Ga naar inhoud

Polli : 30 augustus 2016 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo meisjes

Op 30 augustus word ik geopereerd door dokter Verdonck in de welnesskliniek van Genk.

Na jaren erover nagedacht te hebben heb ik in mei besloten toch voor een borstvergroting te gaan. Ik heb het altijd heel graag gewild maar mijn beslissing is gevallen toen ik op zoek was naar mijn droom bruidsjurk. Na het lange zoeken had ik mijn droomjurk gevonden , alleen aan mijn borsten pastte het kleedje helemaal niet mooi door mijn kleine borsten. Ik was zo teleurgesteld en verdrietig terug naar huis gegaan. Na een babbeltje met mijn verloofde hebben we samen besloten om wat spaarcentjes van de trouw te gebruiken voor mijn borstvergroting. Zodat k uiteindelikk toch voor mijn droomjurk kon kiezen , wat was ik zo gelukkig dat hij het oke vond :wub:

 

Ik heb mij ingeschreven op deze forum omdat ik jullie verhalen wil lezen en dat ik toch nog met vragen zit. Ik heb nu een b75 en ik wil graag 300 cc erbij, maar ik twijfel van de maat. Ik ben maar 1m56 . Is dat dan niet TE groot ? Graag had ik jullie meningen gehoord .:rolleyes:

 

Alvast bedankt om mijn berichtje te lezen .

 

Dikke kus 

Polli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, en welkom,

Wat fijn dat je dadelijk een mooi gevulde trouwjurk aan kan,is het hele plaatje compleet.

Ik heb gelijk even je titel aangepast aangezien je een datum hebt voor je operatie, en ook je topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je alle verdere updates, vragen en na je operatie ook je verslag neerzetten, en heb je alles bij elkaar staan.

En ik zou zeker niet bang zijn dat het te groot gaat worden, Verdonck heeft er een hele goede kijk op , ook prothese borsten ogen kleiner dan echte, dus verkijk je daar niet op.

Ook over het algemeen wat ik hier in de loop der jaren heb gezien is dat een heleboel meiden ze meestal eerder te klein vinden na de operatie dan te groot.

Nu lekker af gaan tellen want voor je het weet is het zover.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi polli, 

 

ik ben afgelopen vrijdag door Verdonck geopereerd. Ik heb er 350 cc bij gekregen. 

Ik ben 1.60 en weeg 54  

Samen met Verdonck ben je op 300cc uitgekomen toch? 

Ik denk dat bet er natuurlijk uit blijven zien want dat vind hij wel belangrijk. 

Wat fijn dat je nu je droomjurk aan kunt op jouw dag. Geweldig!

 

xx lien

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daantje1234 dankjewel voor jouw reactie! Ja ben super blij dat hij het oke vind want is best veel geld. Natuurlikk wilt hij ook dat ik mij me goed in mijn vel voel . Oh oke en je vind het niet te groot dan? Ik heb nog een pasmoment de dag voor mijn operatie omdat ik twijfel tussen 280 en 300 cc. Daarom kom ik hier ook nog wat meningen vragen. Wat een leuke forum! 

 

Dankje xx hou je zeker op de hoogte wat het gaat worden :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose oh wat vriendelijk dankjewel. Deze forum is nog een beetje uitzoeken voor me :D  

Hm oke dat heb ik indedaad ook al vaak gelezen.. gewoon ik krijg vaak de reactiez van vriendinnen dat ze zeggen amai ga je ze zo groot doen? Dan twijfel ik weer. 

Heb nog een pasmoment de dag voordat ik geopereerd word , dus ben benieuwd en super zenuwacntig ! Dankjewel voor jouw berichtje . Ik hou jullie hier zeker op de hoogte :blush::wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lhien proficiat met je nieuwe boobiez !, ben je tevreden? Deed het pijn en hoe voel je je nu ? Ja samen met hem hadden wij het bekeken en twijfelde tussen 300 of 280 dus ik ga nog eens opnieuw passen de 29ste. En ook daarom heb ik mij ingeschreven op deze forum. Wat meningen van vrouwen die het al gedaan hebben kan helpen. Dakjewel Lhien :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Polli:

@Desert-Rose oh wat vriendelijk dankjewel. Deze forum is nog een beetje uitzoeken voor me :D  

Hm oke dat heb ik indedaad ook al vaak gelezen.. gewoon ik krijg vaak de reactiez van vriendinnen dat ze zeggen amai ga je ze zo groot doen? Dan twijfel ik weer. 

Heb nog een pasmoment de dag voordat ik geopereerd word , dus ben benieuwd en super zenuwacntig ! Dankjewel voor jouw berichtje . Ik hou jullie hier zeker op de hoogte :blush::wub:

Ik zou vooral naar jouw eigen innerlijke stem luisteren ipv naar andere mensen. Dat schept verwarring. Jij weet het beste wat je zelf wilt. Dat getwijfeld had ik ook erg, zelfs tot vlak voor m'n operatie, maar uiteindelijk toch voor de iets grotere maat omdat ik veel las dat vrouwen achteraf spijt krijgen dat ze hun borsten toch te klein vinden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Susannah:

Ik zou vooral naar jouw eigen innerlijke stem luisteren ipv naar andere mensen. Dat schept verwarring. Jij weet het beste wat je zelf wilt. Dat getwijfeld had ik ook erg, zelfs tot vlak voor m'n operatie, maar uiteindelijk toch voor de iets grotere maat omdat ik veel las dat vrouwen achteraf spijt krijgen dat ze hun borsten toch te klein vinden. 

Dan wordt het wss de 300 cc . Dankjewel !

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Polli:

@Desert-Rose oh wat vriendelijk dankjewel. Deze forum is nog een beetje uitzoeken voor me :D  

Hm oke dat heb ik indedaad ook al vaak gelezen.. gewoon ik krijg vaak de reactiez van vriendinnen dat ze zeggen amai ga je ze zo groot doen? Dan twijfel ik weer. 

Heb nog een pasmoment de dag voordat ik geopereerd word , dus ben benieuwd en super zenuwacntig ! Dankjewel voor jouw berichtje . Ik hou jullie hier zeker op de hoogte :blush::wub:

meis, hou alleen even in gedachten wat jij mooi vind, en leg het een beetje naast je neer wat vriendinnen zullen zeggen.

En 300 cc is echt niet zo groot, en het is meer dan alleen de cc, het meeste moet je uitgaan van de projectie, die bepaald in hoeverre je borsten naar voren komen, maar vertrouw op het advies van Verdonck, en op wat jij en je vriend mooi vinden, het is een hoop geld, en het zou zonde zijn als je achteraf spijt krijgt omdat je ze toch te klein vind.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Desert-Rose:

meis, hou alleen even in gedachten wat jij mooi vind, en leg het een beetje naast je neer wat vriendinnen zullen zeggen.

En 300 cc is echt niet zo groot, en het is meer dan alleen de cc, het meeste moet je uitgaan van de projectie, die bepaald in hoeverre je borsten naar voren komen, maar vertrouw op het advies van Verdonck, en op wat jij en je vriend mooi vinden, het is een hoop geld, en het zou zonde zijn als je achteraf spijt krijgt omdat je ze toch te klein vind.

xx

 

Je hebt gelijk, het wordt wss ook de 300 cc ... ben zooooo benieuwd. Kan niet meer wachten. Hoe valt de pijn mee achteraf ?. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha heerlijk, zo spannend, en je kunt nu echt naar een aantal dingen uitkijken.

En het verschil tussen de 280 en 300 is zo klein, zou ik niet eens over twijfelen.Maar fijn dat je toch nog even kunt passen, dat zal de laatste twijfel weg nemen.

De pijn is voor iedereen verschillend, maar over het algemeen zijn de eerste 3 tot 5 dagen het pijnlijkste, maar als je goed op tijd je pijnstilling slikt,is het echt goed onder controle te houden.

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Polli!

Allereerst proficiat met je datum! Wat fijn ook dat je toch de beslissing hebt genomen!

Net zoals de andere meiden hier ook al zeiden zou ik niet zo zwaar wegen aan wat je vriendinnen zeggen. Mijn zus was ook in shock toen ik de cc noemde maar ik denk niet dat iemand zich hier een realistisch beeld van kan vormen! Kon ik zelf ook niet. Daarbij zit tussen 280 en 300 cc niet veel verschil. Ik zou je ook adviseren om dan voor de 300 te gaan!

Heel veel succes alvast! Nog even geduld!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat jullie samen besloten hebben om spaarcentjes van de bruiloft te gebruiken! :) je zal stralen in je bruidsjurk! Ik ben net zoals Lhien hierboven ook vrijdag (19/08) geopereerd door Dr. Verdonck :) hij is echt een top chirurg dus je kan zeker vertrouwen op zijn advies :) bij mij was 295cc het max en dat heb ik dan ook genomen :) alvast heel veel succes meid! 

Dikke kus xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Chasingmydreams:

Hoi @Polli!

Allereerst proficiat met je datum! Wat fijn ook dat je toch de beslissing hebt genomen!

Net zoals de andere meiden hier ook al zeiden zou ik niet zo zwaar wegen aan wat je vriendinnen zeggen. Mijn zus was ook in shock toen ik de cc noemde maar ik denk niet dat iemand zich hier een realistisch beeld van kan vormen! Kon ik zelf ook niet. Daarbij zit tussen 280 en 300 cc niet veel verschil. Ik zou je ook adviseren om dan voor de 300 te gaan!

Heel veel succes alvast! Nog even geduld!

Dankjewel! Ben ook super blij, zoals iedereeen kijk ook ik er super fel naar uit! 

Dankje voor jouw advies .. ik twijfel al veeeeel minder :blush:! Ik hou jullie allessinds op de hoogte wat het geworden is ! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei MeisjemetAcup:

Wat fijn dat jullie samen besloten hebben om spaarcentjes van de bruiloft te gebruiken! :) je zal stralen in je bruidsjurk! Ik ben net zoals Lhien hierboven ook vrijdag (19/08) geopereerd door Dr. Verdonck :) hij is echt een top chirurg dus je kan zeker vertrouwen op zijn advies :) bij mij was 295cc het max en dat heb ik dan ook genomen :) alvast heel veel succes meid! 

Dikke kus xxx

Dankje!,

Hoe gaat het bij jou met de pijn ? En welke cupmaat ben je nu uitgekomen? Of is dat nog even afwachten .. proficiattt allessinds !!! Xxxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Polli:

Dankje!,

Hoe gaat het bij jou met de pijn ? En welke cupmaat ben je nu uitgekomen? Of is dat nog even afwachten .. proficiattt allessinds !!! Xxxx 

Ik heb best al veel pijn gehad.. Mijn verslag kun je lezen op mijn profiel en daar staat ook een foto van het verband :) maar zoals hier eerder vermeld, als je op tijd pijnstillers neemt valt het wel mee als je stil zit.. Maar als je wisselt tussen zitten en liggen is het toch wel helse pijn bij mij.. Voor cupmaat moet ik nog even wachten omdat verband 2 weken moet aanblijven :) 2 september weet ik dat, spannend! :D En dankje meid ^^ xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, net als jou twijfel ik ook tss 280 of 300 cc, wil niet dat het TE overdreven groot lijkt. Draag nu bh 75b , en ben 1.60 groot. Ik Ben vorige week voor eerste maal bij dr Verdonck langsgeweest en moet nog datum voor bv vastleggen. Ik ben benieuwd naar jouw resultaat , en of je tevreden bent met wat je beslist hebt,  alvast veel succes!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meisjes! 

 

Vandaag is de dag , zoals vele van jullie het zich kunnen inbeelden ben ik ook super nieuwsgierig maar toch ook een beetje zenuwachtig. 

Om 8u10 moet ik binnen, het zal  dan wel even duren eerdat ik werkelijk aan de beurt ben?

Ik heb super veel honger Jezus, maar dat zal nog even wachten zijn :D.

Zo ik ga nu vertrekken, wish me good luck!

Ik hou jullie zeker op de hoogte... dikke kus :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Lhien:

Heel veel succes!

ze zullen hun best doen om jou op je gemak te stellen. 

Alvast gefeliciteerd en een spoedig herstel toegewenst! 

Xx Lien 

Dankjewel Lien !!! Ze waren daar super! Had een hele lieve verpleegster wat ook al veel doet! Ben zo blijjj xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.