Ga naar inhoud

ikook : consults in level4 & medisch centrum waalre


ikook

Aanbevolen berichten

Die kliniek werkt precies altijd met anatomische protheses , heeft hij ook gezegt waarom anatomisch ?

Heb je 'niks' vorm van jezelf dan ?

Maar goed , als jij niks tegen die soort prothese hebt en je een goed gevoel overhield aan je consult kan je deze kliniek al als optie beschouwen natuurlijk .

Ben benieuwd wat je vrijdag te horen gaat krijgen , dat is toch aanstaande vrijdag hé ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die kliniek werkt precies altijd met anatomische protheses , heeft hij ook gezegt waarom anatomisch ?

Heb je 'niks' vorm van jezelf dan ?

Maar goed , als jij niks tegen die soort prothese hebt en je een goed gevoel overhield aan je consult kan je deze kliniek al als optie beschouwen natuurlijk .

Ben benieuwd wat je vrijdag te horen gaat krijgen , dat is toch aanstaande vrijdag hé ?

Neen klopt niet volledig, want ik ben hier ook geweest en ik heb 260 cc ronde laten plaatsen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja tuurlijk , er zijn aan alle modellen voor- en nadelen hoor .

De kunst is voor jezelf de juiste keuze te maken .

Als ze achter de spier of dual plane geplaatst wordt dan hangt de prothese vast en is 't draaiprobleem ook opgelost :38:

Ze zijn enkel wat stugger (uiteraard omdat ze hun vorm moeten behouden) en zal wat minder decoleté opleveren achter de spier geplaatst maar dat laatste was zowiezo blijkbaar niet de bedoeling . Het voordeel van dat stuggere is idd dat je na x-aantal jaar nog een mooie vorm hebt :)

En weet je , wat je ook gaat beslissen , het gaat stukken beter zijn dan nu ! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil even reageren over dat een draaiende prothese enkel voor de spier gebeurd.

Dat is niet zo, ik ken persoonlijk 2 meiden met dual die een draaiende prothese hebben.

Ook staat er op een ander forum ;) dat er vrouwen zijn met achter de spier en een draaiende prothese hebben.

Mijn oude pc zei zelfs dat het met een achter de spier plaatsing meer voorkomt dan bij voor de spier.

Wel weet ik dat het nu steeds vaker bij 1 en dezelfde pc gebeurd, die juist achter de spier en dual plaatst.

Maar goed meestal komt het door psuedokapsel (daar kan een pc niks aan doen), dat is een laagje vocht rond je prothese/kapsel en daardoor kan hij draaien (zwemmen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm weer wat geleerd maar ik twijfel nog steeds over een ronde of anatomische..pfffff mij lijkt bij een ronde dat je

mooiere opvulling krijgt van boven en een mooiere decollete aan de andere kant een anatomische blijft langer in model heb ik gehoord .

En ik zit met de grootte kom ik wel op wat ik wil ?? met ronde kun je meer cc's plaatsen als met anatomische hij zou 12 cm breedte kunnen plaatsen .Maar dan heb je mij nog en ik wil een natuurlijke look wat bij mij past en eigenlijk maar een volle C of een kleine D.Iemand die me een beetje kan helpen . http://www.locateadoc.com/doctors/cosmetic-surgery/mo/koo-michele-335225-saintlouis-gallery.html?GalleryID=33901 zoiets bedoel ik dan maar die komt van een A-cup af of deze http://www.locateadoc.com/doctors/cosmetic-surgery/mo/koo-michele-335225-saintlouis-gallery.html?GalleryID=29748 . Het gaat meer over de vorm als de grootte eigenlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je totaal geen basis hebt kunnen anatomische goed zijn, ze zijn immers ook in eerste instantie daarvoor gemaakt voor borstreconstructies.

Als je al wat hang heb zo ik zeker geen anatomische doen.

Je wilt dan immers ook vulling aan de bovenkant ;)

Dat over in model blijven, je heb ook ronde protheses met cohesieve vulling.

Met de cc's kun je met anatomisch ook meer krijgen door ze hoger te nemen of extra full projection.

Juist met anatomisch heb je ontzettend veel maatvoeringen.

De fotos die jij laat zien zijn een soort van bottoming out borsten die je vaker in Amerika ziet.

Het is een complicatie bij een te dunne huid en weefsel dat de prothese als het ware kiept en daardoor je tepel zo omhoog gaat staan.

Er is bijna geen arts in Nederland die zulke borsten mooi vind, soms kan je er niks aan doen omdat ze van nature erg plat zijn en je al een hoge tepelstand hebt.

Ik weet wel 1 arts in Nederland die dit vaker als klacht heeft en je bij hem mits dat gaat natuurlijk zulke borsten kan krijgen.

Eigenlijk moet je gewon naar je borsten nu kijken, zo worden ze alleen groter.

Dus als je tepel nu in het midden staat of lager gaan ze niet ineens boven op staan ;)

Al vind ik een beetje BO ook best wel mooi hoor :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

net mijn tweede consult gehad bij het medisch centrumwaalre en dat is me ook goed bevallen eigenlijk .

Een goed gesprek gehad met dr Fresow en die heeft me verschillende dingen goed uitgelegd dus er is me

weer heel wat duidelijk geworden en ik weet nu waar ik voor wil gaan .

Zijn advies luidde ronde medium profile protheses dual plane geplaatst (doet hij dus altijd zoals ik het begreep )

van 300 tot 325 cc ,pasprotheses ingehad en ik kwam hiermee zoals ik het inschatte op een mooie volle c kleine d uit

en dat is dus precies wat ik wil hebben .Dit advies is zoals ik al zei precies wat ik wil en wat ik ook voor ogen had

;maar ik heb nog een tweede gesprek in Hasselt en daar wil ik dit ook eens voorstellen eens kijken hoe ze er daar op reageren .

Het enige verschil is dan het merk van protheses in Waalre werken ze met Mentor en in Hasselt volgens mij met Allergan.Oja en het prijsverschil natuurlijk.Nu wilde ik ook nog naar Beaucare gaan maar zoals ik gehoord heb doen die niet Dual-Plane dus dat heeft dan geen nut .

Heeft er iemand een link waar ik de maten van de prothes kan vinden van allergan (mcghan) want ik kom wel op de site van allergan maar ik vind geen maten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

yepp gevonden dank je b-cupje het was alleen maar om even te kijken of de maten zo ongeveer overeen komen qua merken

en dat blijkt dus gewoon zo te zijn .Nu verder weer eens alles laten bezinken en dan weer verder gaan ;maar het is wel fijn dat ik nu weet dat het te doen is wat ik wil .

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.