Ga naar inhoud

Blue_Eye : 20 december 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Ik ben moeder van 3 jongens; 4jr, 1,5jr en 4 maanden. Heb tevens een ontzettend lieve en zorgzame man. :-)

Ik ben werkzaam als commercieel medewerkster op de verkoopafdeling van een meubelgroothandel en ik woon in Noord Brabant.

Al sinds de geboorte van de 1e heb ik de wens voor een bv omdat ik gewoonweg al bijna niets had en nu na 3 zwangerschappen loop ik rond met 2 "ruggen". Ik zou me zo graag weer op en top vrouw willen voelen, zeker tussen al die mannen in huis! ;-) Over een dagje zwemmen met de kids kan ik me al ruim vtv druk maken en ik word ook niet erg vrolijk meer van alle maximizers die ik aanschaf.

Ik begin eigenlijk nog maar kort geleden met inlezen dus alle tips zijn welkom. Maar omdat ik erg slank ben (52 kg), gaat een plaatsing voor de borstspier 't waarschijnlijk niet worden.

Mijn spaarrekening is nog niet zo groot en groeit ook niet zo hard helaas met zo'n groot gezin. Waarschijnlijk ga ik de consulten en uiteindelijke operatie pas volgend jaar kunnen plannen.

Maar ik krijg 't maar niet uit m'n hoofd en ben dus gaan inlezen. Ik zit ook met nogal wat vragen.

- zijn mijn kinderen niet nog te klein omdat je ze weken niet kan/mag tillen na de operatie? Mijn man zou in de wintermaanden evt wel 2 weken vrij kunnen nemen om me te helpen. 

- Hoe pak ik het aan met mijn werkgever? Ik weet gewoon nu al dat hij er niet op zit te wachten dat ik lang afwezig ben... Dus operatie bijv net voor kerst laten uitvoeren zodat de eerste anderhalve week al in een bedrijfssluiting valt en desnoods maar een paar dagen extra vrij hoef te nemen? 

De zomervakantie wil ik niet van m'n kinderen "afpakken", volgende zomer willen we toch echt op vakantie na 5 jaar thuis te zijn gebleven. 

- Waar laat ik het doen? Als ik prijzen ga vergelijken stuit ik toch ook meteen op Diana Gabriels... Eigenlijk zou ik meer zekerheid van deze praktijk willen maar aangezien de kosten ook niet geheel onbelangrijk zijn... Iemand tips over klinieken in Noord Brabant omgeving Uden?

- Is een bv altijd mogelijk of kan je ook afgewezen worden ivm te slank/te weinig ruimte of iets dergelijks? 

Etc etc...  :-)

Groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Welkom op BF :)

Heb tot op heden niemand gehoord die is afgewezen voor een BV omdat men slank/weinig ruimte had hoor dus dat komt wel goed ;) Indien men hiervoor afgewezen wordt, dan zit hier meestal een (zware) medische reden achter...gok ik! 

Bij plaatsing voor de spier is dit afhangkelijk van je borstweefsel/huiddikte anders kun je de randen zien ( geloof dat je minimaal 2 cm moet hebben). Maar dit zal je PC je kunnen vertellen tegen de tijd!

Tja, idd de prijs..waar iedereen ( logisch) ook naar kijkt, is wel een dingetje waar je goed naar moet kijken. Kies je voor DG dan moet je gewoon in je achterhoofd houden dat zij een consulente is  ( informatieve functie ) die kiest bij welke PC je uitkomt. De consulente heeft de regie in handen en blijft de tussenpersoon tussen jouw en je PC. Er zijn diverse meningen over deze kliniek! Lees je goed in op BF en kijk gewoon waar je voorkeur naar uit gaat. 

Ik heb mijn PC zelf uitgekozen omdat ik op basis van kennis en kunde heb geselecteerd. Hiernaast vond ik de nazorg erg belangerijk en direct contact!! Heb persoonlijk niets met tussenpersonen want zag hierin geen toegevoegde waarde. Hou graag zelf controle over het proces en mijn tieten :P 

Mbt je werkgever en vrije dagen, is het idd geen slecht idee om dit zo te regelen met de kerstvakantie. Indien mogelijk zou ik het bespreekbaar maken en samen tot een oplossing komen. Je hebt echt wel tijd nodig om bij te komen van zn operatie. Bij de een gaat het wat sneller dan de ander! Belangerijk is dat je geen stress hebt als je te vroeg moet beginnen want dat helpt je herstel niet! 

Heb hieronder een paar topics voor je gevonden mbt kids, misschien kun je hier wat tips vinden.

Voor de rest lekker inlezen, je hebt de tijd nu ;) 

Veel leesplezier op BF x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey thx voor je reactie! 

Ik zie het net pas, ben ook zo bezig met inlezen, opzoeken etc dat ik m'n eigen topic alweer was vergeten hihi...

Ik ben me toch een partij blij! Gisteren begon m'n man een gesprek met zijn moeder over mijn wens voor een bv en ze zegt direct DOEN! Geld is het probleem niet, ik wil dat ze weer gewoon helemaal  gelukkig kan zijn met zichzelf. Dus ik hoef wat dat betreft niet tot volgend jaar te wachten! :-)

Verder heb ik veel gelezen over praktijk Gabriels en dat gaat 'm niet worden! Ik neig nu heel erg naar Frans van Straten van kliniek Neyendael.

Ik ga op korte termijn mijn baas peilen, daar zie ik wel erg tegenop. Ik ben namelijk nog maar kort geleden terug van een 3e zwangerschapsverlof. Ik hoop gewoon dat ik na 2 weken herstel administratief werk weer kan hervatten. Langer zal hij zeker problemen mee hebben ben ik bang. En hulp mbt (het tillen van) de kids heb ik van m'n man en de opa's en oma's kan ik nog inschakelen voor het ophalen bij het kdv. Luiers verschonen gewoon op de grond op een boxkleed. We verzinnen wel oplossingen zover het kan...

Dusss nog meer lezen lezen lezen nu en gauw de moed verzamelen m'n baas te vertellen over mijn plannen en een afspraak te maken voor een consult! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Kan gebeuren joh, zoveel te lezen! Het alarmbelletje bovenaan geeft aan of je berichten hebt :) 

Klinkt allemaal zeer positief en je PC keuze is top hoor :35: Gaat je hele mooie borsten geven. Probeer nog 1 consult erbij te nemen zodat je een breder advies krijgt en keuze hebt.

Succes bij je werkgever en je consulten...op naar mooie boobs ;) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31 augustus 2016 om 02:58 zei Blue_Eye:

Hey thx voor je reactie! 

Ik zie het net pas, ben ook zo bezig met inlezen, opzoeken etc dat ik m'n eigen topic alweer was vergeten hihi...

Ik ben me toch een partij blij! Gisteren begon m'n man een gesprek met zijn moeder over mijn wens voor een bv en ze zegt direct DOEN! Geld is het probleem niet, ik wil dat ze weer gewoon helemaal  gelukkig kan zijn met zichzelf. Dus ik hoef wat dat betreft niet tot volgend jaar te wachten! :-)

Verder heb ik veel gelezen over praktijk Gabriels en dat gaat 'm niet worden! Ik neig nu heel erg naar Frans van Straten van kliniek Neyendael.

Ik ga op korte termijn mijn baas peilen, daar zie ik wel erg tegenop. Ik ben namelijk nog maar kort geleden terug van een 3e zwangerschapsverlof. Ik hoop gewoon dat ik na 2 weken herstel administratief werk weer kan hervatten. Langer zal hij zeker problemen mee hebben ben ik bang. En hulp mbt (het tillen van) de kids heb ik van m'n man en de opa's en oma's kan ik nog inschakelen voor het ophalen bij het kdv. Luiers verschonen gewoon op de grond op een boxkleed. We verzinnen wel oplossingen zover het kan...

Dusss nog meer lezen lezen lezen nu en gauw de moed verzamelen m'n baas te vertellen over mijn plannen en een afspraak te maken voor een consult! :-)

Je zegt dat praktijk Gabriels hem niet gaat worden. Ik ben heel benieuwd naar de reden. Ik ben opzoek naar recensies over de praktijk, maar vind maar weinig negatieve. Ik ben heel benieuwd naar wat jij gevonden hebt. Alvast bedankt in vedergeval want wil wel zeker weten dat ik een juiste keuze maak. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei xroxanax:

Je zegt dat praktijk Gabriels hem niet gaat worden. Ik ben heel benieuwd naar de reden. Ik ben opzoek naar recensies over de praktijk, maar vind maar weinig negatieve. Ik ben heel benieuwd naar wat jij gevonden hebt. Alvast bedankt in vedergeval want wil wel zeker weten dat ik een juiste keuze maak. 

Als je rechtsboven in de zoekbalk haar naam ingeeft kom je genoeg positieve/negatieve reacties tegen hoor :) 

hier alvast eentje ;) 

Succes met oriënteren 

x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat topic heb ik idd ook gelezen, tevens op fb de recensies gelezen (iemand reageert ergens dat de erg negatieve er meteen afgehaald worden...)

Ook is voor mij de datum van operatie erg bepalend omdat ik alleen in de week voor kerst extra vrij mag nemen om in totaal toch een herstelperiode van 2 weken te hebben. Aangezien ik lees dat er diverse afspraken verzet of zelfs "vergeten" worden.., kreeg ik daar ook al een naar onderbuik gevoel over. En omdat rechtstreeks bij een kliniek maar een klein verschil in kosten uitmaakt neem ik toch liever het zekere voor het onzekere.

Als je als niet ingelezen persoon gaat googlen op bv en de kosten kom je als eerste bij haar uit. Maar hoe meer ik me erin verdiepte ging ik het ook steeds vreemder vinden dat alleen zij reclame maakt voor bv.

kortom, tis bij mij een onderbuik gevoel! Niet meer, niet minder en ik geloof ook zeker wel dat ze er genoeg tevreden klanten aan over houdt.

Nu ik deze grote beslissing heb genomen wil ik niet het risico nemen en graag direct door een goede kliniek geholpen worden die ook met zekerheid de juiste nazorg geeft.

Ik heb btw een afspraak gemaakt voor een consult bij Frans van Straten eind deze maand en een optie genomen voor operatiedag 20-12-2016 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Blue_Eye, welkom natuurlijk op bf! Je hebt je al lekker ingelezen zie ik. Wat fijn dat je al een keus hebt gemaakt voor een pc. Ik lees goede verhalen over Frans van Straten. Spannend, je consult! Dat is alweer een stapje dichterbij.

Heel fijn dat je man, (schoon)ouders etc je willen helpen. Echt, dat is geweldig!!! Ze leven dus met je mee en helpen mee. Zal een last minder zijn voor wat betreft de zorg van je kinderen.

Wat betreft Diana Gabriels. Ikzelf heb negatieve ervaringen met hun in de zin van de 1ste afspraak die niet in hun systeem stond en vervolgens slechte bereikbaarheid via de mail en telefonisch. Ik ben toen rechtstreeks naar de kliniek gegaan (Amstelveen). Na het lezen ook op dit forum zag ik totaal geen toegevoegde waarde meer van deze "tussenpersoon". 

Wat betreft het vrij nemen.. je hebt toch recht op vrije dagen. Waarom zou je werkgever je niet extra dagen geven na de sluiting? Ik hoop dat je werkgever meedenkt met je en begrip heeft. 

Nou meid. Succes met alles!! Je mag in principe al aftellen ^_^
Mooi vervroegd kerstcadeau 

Groetjes, Pris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx meid! 

Je hebt ook gelijk wat betreft het vrijnemen maar ik ben net terug van zwangerschapsverlof en in die tijd zijn de zaken niet zo goed verlopen als anders helaas. En de kerst is bij ons ook een drukke periode en het is dan lastig als deze schakel  (ik, haha) mist... Maar als ik er de maandag nog ben, was het oké! Vandaar ook ook direct telefonisch de optie genomen voor dinsdag 20-12.

En inderdaad... waarom zou Gabriels ertussen zitten als het ook zo kan! 

Direct contact is veel prettiger! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties. Ik ben net begonnen met me inlezen, maar heb inderdaad geen goed gevoel bij Diana. Ik kom steeds meer negatieve reacties tegen en als iets te mooi is om waar te zijn is dat vaak ook. Ik denk dat wanneer alles goed gaat je bij Diana goed zit, maar zodra er complicaties zijn je een probleem hebt. Ik had in een intake staan bij Diana maar daar heb ik me voor afgemeld. Ik ga nu rechtstreeks naar Frans van Straten. 21 september mijn intake en 1 november zal mijn bv gaan plaats vinden! Ben zo benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vandaag op consult geweest bij Dr. Straten.

Onderweg bij 2 benzinepompen gestopt (45 minuten van mijn woonplaats vandaan :blush:) omdat ik steeds moest plassen van de zenuwen... :D

Goed gevoel bij de chirurg, erg rustige en aardige man! Had al een optie genomen voor 20 december en nu definitief gemaakt! 

Enige minpuntje was dat ik eigenlijk ronde protheses wilde, maar dat raad hij ten strengste af omdat ik een hele dunne huid heb en de kans op rimpelvorming aan de bovenkant dan erg groot is. 50% van de vrouwen met zo'n dunne huid komt later terug om ze toch te willen vervangen vanwege deze klacht zegt hij.

Ik wil die gok niet nemen en niet eigenwijs zijn. Hij was wat dat betreft erg serieus en heeft het ons ook laten zien. Met anatomische kan hij toch hetzelfde effect creëren als wat ik met ronde wilde bereiken qua decolleté.

Even moeten schakelen en toch maar voor anatomisch gekozen. Ik ga voor 440 of 390cc hp (dat bekijkt hij tijdens de operatie). :wub:

Ik ging voor 375cc rond, dus qua cc's toch weer wat gewonnen :rolleyes::D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Super dat je consult zo goed is gegaan, en je kunt er echt op vertrouwen dat Dr. Straten weet wat hij doet,dus dat gaat helemaal goed komen.

Ik heb gelijk je titel aangepast en je topic verhuisd naar de categorie operatieverslagen borstvergroting, hier kun je nu al je verdere updates,vragen en ook na je operatie je verslag neerzetten zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend!! Kun je lekker gaan aftellen. En heel slim dat je rechtstreeks naar frans gaat zonder tussen persoon. Dit heb ik ook gedaan toen ik op radar een hele waslijst van klachten tegen kwam en hun het idd via Facebook steeds wissen. Ik ben ook door frans geopereerd foto's staan in me album echt een top man! Xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Het is me allemaal reuze meegevallen! 

Ik moest me om 11.00 melden en we werden alleraardigst ontvangen door een verpleegster die me naar m'n kamer bracht. Daar werd o.a m'n bloeddruk gemeten, verteld hoe het allemaal ging verlopen en ik kreeg alvast pijnmedicatie vooraf. 

Rond 12.30 werd ik gehaald en kreeg ik m'n infuus en wat kletspraatjes van hele leuke anesthesisten :D

Om 13.00 kwam Dr. Straten me aftekenen. Hij stelde nog wat vragen en meldde me bij voorbaat al dat het toch de 390cc ging worden omdat de 440 te breed zouden zijn voor mijn postuur. Ik vond het wel raar dat hij bij het consult zelf heeft voorgesteld om deze ook te proberen. Maar goed, ik heb alle vertrouwen in zijn kunde dus dat is dan maar zo en ik zei dat ik hem 100% vertrouw. Toen mocht ik gaan liggen op het OK bed. Er werd vanalles aangesloten en me gevraagd waarover ik ging dromen en voordat ik het wist werd ik alweer wakker op de verkoeverkamer. Maar het was inmiddels wel 14.45 op de klok. Eenmaal goed wakker mocht ik m'n nieuwe boobies bewonderen en kreeg ik m'n sportbh aan. Toen mocht ik terug naar m'n kamertje en m'n man.

Pijn had ik niet echt, maar ik was super misselijk van de narcose. Ik had ontzettend honger, maar ik kon niks binnen krijgen en wat ik op at of dronk kwam er weer uit. Ik kan dus blijkbaar niet goed tegen de narcose. Vandaar ook wat later naar huis en maar weinig oog gehad voor het resultaat. Ik was zó misselijk! Om 19.00 mochten we gaan, 20.00 thuis en om 22.00 kon ik echt lekker genieten van een vet frietje! 

Het rechtop slapen was even lastig, maar ik was zo moe dat ik toch goed geslapen heb. Ik ervaar niet echt grote pijn. Het enige lastige vind ik dat je met je armen niet kan afzetten om omhoog te komen van bed of de bank en niet erg ver kan reiken met je armen. 

Vanavond gaat m'n man me helpen met douchen, dus dan zal ik ze eens goed gaan bewonderen! Maar over verschrikkelijke pijn hoor je mij niet klagen gelukkig! :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Blue_Eye:

Het is me allemaal reuze meegevallen! 

Ik moest me om 11.00 melden en we werden alleraardigst ontvangen door een verpleegster die me naar m'n kamer bracht. Daar werd o.a m'n bloeddruk gemeten, verteld hoe het allemaal ging verlopen en ik kreeg alvast pijnmedicatie vooraf. 

Rond 12.30 werd ik gehaald en kreeg ik m'n infuus en wat kletspraatjes van hele leuke anesthesisten :D

Om 13.00 kwam Dr. Straten me aftekenen. Hij stelde nog wat vragen en meldde me bij voorbaat al dat het toch de 390cc ging worden omdat de 440 te breed zouden zijn voor mijn postuur. Ik vond het wel raar dat hij bij het consult zelf heeft voorgesteld om deze ook te proberen. Maar goed, ik heb alle vertrouwen in zijn kunde dus dat is dan maar zo en ik zei dat ik hem 100% vertrouw. Toen mocht ik gaan liggen op het OK bed. Er werd vanalles aangesloten en me gevraagd waarover ik ging dromen en voordat ik het wist werd ik alweer wakker op de verkoeverkamer. Maar het was inmiddels wel 14.45 op de klok. Eenmaal goed wakker mocht ik m'n nieuwe boobies bewonderen en kreeg ik m'n sportbh aan. Toen mocht ik terug naar m'n kamertje en m'n man.

Pijn had ik niet echt, maar ik was super misselijk van de narcose. Ik had ontzettend honger, maar ik kon niks binnen krijgen en wat ik op at of dronk kwam er weer uit. Ik kan dus blijkbaar niet goed tegen de narcose. Vandaar ook wat later naar huis en maar weinig oog gehad voor het resultaat. Ik was zó misselijk! Om 19.00 mochten we gaan, 20.00 thuis en om 22.00 kon ik echt lekker genieten van een vet frietje! 

Het rechtop slapen was even lastig, maar ik was zo moe dat ik toch goed geslapen heb. Ik ervaar niet echt grote pijn. Het enige lastige vind ik dat je met je armen niet kan afzetten om omhoog te komen van bed of de bank en niet erg ver kan reiken met je armen. 

Vanavond gaat m'n man me helpen met douchen, dus dan zal ik ze eens goed gaan bewonderen! Maar over verschrikkelijke pijn hoor je mij niet klagen gelukkig! :wub:

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs en fijn dat het zo goed is gegaan! Ik zou niet kunnen wachten met kijken tot 's avond hoor haha. Een fijn herstel gewenst!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies! Hopelijk kun je er al van genieten deze kerst.

Ik hoop aankomende week een afspraak te kunnen maken bij dr Straten voor een consult. Ik wil eigenlijk ook graag ronde prothese maar ik ben boven heel smal en heb daar weinig vet dus als ik je verhaal zo lees ben ik bang hij voor mij ook anatomisch zal adviseren. Ben erg benieuwd!

Succes met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Dank je!

Het gaat me redelijk goed af moet ik zeggen. Alleen in de ochtend nog wat erge pijn bij het omhoog komen uit bed. Gedurende de dag niet super veel last.

Het enige lastige is het niet ver kunnen reiken met m'n armen en natuurlijk m'n kindjes niet kunnen tillen.

Ik ga waarschijnlijk geen album aanmaken, maar ik heb wel een foto van 3 dagen po. Je ziet nog wel vocht en ze zijn nog gezwollen, maar ik ben er nu al erg tevreden mee! :)

Succes met je consult en als hij de ronde afraadt, zou ik zijn advies niet direct negeren. Ik heb er achteraf totaal geen spijt van, al weet ik natuurlijk nog niet hoe ze er over een aantal weken uitzien. Maar ik moet er niet aan denken dat er rimpelvorming te zien zou zijn.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.