Ga naar inhoud

Is er een wacht tijd bij dr nio ?


Aanbevolen berichten

19 minuten geleden zei Anne88:

Ga maandag bellen was te laat vandaag ben ongeduldig haha

Op vrijdag is de poli plastische chirurgie in het OLVG sowieso niet bereikbaar, zover ik weet, dus kwam goed uit ;)

Wachttijd tot consult is meestal een week of 2, hooguit 3, zover ik hier meestal lees.. Operatie daarna ook wel binnen 4 weken...
Tenminste, als ik nog helemaal up to date ben....

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anne88Ik ben afgelope maandag op consult geweest en had die maandag er voor gebeld. Dus dat was 1 week. En hij had het als ik het goed heb begrepen over anderhalve maand wachttijd tot de operatie. Ik ben hier echter niet verder op ingegaan omdat ik pas in Januari geholpen kan worden ivm mijn werk;)

Mijn bv staat gepland op 9 januari in het Slaz

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, Anne88 said:

@Jobje super thanks ik dacht veel langer dus dat scheelt ! Ja maandag de huisarts vragen voor verwijzing en erna olvg kan niet wachten haha ! Thanks voor de info!

Ja dat snap ik. Ik was ook verrast dat het zo snel kon! Spannend hoor! Is het je eerste bezoek aan een pc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minutes ago, Anne88 said:

Ja zal ik doen @Jobje !ik 2 maanden ofzo weet nog niet precies hoe het werkt maar ik lees heel veel en dat heeft me bij nio gebracht ! 

Ik ben ook bij Nio uitgekomen door alle reacties hier. Wel nog bij 2 andere pc's geweest maar heel duidelijk dat ik NIO's wil:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jobje jaa tuurlijk zou niks liever willen liever vandaag als morgen maar ik ken me zelf en als ik geweest ben voor een afpraak wil ik het gelijk! Maar die vakantie heb ik echt even nodig en als ik beide  wil kom ik in de knoop ben ik bang dus liever even iets meer geld sparen zodat ik , als ik straks geopereerd ben ook nog wat geld heb want als ik niet werk krijg ik ook niet betaald helaas. Het gaat zoiezo gebeuren en hopelijk dit jaar !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.