Ga naar inhoud

Gaan werken na operatie


Wally

Aanbevolen berichten

Hey meiden,

Even een klein vraagje.

16/9 (vrijdag) ga ik dus een BV ondergaan, voor de spier. Men dokter zei dat ik gerust maandag al weer aan het werk kon. Ik lees hier toch dat het misschien niet ZOOOOO evident zijn zijn.

Graag een paar meningen??

thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai,

Blijft bijzonder advies van demeyere :19: 

Ik had dat niet getrokken om heel eerlijk te zijn. Ten eerste herstelt iedereen anders met zn lichaam, reageert iedereen anders op de narcose/pijn en medicijnen, je loopt toch ongemakkelijk met 2 open wonden en je durft niet zoveel in eerste instantie omdat je ze in het begin toch echt voelt zitten. En dan heb ik het nu over je lichamelijk herstel en niet eens over je werk! 

Lees anders de operatietopics van je PC door om een beeld hierbij te hebben! Het is een goede PC hoor maar na 3 dagen aan het werk..lijkt mij persoonlijk erg pittig.

succes en fijne voorbereiding want je mag bijna :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi @BrownieG hier staat demeyere idd toch wel om bekend. Zoals best_boobie zou zeggen, hij is geen man die borsten heeft of een borstvergroting ooit heeft ondergaan.

Hij is zeer kundig daar niet van. Maar qua pijn enz.. Doet hij zeer luchtig ;) dus ik zou toch wel wachten met werken :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei best_boobie:

@Miss.S

Ik weet niet of hij de pijn onderschat, heb ik ook nooit gezegd. Ik heb wel gezegd idd, dat hij een man is en geen borsten heeft,  maar volgens mij had ik dit in pb gezegd.......

nee dat heb jij idd niet gezegd bedoelde vooral dat hij geen borsten heeft ;) dacht dat je dit ook in mijn topic had gezegd? :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste meiden, ik ben nu 2 dagen na de operatie.

1 nacht alle uren gezien en gisteren toch wel wat last. Maar vannacht goed geslapen en vandaag voel ik bijna niks meer. ik kan dus gerust morgen werken.

Zoals Dr de Meyere zei had ik wel een ideale situatie. Veel plaats en geen wens om die helemaal vol te steken..... dus minder pijnlijk

Lucky me denk ik dan maar :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎18‎/‎09‎/‎2016 om 23:09 zei kaatje92:

@Wally Stoer hoor dat je morgen alweer aan het werk gaat! Laat je weten hoe het gegaan is? Succes morgen! 

Alles goed gegaan, ik heb dan ook bureel werk ,dus daar ben ik fysiek het meest rustig, met 2 kids thuis :) 

Ik heb eigenlijk echt geen pijn meer, hooguit aan de sneetjes een beetje pikken. Dat is het . Echt top!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Wally:

Alles goed gegaan, ik heb dan ook bureel werk ,dus daar ben ik fysiek het meest rustig, met 2 kids thuis :) 

Ik heb eigenlijk echt geen pijn meer, hooguit aan de sneetjes een beetje pikken. Dat is het . Echt top!

Fijn om te horen! Ik heb twee weken vrij genomen na de operatie, maar hoor wel dat dat met bureauwerk eigenlijk niet hoeft. Maarja, die twee weken vrij is geen straf natuurlijk. 

Veel succes met je verdere herstel! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.