Ga naar inhoud

Help is dit normaal ??


Gast deborah2

Aanbevolen berichten

Ik ben nu 14 dagen na operatie ik heb ronde siliconen onder de spier. Nu was ik gister zo handig om mijn mega push up bh te gaan passen, het lukte niet echt om ze erin te krijgen omdat mijn borsten best ver uit elkaar staan dus moest ik ze echt naar het midden duwen om ze erin te proppen het was super mooi maar toen ik de push up uit deed raakte ik helemaal gestresst.... ik voelde ineens aan de onderkant van mijn rechterborst mijn prothese zitten !! help en ik voelde ook een steek in de borst zelf.. ik had echt spijt waarom kon ik nou niet nog even wachten met proberen ??? Gelukkig was daarna de prothese aan de onderkant steeds minder voelbaar, hij ging heel langzaam weer terug op zijn plek denk ik.. Na een min. 20 min voelde ik hem niet meer zitten en vanochtend was de steek in de borst ook weg.. Kan dit kwaad of is dit normaal ??

Mijn man zei misschien blijf je dat wel houden dat je hem blijft voelen als jeje borsten naar het midden duwt ook na die 6 weken.

Heeft iemand hier ervaring mee ???

Groetjes

Deborah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Deborah,

Heb geen idee of die steken en die protheserand die je voelde kwamen door het passen van je push-up bh, maar goed is het alleszins niet voor je boobs om ze nu al zo te gaan manipuleren. :wacko: Het inkapselingsproces duurt zo'n 6 weken, en je mag ze dan nog niet te hardhandig gaan behandelen, knijpen, duwen, enz omdat dat het inkapselen verstoort. Sowieso wordt afgeraden om het eerste jaar na je bv een push-up bh te dragen. Als je toch zo lang niet kunt wachten mag je ten vroegste na 4 maanden, beter nog na 6 maanden een push-up aan maar het beste is toch echt te wachten tot je een jaar po bent.

Dus nog effe voorzichtig blijven in ieder geval! :38:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties !! Dat wist ik dus helemaal niet he, mijn plastisch chirurg zei ook dat ik wel toen ik vroeg het erg was of af entoe een normale bh aan te doen en hij zei na dat dat na 2 wk niet erg was vandaar dat ik er helemaal niet bij stil had gestaan dat een push up niet mocht... beetje dom wel eigenlijk maar ja is nu al te laat.

Denk je dat het kwaad gedaan kan hebben ? Is dat erg als hij even uit de pocket verschoven was ? godzijdank is hij dan wel weer langzaam teruggegaan stel je voor ...

Nu voelt het verder goed aan ik heb geen last meer of het voelt niet meer anders ofzo...

Ik wist ook niet dat het met achter de spier juist helemaal niet mag....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet ook zeggen ik wist het ook niet hoor, ik heb het ook maar vaak hier gelezen.

Maar goed het is wel logisch natuurlijk dat een prothese die nog wat los zit je niet in een positie moet duwen wat niet hoort.

Mischien moet hij nu opnieuw beginnen met vastzitten?

Maar dat weet ik niet hoor.

Zou gewoon lekker je sportbh aan houden en dan gaat hij vanzelf wel weer vast zitten.

Ja met achter de spier moet je uikijken hoor, je prothese kan er achter vandaan schieten.

Daarom is het met achter de spier erg belangrijk niet te tillen en je krijgt ook 9 vd 10 keer een band om bij achter de spier.

Ik heb weleens fotos gezien van achter de spier plaatsingen en dat werden schoudervullingen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de prothese nu nog uit de pocket zou zitten of scheef zou zitten zou ik het toch wel nog moeten voelen of zien toch ? of moet ik toch maar de plastisch chirurg bellen ?

voel me wel een beetje dom, schaam me er een beetje voor eigenlijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de prothese nu nog uit de pocket zou zitten of scheef zou zitten zou ik het toch wel nog moeten voelen of zien toch ? of moet ik toch maar de plastisch chirurg bellen ?

voel me wel een beetje dom, schaam me er een beetje voor eigenlijk...

als ze nu terug gezakt zijn lekker je sport bh aandoen voor een weekje en er is niks gebeurd.

Kon iedereen gebeuren, en vooral niet schamen! :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

moet je over een paar weken niet op nacontrole? De PC zal denk ik ook wel adviseren af te wachten, denk niet dat hij er wat aan zal doen.

Bij mij was eergisteren de bovenrand helemaal gebobbeld en geribbeld, dat is nu bijna helemaal weg. De borst verandert nog elke dag.

6 weken je sportbh aanhouden en dan verder kijken meis, heb even geduld de weekjes zijn zo voorbij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welnee ik ben al 9 jaar met borsten bezig en ik had er ook nog niet van gehoord sinds een paar maanden terug op dit forum.

Je zou voor je eigen gevoel even kunnen bellen ja.

Mischien zeggen hun meid maak je niet druk niks aan de hand.

Of mischien dat je nu rustig aan moet doen.

Soms ontstaan er namelijk ook broodjes aap verhalen op forums dan heb iemand dit ooit

gezegd en neemt iedereen dit klakkeloos over ;)

Ik ben ook wel benieuwd eigenlijk.

Geloof wel dat het binnen 6 wkn niet goed is hoor, maar heb eigenlijk nog nooit persoonlijk van een pc gehoord dat t na 6 wkn ook niet mag.

Iemand anders wel hier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof dat vlinder het mocht van haar pc en dat is dual, kan me herinneren dat ze het eens gezegd heeft.

Moontje? heeft het gevraagd en het werd haar verboden minstens half jaar tot een jaar.

Ik heb het ook gevraagd voor de operatie omdat ik al lag te dromen over die victoria secret level viers maar mocht ook niet. $

Volgens mij als ik het goed herinner staan er op het internet gevolgen van push up met prothese na lange tijd. Zal vanavond is googlen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook geen idee of het mag...mijn PC heeft er eigenlijk ook niks over gezegd. Bij mij zou het nu nog niet eens kunnen trouwens, mn linkerborst zit nog als een blok beton aan mn lichaam vast ;-) daar is nog geen beweging in te krijgen

Als je je er niet lekker bijvoelt gewoon even bellen en misschien een paar dagen rustig aan doen. Mijn PC / kliniek heeft me tot nu heel goed ter woord gestaan bij vragen, ze ijn ervoor.

Succes meis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net toch maar even gebeld en ik heb as dinsdag een afspraak om hem even te laten voelen of alles nog goed zit.

Ze zei helaas niet dat ik me voor niks druk maakte dus een beter gevoel heb ik er niet aan overgehouden.

Mijn man zegt ook dat het eigenlijk wel een slechte zaak is dat een PC hier niet over nadenkt omdat de meeste vrouwen die een borstvergroting laten doen altijd juist met push ups in de weer waren .... sterker nog ik had nooit andere !

Maar ja ik had hem gevraagd of een beugelbh mocht en toen zei hij ja maar niet specifiek naar een push up bh...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet ook zeggen ik wist het ook niet hoor, ik heb het ook maar vaak hier gelezen.

Maar goed het is wel logisch natuurlijk dat een prothese die nog wat los zit je niet in een positie moet duwen wat niet hoort.

Mischien moet hij nu opnieuw beginnen met vastzitten?

Maar dat weet ik niet hoor.

Zou gewoon lekker je sportbh aan houden en dan gaat hij vanzelf wel weer vast zitten.

Ja met achter de spier moet je uikijken hoor, je prothese kan er achter vandaan schieten.

Daarom is het met achter de spier erg belangrijk niet te tillen en je krijgt ook 9 vd 10 keer een band om bij achter de spier.

Ik heb weleens fotos gezien van achter de spier plaatsingen en dat werden schoudervullingen ;)

------------------

Hoi Butterfly

Als de prothese erachter vandaan geschoten zou zijn of scheef zou zitten zie je dat dan aan de buitenkant ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het ook wel slechte zaak dat het niet standaard wordt gemeld.

Meid ik heb geen idee, hopelijk is hij weer goed geschoten/gegleden.

Ik denk wel dat je het dan zou kunnen zien.

Een gedraaide prothese zie je immers ook veranderen van vorm.

Zoals je al zei het zag er anders uit, maar nu niet meer.

Hoe lang duurde dit?

Want met achter de spier kan het ook een vervorming zijn doordat de spier ze even weg drukt (zoals bij sporten)

Maar dat zou kwestie van een paar secondes zijn.

Das toch een beetje t nadeel met achter de spier.

Daarom maar extra voorzichtig doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoihoi

Nee uiterlijk was er helemaal niets te zien ook niet direkt toen de push up uit was alleen voelde ik dat er iets "wegschoot" en toen ik voorzichtig op de onderkant van mijn borst drukte voelde ik inderdaad ineens een soort bobbel (neem aan mijn prothese) en na een minuut of 10 werd de bobbel kleiner en na nog 10 min. was het nagenoeg weg. Maar ja als ik nu mijn borst indruk voel ik het heel licht ook nog zitten. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik daarvoor ook nooit gevoeld heb aan de onderkant dus wie weet zat het er ook al wel een beetje voor de push up maar dat weet ik dus niet, daarvoor waren mijn borsten ook nog best gespannen vd zwelling. Maar persoonlijk lijkt het mij geen toeval.

Dat wAT jij verteld over het sporten had ik trouwens ook wel graag vooraf geweten want ik sport onwijs veel al heel mijn leven dus daar baal ik wel van, als dit dan iedere gebeurd als bijv. bodypump doe en mijn borstspier train.... daar word ik eigenlijk niet echt vrolijk van had ik toch graag eerder gehoord. Maar ja goed, bij mij kon voor de spier niet ivm te dunne huid/te weinig weefsel zei hij.

Mijn man dacht trouwens ook dat de spier de prothese even opzij had gedrukt maar dat hij daarna langzaam weer terug is gegaan, is dat ook wat jij bedoelt met wat bij sporten kan gebeuren ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend dat je PC daar niks over heeft verteld, mijn hoofdreden om het boven de spier te plaatsen was omdat ik vanwege mn beroep vaak mn borstspieren belast ( ben militair dus denk aan opdrukken etc )...gelukkig was het ook wel mogelijk omdat ik genoeg borstweefsel had.

Fijn dat je even langs mag komen, doe tot die tijd maar lekker rustig aan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat bedoel ik inderdaad.

Wat vervelend dat ze ja dat niet hebben gezegd, zeker als je sport!

Ik heb ook een te dunne huid en weefsel daarom heb ik dual plane gekozen (tussen de spier) en niet 'volledig' achter.

Lijkt me niks dat het er steeds een beetje uit floept bij het aanspannen.

ik heb een filmpje voor je vanaf 3 minuten ongeveer kan je zien wat er met een achter de spier gebeurd als je sport:

http://www.youtube.c...h?v=FEsPW3jnE6Y

Link naar reactie
Delen op andere sites

op minuut 4.55

wow interessant filmpje! ALs ik mn borstspieren aanspan gaat er maar 1 borst omhoog, die andere is nog zo stijf ( die van de grote zwelling ) hahaha...ik zou er zo mee in het circus kunnen

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.