Ga naar inhoud

Polli : 30 augustus 2016 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Proficiat Polli, ik had ook een 75b en ben voor 295cc gegaan bij Verdonck. Ben ook niet al te groot van gestalte, 1.59m en weeg 46kg. 

Je kan altijd eens kijken bij mijn foto's. Weet wel niet of onze voorsituatie hetzelfde zijn....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-8-2016 om 17:13 zei MeisjemetAcup:
11 uur geleden zei Susannah:

Ik zag een foto van jouw ingepakte borsten voorbijkomen. Ziet er al als een mooie welving uit. Sterkte met de eerste rot dagen. Heb je al energie gehad om een operatieverslagje te typen? 

Hey Susannah ik wil heel graag een verslagje neertypen in deze topic maar iederes keer ik hier iets wil typen , reageer ik op iemands comment. Waar kan ik mijnn verslag schrijven ? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Polli:

 

Hoi Polli

Dit is jouw topic. Dus je kunt gewoon een verslagje typen. Daar kunnen mensen dan op reageren of er wat van opsteken voor hun komende operatie. En het zou jou ook kunnen helpen om van je af te schrijven. Ik vond het persoonlijk fijn om erover te schrijven en lezen op dit forum. Het hielp mij erg met het verwerken van deze ingrijpende gebeurtenis. Andere vrouwen zullen er ook veel aan hebben. 

 

Lfs Susannah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meisjes 

Polli hier :wub: 

Afgelopen dinsdag ben ik geopereerd geweest door Dokter Verdonck. Van b75 naar een ...???? Dat weten we nog niet. Hopelijk een kleine D. :wub:

Het is allemaaal best snel gegaan. Om 8u10 had ik mijn afspraak waar ik na een 15 min werd begeleid naar mijn eigen kamer, wat uitleg gekregen van een super lieve verpleegster en ik mocht mijn fancy operatieschortje aandoen :D.

Om 9u45 zijjn ze mij komen halen , het was zover. Nog eventjes wat tekeningetjes gemaakt op mijn borsten door d. Verdonck , ik vroeg hem zich niet te vergissen in welke van de 2 borsten de 280 cc moest en in welke de 300 , dus had hij het er maar bij geschreven :P..  10,9,8,7,6,5,4,3,2,1,... ja duurde wel even maar weg was ik!

Ik werd nog wakker in de operatiekamer en keek meteen naar mijn borsten want ze moesten mijn schatjes nog intapen , ale dat denk jk toch .. het enige wat ik me herinner is dat ik ze nogal klein vond uitzien :rolleyes: 10u45 werd ik wakker in de recoveryroom en meteen gevraagd of dat stomme band niet uit mocht want dat zat zo strak , niet wetend dat het zo hoort ... haha 

11u was ik terug op mijn kamer waar mijnnzusje op mij gewacht heeft , weer werd ik vriendelijk geholpen door de verpleegster met een glas cola en 2 broodjes .. jummie wat had ik een dorst en honger ! 

12u30 mocht ik naar huis.. ja zo snel was het allemaal gegaan. Vandaag al mijn 3de dag PO.  Eerste dag viel de pijn goed mee , was even wennen. Voldoende pijnstillers genomen , alleen wat last van mijn overgevoelige maag -_-.. dus maar bij de dokter geweest voor maagbeschermers.. 1ste nacht heb ik 3 uurtjes geslapen , niet bepaald veel mrja was wel te verwachten.

Dag 2 viel de pijn ook goed mee buiten mijn maag en alle spierpijn vond ik het nog verdraagzaam. Ook een beetje gaan wandelen buiten met mijn verloofde, ik denk dat het 2 min geduurd heeft hahaa. Maar dan dag 3 !! Een HEL .. wenend mijn vriend zitten wakker bellen want ja ik sliep onder in de zetel en hij boven in bed want hij moest terug gaan werken . Hij me komen helpen opstaan en nog eventjes bij me gezeten en sterke pijnstillers gegeven . Toen kon ik weer gaan slapen tot 8u..

 

Momenteel gaat het iets beter, ik denk dat voor mij het ergste is geweest en dat de pijn stilletjes aan zal verminderen . Dat hoop ik althans. Kan niet wachten totdat ik ze mag zien !!! Daar doen we het voor he .  Van zodra het verband af mag laat ik jullie zeker wat fotootjes zien :wub:

 

Zo mijn Verslag, dikke kus !

Polli boobs xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Susannah:

Hoi Polli

Dit is jouw topic. Dus je kunt gewoon een verslagje typen. Daar kunnen mensen dan op reageren of er wat van opsteken voor hun komende operatie. En het zou jou ook kunnen helpen om van je af te schrijven. Ik vond het persoonlijk fijn om erover te schrijven en lezen op dit forum. Het hielp mij erg met het verwerken van deze ingrijpende gebeurtenis. Andere vrouwen zullen er ook veel aan hebben. 

 

Lfs Susannah

Dankje susannah ! Heb net mijn verslagje gepost , voelt inderdaad goed om erover te praten  !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Polli,

Leuk om je verslag te lezen. Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!!! :D Bij mij was ook dag 3 het aller ergste en vanaf toen ging ik met sprongen vooruit. Hopelijk is dat voor jou net zo. Geniet lekker van het rustig aan doen want voor je het weet is die tijd voorbij hihi. Succes met herstellen verder x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Naomie_1991

Hey Naomie.. 

Ja niks om je zorgen  over te maken denk ik maar aangenaam is iets anders hé. Heb ook meer pijn in 1 borst.  Ben nog veel misselijk voor derest en weet niet goed hoe ik het beste lig . Zitten kan soms ook goed doen maar dan krijg ik buikpijn door de band. En liggen doet gewoon al derest pijn :rolleyes: .. ben het moe grrrr. 

Hoe ga jij om met de pijn?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Polli:

@Naomie_1991

Hey Naomie.. 

Ja niks om je zorgen  over te maken denk ik maar aangenaam is iets anders hé. Heb ook meer pijn in 1 borst.  Ben nog veel misselijk voor derest en weet niet goed hoe ik het beste lig . Zitten kan soms ook goed doen maar dan krijg ik buikpijn door de band. En liggen doet gewoon al derest pijn :rolleyes: .. ben het moe grrrr. 

Hoe ga jij om met de pijn?

Xxx

Hello!

Heb echt een helse nacht gehad pfoe..de pijn was ineens zo ondraaglijk..vervolgens zoemde er een mug bij m'n oor dus gooide ik m'n arm in de lucht nou heb t uitgeschreeuwd van de pijn (niet slim).. sindsdien brandt m'n hechting heel erg..hopelijk is er niets aan de hand, zie iig geen bloed door m'n verband.

Heb verder heel veel last van m'n nek en schouders. Vond liggen eerst heel fijn maar trekt m'n rug niet meer (wil 'm zo graag kraken!!) Maar zitten brandt het ook weer erg. Gelukkig hebben we vast het allerergste al gehad :)

Mijn buik is trouwens ook super opgeblazen hoor..lijk wel zwanger haha! 

Liefs! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 8 na BV.

 

Hey meisjes 

 

Het slapen lukt nog steeds niet goed vandaar een klein verslagje om me bezig te houden.

De pijn is zo goed als weg alleen met bepaalde bewegingen natuurlijk wel wat ook meer als normaal is. Ik ben alleen super moe omdat ik iedere nacht maar 2-4 uurtjes slaap .. een beetje frustrerend :rolleyes:

Met mijn meisjes gaat alles goed :wub: ze zijn mooi aan het genezen . De borsten moeten nog wat zakken en zijn een beetje verschillend maar zien er nu al super mooi uit ! 

Maandag 12 september mag ik mijn band en draadjes gaan laten verwijderen en krijg ik EINDELIJK een sport bh aan. Wat ben ik benieuwd naar mijn maat. Ik kom van een b75 en zou heel graag een d75 willen!  Nog 5 daagjes afwachten. 

Tegen maandag heb ik 2 weken het verband aan gehad .. is het dan de bedoeling dat je je sport bh nog 6 wekên draagt of nog maar 4 weken na je 2 weken met een band ?:)

ik hoop maar 4 want wil dolllllllgraag gaan bh shoppen! :145:

Ook kan ik niet wachten om terug te gaan sporten, heb het gevoel dat ik wat ben aangekome en wil er natuurlijk super strak uitzien op mijn trouw in mei ! 

 

Ik ga nog eens wat verder snuffelen op het forum want slapen zit er voor mij nog niet in.

 

Slaapwel boobies !! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

Wat een leuk verslagje om te lezen! Proficiat met je boobies!

Normaal je uw sporth bh nog 4weken dragen na die 2weken met verband! 

Voor het sporten moet je 2 maanden wachten...is lang :-( ik tel ook af, nog 3w te gaan en dan kan ik terug gaan sporten!

Nog heel veel succes!

grtjes

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.