Ga naar inhoud

Welke maat, het blijft een raadsel...


KristenK

Aanbevolen berichten

Hallo meiden!!

Even een vraag, zoals jullie weten hang ik al even op deze 'geweldige' blog. En zal er nog wel even opzitten. Want mijn operatie gaat pas in juli 2017 door! JA... nog lang wachten... veel te lang! MAAAAR zeker het wachten waard :) dan heb ik EINDELIJK borsten :o ik heb even jullie raad nodig. Ik ben 1m64 en weeg 50 kg, ben heel smal en heb nu een 75 a (spiegeleikes dus...)! Ik zou graag gaan voor Motiva, maar... WELKE CC? Ik wil een volle C / begin kleine D bereiken. Ik wil wat ronding vanboven. WAT IK NU NIET HEB... Dus ik dacht tussen de 295 cc en 335? Ik zag overtijd een foto van een meisje die ook van een A75 kwam en 325cc had (dacht ik) en dat was het resultaat dat ik wou! Ze had haar operatie ook bij Verdonck laten doen en OH het zag er ZO GOED uit :o

 

--> @whutt_ je borsten zijn ZO MOOI!!! 

 

Groetjes K. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is altijd best lastig te zeggen op welke cup je uiteindelijk uit komt, het kan ook weer heel anders ogen met kleren aan. Ik krijg in december 300 cc van mentor en ik hoop dat dit een volle c gaat worden. Ik ben 1.70, 59 kg en heb nu 70a.

Ik blijf even mee lezen wat sommige meiden kunnen hier wel heel goed inschatten welke cup het zal gaan worden:).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.