Ga naar inhoud

Duifje26 : 19 december 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Ik ben een moeder van 2 jongens van  2 en 4 en heb 19 december mijn afspraak staan voor een borstvergroting bij dokter van straten :)

Jaren geleden had ik een mooie volle d cup maar in de afgelopen jaren is die verdwenen en nu een lege b/c cup geworden.

Na de passessie hebben we besloten om te gaan voor mentor high profiel rond 500 cc.

Hij zei dat cohestive 1 prima was maar zelf twijfel ik of cohestive 2 niet beter is 

Ik ben 170 en weeg 67 kg maar daar mag nog wel wat van af voor die tijd ;)

twijfel... hebben jullie advies?

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo. 

Ik denk dat ons verhaal wel vergelijkbaar is. Ik heb ook twee zoontjes gekregen van 3 en 2. Ik had ooit een mooie C cup maar nu is hier een grote a kleine B.  van over. Mij is cohestive 2 geadviseerd omdat ze denken  dat de plooivorming te zien zal zijn bij mij. Ik was erg bang dat het onnatuurlijk zou voelen bij mij maar heb de protheses gevoeld en het viel me erg mee hoe hard het was.

Moet zeggen dat ik het erg spannend vind. Want tja.... je weet pas hoe het word als je ze hebt...

 

Wanneer word je geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Duifje26:

Hoe gaat het @manonny?

Goed! Alleen nog wat harde stuwing gevoel in de borsten maar de pijn js zo goed als weg.. alleen mijn gevoel in de borsten is er nog niet weet ook niet of dit normaal is.. ik ben nu 5 dagen po.. en voel me stukken beter als de dagen hiervoor.. thankss for asking sweet

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo Duifje 26,

 

Ik ben 29 okt. geopereerd en heb nu bijna 2 weken nieuwe boobies!!! in ben voor 375 HP coh. 2 gegaan volledig op advies van de chirurg... Ik ben erg tevreden over het resultaat, maar kan nog niets zeggen betreft cohesive2 omdat mijn borsten in zijn geheel nog abnormaal hard zijn. Het voelt of je stuwing hebt en ik heb nu vooral last van mijn tepels, deze worden omdat mijn borsten zo hard zijn en de BH continue druk uitoefent op mijn borsten behoorlijk geïriteerd (had ik dus totaal niet verwacht). Verder heb ik de eerste week behoorlijk last gehad maar moet ik zeggen dat ik nu echt goed herstel!!! en ben heeeeeel blij. Ook al zijn m'n borsten nog hard en zitten ze nog wat hoog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Kan iemand mij helpen met de maat van de sport bh?

ik heb geen idee wat voor maat ik nu precies heb, ik koop mijn pushup bh's in 75 d (zijn leeg hoor)

ik ben 1.70 en weeg 67 kg

ik krijg 500cc hp mentor rond

ik denk toch dat ik op een 75e uitkom?! 

En zal het erg zijn om een bh in 80e te lenen?

Help :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Duifje26, ik word ook op 19/12 geopereerd. We kunnen mekaar war steunen. Voor mij is het mijn tweede borstvergroting. Ik had er eentje in 2005. 

Ik ga voor Mentor 430 cc, extra high profile. 

In Medipolis in Wilrijk, dr Lagey

Ben jij ook zo aan t aftellen? En stressen?

Groetjes

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Duifje26, ja toch wel aan t aftellen. Nog drie weekjes werken en dan drie weekjes verlof. Verlof dat begint met "pijn". Ik weet idd al wat het is en ik ga daar niet onnozel over doen, het doet pijn. De eerste vier dagen zijn moordend. En dan gaat het alsmaar beter. 11 jaar geleden ben ik na 8 dagen terug gaan werken. Kantoorwerk. Nu ga ik wel een prothesewissel én een bovenooglidcorrectie tesamen doen. Dat laatste wordt meestal onder plaatselijke verdoving gedaan vandaar dat ik het nu lekker samen doe. Zal wel afzien zijn. 

Hoe bereidt jij je voor? Wat bedoel je daarmee precies? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik zie dat je maandag aan de beurt bent bij Frans!

Ik mag een dag later, begin nu wel een beetje nerveus te worden. Jij? Maar wel ontzettend veel zin in om deze droom werkelijkheid te laten worden! 

Veel succes alvast! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-11-2016 om 21:30 zei Black blond:

@ Duifje26, ik word ook op 19/12 geopereerd. We kunnen mekaar war steunen. Voor mij is het mijn tweede borstvergroting. Ik had er eentje in 2005. 

Ik ga voor Mentor 430 cc, extra high profile. 

In Medipolis in Wilrijk, dr Lagey

Ben jij ook zo aan t aftellen? En stressen?

Groetjes

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei Duifje26:

Hoi @Blue_Eye!

jaaaa super spannend nu!! Begin nu wel de zenuwen te krijgen. 

Moet er maandag al om half 8 zijn dus mooi op tijd.

Jij gaat ook naar Frans? En wat krijg jij?

ik ga je ff volgen!

Halloooo, ikke ook om 7h30. En zou rond 14-15h al naar huis mogen. Zo snel. Ik doe effe mijn bovenste oogleden erbij, als ik dan toch slaap.....:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.