Ga naar inhoud

kaatje92 : 20 oktober 2016 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal! Ik heb me hier aangemeld op het forum, omdat ik inmiddels al meer dan 5 jaar nadenk over een borstvergroting.
Inmiddels ben ik 23 jaar oud en heb ik een zeer bescheiden 75-b cup. Dit vind ik niet in verhouding staan tot de rest van mijn lichaam.

Door schaamte en het niet begrijpen van een dergelijke keuze door mijn vrienden/kennissengroep heb ik lang de knoop niet durven doorhakken.
Ik kijk al een tijdje mee in het forum, zonder me geregistreerd te hebben. Na veel (met name de operatieverslagen) gelezen te hebben, heb ik vandaag de stap genomen om een consult in te plannen bij A-klinieken. Ik lees veel verschillende verhalen over deze kliniek en met name dr. van Onselen, maar de goede verhalen en met name de positieve ervaringen van een collega, hebben mij doen besluiten in ieder geval vrijblijvend het gratis consult aan te vragen. 

Donderdag 8 september staat de afspraak, ben erg nieuwsgierig hoe dit voor mij zal verlopen.

Mijn vraag aan jullie is hoe jullie omgaan met het wel of juist niet vertellen van je omgeving dat je een borstvergroting ondergaat.
Hoe reageerde jullie omgeving? Wie heb je het wel verteld, en wie juist niet? Waren de reacties positief, of juist negatief? Ik ben erg nieuwsgierig naar jullie antwoorden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi kaatje,

Ik denk dat wij er best hetzelfde in staan. Ook ik denk er al ongeveer zo lang over en heb dezelfde cupmaat. 

Ik heb 15 september een consult staan bij a klinieken. Een vriendin van mij is er geweest en ook geopereerd door dr. Van Onselen. Zij is erg tevreden over en heeft nu erg mooie natuurlijk lijkende borsten. Ook iemand die zij kent heeft ze naar hem verwezen en ook diegene is erg tevreden. 

Die vriendin weet het dus. En m'n partner natuurlijk en een beste vriend van me. Verder weet niemand het (nog). M'n beste vriend weet ook dat ik het al jaren wil en is er positief over. 

Hoe lang ben je als ik vragen mag? En wie in jou omgeving weten het dat je het wil en op consult gaat? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @evi90 bedankt voor je reactie. We staan er inderdaad best hetzelfde in. Via via hoor ik dus ook alleen maar positieve verhalen over Van Onselen. Alleen de verhalen hier op het forum laten me soms twijfelen. Zelf ben ik 1.70 lang, en jij? In mijn omgeving weet alleen mijn moeder het, zij gaat gelukkig ook mee op het eerste consult. Voor de rest houdt ik het nog even voor mezelf, al komt er toch een moment dat ik meer mensen zal moeten inlichten. Te beginnen met mijn werkgever haha. Heb mijn vakantie stiekem al verzet, dus hoop mijn vakantie te kunnen 'rekken' tot het moment van de borstvergroting. Heb alleen geen idee hoe lang de wachtlijsten op dit moment zijn. Daar kon de telefoniste helaas geen antwoord op geven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de website geven ze aan dat ze amper een wachtlijst hebben. Ik heb dus ook geen idee.

Ik ben 180 en heb kledingmaat 38/40 ;)

Ik heb het mijn moeder nog niet verteld. Geloof niet dat zij me erin zal steunen. Op m'n werk...tja ik werk op kantoor. Ben niet van plan te vertellen waar ik vakantie voor nodig heb. Eerst maar eens het consult afwachten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoop dat je moeder het uiteindelijk wel begrijpt. Dacht zelf eerst ook dat mijn moeder er moeite mee zou hebben, gelukkig begreep ze het juist erg goed. Mijn kleine cupmaat heb ik natuurlijk niet van een vreemde, dus mijn moeder heeft vroeger precies met dezelfde onzekerheden rondgelopen.

Zelf werk ik ook op kantoor, heb een drukke baan binnen een erg klein bedrijf. Denk dat ik er niet onderuit kom om het te vertellen. Met maar 4 collega's is het vrij moeilijk om vrij te krijgen, en al helemaal om de reden van een ''vakantie'' stil te houden. Dat ik slecht kan liegen helpt ook niet mee haha. 

Zelf ben ik nu wel op het punt dat het me niet zoveel meer kan schelen wat anderen vinden, maar toch neem je het onbewust wel mee in je achterhoofd. Ik zie uiteindelijk wel hoe het afloopt. Uiteindelijk zullen mensen het toch doorhebben dat je opeens met een grotere voorgevel rondloopt. 

Denk ook dat het consult afwachten op dit moment het beste is. De telefoniste kon me vertellen dat ze op dit moment erg druk zijn binnen de kliniek. Een of andere ooglidcorrectie actie is op dit moment gaande, waardoor veel mensen zich aanmelden. Weet niet of dit ook invloed heeft op de wachtlijst voor borstvergrotingen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij ons op kantoor werken ook best wel wat mensen. Maar ik heb maar 3 directe collega's met wie ik rekening hoef te houden. Liegen zal ik niet toen maar het gaat niet iedereen aan wat ik in m'n privé tijd doe ;)

Ik heb altijd een push up bh of maximizer aan zodat het nog wat meer lijkt. Daar voel ik me dan toch beter bij m

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

En de operatiedatum is gepland! Donderdag 20 oktober ga ik onder het mes bij Kliniek Amstelveen. Na het lezen van negatieve reacties over A Klinieken toch besloten om een andere kliniek te zoeken.

Vandaag een consult gehad bij Dr. Koeijers. Direct een positief gevoel bij deze dokter en ook de kliniek kwam goed op me over. 

Als alles goed gaat wordt ik 20 oktober wakker met een grote c cup, of een kleine d cup. 

Kan me niet snel genoeg gaan haha!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat fijn meid dat dit consult zo goed is gegaan en je gelijk een datum hebt.

Ik heb daarom gelijk je titel aangepast en je topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je gewoon al je updates blijven doen, en ook na je operatie je verslag neerzetten, en heb je alles netjes bij  elkaar staan.

Nu lekker af gaan tellen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Desert-Rose:

Oh wat fijn meid dat dit consult zo goed is gegaan en je gelijk een datum hebt.

Ik heb daarom gelijk je titel aangepast en je topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je gewoon al je updates blijven doen, en ook na je operatie je verslag neerzetten, en heb je alles netjes bij  elkaar staan.

Nu lekker af gaan tellen.

xx

Dankjewel! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk dat je nu een datum hebt! ik had bij Koeijers dus ook gelijk een goed gevoel, grappige vent. Ik heb vrijdag me operatie bij hem in Amstelveen! Super spannend...

Hoeveel cc krijg je? En anatomisch of ronde?

En 20 oktober is zo! De maanden gaan erg snel xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei kaatje92:

En de operatiedatum is gepland! Donderdag 20 oktober ga ik onder het mes bij Kliniek Amstelveen. Na het lezen van negatieve reacties over A Klinieken toch besloten om een andere kliniek te zoeken.

Vandaag een consult gehad bij Dr. Koeijers. Direct een positief gevoel bij deze dokter en ook de kliniek kwam goed op me over. 

Als alles goed gaat wordt ik 20 oktober wakker met een grote c cup, of een kleine d cup. 

Kan me niet snel genoeg gaan haha!

 

Hey @kaatje92, wat fijn nu kan je daar naartoe leven! Ik tel k gebeurt gelijk met jouw af, ik word 14 oktober door dr Koeijers geopereerd! Watvoor protheses en aantal cc krijg je? 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei kaatje92:

@Borry92 @Mahina ik krijg anatomische mentor implantaten, 330, 380 of 430. Tijdens de operatie wordt bepaald welke het worden. Hij bestelt ze alle drie. Ze worden dual plane geplaatst. 

Wat voor protheses en hoeveel cc krijgen jullie? 

Ik krijg ook anatomische implantaten van mentor cpg 333 de 290, 330 of 380 cc. Zelfde als bij jouw hij kijkt tijdens de operatie. Ook dual plane geplaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mahina:

Ik krijg ook anatomische implantaten van mentor cpg 333 de 290, 330 of 380 cc. Zelfde als bij jouw hij kijkt tijdens de operatie. Ook dual plane geplaatst.

 

Ik vind het zo spannend! Door de simulatie via Crisalix (weet niet of jij die ook gehad hebt?) krijg je in ieder geval een beetje een beeld van hoe het eindresultaat zal zijn. Heb alle vertrouwen in Koeijers, dus ga er vanuit dat het goed uitpakt haha. 

Ik zag dat jij ook een eigen topic hebt over de aanloop naar je operatie. Ik ga je zeker volgen! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kaatje92 ja zeker spannend he!! Ik heb ook die crisalix gehad idd, vind het prettig dat ik alvast kan zien hoe het word, wel gek om het zo optie eigen lichaam te zien haha!

ik heb ook vertrouwen in Koeijers kijk nu al uit naar 14 oktober :63:

ja klopt heb ook een eigen topic! Ik volg jouw nu ook :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Nog drie nachtjes slapen en dan is het zover! Begin nu toch wel een klein beetje zenuwachtig te worden. Gelukkig is alles geregeld en hoef ik alleen nog even de paracetamol in te slaan. 

Zoals het nu staat wordt ik donderdag om 10.15 geopereerd. Ze bellen me morgen nog om dit definitief te bevestigen. Hopelijk blijft deze tijd staan, gezien ik toch wel een behoorlijk stuk moet rijden. 

Hebben jullie nog tips voor dingen die ik echt niet moet vergeten voor de operatie? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He @kaatje92 !

Ik zie dat je donderdag geopereerd word door dr Koeijers! Ik ben 6 oktober geopereerd door hem in Amstelveen! :)

Ik heb donderdag om 10:30 controle in veldhoven dus ben erg benieuwd hoe dat gaat dan als jouw operatie om 10:15 gepland staat haha. 

Ik ben ook 23 en heb anatomisch 330cc, als je wil kan ik je toevoegen aan mn album? Onze voorsituatie is iets anders maar ik zag dat jij deze maat ook kunt krijgen! 

Al helemaal klaar voor donderdag? Succes alvast! Die zenuwen zijn nergens voor nodig, ze zijn superlief daar! :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Tos. Bedankt voor je reactie!

Haha dat vind ik inderdaad wel erg bijzonder. Die beste man kan niet op twee plaatsen tegelijk zijn. Ik zal morgen voor de zekerheid nog even bellen. Hoop niet dat er een fout gemaakt is. 

Ik zou graag je album willen zien, ben erg benieuwd naar hoe het bij jou geworden is. 

Voor de rest ben ik helemaal klaar voor donderdag geloof ik. Ik laat het maar over me heen komen. Tot nu toe heb ik alleen maar positieve verhalen over de kliniek en dr. Koeijers gehoord. Dus dat moet goed komen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey @kaatje92 ik kan natuurlijk gewoon in jouw eigen topic zien hoeveel cc je krijgt. Iets meer dan mij dus maar jij bent ook wat groter dan mij zie ik. Ik heb niet heel veel tips maar vooral rustig aan doen voor je operatie, ik was helemaal niet zenuwachtig dat vond ik wel heel erg fijn. Laat het over je heen komen je word heel fijn opgevangen daar vond ik! Je gaat lekker even slapen en word wakker met mooie borsten! Komt helemaal goed donderdag. Ik had wel even wat mee voor onderweg terug en kwam uiteindelijk goed uit omdat ik niet lekker werd na mn operatie. Ik had van de vifit drinkontbijt mee maar dat was vooral omdat ik zo een honger heb altijd als ik wakker word en was nu natuurlijk nuchter. En ik dacht dan is dit wel makkelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei kaatje92:

Hey @Tos. Bedankt voor je reactie!

Haha dat vind ik inderdaad wel erg bijzonder. Die beste man kan niet op twee plaatsen tegelijk zijn. Ik zal morgen voor de zekerheid nog even bellen. Hoop niet dat er een fout gemaakt is. 

Ik zou graag je album willen zien, ben erg benieuwd naar hoe het bij jou geworden is. 

Voor de rest ben ik helemaal klaar voor donderdag geloof ik. Ik laat het maar over me heen komen. Tot nu toe heb ik alleen maar positieve verhalen over de kliniek en dr. Koeijers gehoord. Dus dat moet goed komen. 

Hahaha of zou hij er gewoon er niet bij zijn bij de controle? Ik begreep van wel.. :45: wel een fijne tijd 10:15 dus hoop dat het niet veel scheelt voor je! :)

Ik heb je toegevoegd aan mn album hoor!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Roadster en @Mahina bedankt voor het vragen!

Hierbij een mijn verslag:

Gisterochtend in alle vroegte vertrokken vanuit Friesland naar Amstelveen. Zelf was ik totaal niet zenuwachtig en had ik goed geslapen. Mijn zusje en moeder waren ter ondersteuning mee en waren wel verschrikkelijk zenuwachtig haha. Onderweg stuitten we op een (heel slecht aangegeven) wegafsluiting vlakbij Amstelveen. Toen sloeg de paniek wel even toe, want we wilden natuurlijk niet te laat komen. Gelukkig hebben we uiteindelijk een alternatieve route kunnen vinden en waren we alsnog ruim op tijd.

Eenmaal aangekomen werd ik meteen in een aparte kamer gezet. Later kwam daar nog een andere dame bij die ook voor een borstvergroting kwam. Wel even leuk om kort bij te praten en het over onze verwachtingen te hebben. Niet lang daarna werd ik opgehaald door een mannelijke verpleger. Boven kon ik mijn operatieschort aantrekken en werd het infuus geprikt. Daar lagen ook al twee meiden die net van de OK kwamen. Het was geruststellend om te zien dat het hartstikke goed met ze ging. 

Iets later dan gepland kon ik meekomen naar de OK. Daar ging alles heel snel en voordat ik wist was ik in slaap gebracht. Binnen drie kwartier werd ik wakker op de uitslaapkamer. Had in tijden niet zo lekker geslapen hahaha. Het duurde dan ook even een paar minuten voordat ik door had dat ik net geopereerd was. 

Snel nadat ik wakker was mocht ik het resultaat al bewonderen. Zag er uit zoals ik gehoopt had, dus ik was erg opgelucht. Dr. Koeijers heeft uiteindelijk 380 cc geplaatst. 

Na een beschuitje met jam en een kopje thee gedronken te hebben werd ik geholpen met het aandoen van de sportbh die ik zelf meegebracht had. Had op advies van de consulente twee maten meegebracht. Cup C paste lang niet, dus uiteindelijk de D cup maar erbij gepakt. Ik blij natuurlijk haha.

Niet lang daarna mocht ik me helemaal aankleden en naar huis. Ben niet misselijk geweest en ook niet duizelig. Tot nu toe valt de pijn ook 100% mee. Neem wel braaf mijn medicijnen, maar zou ook goed zonder kunnen als het moest. Nadeel daarvan is dat ik wel de neiging heb om teveel te doen. Dus daar moet ik even goed op blijven letten. 

Vanmiddag heb ik even met hulp van mijn moeder gedoucht en de pleisters eraf gehaald. Ook dat ging gelukkig erg gemakkelijk en het resultaat lijkt nu (ondanks de zwelling) al heel mooi. 

Ik zou even een kort verslagje typen, maar heb toch al meer tekst dan verwacht haha. Hopelijk hebben jullie zo een goed beeld. Ik ben 100% tevreden over Kliniek Amstelveen en Dr. Koeijers. Zou het iedereen aanraden! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.