Ga naar inhoud

Hoe weet je of een sport BH goed zit?


Aanbevolen berichten

Even een vraagje, ik ben 4 oktober geopereerd bij Park Kliniek. Ik heb toen zo'n heerlijk martel vest mee gekregen en mocht die vanaf de tweede week afwisselen met een sport bh. Er werd mij verteld dat ik een sport bh D moest aanschaffen. Alleen ik heb echt de hele tijd het gevoel alsof ik wordt afgekneld. Ik begrijp dat het steun moet geven maar heb er echt last van en doe nu nog liever dat martel vest aan. :29: Hoe weet je nou of een sport BH goed zit en hoe moet het precies voelen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei debbiethisisme:

@Lilian ik heb net gemeten en ik zou met een D prima moeten uitkomen. Ik zou zelfs nog ruimte moeten hebben. Maar het doet gewoon pijn aan me ribben als ik hem aan heb :79:. Morgen heb ik mijn controle afspraak en zal het dan aan Nio vragen. 

Hey hey, 

als je nog ruimte hebt in je cups en je omvang te strak zit, zou een verlengstukje kunnen helpen ivm de ribbenpijn en natuurlijk nu ook vocht. Het is idd aan de zijkanten gevoelig in het begin. Dat gevoel gaat wel weg maar errrug irritant in het begin. Fijn herstel verder :) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei debbiethisisme:

Net bij Nio geweest en BH's zijn net iets te klein en het model was niet geschikt voor me. Hij rade me aan om een 75e sportbh van de hema aan te schaffen.

Hema sport unpadded waarschijnlijk want die heeft aparte cups, bandjes kun je losser zetten..blijven kruipertjes in de onderband maar als je er 2 koopt dan kun je wisselen op een dag. Dan krult ie niet zo snel aan de onderkant.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.