Ga naar inhoud

Wie heeft er 650 uhp of 700 ?


Aanbevolen berichten

Ik krijg over twee weken weer wissel bij dr nio ,ik heb nu druppel 445 en krijg straks 600 ehp , maar ik teijfel tussen cohesief 1 of 2 ivm elke keer weer rimpels ,nio weet niet zeker of mijn borstspier nog goed genoeg is om dual plane te krijgen dat kan ie pas zien tydens operatie ,daarom wil ik het zeker voor t onzekere nemen en cohesief 2 nemen ,dr nio zegt dat dat erg hard is .... Maar ik heb nu druppelvorm en die is dus ook hard maar ik vind m nog erg zacht..en hij denkt dat er geen verschil is voor rimpels met 1 of 2 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Stropez Kan met 600 heel mooi worden hoor.

Alleen als je langer bent kan je al gauw meer cc's hebben. Wij schelen niet veel. Ik ben 1.77 lang en weeg ongeveer 70 kg. Ja ik ga ook bij Nio! :) 

Heb je trouwens de maten van je huidige implantaten al naast die van 600 gelegd? Kan je beetje vergelijken en inschatten hoeveel je ermee opschiet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis.. ik krijg 26 okt een wissel. 

Van 260 lp naar 615cc full height extra full projection.

 Ik word geholpen door dr koopman in Bergman kliniek. 

Vind het zo spannend, blijf ook maar twijfelen over de cc"s 

ik ben bang dat het voor mij te groot word.. ben 165cm en weeg 62 kg.

Er is ook een 560cc besteld voor mij, tijdens te operatie gaat de arts kijken wat beter past. 

Wens je alvast heel veel succes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Zinin:

@Stropez ik ben even groot als jouw en weeg ongeveer even zwaar.  2 maanden geleden heb ik 650cc en 700 cc gekregen. Mentor rond hp dual plane. Je mag wel kijken bij mijn fotos. Ik ga je toevoegen.

Veel succes nog en plezier met aftellen. 10 oktober is het zo.

Oke dankjewel ik ga kijken,nee ik denk dat nio mij te lastig vind Ik stel zoveel vragen dat ie er geen antwoord meer op geeft alleen....jij beslist pfff alleen we hebben t nog niet over eventueel iets groter gehad dus weet ook niet of t kan 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Sweetboobs16:

@Zinin zou ik ook je foto's mogen zien? :) 

 

 

3 uur geleden zei Kersje85:

@Zinin zou je mij ook willen toevoegen aub ? Ik twijfel ook nog over het aantal cc'staat.  550 en 600 (staat zo genoteerd ) of 600 en 650 cc. Ik word wel pas in februari geopereerd maar ik wil zo graag die twijfel weg. 

Xxx

Ik heb jullie toegevoegd dames xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Stropez:

Oke dankjewel ik ga kijken,nee ik denk dat nio mij te lastig vind Ik stel zoveel vragen dat ie er geen antwoord meer op geeft alleen....jij beslist pfff alleen we hebben t nog niet over eventueel iets groter gehad dus weet ook niet of t kan 

Als je eventueel groter wilt dan kan je daarnaar vragen bij nio. Ik had eerst 550 en 600 gepast maar twijfelde later ook. Ik belde op om te vragen of het groter kon en er werd al verteld dat dit wel kon omdat ze dat konden zien aan de opgemeten maten bij het consult. Daarna nog een keer een passessie gedaan en toen dus op 650/700 uitgekomen. Dit was ook het max wat er bij mij in kon. Waarom bel je niet op dat je twijfelt en ik denk dat je nog wel op tijd bent om nog een keer te passen. Als je groter wilt moet hij die maten gaan bestellen. Succes meis xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Zinin:

Als je eventueel groter wilt dan kan je daarnaar vragen bij nio. Ik had eerst 550 en 600 gepast maar twijfelde later ook. Ik belde op om te vragen of het groter kon en er werd al verteld dat dit wel kon omdat ze dat konden zien aan de opgemeten maten bij het consult. Daarna nog een keer een passessie gedaan en toen dus op 650/700 uitgekomen. Dit was ook het max wat er bij mij in kon. Waarom bel je niet op dat je twijfelt en ik denk dat je nog wel op tijd bent om nog een keer te passen. Als je groter wilt moet hij die maten gaan bestellen. Succes meis xxxx

Maar jik heb dus bij nio bij de ene kant 50 cc meer als de andere ? Ik vroeg ook of ie bij mij niet de enen kant meer moest doen dan de andere toen zei dat kan.... Als jij dat wil ? Ik vroeg nee wat denkt u ? Toen zei die ik doe geen symetrie als jij dat speciaal wil moet je dat zelf bepalen ? Heeft ie dit bij jou wel zelf aangegeven of vroeg je daar zelf om ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@StropezKrijg je nu wel of niet 50 cc meer per borst? Of wil je juist een groter verschil dan de 50 cc ? Ik begrijp het niet zo goed. Zijn je borsten erg ongelijk? Als je dat zelf moet bepalen lijkt me dat wel lastig als hij zo reageerd.

Hier zag Dr van tits ook dat rechts iets kleiner was dan links en vroeg of ik me hieraan stoorde. Ik zei dat als hij het gelijk kon maken ik dat wel fijn vond. Hij heeft er toen zelf voor gekozen om 50 cc meer te doen in de rechtse borst. Hij werkt met mentor en natrelle. Hij heeft voor mentor gekozen omdat hij daar beter het verschil mee kon oplossen. Het ziet er nu redelijk gelijk uit :)

Xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Zinin:

@StropezKrijg je nu wel of niet 50 cc meer per borst? Of wil je juist een groter verschil dan de 50 cc ? Ik begrijp het niet zo goed. Zijn je borsten erg ongelijk? Als je dat zelf moet bepalen lijkt me dat wel lastig als hij zo reageerd.

Hier zag Dr van tits ook dat rechts iets kleiner was dan links en vroeg of ik me hieraan stoorde. Ik zei dat als hij het gelijk kon maken ik dat wel fijn vond. Hij heeft er toen zelf voor gekozen om 50 cc meer te doen in de rechtse borst. Hij werkt met mentor en natrelle. Hij heeft voor mentor gekozen omdat hij daar beter het verschil mee kon oplossen. Het ziet er nu redelijk gelijk uit :)

Xxx

 

Hoi nee ik krijg ze gelijk hij zegt dat ie er liever niets aan doen maar als ik t perse wil dan doet ie dat....dus ik denk nou laat maar zitten zelf stoor ik me er niet zo aan ik heb echt beetje verschillende vorm borsten dus weet ook niet of ik t probleem er mee oplos of juist erger zou maken ,we hebben nu afgespeoken 600 ehp cohesieve 2 maar nu dacht ik zelf...zou ik toch nog ietsje groter gaan ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.