Ga naar inhoud

Duifje26 : 19 december 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei Duifje26:

Hoi @Blue_Eye!

jaaaa super spannend nu!! Begin nu wel de zenuwen te krijgen. 

Moet er maandag al om half 8 zijn dus mooi op tijd.

Jij gaat ook naar Frans? En wat krijg jij?

ik ga je ff volgen!

Yep, ik mag me dinsdag om 11.00u melden bij Frans! Ik had s'ochtends ook lastig iets kunnen regelen om de 3 kids naar KDV en school te brengen, dus een mooie tijd! 

Ik krijg Mentor anatomisch 390 of 440cc hp. Dat bekijkt hij tijdens de operatie. Zeker spannend!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Hoe is het gegaan vandaag? Viel het mee? Ben je blij?

Ik ben ook moeder van 2 kleine kindjes (1 en 4 jaar) en ben vorige week maandag geopereerd door dr. Straten. Is mij alles meegevallen eigenlijk. Het enige wat een beetje lastig gaat is slapen op je rug en de BH die in de wonden snijdt vind ik af en toe wel vervelend. 

Hoe heb jij het geregeld met de zorg voor je kids de komende week(en)? Dat vind ik nog wel lastig hoor.. Zeker sinds m'n vriend ziek is sinds een paar dagen, merk ik dat ik toch iets teveel doe. Maar tillen, aankleden en verschonen doe ik nog niet hoor.. 

Hoop dat het je is meegevallen en dat je een spoedig herstel zult hebben. 

Oja ps: ik vond mijn borsten op de dag van operatie best wel hoog zitten en een beetje 'blokkerig', maar dat is nu, 1 week na de operatie, echt al een stuk mooier! Dus maak je geen zorgen als je ze nu wat hoog vindt zitten, verandert al best snel. 

Groetjes,

Roos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Roosy,

bedankt voor je berichtje!

ik heb zon zere rug dat ik mijn. Borsten niet eens voel. Hoe kan ik nou slapen? 

Mijn bosten zitten nog erg hoog. Voor de zwelling moet ik nu die borstband al om.

hoop dat t een beetje wegtrekt

mijn man is 3 weken thuis bij de kids dus dat scheelt wen hoop.

Heb je foto's? Hopelijk snel beterschap xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Duifje26

He meis, en gefeliciteerd met je nw boobs.

De zwelling is de eerste tijd heftig door al het vocht, maar dit word echt minder,

Hoe moet je nu slapen door de rugpijn, je kunt proberen in bed een aantal kussens op elkaar te leggen, dan zet je daar 1 kussen recht tegen aan,zodat je ook steun hebt bij je schouders, zo lig je ook hoger in bed, wat ook weer fijn is voor de zwelling, en leg dan ook een kussen onder de knieën, of je maakt in de hoek van de bank een plekje, lekker inbouwen tussen de kussens, want de eerste dagen is het even een beetje zoeken hoe jij het prettigste ligt.

Ik wens je een goed herstel.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou het zit er op!!

Gisterochtend om half 8 moest ik me melden bij kliniek Heyendael. Ik was als 2e aan de beurt dus de verpleegster verwachte dat ik tussen 8 en half 9 zou worden opgehaald.

dat was dus niet zo... om kwart voor 10 gingen we naar de voorbereidingskamer. En om half 11 ging ik lekker slapen. Om half 12 werd ik wakker en had zo'n dorst en totaal niet misselijk of wat. 

Kreeg een spiegeltje en was gelijk blij :)

de verpleegsters hadden geen tijd om me op te halen dus moest ik tot kwart voor 1 wachten tot ze me haalden.

we moesten wachten tot dr van straten kwam en dat duurde nog wel een poosje. Om 18.00 kwam hij kijken en hij vond ze wel erg gezwollen. Moet gelijk m'n borstband dag en nacht om en goed koelen.

Heb een druk op m'n borsten maar eigenlijk valt de pijn me nog mee.

maar de pijn in m'n rug was echt niet te houden zeg. Werd er echt misselijk van. Vannacht half zittend doorgebracht en wat geslapen.

de rugpijn is nu een stuk minder en ik voel me best goed :)

Heb nog niet zo goed gekeken hoe m'n nieuwe vriendinnen er uit zien want durf de bh en band niet af te doen. Vandaag maar ff kijken en genieten!

ik zal een foto naar de operatie plaatsen!

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zijn de foto's van vandaag, 1 dag p.o.

maak me een beetje druk om de zwelling. Vooral boven m'n rechterborst. Goed te zien op foto 2.

Kan iemand me geruststellen? 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Duifje26:

Ja zo voelt het ook, is dat normaal dan?

Ik kan die bij mijn rechterkant ook wat voelen. 

Alles moet nog een plekje zoeken in je lijf he, is allemaal nog zo vers. Goed je rust nemen, op tijd je medicatie, veel drinken en je armen ontspannen naast je houden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is heel normaal, het is je spier die is helemaal van slag in combi met vocht. Dit houdt nog wel ff aan. Rust nemen, thee drinken en wachten.......soms kan het wel een week duren eer t wat gaat slinken maar in jou stadium is dit heel normaal en zeker niks om je druk over te maken.

gr Nonky

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Duifje26

He meis, 

Het is inderdaad een behoorlijke zwelling, en nu hoort een zwelling er wel bij,maar het lijkt ook echt alsof je de prothese onder de spier ziet zitten,dit kan soms in het begin heel erg te zien zijn,want er zit toch ineens een hoop inhoud onder de spier, maar het kan ook een grote vocht collectie zijn, en soms zie je dat het sleutelbeen iets geraakt is en dat veroorzaakt ook een zwelling.

Heb je Straten deze foto's al gestuurd, zo niet zou ik dat wel even doen, juist ook omdat hij gisteren al zei, zo het is wel heel erg gezwollen.

Zou dan ook even bellen dat je foto's wilt sturen en of hij daar gelijk even naar wilt kijken, want hij is toch degene die hier het meeste vanaf weet.

Gewoon even het zekere voor het onzekere nemen en je pc laten beoordelen, hij is ook de enige die jou gerust kan stellen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh dat is fijn dat die al gebeld heeft, dus dan waarschijnlijk een vochtcollectie.

Inderdaad mocht je borst nu ineens heel erg veel meer gaan zwellen, dan moet je gelijk aan de telefoon hangen,

Hoop ook dat het snel weg is,maar gelukkig heb je nu antwoord van je pc en dat stelt je hopelijk gerust.

Wat ook goed voor de vochtafvoer is verse ananas eten, komkommer, en even bleekselderij koken en een bouillon van maken.en even minder zout tot je nemen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15 december 2016 om 00:33 zei Blue_Eye:

Yep, ik mag me dinsdag om 11.00u melden bij Frans! Ik had s'ochtends ook lastig iets kunnen regelen om de 3 kids naar KDV en school te brengen, dus een mooie tijd! 

Ik krijg Mentor anatomisch 390 of 440cc hp. Dat bekijkt hij tijdens de operatie. Zeker spannend!  

Ik ga jullie allebei even volgen, ik ben vrijdag aan de beurt bij Frans. Zijn jullie tevreden? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer een dag verder. Heb vannacht een beetje geslapen maar heb nu wel meer pijn. Last van de borstband en m'n rug en de druk op m'n borsten. Heb gelukkig niet het idee dat de zwelling erger is geworden dus hopelijk een kwestie van tijd en rust. 

Heb lekker gedoucht en vind de linkerborst er al mooi uitzien :)

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

ik heb eindelijk een nachtje lekker geslapen met tramadol :)

de zwelling begint ook af te nemen en ik wordt elke dag blijer met het resultaat

de foto's van 4 dagen po

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.