Ga naar inhoud

Wat een uitvinding dit forum!


L81

Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik zal me even voorstellen, ik ben L81 en moeder van 3 kindjes (9,8 en 4).

Ik heb een kleine B cup en ga eind deze maand voor een borstvergroting bij de Velthuis kliniek!

Ik ben 1.78 en 70 kg. Na de metingen en passen kwam we uit op 3 maten 520, 585 en 620 cc.

Ik heb voor de middelste nu gekozen maar het lijtk me zo groot!!! Dual plane en anatomisch. Hoop zo dat jullie me gerust kunnen stellen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word ook eind van de maand geholpen.. Ik krijg 500 of 600cc dat word tijdens de operatie beslist, ook dual plane.. Maar ga toch ook twijfelen of het niet te groot is! Ik ben 1.67 en 68 kilo.. Draag nu een 80A. 

Maar volgens mij hebben meer meiden hier last van dat als de operatie dichterbij komt.. De twijfels komen.. Maar heb uit ervaring van andere begrepen dat er veel spijt hebben dat ze niet een maatje meer hebben genomen..

succues met kiezen! 

Groetjes

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@L81

Welkom op het forum!

Kan hier aardig over mee praten. Ik zelf ben 1.77 en ga voor 700cc. Als je lang bent kun je ook wel wat meer cc hebben dan wanneer je wat kleiner bent. Als je wat langer op dit forum zit zul je ook steeds weer lezen dat je echt voor de max zou moeten gaan om spijt achteraf te voorkomen.

Veel meiden hebben na het nemen van een kleinere maat spijt dat ze niet groter zijn gegaan. 

Ik vond zelf 600cc niet veel aan als ik in de spiegel keek. En de pc heeft er niet bij verteld wat ik toen aan het passen was.

Is het niet gewoon puur dat je schrikt van het aantal cc's ?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha nee daar kwam ik ook al achter... haha zag er niet uit!

Maar wat past bij mijn lengte/gewicht gaven ze bij Bergman 3 maten, 520, 585 en 620 maar ik heb liever dat ik denk was t maar iets groter dan dat ik denk had ik maar kleiner want ik vind ze te groot....

Uiteindelijk dacht ik kies veilig voor de middelste maar ik wil echt niet groter wil dan een D cup....

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok maar ik heb foto's gekeken op dit forum maar er zijn er maar weinig die ik mooi vind.... Raar dat ik ne tweer andersom denk... Ik denk het wordt sowieso al mooier want hoe dan ook worden ze n stuk groter....

Ik heb geen idee, ik ben bij Velthuiskliniek geweesten daar ga ik me wss ook laten opereren. Maar ga morgen second opinion doen bij Diana Gabriels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@L81

Ik zeg het alleen omdat heel veel meiden hier wel weten wat er precies in gaat en het ook belangrijk is om te weten als je er meer informatie over wilt krijgen. Maar goed de 585 is dan 15.5 cm breed en heeft 6.1 cm projectie. 

Heb jij zo'n brede borstkas soms? 15.5cm is best veel haha. En met 6.1 projectie als ik het met mijne vergelijk dan kom je wel uit op een D/E denk ik maar dat is puur een schatting he! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow thnx wat weet ji er veel vanaf zeg!! E... Dat vind ik dus te groot.... Ja ik ben best breed in m'n schouders, draag nu 80B ben ook maar gestopt om mn borstspier en schouders te trainen.... haha Ik oog niet breed gelukkig... Ik ga vanmiddag nog even langs Diana Gabriels kijken wat zij me adviseert en dan ga ik de 30e gewoon ervoor!

Wat heb jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt ik weet het ergens wel maar vind het zo een omschakeling... haha!

Ja jij neemt 700CC? Ik zie aan de reacties op de borsten van andere dat jij ook echt grote borsten mooi vindt.

WAnneer ga je je laten opereren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het ook. 

Klopt. Moet het alleen nog in een laatste consult gaan vastleggen met mijn pc. :) Toen ik 600cc ging passen vond ik het maar weinig. Ook al zeggen mensen in mijn omgeving nu WoW 700cc is best groot toch? Ja als ik 1.50 zou zijn en 50 kilo zou wegen zou het veel zijn ja. Maar dat is niet het geval en ik start met niet zoveel op mijn borstkas dus dat kan mooi opgevuld worden zo! Ben ook de enigste in mijn omgeving die er verstand van heeft. 

14 november is de dag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een verademing dit gesprek bij Kliniek Gabriels! Ik heb de foto's geplaatst... moest ff zoeken maar geloof dat het gelukt is!

Heb nu echt het idee dat dit goed voelt, mentor 400 of 450cc zal een D cup worden.

Zondag afspraak met de PC en kan dan 1 oktober geplaatst worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.