af gaan nemen.

 

Normaal verwerkt je lichaam dat vocht, maar omdat er nu toch een verbinding naar buiten is, ontsnapt het vocht op die manier, mooi dat het sinds vandaag dicht is, en het zal nu door je lichaam opgenomen moeten gaan worden.

Je moet alleen even goed in de gaten houden dat de insteek niet rood gaat worden.

 

Ja diclofenac kan inderdaad op darmen werken, dat is de andere kant van deze pijnstiller.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Desert-Rose:

Door de drain werd natuurlijk al het overtollige vocht weggehaald, nu is er dus een soort kleine verbinding tussen borst en zijkant waar de drain zat en het kan best zijn dat er een kleine lekkage is ontstaan, en dat vocht heeft zich nu een beetje verzameld onder de huid, dat kan op zich geen kwaad, maar moet wel de komende dagen af gaan nemen.

 

Normaal verwerkt je lichaam dat vocht, maar omdat er nu toch een verbinding naar buiten is, ontsnapt het vocht op die manier, mooi dat het sinds vandaag dicht is, en het zal nu door je lichaam opgenomen moeten gaan worden.

Je moet alleen even goed in de gaten houden dat de insteek niet rood gaat worden.

 

Ja diclofenac kan inderdaad op darmen werken, dat is de andere kant van deze pijnstiller.

 

 

Ging net toch nog even kijken, maar het gaatje is toch weer open. Had na het douchen vanmiddag voor de zekerheid een wit gaasje erop gedaan, en zag nu toch weer bloed, niet veel gelukkig hoor, maar misschien ook wel even goed voor het vocht, als het morgen nog open is, trek ik maar even aan de bel denk ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei SanneB32:

Ging net toch nog even kijken, maar het gaatje is toch weer open. Had na het douchen vanmiddag voor de zekerheid een wit gaasje erop gedaan, en zag nu toch weer bloed, niet veel gelukkig hoor, maar misschien ook wel even goed voor het vocht, als het morgen nog open is, trek ik maar even aan de bel denk ik

Ok ja staat veel spanning op, hou het wel goed afgedekt met steriele gazen want het is nu natuurlijk wel een open verbinding, en dus gevoeliger voor bacterie etc.

Voor het gazen verschonen goed je handen wassen,echt steriel werken.

 

Als het morgen nog zo is, gewoon echt bellen en niet aankijken of wachten, een telefoontje is wellicht genoeg om even te weten wat je hier mee aan moet, en je pc is de eindverantwoordelijke, dus leg het maar gewoon bij hem neer.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.