Ga naar inhoud

Jantina1984 : 23 september 2010 : Dr. Visser : Welness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey Jantina,

Ben ook geholpen in de wellness in Genk maar dan door dr.Damen. En ja bij mij is het net zo als bij jou de ene borst is wat groter dan de andere borst en een borst hing ook iets meer naar beneden dan de andere. Was heel verdrietig in het begin toen ik net uit de tape was dat de bv mislukt was. Omdat je op deze site toch dames ziet met bijna meteen een gewelding resultaat. Morgen ben ik 5 weken po en er zijn al een hoop veranderingen aan mijn borsten. Ben er zelfs achter gekomen dat ik een nieuwe sportbh moest aanschaffen omdat die andere te klein geworden is. En nu zie ik dat ze pas echt goed hun plaats kunnen vinden en goed veranderen in de positieve zin van het woord. Dus ja geduld is weer een schone zaak. Alweer dat geduld he PPPPfffffff. Mocht het zo zijn dat je echt niet tevreden bent ja neem dan even contact op met je pc.

Liefs,

Cinta116.gif

Hoi Cinta...

Dankjewel voor je reactie, Ik ben net zoals jou ook heel weinig geduld hebben voor iets wat je eigg zo snel mogelijk goed wil hebben Vrouwen he haha :lol:

Ik moet gewoon nog even afwachten ook al is dat moeilijk.

ik zal jou fotos ook nog eens bekijken :lol:

Is het bij jou allemaal goed gegaan je herstel?

Liefs Jantina

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi hoi,

Nou goed gegaan ppppffff. Ik vond het afzien hoor het herstel. In het begin was ik echt niet blij met mijn borsten. Vond ze verschrikkelijk toen ze net uit de tape kwamen en was best verdrietig. Maar nu ben ik morgen 5 weken po en heb een grotere maat bh ondertussen en gaat het een stuk beter. Nu veranderen ze echt veel beter en mooier. Maar dan nog vind ik het allemaal bij elkaar lang duren hahahahah. Ach ja met heel veel geduld echt waar komt het allemaal goed zie je wel. Auto rijden is alleen nog niet echt geweldig hahahaha. Vooral niet in mijn auto want die heeft geen stuurbekrachtiging. Ook met veel geduld komt dat ook wel weer.

Liefs Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eefje..

Dankjewel Dit doet me heel erg goed :lol: Ook vooral de reacties op mijn fotos :blush:

Ik moet gewoon wat meer geduld hebben!!! En vrouwen hebben nou eenmaal niet zoveel geduld als het ergens om gaat wat ze mooier moet maken haha.

Had ik jou fotos al weleens gezien Ik weet het niet meer zeker.

Zou ik je ww anders nog even mogen?

Maar ik vind ze toch met de dag vooruit gaan en het dalen van mn andere borst moet ik gewoon nog even afwachten :lol:

Liefs Jantina

Zou kunnen van niet, zal je m'n ww sturen per pb! ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jantina!!

Ik heb net je nieuwe foto's bekeken... ziet er mooi uit! Het lijkt net alsof je al klaar bent met je herstel!! Echt mooi! Leuke BH's ook trouwens!

Welke maat is het? En voelt het ook "lekker" aan in zo'n beugel BH?

Ik heb je gisteren een pbtje gestuurd! Het is vandaag gelukkig helemaal goed gekomen bij de apotheek :)

liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jantina!!

Ik heb net je nieuwe foto's bekeken... ziet er mooi uit! Het lijkt net alsof je al klaar bent met je herstel!! Echt mooi! Leuke BH's ook trouwens!

Welke maat is het? En voelt het ook "lekker" aan in zo'n beugel BH?

Ik heb je gisteren een pbtje gestuurd! Het is vandaag gelukkig helemaal goed gekomen bij de apotheek :)

liefs xxx

Hoi Meiss...

Dankjewel :lol: Het is 75 E en het voelt al heel goed met zon bh aan. Ik heb je pbtje gekregen maar stuur zo snel mogelijk wat terug, ik ben namelijk weer begonnen met werken dus niet zo heel veel tijd!!

Ik ben blij dat het goed is gekomen met die medicijnen :lol:

Nog maar een aantal nachtjes Tis al bijna zover voor jou :136: Ik ben echt benieuwd!!

Ik heb alleen nog steeds geen geduld met dat verschil ik hoop echt dat dat goed komt:(

Liefs Jantina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meis

Heb je foto's bekeken, ziet er goed uit :43: !!

Wees maar trots ! :D xx

Hoi Mii18..

Dankjewel Ik vind het ook echt heel erg leuk om weer bh's te kopen vooral in zon maat :136:

Ik ben er ook wel trots op alleen heb totaal geen geduld Ik ben elke x fotos aan het maken van het verschil van borsten van mij, en hoop steeds dat het miss minder is geworden!!

Ik zie wel dat van de kleine borst mn spier ook een stuk dikker is aan de bovenkant betekent dat dan dat hij nog gaat zakken?

Hoe is het met jou?

Liefs Jantina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jantina!!

Wat leuk om weer van je te horen :)

Wooowww 75E is geen grap!! Wat een maat!! Fijn dat de BH je ook al lekker zit.. vaak lees je dat je weer aan zo'n beugel BH moet wennen. Maar je moet je sportBH ook gewoon 6 weken dag en nacht blijven gebruiken toch?

Je foto's zien er echt goed uit, je mag echt trots zijn!!

Hoe gaat het met het werken? Krijg je last of pijn op je werk of valt het mee?

Jaaaaaa, ben nu wel wat zenuwachtig aan het worden... Ben al begonnen aan de vitamines enzo.... moet dit weekend alles afronden.. pffff best eng joh!! Ik droom nu ook steeds over vanalles met borsten te maken haha...

Maar goed, wanneer ik lees dat het zo goed met je gaat, geeft het me zeker rust! :)

Is het verschil van je borsten nog steeds? In je foto's zie je het echt niet! Maar het zijn nu allemaal met bh's, bikini's enzo... Maar je herstel is nog niet voorbij, dus nogmaals: geduld, geduld, geduld!!!!!! :116:

Ben benieuwd naar je pbtje!! Fijne avond!!

liefs,

marie xxxx :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi..

Met mij gaat het ook goed... :D

Ben nu alweer 7,5 week po en voel me goed!!

Ik heb ook een 75E en ben er ook super blij mee!!

Maar wat hoop je wat minder word?? Het verschil ? xx

Hoi mii18...

gelukkig dat je je goed voelt:D maar ik bedoelde het verschil ja Had ik dat er niet bij gezet?

Ik had nog een vraagje heb morgen een feestje en zou je 1 avond een gewone bh aan mogen of is dat niet verstandig?

Liefs jantina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zelf een keer met een etentje de sportbh vd hema aangehad ipv de kliniekbh. Omdat er bij mij zo´n band aanvast zit die heel erg tekent en in een strak truitje zie je deze er gewoon heel erg doorheen.

Maar zou een beugelbh bv echt nog niet doen hoor. Na 4 weken wel misschien, maar eerder echt niet!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook nog geen beugelbh aan doen hoor..

Misschien een andere sportbh maar je gaat wel allemaal bewegen he op dat feestje..

Dus een beugelbh zou ik echt niet doen hoor!!

Nog ff volhouden en je bent ero ok vanaf ;) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi A70 en mii18..

Dankjewel voor jullie advies, ik heb toch netjes mijn kliniek beha aangehouden:D

Ik vond het toch nog een beetje eng en ik ben natuurlijk veel te ongeduldig haha

p.s Mii 18 jij vroeg wat ik bedoelde met het verschil maar ik bedoelde het verschil van mijn borsten dat ik daar zo erg mee zit.

Ik denk dat ik de kliniek maar eens ga opbelen wil het toch wel weten waarom eerst de ene borst groter was en nu de andere ben gewoon heel erg bang dat ze zo ongelijk blijven terwijl dk Visser zei voor me bv dat ik gelijke borsten had dat niet elke vrouw dat had.. en miss heb ik wel geen geduld maar wordt er een beetje kriegie van:s

P.s Marie ik stuur je morgen even een pbtje ben heel erg druk met mn werk en wat persoonlijke dingen.

Bijna zover voor jou!!!!!!!!!!!

Liefs Jantina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi toch de verleiding weten te weerstaan ;)

Goed van je hooorr..

Ja ik denk dat je toch nog geduld moet hebben wat betreft het verschil!

Je bent natuurlijk nog geen maand po.. je borsten moeten nog verder indalen!

Tot een half jaar kan dit proces duren.. dus geduld geduld!

Het kan natuurlijk nooit kwaad om even contact op te nemen met je kliniek,

maar die zeggen waarschijnlijk hetzelfde..

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik vond het ook moeilijk om die verleiding te weerstaan, maar gewone bh's zaten ook echt nog niet lekker!

Nu gaat het super hoor, nergens geen last meer van :D

en normale bh;s zitten me ook fijn gelukkig! Staat in ieder geval een stuk sexier als die kliniek bh!

Ja geduld hebben is moeilijk he!

ik vind je boobies in ieder geval echt heel erg mooi :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jantina!

Ik vroeg me inderdaad af hoe het met je ging... ben blij te horen dat je je leventje weer helemaal op heb gepakt! Stuur me een pb wanneer je tijd hebt!

Het zit er bijna op voor mij, ja!! Ben best nerveus! Komt allemaal wel goed, maar wil nu dat het gedaan is haha... ik droom allemaal rare dingen....

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.