Ga naar inhoud

ikook : consults in level4 & medisch centrum waalre


ikook

Aanbevolen berichten

Bij deze zal ik me even voorstellen ik ben een 39-jarige vrouw uit het Belgische Limburg werkzaam als poetster bij oudere mensen.

Ik ben me nu sinds een paar weken aan het inlezen en ik ben er langzaam achter gekomen dat ivm mijn werk verschillende opties afgevallen zijn

en ik uitkom op ronde siliconen met een ruw oppervlak.De plaatsing was ik ook al uit dacht ik !!!! in ieder gaval tot een paar dagen geleden

dan toch, plaatsing achter de spier en dat dus ivm mijn werk ;maar ik wil nu toch voor dual plane gaan na meer info hier over te hebben gelezen.

Bij deze hab ik wel een vraagje aan de dames(meisjes) hier die ook dual plane hebben mag ik jullie foto's zien .Ik heb zelf al een mooi voorbeeld

gevonden van wat ik mooi vind. http://www.locateadoc.com/pictures/koo-michele-33901.html volg deze link .Binnenkort wil ik dus naar wat chirurgen gaan .

Level4 in Hasselt alleen vind ik hier heel weinig ervaringen over terug ,maar wat ik begreep gebruikt die altijd dual plane techniek met anatomische silliconen;

maar ik meende gelezen te hebben dat met mijn werk ik meer risico op kantelen heb daarom dus liever niet.

Dr Cambier te Gent over deze beste man vind ik ook niet veel terug.(Een vriendin gaat hier naar toe en dan ga ik mee maar zij wil zoutzakkies :wacko: )

Beau Care vanwege de goede verhalen hier maar ik weet niet of die Dual Plane doen.

Linea Easthetica deze probeer ik dan op dezelfde dag te doen als Beau care want dat ligt maar een 15 minuten van elkaar af.

Maar stel dat de eerste voor mij al heel goed aanvoelt blijft het er maar bij eentje.

Nu wat wil ik dus eigenlijk borsten die bij mijn lichaam passen en die weer vol en stevig zijn .

ik heb nu 75 B en ik wil dus naar een mooie volle C of een D toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was zelf 38 op mijn bv en kom ook uit Belgisch Limburg : mijn ervaringstopic vind je hier

Plaatsing dual plane / 335cc / rondLP / langs de tepel / onder sedatie , ik ben in april 2008 geopereerd in de Wellnesskliniek te Genk .

Net als jij wist ik ook wat ik wou en deze kliniek had het allemaal voor mij . Enigste 'nadeel' : destijds werd de kliniek fel bekritiseert maar heb me'r niks van aangetrokken en ben nu zeer tevreden over het rezultaat .

> ik stuur je een pb met link van me'n album en ww .

Even duidelijk stellen dat dit geen 'reklame' is hoor , iedereen moet gaan en doen wat ze zelf wil .

De keuze is persoonlijk en gelukkig is er keuze genoeg :38:

Je moet je wel realiseren dat een bv een uitvergroting is van je eigen borsten en hetgene wat jij wil mss niet haalbaar is . Bedoel daarmee : kijk naar de foto die je erbij zette en vergelijk met je eigen 'voorsituatie' , is die niet hetzelfde dan ziet het er na de bv ook niet hetzelfde uit (zoals op de foto) .

Misschien eens ergens een consult plannen en horen wat de mogelijkheden zijn ? Een consult kost ong. een €35 en is altijd vrijblijvend . Je kan ook in meerdere klinieken een consult plannen maar hou er dan rekening mee dat iedere kliniek/chirurg een eigen 'werkwijze' heeft en de meningen dus hoogstwaarschijnlijk zullen uiteenlopen wat je nog meer verward kan maken .

Vind het wel raar dat je vriendin zoutwaterprotheses wil > erg verouderd , helemaal niet 'natuurlijk' qua vorm en aanvoelen (hard)en veel kans op lekkage .

Mss wil ze gewoon geen siliconen in haar lichaam , zo zijn er hier nog (enkelen) .

Succes met de zoektocht (je bent blijkbaar al aardig op weg) .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom :)

Vergeet niet dat het meisje op de foto een A cupje heeft met hoge tepels en dat het een uitvergrote vorm is geworden van haar voor situatie.

Het worden zeg maar je borsten nu maar dan groter, ze kunnen dus wel de grote beinvloeden maar niet echt de vorm (helaas).

Dus als ze nu slappig zijn zullen het nooit tepels worden die richting het noorden staan zoals op de foto ;)

Maar waarom kies je al bij voorbaat dual plane mischien kan voor de spier ook wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey B-Cupje bedankt voor het snelle antwoord en leuk dat er een streekgenoot antwoord natuurlijk,ik ben van de omgeving Lommel .

Een vraag aan jou nu ik weet dat je uit België komt mag je in de ziekenkas of moet je verlofdagen opnemen want dat heb ik nog niet gevonden.

Dat het mijn borsten zijn en ook blijven dat begrijp ik en snap ik ook maar ik moet toch een doel voor ogen hebben he .

Maar volgens mij heb ik best wel een redelijke uitgangspositie hoop ik dan maar.

ik heb al een 4-tal kliniken waar ik op consult wil gaan maar eventueel kan de WK er ook nog bij en reclame tja als iemand

over iets tevreden is mag die het ook gewoon zeggen en andersom ook vind ik en dat lijkt me ook de bedoeling van een forum.

Over die zoutwaterprotheses tja ze heeft een paar vriendinnen en die hebben dat ook daar laten doen en ze kijkt eigenlijk niet verder

en nu heb ik het geluk dat mijn man eigenlijk zo is dat als ik iets wil dat hij alles nazoekt en opzoekt en er eigenlijk

nog erger mee bezig is als ik zelf.

@ Butterfly gewoon om de simpele reden dat je dan misschien de randen van de siliconen ziet zitten

en ik denk dat ik een vrij dunne huid heb en daarbij dan gaan ze weer eerder hangen dus vandaar eigenlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ikook,

Welkom hier!

Goed dat je ook al flink hebt ingelezen en al een beetje weet wat je wilt! Hier vind je ook nog een topic van iemand die ook werkt als poetsvrouw, dacht dat ze ook van Limburg was! Zij heeft ze achter de spier gekregen. Maar je kunt ook best afwachten wat er uit je consulten komt ivm de plaatsing en dergelijke, misschien is iets anders wel beter in jouw geval dan je zelf denkt, is zelf moeilijk inschatten vind ik.

Goed ook dat je verschillende consulten plant, maar Dr. Cambier zou ik je niet aanraden, hij werkt dus alleen met gladde zoutwaterprothesen achter de spier, is voor iedereen gelijk. Siliconenprothesen voelen natuurlijker aan.

Verder is m'n man vorig jaar door hem geopereerd, boven- en onderooglidcorrectie, en is dit helemaal niet naar tevredenheid gebeurd, is nog steeds niet zoals het zou moeten zijn ondanks een revisie.

Veel lees- en postplezier op het forum!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Eefje dank je voor je welkom ,tja om eerlijk te zijn naar Dr. Cambier zou ik denk ik alleen naar toe gaan om dat consult mee te pakken eens kijken wat die te zeggen heeft want ik vind hoe meer meningen des te beter alhoewel te veel is ook weer niet goed want dan zie je door de bomen

jet bos niet meer .Eigenlijk weet ik in grote lijnen al wat ik wil dus dat vergemakkelijkt het ook wel weer .Nu is het alleen zaak om een goede pc te vinden en dan vooral eentje waar ik zeker van een goed resultaat ben dat is voor mij nog belangrijker als dat ik me echt goed bij die man of vrouw voel.Het valt me eigenlijk wel op dat er weinig vrouwelijke PC's zijn .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, zo'n extra consult kan wel eens interessant zijn, maar moet zeggen, de keren dat we bij dr. Cambier zijn geweest nam ie amper de moeite om ons zelf te woord te staan, langer dan 10 min. hebben de consulten niet geduurd en meestal zet ie nog z'n assistent voor je neus. Hij zei altijd de volgende keer zal ik jullie uitgebreidere uitleg geven, maar als 't erop aan kwam was het weer 2x niets.

Ja, er zijn inderdaad niet zo veel vrouwelijke pc's, dat klopt, Dr. Visser, anders niet direct bekent met nog andere. Nou, zou zeggen lees nog maar goed rond hier, kun je meestal wel al een goed beeld krijgen van de verschillende pc's! Succes met je hele zoektocht!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik blijf lezen en nog eens lezen ; ik ben eigenlijk benieuwd naar meningen over level4 want die zijn er niet zoveel ,

zoals ik op zijn site lees heeft die toch goede opleidingen gehad ,en ik ben binnen een 30 minuten daar dus dat is wel

gemakkelijk eigenlijk :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet verlofdagen opnemen want ziekenkas dekt geen cosmetische ingrepen .

Ik heb 2 weken verlof genomen maar moest na 2u werken weer naar huis en kreeg een week bij (waren overuren) . Heb ook een zware job (vind dat poetsen ook zwaar is , heb dat ook gedaan) en mijn herstel viel vies tegen maar dat is lang niet bij iedereen zo hoor .

Je kan natuurlijk je huisarts inschakelen om zo ziekeverlof te krijgen (rugklachten , ik zeg maar wat) .

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben eigenlijk aan het denken om het net voor de kerst te gaan doen en dan nog twee weken verlof te nemen .

Mijn man zegt dat ook te gaan doen iig een week en mischien de volgende week halve dagen dus hulp heb ik al,

eeuh hoop ik dan want mannen en huishouden :122:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het nog wel mee vallen.

Het is wel wat slap maar je tepels zitten nog vrij netjes (ze liggen niet op t zuiden hihi)

Ik denk persoonlijk dat het niet persee hoeft, maar goed een pc ziet dat veel beter natuurlijk.

Wil alleen zeggen dat ik wel slappere borsten enkel een bv hebben zien laten doen, zonder lift.

Ik durf dus niet 100% zeker een lift te zeggen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

kijk met jou kan ik praten hahahahahaha die bovenkant wil ik dus zeker opgevuld hebben want dat vind ik eigenlijk het meest storende bij mij

als ik een topje aanheb ik kan het goed verbergen met een push-up natuurlijk maar ik heb topjes die eigenlijk zonder bh moeten en dan is het een ander verhaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

net even wat telefoontjes gepleegd en voila.

Woensdagavond kan ik naar Level4 kliniek in Hasselt toe ,moet nog wel even kijken hoe de planning hier is.

Maandagmorgen kan ik naar medischcentrumwaalre op consult .

Bij beide krijg ik zoals ik gehoord heb een consult met de behandelende chirurg dus ik ben benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amai , dat gaat lekker snel !

Heb zelf 1 maand moeten wachten voor een consult en dan nog eens 2 maanden voor de operatie .

Hou ons op de hoogte , ben wel benieuwd of de meningen dicht tegen elkaar zullen liggen of eerder zeer verschillend zullen zijn .

Link naar reactie
Delen op andere sites

net mijn eerste consult gehad in Hasselt bij Level4 en ik ben eigenlijk goed tevreden niets af raffelen gewoon goede uitleg ,

hij heeft echt veel opgemeten en goed naar mij geluisterd .Advies is dus geworden anatomische protheses van 300 cc incisie in de borstplooi.

Ik moet wel begin oktober terug komen want ze gaan verhuizen en dan is er misschien de mogelijkheid om ook tegelijk mijn oogleden te doen .

Eigenlijk ben ik wel benieuwd wat de grootte gaat worden ik had gvraagd om een mooie volle c dus dat geloof ik dan maar .Tijdens de operatie kijkt hij of het op de spier word of dual plane want zoals ie het nu ziet heb ik genoeg bedekking en hij past dan ook meteen welke grote van prothese erin gaat dus misschien gaat er nog iets meer in maar ik heb wel vertrouwen in de man zoals hij over kwam ;dusal bij al een goed gevoel .

Ik kan trouwens de consultatiekosten op geven hier bij de mutualiteiten .

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.