Ga naar inhoud

EHjohanna : 1 oktober 2016 : Dr. Grabietz : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal . Ik ben EHjohanna .. getrouwd en heb na 20 jaar de knoop doorgehakt om een bv te laten doen ... ben 1  okt geopereerd in Amstelveen door dr Grabrietz .. alles goed gegaan en ben nu 17 po... ik ben 1.68 en weeg 53 kilo .. heb 300cc dual plane .. hoop op grote b kleine c... alleen voel ik de inplantaat rechts wel als ik beweeg ... vind elk pijntje eng ( stresskip)  ben blij met dit forum ... haal er veel info uit x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op dit forum!!

Ik zal zometeen je topic even verhuizen naar de operatieverslagen, dan sta je op de goede plek :) Geen probleem dat je het niet meteen gevonden hebt, maar misschien heb je iets aan de pb die je gekregen hebt bij je aanmelding. Daar staan een paar dingen in die misschien handig zijn bij het uitvogelen van dit forum.

Gefeliciteerd ook met je boobs!!!

Mag ik vragen welke bewegingen dat zijn? Je bent namelijk wel op de hoogte ervan dat je je ellebogen niet hoger mag hefffen dan je schouders, je niet mag tillen, meer dan 2 kg, je niet mag stofzuigen, dweilen, strijken, ramen zemen en andere zwaarder huishoudelijke klussen?
Soms hebben pc's een andere visie dan deze richtlijnen, maar dit zijn wel de richtlijnen die het al jaren heel goed doen om overmatig kapsel te voorkomen :)

Ook niet masseren de eerste zes weken! En niet sporten.
Je sportbh dragen, dag en nacht en rustig aan dus ;) 

Het gekke gevoel kan trouwens helemaal normaal zijn hoor. De eerste 6 weken zijn gewoon echt nodig om te herstellen. Daarna mag je alles weer opbouwen, maar je zult het eerste jaar nog wel eens vanalles voelen. Branderigheid van de huid, jeuk, steken, gevoelloosheid.. Uiteindelijk zal dat allemaal verdwijnen.

Wel alert zijn als de huid rood wordt, of je koorts ontwikkelt. Voor de rest geen zorgen maken ;) 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi best- boobie

Dank je voor je reaktie

ik doe vrij weinig :) maar links heb ik geen last .. maar rechts voel ik af en toe .. heb geen pijn maar het voelt allemaal maar vreemd... als ik snachts op m'n zij draai voel ik iets bewegen ... maar ben 1  okt pas geholpen 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei EHjohanna:

Ja gaat lukken hoor ... probeer me maar niet te erg op te focussen ...borsten genezen toch ook afzonderlijk van elkaar ? 

Absoluut! Zijn twee verschillende wonden he. Ze zijn ook apart van elkaar geopereerd en vaak zie je dat een pc toch twee verschillende borsten aflevert in het begin... Maar heeft allemaal tijd nodig\!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Jij zit echt een beetje te stressen hè meid? Niet doen! T komt goed ;)

De onzekerheid hoort wel bij een bv, het is wel een emotionele rollercoaster  (ik haat dat woord haha, maar het is wel zo :P )

Ploppen, nog zo een woord :45: Ooit heeft hier iemand dat woord verzonnen, en wat er eigenlijk mee bedoeld wordt, is dat op een gegeven moment, de spier minder strak gaat worden. In het begin, de eerste weken, wil die spier niet toegeven aan het nieuwe volume dat eronder zit. Na een aantal weken (meestal 8-12 weken po) is het vocht uit je borsten,  ontspant je huid steeds meer en zo ook je spier. Doordat de spier niet meer zo hard op de prothese drukt, maar meer de vorm van je prothese aanneemt, net als je huid, worden je borsten voller.

Dan zijn ze geplopt ;)

Een prothese, of die onder je spier uit kan schieten... ja kan, net als dat een prothese kan draaien, je overmatig kapsel kunt krijgen, je een blaasontsteking kunt krijgen ;)

Je hoeft je hier echter geen zorgen over te maken, want meestal gebeurt dit niet, eigenlijk heb ik dit pas 1 keer gehoord en dat was bij iemand die heel vroeg na de bv weer de borstspieren ging trainen. 

Xxx BB

Blijven ademen hè meid ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ja ik ben echt n dramaqueen ...  bijna 25 erover nagedacht en nu heb ik ze en schrik van alle "pijntjes" 

maar ben nu wel wat opgelucht .. struin het hele internet af... ze worden hier helemaal gek van me :) 

maar dank je wel voor je reactie .. moet dus ook zoals iedereen geduld hebben :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei EHjohanna:

Hi ja ik ben echt n dramaqueen ...  bijna 25 erover nagedacht en nu heb ik ze en schrik van alle "pijntjes" 

maar ben nu wel wat opgelucht .. struin het hele internet af... ze worden hier helemaal gek van me :) 

maar dank je wel voor je reactie .. moet dus ook zoals iedereen geduld hebben :(

yep, ook jij moet geduld hebben haha. Was je al bang dat je daar een uitzondering op zou zijn? ;) 

Rustig aan en misschien wat minder het internet afstruinen. Je komt meestal alleen maar de verhalen tegen die je niet wilt lezen namelijk.. Stel je denkt dat je zwanger bent, dan zie je opeens allemaal zwangeren: op tv, op straat, overal! En dan blijk je niet zwanger te zijn, om maar iets te noemen haha

Rustig aan, blijven ademen!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je had helemaal gelijk bb van dat vocht ... heb ff naar kliniek gebeld en daar zeidrn ze hetzelfde ... ik doe nu al bijna 3  weken niks maar moet meer gaan bewegen en zo ... om t vocht af te drijven .. eigenlijk voel ik me prima en heb geen pijn .. dus gezeur om niks ... thnx voor je geduld en reacties x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel bewegen binnen de beperking dat je ellebogen niet hoger mogen dan je schouders he ;) 

En even goed aanvoelen wat beter gaat: meer of minder bewegen. Mijn borsten vonden het toen niet grappig, veel bewegen: juist dan liepen ze vol. Dus even aankijken wat voor jou het beste werkt, en met mate alles :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik las op t forum dat jij n beetje kan voorspellen wat je cup maat wordt ? Vind ze nu nog best groot eigenlijk .. de pc vond dat er bij mij makkelijk 350 cc in kon ... maar dat wilde ik niet .. hij zei ... nou dan worden ze niet erg groot ... en dat wil ik ook niet .. ben best smal ... 1.68 en rond de 53 kilo 

300 cc dual plane van mentor rond plus 

had cup a en droeg altijd push up

bovenkant van m'n borst echt zo plat als n dubbeltje en er onder beetje borst

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik heb zoiets als een glazen bol haha

Welke omvangsmaat heb je? 70?
En bedoel je de Mentor moderate plus profile?
Anders kijk even op het kaartje dat je meegekregen hebt en stuur me even een pb'tje, dat is makkelijker. Nu zie ik toevallig steeds je topic voorbij komen, maar pb lees ik sowieso :)

Misschien dat je een foto hebt van je huidige borsten en evt je voorsituatie? Dat helpt wel iets bij het bepalen van de maat. Je moet niet schrikken straks van de bh maat, want die is meestal wel (een paar) cupmaten hoger dan de 'zichtmaat'

Ik ga uiteraard vertrouwelijk om met je foto's mocht je die meesturen.

Lukt het niet om de foto's te uploaden in pb, dan zou je ze eerst even moeten verkleinen.
In pb komen ze ook sowieso niet op google of waar dan ook, alleen bij mij in de postvak in.

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hi Sonja ... ja ik heb 300 cc dual plane . Ben nu bijna 7 weken po . Ze zijn mooi ... maar ik moet erg wennen dat ik nu borsten heb :)

iedereen zegt hier had ik het maar groter gedaan ..maar ik hoop toch echt dat het een beetje gaat slinken ..  maar het echte resultaat zie je pas na 6 tot 12 maanden ... ze veranderen elke week weer een beetje ... ik hou zelf niet van grote borsten ( bij anderen mooi )  maar niet bij mij .. ben 1.67 en weeg 53 kilo... maar in verhouding zijn m'n borsten prima ... dus ben wel tevreden ... 

succes met je operatie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@EHjohanna kan me voorstellen dat je moet wennen. Eerst was er misschien niet veel en nu heb je 2 heuvels waar je tegenaan moet kijken :D:wub: 

heb je foto's in je album staan? En mag ik ze evt zien? Ik sta gepland voor 325cc maar wil ook niet té. Ben zelf ook smal van boven ( 1.67 55kg en omvangmaat 70 ) 

heb je nog last van pijntjes/kwaaltjes/beperkingen? 

 

Sorry voor al mijn vragen, probeer me ook goed te oriënteren en dat ik zeker van mijn zaak ga zijn 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.