Ga naar inhoud

Help is dit normaal ??


Gast deborah2

Aanbevolen berichten

Nou ja zeg !!! Ben net bij mijn PC geweest en blijkt dat ik mijn protheses gewoon ook voor de spier heb ! Ik weet zeker dat hij achter heeft gezegd tijdens het consult..... ik wist voorheen nog niet eens wat voor of a chter was en dat er verschillende methodes waren ... ik dacht hij zal het weten wat het beste is voor mij. Ik vroeg net aan hem waarom heb je dat niet gezegd dat je er last van kan hebben tijdens het sporten toen zei hij : huh nee joh je hebt ze helemaal niet achter je spier..

Maar goed hij heeft nu gevoeld en het kan zijn dat het hechten een beetje was losgelaten door mijn push up actie maar verder voelde het nu prima aan. Godzijdank ik was erg gestrest.

En ik ben nu superblij dat ik ze toch voor de spier heb ivm het vele sporten van mij, maakte me daar toch wel zorgen over leek me niks om iedere keer als je spieren aanspant je prothesen te voelen verschuiven.

Hij zei dat ik nu na 6 weken wel gewoon een push up aan mocht trekken als ik dat wilde maar dat ga ik echt gewoon niet meer doen al vind ik het nog zo mooi ik durf het echt niet meer. Misschien over een paar maandjes een keer een beugel bh proberen maar echt niet eerder. Maar het schijnt dus wel te kunnen.

Groetjes

Deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt raar he die verschillende adviezen, volgende keer moet iemand is vragen wat de effecten zijn van de onnatuurlijke stand en druk op de prothese.

Sommige hebben echt vervormde prothese...

Want we vragen nooit door, ik zeker nooit vergeet het elke keer :unsure:

Wel goed dat er niks aan de hand is en dat je ze voor de spier hebt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thelma & Louise

Ja dit is de reden dat je een push up bh 1 JAAR niet aan mag..

Een gewone bh dus na 6 weken een push up is gewoon slecht het eerste jaar.

Het vervormt je prothese en duwt hem uit de pocket.

Niet doen dus.

Thank god voor dit forum! dit heeft niemand mij verteld!!!!! Ik was echt van plan om volgende week push ups te kopen voor na de 6 weken!

Thanx!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja zeg !!! Ben net bij mijn PC geweest en blijkt dat ik mijn protheses gewoon ook voor de spier heb ! Ik weet zeker dat hij achter heeft gezegd tijdens het consult..... ik wist voorheen nog niet eens wat voor of a chter was en dat er verschillende methodes waren ... ik dacht hij zal het weten wat het beste is voor mij. Ik vroeg net aan hem waarom heb je dat niet gezegd dat je er last van kan hebben tijdens het sporten toen zei hij : huh nee joh je hebt ze helemaal niet achter je spier..

Maar goed hij heeft nu gevoeld en het kan zijn dat het hechten een beetje was losgelaten door mijn push up actie maar verder voelde het nu prima aan. Godzijdank ik was erg gestrest.

En ik ben nu superblij dat ik ze toch voor de spier heb ivm het vele sporten van mij, maakte me daar toch wel zorgen over leek me niks om iedere keer als je spieren aanspant je prothesen te voelen verschuiven.

Hij zei dat ik nu na 6 weken wel gewoon een push up aan mocht trekken als ik dat wilde maar dat ga ik echt gewoon niet meer doen al vind ik het nog zo mooi ik durf het echt niet meer. Misschien over een paar maandjes een keer een beugel bh proberen maar echt niet eerder. Maar het schijnt dus wel te kunnen.

Groetjes

Deborah

Jemig, dan ben je ook lekker onvoorbereid je operatie in gegaan..

Zou ik niet durven..!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje,hey,had je geen kaartjes meegekregen,je moet toch precies weten de vvor en nadelen van voor achter tussen die spier,dan moet besproken zijn wat voor jou het beste was...vreemd hoor.

Ja de eerste weken zijn nou eenmaal heel belangrijk,je moet dan gewoon braaf je sportbh aan houden,dag en nacht.

Dat moet ook gezegd zijn,...

Na de 6 weken mag je er in principe alles mee doen,haha.

Dan zitten ze vast en zijn ze ingeburgerd zeg maar ph34r.gif lol.

En ja idd,IK kreeg het advies ee push=up te dragen en ZEKER een beugel bh,die was zelfs belangrijk omdat zware borsten nou eenmaal goed ondersteunt moeten blijven,dan heb je er t langste plezier van.1bouncingboobs.gif

Mja ik haat push-up bhs,zitten voor geen meter ,en dat was ook de reden voor een BV,dus mij zie je die niet meer dragen,werd er zelfs boos om toen ie er over begon,ik dacbt ja rot op! haha140.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.