Ga naar inhoud

EHjohanna : 1 oktober 2016 : Dr. Grabietz : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Op 18 november 2016 om 03:42 zei EHjohanna:

Hi Sonja ... ja ik heb 300 cc dual plane . Ben nu bijna 7 weken po . Ze zijn mooi ... maar ik moet erg wennen dat ik nu borsten heb :)

iedereen zegt hier had ik het maar groter gedaan ..maar ik hoop toch echt dat het een beetje gaat slinken ..  maar het echte resultaat zie je pas na 6 tot 12 maanden ... ze veranderen elke week weer een beetje ... ik hou zelf niet van grote borsten ( bij anderen mooi )  maar niet bij mij .. ben 1.67 en weeg 53 kilo... maar in verhouding zijn m'n borsten prima ... dus ben wel tevreden ... 

succes met je operatie 

Ik heb precies dezelfde lengte hetzelfde gewicht als jou dus ben heel erg benieuwd! Twijfel zelf ook nog heel erg over welke maat ik moet kiezen

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Sonja1985:

 @savi

waar twijfel je tussen? Ik denk dat ik gewoon het advies van de pc ga volgen. Door het plaatsen achter de spier valt schijnbaar ook al 50cc "weg"

Ja klopt, mij werd 350 cc geadviseerd maar ik twijfel tussen 350 en 375.. Ik ga volgende week nog een keer extra passen omdat de pasprothese 375 cc toen niet aanwezig was. Ga denk ik vragen of hij gewoon wat aan mij wil geven en dat ik zelf kijk wat ik mooi vind zonder te weten hoeveel het is. Dus jij bent al helemaal zeker van je keuze?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo dames ... ik wilde even een klein verslagje doen over m'n bv ... na bijna 3 maanden kan ik zeggen dat ik er eigenlijk best tevreden mee ben .. van elk pijntje dat ik voelde raakte ik in paniek .. nu nog steeds steken en af en toe een harde borst maar dat word echt minder .. een beugel bh vind ik nog niet prettig en draag nog steeds m'n sportbh ... ook snachts ... beetje bij beetje ga ik wennen aan m'n nieuwe lichaam... ik heb nooit gedacht dat het geestelijk zwaar zou zijn .. ik begrijp als je jong ben en je je borsten laat doen je daar helemaal happy bij voel ( de meeste ) 

ik daarin tegen heb 48 jaar met hele kleine borsten gelopen en na 25 jaar twijfelen de knoop doorgehakt .. zo van als ik het nu niet doe doe ik het nooit meer ... na vele privé berichten met lieve mensen hier op het forum .. die mij elke keer weer gerust stelde als ik weer eens in de stress zat ...ik ging m'n borsten verbergen met wijde kleding en sjaals...( kon niet wennen aan m'n lichaam)

ik weet dat ik nog moet wachten tot een jaar dat alles op z'n plek zit en dan kan ik eigenlijk pas oordelen maar ik kan nu eindelijk zeggen 

ik ben blij met mijn borsten :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei EHjohanna:

Hallo dames ... ik wilde even een klein verslagje doen over m'n bv ... na bijna 3 maanden kan ik zeggen dat ik er eigenlijk best tevreden mee ben .. van elk pijntje dat ik voelde raakte ik in paniek .. nu nog steeds steken en af en toe een harde borst maar dat word echt minder .. een beugel bh vind ik nog niet prettig en draag nog steeds m'n sportbh ... ook snachts ... beetje bij beetje ga ik wennen aan m'n nieuwe lichaam... ik heb nooit gedacht dat het geestelijk zwaar zou zijn .. ik begrijp als je jong ben en je je borsten laat doen je daar helemaal happy bij voel ( de meeste ) 

ik daarin tegen heb 48 jaar met hele kleine borsten gelopen en na 25 jaar twijfelen de knoop doorgehakt .. zo van als ik het nu niet doe doe ik het nooit meer ... na vele privé berichten met lieve mensen hier op het forum .. die mij elke keer weer gerust stelde als ik weer eens in de stress zat ...ik ging m'n borsten verbergen met wijde kleding en sjaals...( kon niet wennen aan m'n lichaam)

ik weet dat ik nog moet wachten tot een jaar dat alles op z'n plek zit en dan kan ik eigenlijk pas oordelen maar ik kan nu eindelijk zeggen 

ik ben blij met mijn borsten :) 

He meis, 

Ik heb je laatste topic samengevoegd met deze,omdat het natuurlijk een vervolg is op je operatie verslag,en anders krijg je zoveel verschillende topics,en op deze manier blijft het overzichtelijk.

Maar fijn dat je nu blij bent met je borsten, want het is inderdaad niet zomaar iets, je lichaam is veranderend en dat moet je allemaal even verwerken en daar is dus tijd voor nodig.

Nu lekker genieten meis.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
Gast Dualplane300cc

Mooi! Maar mij zei een vrouw in de lingeriewinkel dat je een bh zonder beugel moest vermijden omdat daardoor je borsten uit elkaar bleven staan en je bh moest ze juist bij elkaar duwen. Maar ik weet dus niet of dit waar is ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dat weet ik niet maar vind een beugel nog niet fijn ... draag liever nog geen beugel .. m'n borsten staan ook niet dicht bij elkaar en dat vind ik niet zo erg ... maar hij zit heerlijk ... was gisteren een reclame van sloggie en daar had een man hem aan omdat hij zo lekker zit :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.