Ga naar inhoud

6 weken PO en bultje ontdekt in re borst?


Aanbevolen berichten

hey dames,

Zoals al in mijn titel staat: Gister was ik 6 wkn PO en voelde gisteravond mijn bortsen eens goed

ontdekte ik dat ik mn re borst zo ong een cm boven mn tepel een hard bultje voel in mn borst......

Ik schrok best wel, vanmorgen weer gevoeld en jahoor het is net een klein knikkertje.

Nou moet ik zeggen dat mn lichaam ook een beetje vreemd doet de laatste week.......

Verlies ook om de dag wat bloed, lijkt niet op een ongesteldheid ofzo maar toch..... het klopt niet.

Vanmorgen ook met plassen weer wat bloed zoooo raar

Meteem vanmorgen maar even mn huisarts gebeld om het na te laten kijken, en kan maandagochtend komen.

zou dit nog te maken kunnen hebben met de operatie????

liefs liz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch wel een beetje gek zeg ^_^

Kan je mischien niet zwanger zijn? of is dat helemaal niet ter sprake?

Je hoort toch best vaak dat vrouwen dan gek gevoel in borsten kunnen krijgen (soms ook wat plekjes) en wat bloedverlies? ^_^

Even afwachten wat de dokter maandag zegt, maak je maar geen zorgen denk niet dat het erg is ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Jeetje dat is idd vreemd.. voor de BV heb je toen ook een borstonderzoek gehad? dit krijg ik namelijk a.s. woensdag in het ziekenhuis i.v.m. met mijn borstvergroting die op 10 sept a.s. plaats vindt!! ik zeg maak je niet TE druk.. misschien heb je een cyste of een kleine onsteking!! niet gelijk aan het ergste denken.. :116:

Veel sterkte!

Groetjes,

mandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat bloed verliezen kan ook zijn omdat je lichaam een behoorlijke opdonder heeft gehad van de operatie,dus moet allemaal weer op gang komen,6 wkn is al tydje geleden,dus ik denk niet dat t daarmee te maken heeft eigenlijk.

En wat je borst betreft kan idd gewoon iets zijn wat niet lkkr zit van binnen,ontstekinkje ofzo..

Dat bloed verlies staat er buiten,das gewoon hormonen kwestie denk ik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mandy86

Mag ik vragen of je dit op aanraden van je pc laat doen of op eigen initiatief :) ?

Zijn er meer vrouwen die voor hun bv een borstonderzoek laten doen?

Hai,

Dit gaf de dokter zelf aan.. vindt het wel erg goed dat ze het doen, je weet maar nooit.

Ik laat het in het ziekenhuis doen misschien dat het daar standaard is geen idee!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag naar de huisarts geweest, die had toch zoiets mmmmmm geen idee ik stuur je toch even door.....

Woe ga ik naar het ziekenhuis, en gaan ze kijken dmv een echo.

Dus ben eigelijk nog niks wijzer :wacko:

-x-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag naar de huisarts geweest, die had toch zoiets mmmmmm geen idee ik stuur je toch even door.....

Woe ga ik naar het ziekenhuis, en gaan ze kijken dmv een echo.

Dus ben eigelijk nog niks wijzer :wacko:

-x-

Sterkte meid!! ik ben erg benieuwd.. ik blijf je topic volgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag een echo gehad in het ZH.

Kreeg gelukkig te horen dat het niet kwaadaardig zou zijn(een hele opluchting zeg!)

Verder kon de arts het niet verklaren wat het wel was, moet het in de gaten houden of het niet groter gaat worden.....

-X-

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.