Ga naar inhoud

Gezocht: Carefix Anna/triumph triaction zwart maat M/70C


KoKo

Aanbevolen berichten

  • 2 months later...

Hoe was jouw gesprek bij dr Straten? Ik hoor dat sommige het nogal gehaast vonden? Ik probeerde vandaag een afspraak te maken, maar er werd maar niet opgenomen :( 

Het leek me wel handig om misschien van te voren aan te geven dat ik wel wat vragen heb en foto's om te laten zien. Door de vele positieve verhalen en foto's gaat mijn hoop nu naar hem, maar een gehaast consult staat me wel een beetje tegen. 

300cc heb ik ook in mijn hoofd, ook rond en high profile. Duimen dat dat voor mij ook mogelijk is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ellen125:

Hoe was jouw gesprek bij dr Straten? Ik hoor dat sommige het nogal gehaast vonden? Ik probeerde vandaag een afspraak te maken, maar er werd maar niet opgenomen :( 

Het leek me wel handig om misschien van te voren aan te geven dat ik wel wat vragen heb en foto's om te laten zien. Door de vele positieve verhalen en foto's gaat mijn hoop nu naar hem, maar een gehaast consult staat me wel een beetje tegen. 

300cc heb ik ook in mijn hoofd, ook rond en high profile. Duimen dat dat voor mij ook mogelijk is.

Hoii,

Ik ben bij bergman clinics geweest en dat gesprek verliep pas raar.
Bij straten vond ik het erg netjes gaan en helemaal niet gehaast! Heel fijn gevoel bij. Gewoon blanco ingaan meerendeel wat hierop het forum staat is allemaal positief zeker de resultaten en de nazorg.
Weet je al wanneer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@KoKo nee helaas :( ik hen het antwoord apparaat maar ingesproken na 3 pogingen en dan hoop ik dat ik wordt terug gebeld.

3 januari ga ik naar Laura Moojen-Zaal maar ik denk dat mijn voorkeur wel uitgaat naar Frans Straten afhankelijk van hoe het consult gaat.

Wat was er bij Bergman gebeurd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Ellen125:

@KoKo nee helaas :( ik hen het antwoord apparaat maar ingesproken na 3 pogingen en dan hoop ik dat ik wordt terug gebeld.

3 januari ga ik naar Laura Moojen-Zaal maar ik denk dat mijn voorkeur wel uitgaat naar Frans Straten afhankelijk van hoe het consult gaat.

Wat was er bij Bergman gebeurd?

Grappig daar wilde ik eerst ook! Maar daar zag ik toch vanaf omdat zij vaak met anatomische protheses werkt wat ik niet wil. Plus dat je 50,- voor je consult moet betalen. 

Kwam een man in spijkerbroek binnen en ik was als laatste en meneer had het er alleen maar over dat ik de laatste was en hij zo op vakantie zou gaan.
Ik had geen sport bh aan. Kreeg een bak naar me toegeschoven met allemaal bh's erin en moest er zelf maar 1 pakken en mijn maat zoeken. Zelf aan doen en niet even helpen. Dat ging bij Frans wel anders! Dan kan ik een zeikerd zijn over zijn spijkerbroek en kleding maar ik leg daar een paar duizend euro neer! 
Geen fijn gevoel.

Ze zullen vast terug bellen. Wat ik ook echt een plus punt vind is dat je bij Frans je nazorg erbij kan kopen en dan ben je nog goedkoper uit dan bij Laura. Geeft toch een beetje extra zekerheid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@KoKo ja daar zit ik inderdaad ook wel mee. Ben heel benieuwd wat ze zegt. Velthuis vraagt overal consultkosten voor. Bij de huidterapeut ook..

Ooh wat een raar gesprek! Ja Frans scheelt 1.000 euro ongeveer en dat spreekt me wel aan en die nazorg ook inderdaad. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-12-2016 om 22:54 zei Ellen125:

@KoKo ja daar zit ik inderdaad ook wel mee. Ben heel benieuwd wat ze zegt. Velthuis vraagt overal consultkosten voor. Bij de huidterapeut ook..

Ooh wat een raar gesprek! Ja Frans scheelt 1.000 euro ongeveer en dat spreekt me wel aan en die nazorg ook inderdaad. 

Kan je weer leuke bh's van shoppen ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.