Ga naar inhoud

Lady_S : 22 juli 2010 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Gast Lady_S

Aanbevolen berichten

heey dames, Ik heb eindelijk mijn borsten.

22 juli 2010 om 06:45 aan gekomen bij [welln** - gecensureerd wegens domeinkaping] kliniek in Genk...

Dames die zoo lief waren bijhet consult waren ineens chagerijnig, ik dacht isnog vroeg... ik werd mee genomen naar een kamer, mocht ik alles uit trekken, fotos maken, en weg was ze, pas over een uur kwamen ze mij halen , " je mag mee lopen , we gaan beginnen'' ojeeeeee...

kwam de operatie kamer binnen mocht ik liggen, kreeg branderige prik, Dr.Visser kwam net aan lopen, en weg was ik....

Toen ik beetje bij kwam, begoon ik heel hard te huilen, waarom? wist ik zelf ook niet, ik was duizelig alles draaide, om de 5 min. kwam ik bij, viel ik weer in slaap, elke keer als ik bij kwam ging ik huilen, zag mijn borsten niet eens zitten, ik dacht waar zijn ze?

ze brachten mij weer naar die kamer,mijn vriend ging mij tranen afvegen, ik moets kotsen, ik kwam beetje bij, mocht al gelijk naar huis, Dr.Visser kwam niet een snaar me kijken, toen ik het vroeg was ze al bezig met een ander operatie.

toen ik thuis kwam, oooow dames, wat een pijn vreselijk ik dacht waar ben ik aan begonnen... linker borst deed al na 2 dagen geen pijn meer , maar rechter borst, ging hele nacht huilen van de pijn, brand prikt, steken, kan niet slapen... ikben week verder lINKER BORST: opgewzollen, groter, en ronder, geen pijn ik kan mijn linker arm gewoon bewegen... RECHTER BORST: o my god, vreselijke branderige pijn, tot naar mijn arm toe, onder mijn oksels heb ik steken, brand ook echt, kan mijn arm amper bewegen, het is heel stuk kleiner geworden, ook snaller dan linker borst...

Meiden kent iemand deze pijn... ???

XXX SULTAN

265 cc onder de spier

[welln** - gecensureerd wegens domeinkaping] kliniek Genk

Dr.Linda Visser

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij is het nu 10 dagen

Links ook veeeeeel meer gezwollen dan rechts, maar geen pijn of rare dingen. Rechts dus stukken kleiner maar ook branden en steken( vanaf begin af aan al aan die kant ). Ik gebruikte ook best wel wat pijnstillers, elke 4 uur 2 paracetamol en elke 6uur diclofenac. Zonder kon ik echt niet van de pijn. Ben pas sinds gisteren van de pijnstillers af

Gewoon nog afwachten meis...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pech ... jij bent dus (net als ik) één van de weinigen die veel pijn hebben na hun bv .

Ik kon er ook niet echt blij mee zijn en heb ook dikwijls gedacht 'waar ben ik aan begonnen' en kon ik 't maar terug omkeren .

Maar dat gaat niet .

Je zal je'r even moeten doorsleuren meid .

Ga naar de apotheek DAFALGAN FORTE halen , dat zijn pijnstillers van een gram/stuk . Neem er elke 6u eentje , de klok rond .

Mijn eerste week was hél met vele slapeloze nachten en 's morgens geraakte ik me'n bed niet uit . Heb 4 dagen half rechtop in de zetel geslapen . Dat helpt dus hé , in bed enkele kussens achter je rug ...

Toch een drietal weken redelijk wat pijn te verwerken gehad hoor en ben pas na bijna 5 weken terug gaan werken .

Die steken en branderig gevoel heb ik tot een tiental maanden gehad > wel minderde dat (zowel pijn als frequentie) naargelang de weken verderkropen .

Achteraf bekeken zou ik 't wel opnieuw doen : die C-cup pakken ze niet meer af :rolleyes:

Nog een vraagje , ga je je nietjes laten verwijderen in de kliniek en/of ga je op nacontrole gaan ? De meesten doen dat niet , ik heb dat wel gedaan omdat het mij wat geruster stelde maar dat moet ieder voor zich uitmaken .

Toitoi !

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey dames, Ik heb eindelijk mijn borsten.

22 juli 2010 om 06:45 aan gekomen bij [welln** - gecensureerd wegens domeinkaping] kliniek in Genk...

Dames die zoo lief waren bijhet consult waren ineens chagerijnig, ik dacht isnog vroeg... ik werd mee genomen naar een kamer, mocht ik alles uit trekken, fotos maken, en weg was ze, pas over een uur kwamen ze mij halen , " je mag mee lopen , we gaan beginnen'' ojeeeeee...

kwam de operatie kamer binnen mocht ik liggen, kreeg branderige prik, Dr.Visser kwam net aan lopen, en weg was ik....

Toen ik beetje bij kwam, begoon ik heel hard te huilen, waarom? wist ik zelf ook niet, ik was duizelig alles draaide, om de 5 min. kwam ik bij, viel ik weer in slaap, elke keer als ik bij kwam ging ik huilen, zag mijn borsten niet eens zitten, ik dacht waar zijn ze?

ze brachten mij weer naar die kamer,mijn vriend ging mij tranen afvegen, ik moets kotsen, ik kwam beetje bij, mocht al gelijk naar huis, Dr.Visser kwam niet een snaar me kijken, toen ik het vroeg was ze al bezig met een ander operatie.

toen ik thuis kwam, oooow dames, wat een pijn vreselijk ik dacht waar ben ik aan begonnen... linker borst deed al na 2 dagen geen pijn meer , maar rechter borst, ging hele nacht huilen van de pijn, brand prikt, steken, kan niet slapen... ikben week verder lINKER BORST: opgewzollen, groter, en ronder, geen pijn ik kan mijn linker arm gewoon bewegen... RECHTER BORST: o my god, vreselijke branderige pijn, tot naar mijn arm toe, onder mijn oksels heb ik steken, brand ook echt, kan mijn arm amper bewegen, het is heel stuk kleiner geworden, ook snaller dan linker borst...

Meiden kent iemand deze pijn... ???

XXX SULTAN

265 cc onder de spier

[welln** - gecensureerd wegens domeinkaping] kliniek Genk

Dr.Linda Visser

Hoi meid, oei klinkt allemaal niet zo echt positief :147:

Is het je daar in de kliniek dan zo tegengevallen? Ik ben ook geopereerd door Dr.Visser en ze was toch heel lief en vriendelijk. Dat uitkleden, suppo opsteken, foto's nemen enzo heb ik ook gehad..maarja, dat hoort er nu eenmaal bij. Dr.Visser is toen zelf nog een "prachtige" tekening komen maken op/rond mn borsten en na een (voor mij eeuwigheid) tijdje wachten, werd ik gehaald.

Een verpleegster maakte alles klaar op de OK en Dr.Visser heb ik eigenlijk zelf, toch niet bewust, gezien.

Toen ik wakker werd, lag ik terug om mijn kamer met sportbh al aan en dat draaien herken ik wel sterk!

Ik kon niet op mn benen staan gewoon!!! Ben naar de wc gesukkeld voetje voor voetje....En de cola die ik kreeg heb ik er weer helemaal :99:

Toen kwam de verpleegster nog's langs met een motillium en de poetsvrouw bracht me zelfs een nieuwe cola..toch lief hé!

Ik heb gevraagd om me met rolstoel en al naar de auto te rijden, want ik tolde als een :wacko:

Ze raadden me aan om wel zo snel mogelijk naar huis te gaan omdat het toen bloedheet was.

Dr.Visser heb ik ook niet meer gezien voor ik vertrok, maar dat vond ik nu niet zo erg.

Ik hoop dat je toch elke dag jezelf een beetje beter mag voelen!! Die eerste dagen/week is het ergste...eventjes doorbijten! Het is tenslotte ook niet niks hé zo'n BV...het is mss wel snel gebeurd op zich, maar toch..er wordt toch heel wat "gerommeld" in je lichaam!!

Geef het nog een beetje tijd en als je het echt niet vertrouwt, neem dan terug contact op...

Heel veel sterkte in je herstel!!! :147:

Liefs, K'tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie snelle reactie Meiden :1:

Gisteren hele dag heb ik de branderige pijn niet gevoeld.. wel blauwe plekken gekregen na 6 dagen..

gaat wel over geduuuuuuuld :125:

Gisteren was voor mijn de eerste dag na de operatie dat ik kwartier lang in de spiegel keek,eerste 6 dagen haatte ik mijn borsten, ze zijn nog steeds te klein, wat zijn ze lelijk, ene is rond andere is puntig, toen ik thuis kwam, zei mijn zus, Waar Zijn Je Bosrten?? ik kon janken, echt meiden,ze zijn ietsjes groter dan wat ik had...

Dr.Visser had me dat al verteld, ze zei je ene borst is anders dan die andere, ( nooit iets van gemerkt) daar kan ik niks aan doen, dus niet mij s'nachts bellen van , waarom verschillen mij borsten, dat heeft elke vrouw.. ik dacht okeeej.. gaat dat opvallen dr.Visser, Nee meid dat valt niet op!!

En je je hebt geen vel dus wat jij wil kan er niet in.. :140:

ene is rond andere is puntig, dat is wel een beetje raar.. <_<

K'tje : kliniek viel mij tegen, ze waren ineens heel chagerijnig, ik heb geen een zien lachen, als ik wat vroeg gaven ze bot antwoord, bij het consult maken ze lekker reclame om je binnen te halen, dat snap ik.

Maar Dr.Linda Visser zij is echt lief, ze sprak paar turkse woorden,toen ik haar na 3 dagen belde voeg ze of ik dat turkse meid was, lief toch, als je 10 operaties op een dag doet, en nog weet wie je aan de lijn hebt!!!

B-Cupje 3 augustus 12:30 moet ik weer terug voor na controle, en ze gaan me hechtigen verwijderen...

TVM: oow meid toch, ik maak het precies zelfde mee... hoop dat het over gaat, ik heb haar gebeld, Dr.Visser zei kan zijn dat misschien een zenuw klem zit, ze zegt dat gaat over binnen twee weken.

XXXX Sultan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Sultan

welkom :)

jee wat herkenbaar,ik heb ook dual plane gehad(me eerste bv) en ik herken meteen wat je bedoeld.

erg vervelend,maar meid,dit gaat minderen hoor,de ongelijke borsten komt nu zoiezo door vocht wat er alemaal inzit.

vocht word het ergste na 2a3 dagen en kan zeker wel tot 3weken aanhouden,zelfs tot 8weken kan je vocht vasthouden,klinkt vreselijk,maar vaak heb je al dat na 2weken het ergste er al uit is,na dat alle vocht eruit is pas,gaat het indalen beginnen,en dan trekt alles gelijk :6:

jammer dat de kliniek chago mensen heeft rondlopen,voor hun is het routine werk,maar zou jij niet mogen merken uiteraard.

ga je foto,s maken ook?ben benieuwd naar je voor en na situatie :)

beterschap en sterkte

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

balen dat het een beetje tegenviel. ik moet zeggen bij mij is het wat vriendelijkheid in het ziekenhuis ook flink tegengevallen. er waren veel mensen met vakantie dus een flinke onderbezetting, toen ik snachts voor de 3e keer moest plassen (vanwege het infuus) zei er eentje"ja doe het nu maar zelf" en ze liep gewoon weg. nou daar stond ik dan met mijn drains in mijn handen met mijn infuuswagentje en zo stoned als een garnaal van de morfine.... lekker is anders! gelukkig is mijn man thuis wel lief voor me ;)

heb jij thuis een beetje hulp?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Moontje

Is onder de borst spier dual plane?

ik heb 265cc ( echt klein) onder de borst spier extra hoog profiel..

ik zag allemaal fotos van meiden die echt helemaal niks hadden, plag geslagen borst met tepel,

en meeste hebben nu grote borsten, ik had een A, ik ga fotos maken voor en na en laat je zien, en ik wilde 300 cc, terwijl ik had wel borsten en die hingen zelfs, kon volgens haar echt niet erin bij mij!!!

ik vind ze ECHT klein.. al die pijn al die elende, loop je als nog met kleine tieten..

Dus je zegt dat ik geduld moet hebben, stel je voor dat het niet weg gaat, ene rond groot andere klein en puntig.. o my god

ik vind sowieso raar dat je bij die ene niks voelt, en bij de andere vergaat van de pijn..

hoop echt dat ik zo snel mogelijk tevreden word over mijn borsten..

ik zit er echt mee!!!! :23:

XXX Sultan

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey Boobstobe

Die jouwe is nog erger, jeetje.. schandalig hey

Toen ik naar kliniek ging was me vriend bij me.. hij deed meer dan verpleegster

Thuis heb ik gelukkig mijn Zus.. ik heb haar gek gemaakt..

ik heb pijn, ik heb honger, breng me dit breng me dat, ze ging me doushen , mij haren wassen,

zelfs naar wc brengen mij broek omlaah halen.. LIEF HE... als ik haar niet had..

ik ben recht, dus met link kon ik niet eten.. zelfs voeren deed zij..

Nu gaat het gelukkig wat beter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak je nu maar even niet druk om hoe je borsten eruit zien, dat is iets dat je over drie weken moet bekijken.

Zeker met dual, dan heb je nog kans dat het veranderd.

Spijtig dat er niet meer inraakt, de platheid is vaak niet de reden. Maar hoe hard de huid meerekt, en de stevigheid.

Een te vol opgevulde borst is ook niet mooi!

Nu lekker op je herstel concetreren.

En spijtig van de verpleegkundige, ook al is het in die klinieken zo een bandwerk dan mag er nog vriendelijk geholpen worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sultan,nee onder de borstspier is anders als dual plane,dual plane is tussen de borstspier.

ooh maar 265cc of 300cc klinkt mega verschil in cijfertjes,maar het maakt in je borstgroote niet erg veel verschil hoor,echt.

en de vorm,nee idd nog even niet al te druk om maken,dit trekt volledig bij en recht,

ik heb zelf ook 5weken met ongelijke boobs rondgelopen,bloed zweet een tranen had ik in de eerste 5weken :wacko:

plus kwam er ook nog eens bij dat ze er niet uitzagen,geen vorm ,niks

dit heeft even tijd nodig,ja dat geduld opbrengen is een van de lastigste dingen in een hersteltijd na je bv,maar goed komen doet het :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren schrok ik me helemaal kapot, toen ik onder de douche zat voelde ik bij mijn rechter borst hele harde knobbels, voelt als een knikker, hij schuift niet,als ik het aan raak doet pijn.

Mijn zus gelijk: O my god , dat is geen goed teken, ze zeggen als je knobbels voelt kan gevaarlijk zijn!! toen ze dat zo zei, ging me bloeddruk gelijk omlaag.. :wacko:

voor de borstvergroting had ik dat niet!!!

Meiden alsjeblieft zeg dat het ook normaal is...!!!! Hebben jullie dat ook gehad? :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is normaal ja , gaat weer weg ... en komt weer terug (op een andere plaats mss) ... en gaat weer weg :38:

De gel zoekt ze'n weg en wordt geholpen door de zwaartekracht .

Of eens een bloedprop die nog moet afgevoerd worden enz. ...

De komende weken zal je nog vanalles 'abnormaal' gaan voelen maar dat trekt allemaal wel weer weg .

De éne borst is ook de andere niet dus herstel gaat mss ook niet gelijklopen (éne hangt wat hoger , lijkt wat groter enz.) .

Niet te vlug panikeren en ben je echt ongerust , idd kliniek eens bellen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeey meiden... wat zijn jullie lief man.. echt..

elke keer als ik me rot voel over me borsten lezen jullie reacties, het helpt echt..

Sorry voor de late reactie, ik ben al begonnen met werken, dus vandaar dat ik bijna niet achter de pc kan zitten..

Ik ben dinsdag naar Kliniek geweest voor verwijderen van mijn hechteningen..

Voordat Dr. Visser hallo zei begon ik gelijk met, ik heb dit ik heb dat, waarom dit waarom dat..

Mijn vriend zag mijn borsten ook pas na twee weken, hij was stil, ik zo en?? hij zo: ja hmmm is het niet beetje anders?? ene is puntig en klein, andere is dikker platter en ronder.

Dat deed pijn, ik kreeg tranen :85:

Hechtenigen verwijderen viel wel mee, 12:30 had ik afspraak 14:00 uur was ik aan de beurt

ik vroeg haar waarom mijn rechter borst klein en puntig was, en linker borst groot en mooi rond..??

Ze zei,je borsten zijn nog aan het glimmem, dus is nog opgezet, dat gaat nog zakken, elke borst is anders, dus herstelling is ook anders... dat duurt wel een tijdje, hoe lang duurt kan ik je niet vertellen, maar afwachten, het ziet er voor de rest mooi uit!! Okeeej

Ik vroeg haar ook waarom ik een knobbeltje voelde in mijn rechter borst

Ze Zei, Ff voelen, ja ik voel het goed jah, het kan een bloedpropje zijn, of een klier, dat gaat weg, hoef je niet bang voor te zijn, dat hoort allemaal bij.. ( puuuhhh wat ben ik blij)

Nou dat was het, ze gaf me hand, en zij loop nog ff mee krijg je olie van me voor je litteken..

Ja hoor, ik krijg olie waar ik al jaren mee werk, dat krijgen klanten van mij mee voor droge huid.

amadeloli en jojobaolie is goed voor je huid, krijg je stralende huid van.. maar is niet speciaal voor littekens..

ik naar apotheek, kreeg niks mee voor littekens, ze zegt moet je bestelen via internet, bij ons krijg je niks voor littekens..

Ernstige pijn is nu wel weg bij mij, als ik slaap voel ik nu die linker pijn doen.. dan weer links dan weer rechts word nie goed..

ik ben ook weer begonen met werken, moest wel had maar twee weken vakantie, ik heb vandaag 5 klanten gehad die ik met een draadje moest epileren, dat deed ff pijn.. :24:

Meiden allemaal bedankt voor julie reacties.. Echt lief. :53:

XXXX Sultan

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Sultan, ja die consults zijn blijkbaar vaak kort hoor ik van heel veel mensen. Jammer, maar goed daar hebben we het forum voor zeggen we dan maar ;)

jammer van de reactie van je vriend, maar goed je kunt hem uitleggen dat het nog bijtrekt allemaal maar snap wel dat je zijn 1e reactie niet echt prettig vond.... mijn man wordt inmiddels een beetje gek van mijn roze wolk ervaring en ik kan alleen maar met mijn boobs bezig zijn, daarom vind ik het forum zo fijn kun je lekker over je tieten kletsen zonder dat iemand er gek van wordt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf heb ik littekencréme gehaald in het Kruidvat , koste amper 3 euro maar er zijn meiden die duurdere kopen . Kan niet zo direct zeggen waar zij die kochten ... Mss even met de zoekrobot van 't forum zoeken ?

Vind het een rare reactie hoor van je apotheker !

Wat de reactie van je vriend beterft : voor hem is het ook een aanpassing vergeet dat niet . Daarbij komt dat mannen niet zo vaak tactvol zijn ... ze hebben gewoonweg niet door dat het kwetsend is . Voor hun is dat gewoon een vaststelling . Wees eigelijk blij dat hij eerlijk tegen je is . Binnen enkele weken zal hij ze'n mening moeten herzien (je zal hem dikwijls - letterlijk - op de vingers moeten tikken :125: )

Mijn man vond mijn borsten spuuglelijk :134: en bekende (achteraf) dat hij de eerste keer zo geschrokken was dat hij hoopte dat het ooit nog zou goedkomen :84:

Nu is hij zeer fier en port me zelfs aan eens wat decoleté te dragen :)

>>> Ben ff gaan zoeken ivm littekencréme ,

sommigen laten die voorschrijven door de huisarts blijkbaar : littekencrème van Biodermal (meen wel gelezen te hebben dat die ergens in de 30 euro kost) .

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.